Ile kosztuje Microsoft 365 – cena, licencja, jak kupić
Najlepsze w swojej klasie aplikacje pakietu Office z zaawansowanymi usługami w chmurze, funkcjami zarządzania urządzeniami i zaawansowanymi zabezpieczeniami.
czytaj dalej >>Adobe Document Cloud to rozwiązanie, w skład którego wchodzą zintegrowane narzędzia obsługi plików PDF i podpisów elektronicznych na komputery oraz urządzenia mobilne. Adobe Document Cloud umożliwia obsługę zautomatyzowanych obiegów dokumentów i podpisów cyfrowych, zwiększając wydajność firmy i zapewniając wysoki komfort użytkowania. Rozwiązanie obejmuje aplikacje Adobe Acrobat Pro DC, Adobe Sign i Document Cloud, jak również usługi działające samodzielnie lub zintegrowane z istniejącymi aplikacjami, procesami i systemami wspierającymi wydajność.
Teraz narzędzia usługi Adobe Document Cloud do obsługi podpisów elektronicznych i plików PDF są wbudowane w pakiet Microsoft 365. Dzięki temu wszystkie osoby w organizacji mogą realizować transakcje biznesowe i łatwiej współpracować przy użyciu ulubionych aplikacji pakietu Office.
Cyfrowa Transformacja to nie tylko usuwanie procesów papierowych w biurze – chodzi o automatyzację ręcznych procesów w celu uniknięcia opóźnień i błędów, poprawę bezpieczeństwa oraz zapewnienie wyjątkowej obsługi klientów i pracowników. Adobe Document Cloud for Microsoft 365, Adobe Acrobat DC, Adobe Sign i usługa PDF są wbudowane bezpośrednio do Microsoft 365 i SharePoint. Dzięki tym integracjom możesz przekształcić ręczne i papierowe procesy w cyfrowe doświadczenia, które zaimponują klientom, zwiększą produktywność i pomogą zespołom szybciej współpracować.
Chmura Adobe dodaje potężne narzędzia do aplikacji Microsoft 365 takie jak PDF lub e-podpis, zatem wszyscy w Twojej organizacji mogą szybko pracować nad dokumentami i przyspieszyć przepływ pracy związany z zatwierdzaniem.
Uzyskaj dostęp do narzędzi Adobe Sign i Acrobat bezpośrednio z okna nawigacji w Outlooku, Wordzie, PowerPoint, Excel, SharePoint i OneDrive.
Adobe Acrobat Pro DC z licencją dla firm, to program umożliwiający wszechstronną edycję PDF oraz pracę z nimi w różnych środowiskach – bezpośrednio na komputerze, w przeglądarkach oraz na urządzeniach przenośnych. Dzięki połączeniu programu Adobe Acrobat z usługą Adobe Document Cloud obróbka plików PDF wykracza poza ramy komputera stacjonarnego w pracy. Użytkownicy mogą tworzyć, edytować, podpisywać i śledzić dokumenty PDF zarówno w biurze, jak i w podróży! Zobacz już dziś, jakie możliwości oferuje Ci program Acrobat od Adobe!
– Licencja imienna (12 miesięcy)
– Dla komercji (COM)
– Wersja wielojęzykowa/polska (MULTI/PL)
– Wersja elektroniczna (szybka realizacja)
1 414,50 zł
– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja wielojęzykowa/polska (MULTI/PL)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
– Dla administracji rządowej (GOV)
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
Sprawna i szybka edycja
Więcej możliwości online
Niezawodna ochrona plików
Platforma Microsoft 365 łączy w sobie wszystkie zalety Office 365 z inteligentnymi i wygodnymi funkcjami zarządzania urządzeniami oraz bezpieczeństwem. Daje użytkownikom przyjazne narzędzia do pracy, komunikacji i bezpieczny dostęp do danych. Połączone w jednym środowisku aplikacje i usługi pozwalają zwiększyć produktywność oraz poprawić współpracę wewnątrz firmy. W zależności od potrzeb można wybrać plan, który będzie dostosowany do wymagań biznesowych konkretnego przedsiębiorstwa.
– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Dla firm – do 300 użytkowników
– Wersja elektroniczna
– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Dla firm – do 300 użytkowników
– Wersja elektroniczna
– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Dla firm – do 300 użytkowników
– Wersja elektroniczna
Nowy PDF zamówienia zakupu jest tworzony poprzez połączenie wielu dokumentów za pomocą internetowych narzędzi Acrobat PDF, które są zintegrowane z SharePointem
Zamówienie jest skierowane do zatwierdzenia przez Adobe Sign przez dostosowany przepływ pracy utworzony za pomocą Microsoft Power Automate
Zamówienia poniżej kwoty 100 000 pln są automatycznie kierowane do Managera A
Zamówienia powyżej kwoty 100 000 pln są automatycznie kierowane do Managerów B i C
Zamówienie jest podpisane elektronicznie i zatwierdzone w Adobe Sign
Podpisany plik zamówienia wraz z wszelkimi danymi zebranymi podczas procesu zatwierdzania jest przechowywany w programie Sharepoint
Współpracuj z narzędziami administracyjnymi platformy Microsoft 365, aby centralnie i szybko wdrażać dodatki Adobe Document Cloud. W przypadku usług Adobe Sign i PDF można skorzystać z instalatora internetowego w celu skonfigurowania kont Microsoft 365 bez instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerach użytkowników. Użytkownicy, którzy potrzebują pełnej wersji programu Acrobat DC na komputery, mogą usprawnić instalację i konfigurację oprogramowania za pomocą standardowych narzędzi, takich jak Microsoft Windows Server Remote Desktop Services i Apple Remote Desktop. Bezproblemowa obsługa pojedynczego logowania upraszcza dostęp dla autoryzowanych użytkowników. Łatwo dostosowuj się do zmian podyktowanych warunkami pracy, centralnie zarządzając uprawnieniami z poziomu Adobe Admin Console.
Adobe Sign to usługa oparta na chmurze obsługująca podpis kwalifikowany czyli podpis elektroniczny odpowiadający pod kątem mocy prawnej własnoręcznemu. Dzięki niej ograniczysz obieg dokumentów papierowych. Umożliwia rozsyłanie, podpisywanie i śledzenie dokumentów wymagających podpisu oraz zarządzanie całym procesem. Dokonasz tego na dowolnym urządzeniu.
– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
– 150 transakcji (do wykorzystania przez rok)
– Dla średnich i dużych organizacji
– Wersja wielojęzykowa/polska (MULTI/PL)
– Wersja elektroniczna (szybka realizacja)
– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
– 150 transakcji (do wykorzystania przez rok)
– Dla dużych organizacji z potrzebą integracji systemów
– Wersja wielojęzykowa/polska (MULTI/PL)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)