Adobe Document Cloud dla Microsoft 365

Integracja Adobe Document Cloud z Microsoft 365

Adobe Document Cloud to rozwiązanie, w skład którego wchodzą zintegrowane narzędzia obsługi plików PDF i podpisów elektronicznych na komputery oraz urządzenia mobilne. Adobe Document Cloud umożliwia obsługę zautomatyzowanych obiegów dokumentów i podpisów cyfrowych, zwiększając wydajność firmy i zapewniając wysoki komfort użytkowania. Rozwiązanie obejmuje aplikacje Adobe Acrobat Pro DC, Adobe Sign i Document Cloud, jak również usługi działające samodzielnie lub zintegrowane z istniejącymi aplikacjami, procesami i systemami wspierającymi wydajność.

Teraz narzędzia usługi Adobe Document Cloud do obsługi podpisów elektronicznych i plików PDF są wbudowane w pakiet Microsoft 365. Dzięki temu wszystkie osoby w organizacji mogą realizować transakcje biznesowe i łatwiej współpracować przy użyciu ulubionych aplikacji pakietu Office.

Cyfrowa Transformacja to nie tylko usuwanie procesów papierowych w biurze – chodzi o automatyzację ręcznych procesów w celu uniknięcia opóźnień i błędów, poprawę bezpieczeństwa oraz zapewnienie wyjątkowej obsługi klientów i pracowników. Adobe Document Cloud for Microsoft 365, Adobe Acrobat DC, Adobe Sign i usługa PDF są wbudowane bezpośrednio do Microsoft 365 i SharePoint. Dzięki tym integracjom możesz przekształcić ręczne i papierowe procesy w cyfrowe doświadczenia, które zaimponują klientom, zwiększą produktywność i pomogą zespołom szybciej współpracować.

Zwiększaj efektywność biznesową

Adobe Creative Cloud dla Microsoft 365 lepsza efektywność biznesowa

 

Chmura Adobe dodaje potężne narzędzia do aplikacji Microsoft 365 takie jak PDF lub e-podpis, zatem wszyscy w Twojej organizacji mogą szybko pracować nad dokumentami i przyspieszyć przepływ pracy związany z zatwierdzaniem.

Uzyskaj dostęp do narzędzi Adobe Sign i Acrobat bezpośrednio z okna nawigacji w Outlooku, Wordzie, PowerPoint, Excel, SharePoint i OneDrive.

  • Konwertuj dokumenty z Worda, Excela i PowerPointa na wysokiej jakości pliki Adobe PDF, które zachowują czcionki, formatowanie, układ oraz mogą być chronione hasłem.
  • Połącz wiele plików chmury Microsoft 365, obrazów, tekstów i PDFów w jeden plik PDF do archiwizacji lub dystrybucji.
  • Przeglądaj i edytuj pliki PDF przechowywane w OneDrive i SharePoint bezpośrednio z programu Acrobat DC oraz przeglądaj lub szukaj i współpracuj online za pomocą przeglądarki Adobe PDF.
  • Twórz umowy elektroniczne, przesyłaj je do akceptacji podpisu elektronicznego i śledź ich status.
  • Exportuj PDFy do Excela, Worda i PowerPointa.
  • Umożliwiaj klientom I pracownikom wypełnianie i podpisywanie dokumentów z dowolnego urządzenia i dowolnej przeglądarki.

Wybierz wersję Adobe Acrobat

Adobe Acrobat Pro DC z licencją dla firm, to program umożliwiający wszechstronną edycję PDF oraz pracę z nimi w różnych środowiskach – bezpośrednio na komputerze, w przeglądarkach oraz na urządzeniach przenośnych. Dzięki połączeniu programu Adobe Acrobat z usługą Adobe Document Cloud obróbka plików PDF wykracza poza ramy komputera stacjonarnego w pracy. Użytkownicy mogą tworzyć, edytować, podpisywać i śledzić dokumenty PDF zarówno w biurze, jak i w podróży! Zobacz już dziś, jakie możliwości oferuje Ci program Acrobat od Adobe!

Adobe Acrobat Pro DC

Adobe Acrobat Pro DC

– Licencja imienna (12 miesięcy)
– Dla komercji (COM)
– Wersja wielojęzykowa/polska (MULTI/PL)
– Wersja elektroniczna (szybka realizacja)

Dodaj do koszyka

1 414,50 zł

Adobe Acrobat DC Pro for Teams nowa subskrypcja EDU MULTI/PL

Adobe Acrobat DC Pro for Teams nowa subskrypcja EDU MULTI/PL

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja wielojęzykowa/polska (MULTI/PL)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

1 041,38 zł

Adobe Acrobat DC Pro for Teams nowa subskrypcja GOV ENG

Adobe Acrobat DC Pro for Teams nowa subskrypcja GOV ENG

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
– Dla administracji rządowej (GOV)
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

1 010,35 zł

Współpraca Microsoft 365 z Adobe Acrobat Pro DC

Zapraszamy do obejrzenia filmu, z którego dowiesz się jak współpracuje Microsoft 365 z Adobe Acrobat Pro DC

Przekonaj się jak Adobe Acrobat Pro płynnie współpracuje z Microsoft 365. Dzięki temu wszyscy członkowie zespołu mogą łatwo pracować z plikami PDF bezpośrednio w pakiecie Microsoft 365.
.

✅ Sprawna i szybka edycja

Pliki programów Word, Excel i PowerPoint pakietu Microsoft 365 można konwertować na format PDF w tych programach, a także edytować przy użyciu programu Acrobat DC.
.

✅ Więcej możliwości online

W narzędziach takich jak OneDrive for Business, SharePoint, Word, Excel i PowerPoint można w trybie online połączyć dokumenty w pojedynczy plik PDF oraz zmienić kolejność stron.
.

✅ Niezawodna ochrona plików

Pliki pakietu Microsoft 365 można chronić hasłem, aby zabezpieczyć poufne informacje oraz ograniczyć dostęp do kopiowania, edytowania i drukowania.

Microsoft 365 Business

Platforma Microsoft 365 łączy w sobie wszystkie zalety Office 365 z inteligentnymi i wygodnymi funkcjami zarządzania urządzeniami oraz bezpieczeństwem. Daje użytkownikom przyjazne narzędzia do pracy, komunikacji i bezpieczny dostęp do danych. Połączone w jednym środowisku aplikacje i usługi pozwalają zwiększyć produktywność oraz poprawić współpracę wewnątrz firmy. W zależności od potrzeb można wybrać plan, który będzie dostosowany do wymagań biznesowych konkretnego przedsiębiorstwa.

Microsoft 365 Business Basic

Microsoft 365 Business Basic

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
Dla firm – do 300 użytkowników
– Wersja elektroniczna

301,35 zł

Microsoft 365 Business Premium

Microsoft 365 Business Premium

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
Dla firm – do 300 użytkowników
– Wersja elektroniczna

1 118,07 zł

Microsoft 365 Business Standard

Microsoft 365 Business Standard

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
Dla firm – do 300 użytkowników
– Wersja elektroniczna

638,37 zł

Przykładowy przepływ pracy zatwierdzania przy użyciu Microsoft SharePoint i Adobe Document Cloud

Krok 1 – Dokument stworzony w SharePoint

Nowy PDF zamówienia zakupu jest tworzony poprzez połączenie wielu dokumentów za pomocą internetowych narzędzi Acrobat PDF, które są zintegrowane z SharePointem

Krok 2 – dokument przesłany do zatwierdzenia

Zamówienie jest skierowane do zatwierdzenia przez Adobe Sign przez dostosowany przepływ pracy utworzony za pomocą Microsoft Power Automate

Krok 3 – Manager A, Manager B, Manager C

Zamówienia poniżej kwoty 100 000 pln są automatycznie kierowane do Managera A

Zamówienia powyżej kwoty 100 000 pln są automatycznie kierowane do Managerów B i C

Krok 4 – zatwierdzanie zamówienia

Zamówienie jest podpisane elektronicznie i zatwierdzone w Adobe Sign

Krok 5 – zatwierdzony dokument jest złożony w menagerze przepływu pracy w Sharepoint

Podpisany plik zamówienia wraz z wszelkimi danymi zebranymi podczas procesu zatwierdzania jest przechowywany w programie Sharepoint

Łatwo wdrażaj - bez konieczności kodowania

Adobe Creative Cloud dla Microsoft 365 wykres

Współpracuj z narzędziami administracyjnymi platformy Microsoft 365, aby centralnie i szybko wdrażać dodatki Adobe Document Cloud. W przypadku usług Adobe Sign i PDF można skorzystać z instalatora internetowego w celu skonfigurowania kont Microsoft 365 bez instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerach użytkowników. Użytkownicy, którzy potrzebują pełnej wersji programu Acrobat DC na komputery, mogą usprawnić instalację i konfigurację oprogramowania za pomocą standardowych narzędzi, takich jak Microsoft Windows Server Remote Desktop Services i Apple Remote Desktop. Bezproblemowa obsługa pojedynczego logowania upraszcza dostęp dla autoryzowanych użytkowników. Łatwo dostosowuj się do zmian podyktowanych warunkami pracy, centralnie zarządzając uprawnieniami z poziomu Adobe Admin Console.

Adobe Sign

Adobe Sign to usługa oparta na chmurze obsługująca podpis kwalifikowany czyli podpis elektroniczny odpowiadający pod kątem mocy prawnej własnoręcznemu. Dzięki niej ograniczysz obieg dokumentów papierowych. Umożliwia rozsyłanie, podpisywanie i śledzenie dokumentów wymagających podpisu oraz zarządzanie całym procesem. Dokonasz tego na dowolnym urządzeniu.

Adobe Sign for business – subskrypcja MULTI/PL

Adobe Sign for business – subskrypcja MULTI/PL

– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
150 transakcji (do wykorzystania przez rok)
– Dla średnich i dużych organizacji
– Wersja wielojęzykowa/polska (MULTI/PL)
– Wersja elektroniczna (szybka realizacja)

1 389,90 zł

Adobe Sign for enterprise – subskrypcja MULTI/PL

Adobe Sign for enterprise – subskrypcja MULTI/PL

– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
150 transakcji (do wykorzystania przez rok)
– Dla dużych organizacji z potrzebą integracji systemów
– Wersja wielojęzykowa/polska (MULTI/PL)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

3 527,84 zł

Uzyskaj indywidualną wycenę dla Twojej firmy

Zadzwoń:

22 679 15 41

Napisz:

[email protected]

Produkt dodany do koszyka

×