Szkolenie Google Ads

cena 1900 zł (netto)

16h (2 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Digital Marketing

Najbliższy termin:


23-24 kwietnia 2020

Szkolenie stacjonarne w Warszawie

Sprawdź inne terminy zapisz się

Szkolenie Google Ads

Szkolenie Google Ads

Szkolenie z Google Ads (dawniej AdWords) to kompleksowy przewodnik po narzędziu, które służy do tworzenia reklam wyszukiwarce Google, partnerach wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google, a więc milionach stron, blogów, portali, w tym także YouTube, Gmail czy Mapy Google.

To dwudniowe szkolenie jest w formie warsztatowej. Poruszamy pewne teoretyczne zagadnienia, ale tylko jako minimum wymagane do zrozumienia jak działa system aukcyjny Google Ads. Będziemy więc uczyć się konfiguracji narzędzia, wszystkich niezbędnych elementów do prawidłowego zbierania i analizy danych, jak również planowania i tworzenia krok po kroku kampanii reklamowych.

Zdobyta wiedza pozwoli Ci na samodzielne tworzenie, analizowanie i optymalizowanie kampanii lub sprawdzanie, czy osoby odpowiedzialne za kampanie robią to dobrze. 

Pierwsze kroki z Google Ads

Na początek zajmiemy się omówieniem działania systemu oraz rozszyfrujemy najważniejsze pojęcia. Co więcej, omówimy warianty struktury konta, które są najlepsze dla Twojego biznesu. Wybierzemy działania, które użytkownik powinien wykonać na Twojej stronie, uznamy to za cel kampanii i skonfigurujemy na tej podstawie śledzenie konwersji.

Dodatkowo dowiesz się o kilku ukrytych funkcjach w Google Ads.

google ads akademia it media

Planowanie kampanii

W tej części zajmiemy się doborem słów kluczowych, na które będą się wyświetlały nasze reklamy. Ponadto zajmiemy się dzieleniem tych słów na grupy reklam i kampanie, zgodnie z najlepszymi praktykami i wybranym wariantem struktury konta. Do pracy wykorzystamy plik z arkuszem kalkulacyjnym na dysku Google.

Następnie zajmiemy się tworzeniem reklam tekstowych, a więc będą to zajęcia z copywritingu, ale przez pryzmat narzędzia Google Ads i z zachowaniem limitów i zasad reklamowych.

W ramach zajęć poznamy możliwość skorzystania z kampanii dynamicznej w sieci wyszukiwania. Dowiemy się komu będzie najbardziej przydatna oraz jak ją skonfigurować.

Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania

Po wypełnieniu pliku przejdziemy do tworzenia kampanii w interfejsie. Omówimy możliwości kierowania na lokalizacje, języki i godziny. Omówimy strategie określania stawek i inne ustawienia. Następnie stworzymy pierwszą grupę reklam z odpowiednimi słowami kluczowymi i reklamami, na podstawie wcześniej przygotowanego pliku. Na koniec tej sekcji omówimy rozszerzenia reklam i zrobimy kilka przykładów.

Optymalizacja kampanii

W tej części zajmiemy się omówieniem danych i raportów, na które trzeba zwracać uwagę tuż po starcie kampanii. Pierwsze dni są bardzo ważne i należy trzymać rękę na pulsie. Ponadto przyjrzymy się raportom i przeanalizujemy na jakich poziomach możemy dokonywać analiz. Wyciągniemy wnioski i poznamy różne scenariusze optymalizacyjne.

Tworzenie kampanii wideo na YouTube

Dzięki szkoleniu przybliżysz temat formatów reklamowych oraz metod kierowania reklam wideo na YouTube. Stworzysz przykładową kampanię. Prowadzący  omówi dobre praktyki i wskaże pułapki, które mogą na nas czekać.

 

 

Czego się nauczysz

  • Zasad funkcjonowania systemu aukcyjnego Google.
  • Sposobu doboru odpowiednich słów kluczowych dla Twojego biznesu.
  • Określania i konfigurowania celów (konwersji) do mierzenia dla Twojej strony.
  • Zasad tworzenia kampanii na sieć wyszukiwania.
  • Umiejętności czytania i analizy raportów.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla właścicieli biznesów, pracowników działu marketingu jak i osób, które chcą się nauczyć nowego zawodu. Bez względu na to, czy sam robisz i chcesz robić kampanie Google Ads, czy tylko je zlecasz i chcesz wiedzieć, czy są one robione poprawnie, wyniesiesz coś dla siebie z tego szkolenia.

Czego oczekujemy?

Pozytywnego nastawienia 🙂

Program szczegółowy

Pierwsze kroki z Google Ads

  • struktura konta
  • cel kampanii
  • konfiguracja śledzenia konwersji

Planowanie kampanii

  • dobór słów kluczowych
  • grupy reklam i kampanie
  • praca z arkuszem kalkulacyjnym na dysku Google

Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania

  • tworzenie kampanii w interfejsie
  • strategia określania stawek

Podstawowa optymalizacja kampanii

  • omówienie danych i raportów

Zaawansowana optymalizacja

  • analiza raportów
  • scenariusze optymalizacyjne

Łączenie z Google Analytics

  • łączenie konta Google Ads z Google Analytics

Tworzenie list remarketingowych

  • konfiguracja pozyskiwania odbiorców
  • tworzenie list remarketingowych
  • przykładowe listy

Kampania dynamiczna

  • kampania dynamiczna w sieci wyszukiwania
  • konfiguracja kampanii dynamicznej

Ukryte opcje w Google Ads

  • poznanie ukrytych funkcji w Google Ads

Tworzenie kampanii na sieć reklamową (także w Gmail)

  • formaty reklamowe
  • metody kierowania reklam w sieci reklamowej

Tworzenie kampanii wideo na YouTube

  • formaty reklamowe
  • metody kierowania reklam wideo na YouTube
  • tworzenie przykładowej kampanii
  • omówienie dobrych praktyk i pułapek

Nasi trenerzy

Krzysztof Wroński

Certyfikowany Specjalista Google Ads i Analytics

Prelegent na licznych konferencjach i autor publikacji w czasopismach branżowych. Trener Google Ads i Analytics.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Zaloguj się, by móc dodawać opinie
IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

22 678 38 87