Szkolenie Blender – moduł II

cena 2500 zł (netto)

24h (3 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Grafika 3D i tworzenie gier

Termin: 27-29 września 2021

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Praktyczny warsztat z trenerem

zapisz się

Szkolenie Blender - moduł II

średnia ocen: 5,0

Szkolenie Blender – moduł II

z certyfikatem Akademii IT Media | Warszawa | Online

Szkolenie Blender Online – moduł II prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji.  Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

Podczas warsztatów uczestnicy poszerzą umiejętności z zakresu modelowania 3D, w tym o modelowanie precyzyjne oraz pracę z wykorzystaniem zaawansowanych pluginów (addons), tworzenia złożonych materiałów z wykorzystaniem tekstur rastrowych i proceduralnych oraz technik wykorzystujących maski, fotorealistycznego oświetlania różnych typów wirtualnych scen oraz poznają narzędzia do tworzenia i kontrolowania animacji kamer, świateł i obiektów.

Tak skonstruowany program zajęć pozwoli uczestnikom znacząco poszerzyć umiejętności oraz zdobyć nowe kompetencje by z jeszcze większą kontrolą i swobodą realizować projekty w Blenderze.

Szkolenie stworzono z myślą o m.in. Grafikach 2D i 3D, Motion Designerach oraz Twórcach video.

Czego się nauczysz?

W ramach szkolenia Blender – moduł II:

  • efektywnych i precyzyjnych technik modelowania 3D
  • tworzenia złożonych materiałów
  • fotorealistycznego oświetlania różnych typów wirtualnych scen
  • tworzenia i renderowania animacji w Blenderze

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie Blender adresowane jest do wszystkich:

  • Grafików 2D, którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności o tworzenie trójwymiarowej rzeczywistości i to bez ponoszenia dodatkowych kosztów;
  • Twórców video, którzy chcieliby dodać do swoich filmów efektowne elementy 3D;
  • Motion Designerów, którzy chcieliby wprawiać w ruch samodzielnie przygotowane obiekty trójwymiarowe;
  • innych osób, które interesują się tworzeniem grafiki 3D i dysponują niewielkim budżetem.

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak wygląda szkolenie online?

 

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Nasi prowadzący

Ryszard Zimek

Prowadzi m.in. zajęcia z podstaw technologii cyfrowych. Entuzjasta i propagator programu i rozwiązań ZBrush, twórca szkolenia m.in. Przygotowanie do druku 3D.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Program szczegółowy

Szkolenie Blender – moduł II

Modelowanie 3D i UV mapping

  • modelowanie 3D w Blenderze – krótkie omówienie kluczowych pojęć i rozwiazań specyficznych dla Blendera
  • precyzyjne modelowanie w Blenderze: omówienie typów narzędzi oraz przydatnych funkcjonalności do precyzyjnego modelowania (ćwiczenie)
  • omówienie możliwości wyspecjalizowanych zewnętrznych pluginów (addons) do modelowania; zbudowanie modelu przy pomocy jednego z nich (ćwiczenie)
  • UV mapping – rozłożenie koordynatów UV dla utworzonych modeli z wykorzystaniem różnych technik (ćwiczenie)

Budowanie materiałów i teksturowanie

  • wstęp do teksturowania – tekstury rastrowe vs tekstury proceduralne
  • wstęp do materiałów w Blenderze w tym praca z nodami w Shader Editor
  • budowanie materiałów opartych na mapach PBR (ćwiczenie)
  • budowanie materiałów opartych na teksturach proceduralnych (ćwiczenie)
  • texture painting – wstęp
  • wykorzystanie textur painting przy tworzeniu materiałów (użycie texture painting jako maski, użycie stencil) (ćwiczenia)
  • tworzenie złożonych materiałów w Blenderze z wykorzystaniem w/w

Oświetlanie wirtualnej sceny

  • panoramy HDR i rodzaje świateł – wszystko co ważne
  • tworzenie lighting studio – różne strategie (ćwiczenia)
  • tworzenie oświetlenia scen na zewnątrz z kontrolą tła i odbić
  • specyfika oświetlania scen wewnątrz w tym wykorzystanie bibliotek IES
  • Cycles vs Evee – przygotowanie ustawień dla obu silników

Animacja w Blenderze

  • wstęp do animacji; podstawowe pojęcia
  • omówienie funkcjonalności i specyfiki, Dope Sheet oraz Graph Editor
  • praca z Timeline i kluczowanie wartości (wstępne ćwiczenia)

Animacja w kontekście kamery

  • animowanie kamery po ścieżce – różne techniki (ćwiczenie)
  • tworzenie turntable – różne techniki (ćwiczenie)
  • tworzenie efektu drgania kamery / handheld camera shake effect
  • animowanie DOF
  • renderowanie sceny z użyciem wielu kamer
  • opcjonalnie: blur w animacji

Animacja w kontekście oświetlenia

  • animowanie świateł w scenie – różne techniki (w tym z użyciem modifiers i drivers) (ćwiczenia)

Animacja obiektów

  • animowanie całych obiektów za pomocą kluczy animacyjnych
  • animowanie obiektów bez deformacji vs z deformacją za pomocą szkieletu animacyjnego (wstęp)
  • czym jest rigging – szkielet i kości animacyjne – podstawowe pojęcia (forward kinematics, invers kinematics, deforming bones i control bones, weight painting)
  • kości animacyjne w Blenderze – budowa i tworzenie
  • praca z Armature modifiers – animowanie z jednoczesną deformacją siatki i bez deformacji (ćwiczenie)

Animacja – renderowanie

  • ustawienia do renderowania animacji – wszystko co najważniejsze
  • opcjonalnie – edycja animacji wewnątrz Blendera

Jak zdobyć dofinansowanie na Szkolenie Blender?

Chciałbyś opłacić szkolenie, ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.

O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb. Czytaj więcej >

Szkolenie Blender – opinie na temat szkolenia

Nasze kursy i szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Przychodząc na szkolenie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku

Sprawdź nasze opinie na Google >

Opinie z ankiet po szkoleniu

Świetne szkolenie!

- Michał G.

Polecam szkolenie w 100%

- Agata P.

Fantastyczna atmosfera i prowadzący, który dostosowuje się do oczekiwań uczestników szkolenia.

- Edyta W.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Czym jest Blender?

Blender to darmowa, wszechstronna aplikacja 3D pozwalająca realizować zaawansowane projekty graficzne m.in. z zakresu modelowania 3D, animacji 3D (oraz 2D), animacji szkieletowej, symulacji z użyciem systemów cząstek, wizualizacji fotorealistycznych, motion tracking, edycji wideo.

Posiada dwa zintegrowane silniki renderujące: Cycles (PBR) do wizualizacji fotorealistycznych oraz Evee – silnik czasu rzeczywistego.

Jest wyposażona w zaawansowane narzędzia do modelowania 3D, w tym modyfikatory pozwalające na modelowanie parametryczne, operacje boolowskie, pracy z tekstem 3D czy krzywymi.

Obecnie Blender wykorzystywany jest przede wszystkim do modelowania 3D, tworzenia wizualizacji architektonicznych czy produktowych, animacji 3D, dodawania efektów specjalnych, montażu i postprodukcji filmów oraz przy tworzeniu gier (tworzenie assetów do gier).

Program do pobrania tutaj:

https://www.blender.org/download/

 

System rozwoju w Akademii IT Media:

Kończąc to szkolenie
zyskujesz rangę
Adept

Co otrzymuję jako Adept:

  • Materiały szkoleniowe
  • Zniżki na oprogramowanie Adobe i tablety Wacom
  • Newsletter z materiałami rozwojowymi
  • Zaproszenia na bezpłatne
    Dni Otwarte w IT Media

dowiedz się więcej