Kurs YouTube

cena 5400 zł (netto)

32 h (4 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Digital Marketing

I Etap: 18-19 maja 2021

II Etap: 31 maja - 1 czerwca 2021

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Praktyczny warsztat z trenerem
w ośrodku szkoleniowym Adobe.

zapisz się

Kurs YouTube

średnia ocen: 5.0

Kurs YouTube

z certyfikatem IT Media | Warszawa | Online

Mamy zaszczyt zaprosić Cię na Kurs YouTube! Kurs prowadzony jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem. Kurs YouTube składa się z dwóch szkoleń (etapów), kolejność ich realizacji zależy od uczestnika:

I Etap 18 – 19 maja 2021: Szkolenie YouTube – moduł I: Projektowanie kampanii video marketingowej
II Etap
31 maja – 1 czerwca 2021: Szkolenie YouTube – moduł II – Optymalizacja kampanii video marketingowych 

Kurs jest idealnym rozwiązaniem dla Marketerów, YouTuberów, Specjalistów ds. komunikacji i social media, Freelancerów i innych osób zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych.

Czego się nauczysz?

W ramach Szkolenia YouTube – moduł I:

  • Możliwych strategii obecności Twojej marki na platformie YouTube
  • Planowania komunikacji na platformie YouTube w oparciu o cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne
  • Najlepszych praktyk w tworzeniu reklam video i żelaznych zasad prowadzenia skutecznej kampanii na platformie YouTube
  • Konfiguracji konta Google oraz kanału na YouTube
  • Konfiguracji panelu reklamowego Google Ads i emisji reklam
  • Dobierania wskaźników stanowiących o efektywności kampanii
  • Samodzielnej analizy i optymalizacji działań reklamowych na YouTube w oparciu o dane z Google Analitycs
  • Podstaw influencer marketingu
  • Aspektów prawnych obecności na platformie
  • Jak wygląda YouTube oczami widzów, a jak wygląda oczami marki
  • Efektywniejszego podejścia do prowadzonej komunikacji, a co za tym idzie – lepszego wykorzystania dostępnego budżetu reklamowego.
  • Nie popełniać kosztownych błędów

W ramach Szkolenia YouTube – moduł II:

  • Kompleksowej wiedzy na temat marketingu video
  • Planowania komunikacji na platformie YouTube w oparciu o cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne
  • Najlepszych praktyk w tworzeniu reklam video i żelaznych zasad prowadzenia skutecznej kampanii na platformie YouTube
  • Samodzielnie analizować skuteczność kampanii video na platformie, dzięki pracy na caste studies
  • Nie popełniać kosztownych błędów
  • Jak optymalnie wykorzystać budżet reklamowy na platformie YouTube
  • Wielu sztuczek optymalizacyjnych, opartych na pogłębionej znajomości platformy YouTube
  • Umiejętności weryfikowania działań podwykonawców (domów mediowych, agencji, influencerów, MCN-ów)

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs skierowany jest do:

  • Specjalistów ds. komunikacji lub social media, którzy potrzebują zwiększyć swoje kompetencje w zakresie tworzenia treści w mediach społecznościowych,
  • YouTuberów, którzy chcą lepiej poruszać się w obszarze produkcji i dystrybucji video,
  • Specjalistów ds. marketingu, którzy chcą wykorzystać potencjał reklamowych tych serwisów w celu zwiększenia rozpoznawalności marki i wzrostu sprzedaży,
  • Freelancerów chcących świadczyć usługi reklamowe dla swoich klientów,
  • Właścicieli małych firm, którzy chcą wykorzystać nowoczesne formy reklamy aby dotrzeć do nowych klientów.

Czego oczekujemy?

  • Znajomości obsługi komputera
  • Dostępu do internetu i możliwości odtwarzania video
  • Dostępu do mikrofonu w komputerze, jeśli zajęcia odbędą się w formie zdalnej

Jak wygląda kurs?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak wygląda kurs online?

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Nasi trenerzy

Maciej Wróblewski

Marketing i YouTube to jego największe pasje. Ze światem YouTube związany jest od 2013 roku. Pracował w największych sieciach partnerskich (MCN), a obecnie zarządza własną agencją reklamową AdRebellion. Prowadzi szkolenia z YouTube’a oraz opowiada o videomarketingu na konferencjach branżowych.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Program szczegółowy

Szkolenie YouTube – moduł I

Wstęp do marketingu video

  • idea i zastosowanie video w marketingu,
  • wyzwania video marketingu
  • (multiscreening, mobile i vr),
  • ekosystem serwisów video online

Możliwości i potencjał komunikacji marketingowej

  • media: Google Ads na Youtube,
  • influencerzy (współpraca z youtuberami),
  • prowadzenie własnego kanału marki,
  • działanie wspierające “Help”

YouTube oczami marki – jak zrozumieć ten serwis?

  • elementy serwisu tak jak korzystają z nich widzowie,
  • elementy serwisu od strony wydawcy,
  • zasada działania algorytmu,
  • porównania z innymi serwisami video,
  • ekosystem Youtube (marki, influencerzy i tabuny pośredników)

Mierzenie efektów kampanii – analityka ludzkim językiem

  • idea i podstawowe zasady analityki,
  • analizowanie podstawowych metryk YT,
  • optymalizacja treści w wyniku analizy

Zasady prowadzenia skutecznych kampanii na Youtube

  • oczekiwania widzów dot. reklam na YT i interakcja z markami,
  • 10 zasad wg. Youtube PlayBook,
  • analiza studiów przypadku z powyższych zasad\

Prawa autorskie na Youtube

  • wstęp do prawa autorskiego,
  • prawo autorskie w PL i w USA,
  • DMCA/ copyright strikes, content ID

Research

  • badanie segmentu wybranych treści na YouTube – perspektywa użytkownika
  • badanie rynku produktów na YouTube – perspektywa marki
  • analiza działań konkurencji na YouTube

Konfiguracja kanału YT

  • YT vs konto marki vs konto Google
  • zabezpieczenie kanału Youtube
  • zaawansowane funkcje kanału

Strategie źródeł ruchu

  • dokładna analiza algorytmu
  • najlepsze praktyki optymalizacji pod algorytm
  • zasady działania wyszukiwarki youtube
  • najlepsze praktyki optymalizacji pod seo

Programming treści

  • wybór formatu kanału i serii
  • atrybuty formatu i ich rozwój
  • udział społeczności w rozwoju formatu
  • wieloformatowość kanału vs algorytm

Promocja kanału

  • współprace z influencerami
  • emisja reklam google ads
  • promocja kanału poza Youtube

Analityka kanału

  • analityka i optymalizacja w dniu publikacji, analityka strategii klastrów
  • analityka strategii seo,
  • wnioskowanie

Szkolenie YouTube – moduł II

Wstęp do analizy YouTube

  • źródła danych video
  • kluczowe metryki video
  • przetwarzanie danych i tworzenie metrych pochodnych
  • analiza

Optymalizacja planowania kampanii

Optymalizacja produkcji video

Optymalizacja post-produkcji video

Optymalizacja reklam video na Google Ads

  • analiza skuteczności reklam video w YouTube
  • testowanie A/B wersji kreatywnych
  • mierzenie wyników za pomocą BLS
  • optymalizacja poprzez kierowanie pozytywne
  • optymalizacja poprzez kierowanie negatywne
  • dopasowywanie kreacji pod YouTube

Optymalizacja współpracy z influencerami

  • pozyskiwanie danych od influencerów
  • weryfikacja danych oglądalności
  • transparentność finansowa z sieciami partnerskimi
  • analiza skuteczności współprac i wyciąganie wniosków

Doskonalenie procesu w tworzeniu regularnego kanału YouTube

  • analiza wyników kanału YouTube
  • analiza pozycji filmów w algorytmie rekomendacji treści
  • praca nad poprawą relevance score, quality score, views velocity i session start/end

Warsztaty & sesja Q&A

Jak zdobyć dofinansowanie na Kurs YouTube

Chciałbyś opłacić Kurs YouTube, ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.

O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb. Czytaj więcej >

Kurs YouTube - opinie na temat kursu

Nasze kursy i szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Przychodząc na kurs, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

Opinie z ankiet po szkoleniu

Pełen profesjonalizmy, dobra atmosfera i wysokie kompetencje wykładowcy.

-

Ośrodek szkoleniowy konkretny i pomocny. Wykładowcy przeprowadzili super ciekawe zajęcia.

- Paulina K.

Bardzo dobre przygotowanie szkoleń pod względem merytorycznym i technicznym.

- Kamila S.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

System rozwoju w Akademii IT Media:

Kończąc to szkolenie
zyskujesz rangę
Specjalista

Co otrzymuję jako Specjalista:

  • Materiały szkoleniowe
  • Zniżki na oprogramowanie Adobe i tablety Wacom
  • Newsletter z materiałami rozwojowymi
  • Zaproszenia na bezpłatne
    Dni Otwarte w IT Media
  • Komplet filmów tutorialowych na Start (Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere Pro, After Effects)

dowiedz się więcej