Szkolenie ZBrush – moduł II

cena 2200 zł netto + 23% VAT

24h (3 dni) 8:30-16:30

Ścieżka: Grafika 3D i tworzenie gier

Nowy termin pojawi sie wkrótce

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Zamów szkolenie dedykowane:
22 678 38 87

zapisz się

Szkolenie ZBrush – moduł II

średnia ocen: 5.0

Szkolenie ZBrush – moduł II

Warsztat z certyfikatem Akademii IT Media

Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Szkolenie ZBrush Online – moduł II prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

Opanowałeś podstawy ZBrusha i zamierzasz postawić krok dalej? W takim razie zachęcamy Cię do wzięcia udziału w Szkoleniu ZBrush moduł II. Szkolenie ZBrush moduł II adresowane jest do wszystkich, którzy chcą wykorzystać niezwykłe możliwości programu ZBrush – rzeźbiarzy, ilustratorów, designerów, jubilerów, osób zajmujących się concept artem, czy tych, którzy chcą pracować w przemyśle gier komputerowych i przemysłach pokrewnych. Również dla tych, którzy chcą wykorzystać skany 3D czy druk 3D na potrzeby swoich projektów. Dzięki szkoleniu przejdziesz na kolejny poziom grafiki 3D.

Jako jedyny w Polsce Ośrodek Szkoleniowy mamy zaszczyt posiadać odznakę Adobe Education Elite Partner oraz nieprzerwanie od 2005 roku jesteśmy Centrum Szkoleniowym Adobe.
Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.

Czego się nauczysz?

Optymalizować ustawienia programu by maksymalnie wykorzystać zasoby komputera

Grupować narzędzia we własnych menusach i paletach by pracować wygodniej i szybciej

Łączyć zaawansowane techniki pracy z siatką

Strategii pracy przy tworzeniu modeli ludzi (humanoidów)

Tworzyć złożone faktury powierzchni wykorzystując system warstw oraz Surface Noise Maker

Zaawansowanych technik oświetlania modela w scenie

W ramach Szkolenia ZBrush – moduł II nauczysz się:

  • Optymalizować ustawienia programu by maksymalnie wykorzystać zasoby komputera
  • Grupować narzędzia we własnych menusach i paletach by pracować wygodniej i szybciej
  • Tworzyć unikalne narzędzia przy pomocy ZBrusha, Photoshopa czy importując siatki z innych aplikacji 3D oraz kontrolować istniejące
  • Łączyć zaawansowane techniki pracy z siatką – w tym strategii pracy z Subdivision Levels (poziomami podziału), Dynamesh oraz ZRemesher
  • Korzystać z najważniejszych pluginów ( SubTool Master, Transpose Master, UV Master, Decimation Master, Multi Map Exporter, 3D Print Hub)
  • Strategii pracy przy tworzeniu modeli ludzi (humanoidów)
  • Wykorzystywać narzędzia ZBrusha do zmiany pozy modela z licznymi Subtools w tym mniej znane funkcjonalności Transpose Mode oraz ZSphere rig
  • Wielu technik i narzędzi do tworzenia i pracy z twardymi powierzchniami w ZBrushu (hard surfaces)
  • Tworzyć i eksportować tekstury (color texture) w ZBrushu na bazie Polypaint (UV Master plugin)
  • Tworzyć i eksportować mapy z ZBrusha (normal, displacement, ambient occlusion)
  • Tworzyć złożone faktury powierzchni wykorzystując system warstw oraz Surface Noise Maker
  • Zaawansowanych  technik oświetlania modela w scenie i renderowania
  • Wykorzystywać skany (.stl) w pracy z ZBrushem
  • Przygotowywać projekty do różnych technologii druku 3D

Czego oczekujemy?

Doświadczenia w pracy z ZBrushem, gruntownej znajomości podstawowych narzędzi programu.

Dla kogo jest to szkolenie?

Architektów i projektantów wnętrz,
którzy chcą poznać alternatywę dla płatnych narzędzi projektowych

Osób pracujących w przemyśle gier komputerowych,
którym Zbrush ułatwi projektowanie i modelowania postaci

Rzeźbiarzy,
którzy chcą zwizualizować swoje projekty w programie dającym możliwość pracy z wirtualną gliną

Ilustratorów,
którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności o tworzenie trójwymiarowej rzeczywistości

Jubilerów,
chcących tworzyć projekty 3D, które w pełni oddadzą wygląd ich produktów

Osób kreatywnych,
które chciałyby zdobyć konkretne umiejętności w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe

Nasi trenerzy

Ryszard Zimek

Od kilkunastu lat pracuje w mediach cyfrowych.

Specjalizuje się w technologiach cyfrowych 2D oraz 3D.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Program szczegółowy

Szkolenie ZBrush – moduł II

Optymalizacja początkowych ustawień programu

  • RAM, Max Polygon per Mesh, Undo History, Startup Doc, Quick Save

Interfejs

  • optymalizacja środowiska pracy – tworzenie złożonych interfejsów
  • omówienie interfejsów dla różnego typu projektów
  • omówienie przydatnych zestawień narzędzi
  • tworzenie odrębnych menusów i subpalette – grupowanie narzędzi, szybkie wywoływanie menusów
  • Najbardziej przydatne skróty klawiszowe – omówienie
  • Wykorzystanie ikon interfejsu do szybkiego przełączania się między pędzlami (sculpting, select, mask brushes), typami stroke i alfami

Tworzenie własnych narzędzi

Brushes – pełna kontrola nad właściwościami pędzli (Brush, Stroke) – omówienie wybranych zagadnień brush i jego własności

Brush palette – omówienie podstawowych ustawień pędzli

  • Depth
  • Auto Masking (Mask by Polygroups, BackfaceMask, Topological)
  • Smooth Brush Modifiers

Stroke palette – aplikowanie pędzli

  • Zaawansowane funkcje Stroke palette: praca z Lazy mouse, Lazy Mouse > Backtrack
  • Nowe funkcjonalności curve mode (m.in. Frame Mesh)

Tworzenie własnych alf w ZBrushu i Photoshopie

  • Ustawienia dokumentu
  • Wykorzystanie primitieves i pędzli do tworzenia alf w ZBrushu
  • Alpha palette – modyfikowanie sposobu aplikowania alfy
  • Tworzenie alf za pomocą aplikacji 2D na przykładzie programu Adobe Photoshop
  • Tworzenie seamless alf w ZBrushu oraz Photoshopie

Zaawansowane funkcje InsertMesh brushes

  • InsertMesh brushes – wprowadzenie
  • Wykorzystanie oraz tworzenie własych pędzli typu IM oraz IMM (multiresolution brushes)
  • Użycie InsertMesh brushes z krzywymi (curve mode) – kontrola dystrybucji elementów
  • Tworzenie złożonych InsertMesh brushes przy pomocy polygroups (tworzenie 3 – elementowych łańcuchów)

Zarządzanie narzędziami

  • Zapisywanie własnych narzędzi, tworzenie ikon pędzli
  • Wgrywanie własnych narzędzi: alf, pędzli, projektów do ZBrush LightBox, tworzenie własnych folderów w LightBox
  • Wgrywanie własnych pędzli do okna dialogowego 3D Sculpting Brush (-b-)

Edycja siatki (symetria, world center, transpose mode)

  • Osie w ZBrushu, grid floor
  • Praca z symetrią w ZBrushu
  • Tool > Deformation > ReSym vs. Mirror and Weld
  • Tool > Deformation > Mirror
  • Czym jest i jak działa local symmetry oraz Use Posable Symmetry
  • Model względem początku układu odniesienia – jak działają algorytmy subpalety Deformation
  • Opcja set / clear pivot point

Transpose mode

  • Zaawansowane transformacje siatki przy pomocy transpose line,
  • Mało znane skróty klawiszowe i funkcjonalności
  • Użycie pluginu TransposeMaster do pracy z licznymi SubTools

Praca z siatką – zaawansowane techniki

  • Znaczenie właściwej topologii
  • Strategia pracy z subdivision levels
  • Tworzenie nowej topologii przy pomocy ZBrush ZRemesher (kontrola rozdzielczości, lokalnej gęstości siatki oraz przebiegu siatki przy pomocy ZRemesher Guides brushes)
  • Projekcja detalu modela wyjściowego na model z nową topologią przy pomocy SubTools > Project [czyli jaką przyjąć strategię by maksymalnie wykorzystać detale oryginału](użycie ZRemesher w połączeniu z SubTools > Project )

Alternatywne narzędzia do pracy z siatką – Sculptris Pro

  • Zalety i ograniczenia pracy z dynamiczną zmianą topologii podczas rzeźbienia
  • Ustawienia globalne vs ustawienia lokalne dla pędzli pracujących w trybie Sculptris Pro

Dynamesh

  • Szczegółowe omówienie możliwości DynaMesh (strategia pracy z DynaMesh i subDiv poziomami podziału)
  • ShadowBox w połączeniu z ClipCurve brush
  • Topology brushe – tworzenie fragmentów siatki
  • Wykorzystanie Zspheres do retopologii

Tworzenie modeli ludzi (humanoidów); zmiana pozy modela wyjściowego

  • Strategie tworzenia modeli ludzi (humanoidów) ze względu na rodzaj projektu (ilustracja, animacja, gry komputerowe, druk 3D, concept art)
  • Stworzenie rigu / szkieletu przy pomocy Zspheres
  • Użycie rigu / szkieletu ZSphere z pluginem Transpose Master do zmiany pozy modela z wieloma subtools
  • Wykorzystanie Transpose Mode – łączenie technik

UV layout

  • Przygotowanie UV layout w zewnętrznej aplikacji 3D na potrzeby ZBrusha
  • Importowanie modeli z UV’s do ZBrusha; sprawdzenie poprawności działania UV’s (UV check)
  • Tworzenie UV layout w ZBrushu przy pomocy pluginu UV Masters
  • Eksportowanie obiektów z nałożonym UV layout
  • Tworzenie i eksportowanie tekstury koloru (Albedo) utworzonej na bazie Polypaint
  • Tworzenie innych map w ZBrushu – wykorzystanie pluginu Multi Map Exporter
  • Vector displacement, displacement map, normal map
  • Wykorzystanie funckji Stroke > Lazy Mouse > Backtrack

Tworzenie złożonych faktur na powierzchni modela

  • Wykorzystanie Surface Noise Maker
  • Wykorzystanie systemu warstw (Layers)

MultiMap Exporter

  • Generowanie map w ZBrushu
  • Export map

Hard Surface – praca z twardymi powierzchniami w ZBrushu

  • Czym jest praca z hard surface – specyfika pracy z hard surface w ZB
  • Przydatne techniki i narzędzia – omówienie

Brushes – omówienie pędzli oraz wybranych technik dedykowanych do pracy z twardymi powierzchninami (hard surface)

  • ZModeler brush – omówienie funkcjonalności i trybów działania
  • Wykorzystanie pędzli maski w połączeniu z polygroups oraz Tool > Deformation
  • Praca z pędzlami typu Clip, Trim oraz Slice w połączeniu z funkcjonalnościami Tool > Geometry > EdgeLoop
  • Omówienie funkcjonalności pędzli TrimDynamic, hPolish, Planar
  • Pędzle typu Chisel

Zaawansowane techniki oświetlania

  • LigthCap
  • Wykorzystanie panoram .hdri do oświetlania sceny
  • AO pass

BPR render

  • Wykorzystanie panoram fotograficznych jako tła renderu
  • Eksportowanie passes
  • Compositing w Photoshopie na bazie wyeksportowanych passes

SKAN – wykorzystanie skanów 3D w ZBrushu

  • Import skanów 3D (plików w formacie .stl) do ZBrusha
  • Przygotowywanie siatki pod projekcję detalu skanu (omówienie różnych strategii)
  • Projekcja skanu
  • Problem symetrii w pracy ze skanami

Druk 3D

  • Czym jest druk 3D; rodzaje druku 3D (technologie, formaty plików, przygotowanie plików na potrzeby danej technologii) – omówienie
  • Rozdzielczość modelu 3D a rozdzielczość potrzebna do druku 3D w danej technologii
  • Tworzenie i kontrola grubości ścianki oraz tzw. poles przy pomocy technik wykorzystujących Dynamesh, Zmodeler Brush, Transpose units, reprojektowania detalu
  • Zmniejszanie i kontrola rozdzielczości modelu cyfrowego – użycie pluginu Decimation Master
  • Przygotowanie modelu do druku przy jednoczesnej kontroli skali – użycie pluginu 3D Print Hub
  • Kolor w druku 3D
  • Dzielenie modelu na potrzeby różnych technologii druku przy jednoczesnej kontroli skali poszczególnych elementów

NanoMesh

  • Czym jest NanoMesh i do czego służy
  • Ustawienia, możliwości, przykładowe użycia NanoMesh

Live Booleans

  • Czym są operacje boolowskie
  • Działanie operacji boolowskich w Zbrushu
  • Wykorzystanie ZRemesher 3.0 do automatycznego tworzenia poprawnej geometrii dla twardych powierzchni

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w nowoczesnym Ośrodku Szkoleniowym Akademii IT Media.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Certyfikat oraz  materiały szkoleniowe.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.


 

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak zdobyć dofinansowanie na Szkolenie ZBrush – moduł II?

Chciałbyś opłacić Szkolenie ZBrush – moduł II, ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.

O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb.
Czytaj więcej >

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce Elitarny Edukacyjny Partner Adobe oraz Partner Szkoleniowy Black Magic Design i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Do wyboru szkolenie online
lub szkolenie stacjonarne

Jesteśmy zawsze na czasie

Stawiamy na praktykę i samodzielność

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Szkolenie ZBrush – moduł II – opinie na temat szkolenia

Nasze kursy i szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Przychodząc na szkolenie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

Opinie z ankiet po szkoleniu

Wszystko super i bardzo profesjonalnie.

- Wiktor

Wszystko super. Obiady pycha :)

- Kornelia

Bardzo przydatne i ciekawe zajęcia.

- Norbert

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na [email protected]

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Praca z siatką – wyższy poziom

Szkolenie ZBrush moduł II pozwoli Ci odkryć zaawansowane techniki pracy z siatką. W tym celu trener przybliży Ci zagadnienia związane z narzędziami Dynamesh ora ZRemesher.

Dynamesh zaprojektowano w celu tworzenia etapów rzeźbienia o niskiej i średniej rozdzielczości. Dlatego też jest to idealne rozwiązanie do tworzenia siatki bazowej, tuż przed głębszym zanurzeniem się w pozostałe potężne narzędzia do edycji i rzeźbienia w programie ZBrush.

Zaletą Dynamesh jest to, że uzyskujesz wrażenie rzeźbienia w prawdziwej glinie. W miarę zwiększania objętości materiału poprzez np. rozciąganie szczegółów, konsystencja gliny się nie zmienia. Tworząc z pomocą Dynamesh, Twój projekt zachowuje jednolitą rozdzielczość i rozkład wielokątów siatki, co jest zupełną odwrotnością do projektowania w realnym świecie. Dzięki tej funkcji w końcu przestaniesz się ograniczać.

Kolejnym rozwiązaniem, którego nauczysz się na zajęciach, jest funkcja ZRemesher. Narzędzie pozwala na w pełni automatyczne działanie, dzięki któremu stworzysz nową strukturę wielokąta dla danego obiektu. Nie musisz się martwić, że coś może nie spełnić Twoich oczekiwań, ponieważ nadal zachowujesz pełną kontrolę nad danym procesem. Dla przykładu, w trakcie korzystania z ZRemeshera możesz czuwać nad sterowaniem kierunkami wielokątów.

ZBrush Insert Mesh Brushes – zaawansowane funkcje

Szkolenie ZBrush moduł II pozwoli Ci zgłębić temat narzędzi. Prowadzący omówi szczegółowo sposoby tworzenia Insert Brushy, które wspierają dodawanie elementów do powierzchni projektowanego modelu. Dzięki użyciu InsertMesh brushes z krzywymi (curve mode), nauczysz się kontrolować dystrybucję elementów. Co więcej, zaczniesz tworzyć własne pędzle typu IM oraz IMM (multiresolution brushes), a także złożone InsertMesh Brushes przy pomocy polygroups.

UV Master – teksturowanie

Tworzenie modelu 3D nierozerwalnie łączy się z układem UV. Układ składa się ze współrzędnych 2D, które pokazują aplikacjom 3D, w jaki sposób nakładać teksturę na dany model. Prowadzący wskaże Ci pozytywne aspekty pluginu – UV Master. Zobaczysz, że jednym ruchem stworzysz bardzo wydajne układy UV dla Twoich modeli. Brak ograniczeń związanych z technicznymi przeszkodami zapewni Ci maksymalną swobodę twórczą. Podsumowując: ładujesz model 3D, klikasz Unwrap i voilà! Cieszysz się gotową mapą UV.

Jeżeli dojdziesz do wniosku, że potrzebujesz większej kontroli nad działaniem UV Master, będziesz mógł skorzystać z trybu Control Painting. Dzięki temu ograniczysz powstawanie połączeń siatki w poszczególnych obszarach.

Co więcej, zapoznasz się z trybem gęstości, który umożliwia definiowanie obszarów, w których chciałbyś zastosować większą gęstość, a w których mniejszą. Możesz określać dowolnie objętość pixelowej płaszczyzny, która opisuje daną teksturę. Wszystkie te czynności oczywiście wykonujesz bez potrzeby miejscowego skalowania lub ręcznego rozciągania mapy UV. ZBrush to program, który zawiera milion intuicyjnych rozwiązań, których znajomość pomoże Ci wznieść się na wyżyny modelowania 3D.

Druk 3D – wydrukuj wyobraźnię

ZBrush jest narzędziem, dzięki któremu tworzy się modele o wysokim poziomie szczegółowości. Dlatego też, projekty powstałe w tym programie idealnie nadają się do wydruków 3D. Im większa szczegółowość, tym wyższa jakość wydruku.

W trakcie zajęć trener przybliży Ci temat druku 3D. Dowiesz się, czym charakteryzuje się pojęcie oraz jakie są jego rodzaje. Dowiesz się jak przygotować pliki na potrzeby danej technologii.

Czy jesteś zainteresowany projektowaniem obrazów, które będą miały przełożenie ze świata wirtualnego na świat realny? Postaw na zdobycie umiejętności, które mogą okazać się niezbędne w najbliższej przyszłości. Rzeczywistość 3D stoi przed Tobą otworem. Zapisz się na szkolenie ZBrush – moduł II!

Niech przemówią za nas liczby

20 lat


Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002 roku. Ciągle zdobywamy i poszerzamy nasze doświadczenia w branży kreatywnej. Wiemy jak pomóc naszym klientom zarówno w dostarczeniu skutecznych umiejętności, jak i skutecznych narzędzi.

200 szkoleń


Prowadzimy ponad 200 szkoleń i kursów w różnych ścieżkach tematycznych tj. grafika komputerowa i DTP, film i animacja, digital marketing, grafika 3D i tworzenie gier komputerowych, tworzenie stron www i aplikacji!

20 000 firm


Dzięki indywidualnemu podejściu zaufało nam już blisko 20 000 polskich firm i instytucji.

Zdobądź Certyfikat
Akademii IT Media

Jesteśmy jedynym w Polsce Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Partnerem Szkoleniowym Black Magic Design i Maxon.

Certyfikat ukończenia szkolenia w Akademii IT Media jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy.

Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.

Voucher na szkolenie

Chciałbyś docenić pracownika? Podarować oryginalny prezent bliskiej osobie?
Proponujemy zakup vouchera na dowolne szkolenie w ramach Akademii IT Media.
Voucher jest ważny rok od daty zakupu.

Jak uzyskać voucher?

1. Wybierz szkolenie, które Cię interesuje.
2. Napisz do nas na adres [email protected] lub zadzwoń na nr 22 678 38 87 w celu zamówienia vouchera.
3. Pobierz voucher (plik stanie się interaktywny po pobraniu go na dysk).
4. Wypełnij puste pola nazwą wybranego szkolenia, imieniem i nazwiskiem osoby, którą chcesz obdarować oraz terminem, który wskaże Ci dział szkoleń.
5. Podaruj wyjątkowy prezent.

FAQ

Czy IT Media można zaufać?

– Jesteśmy jedynym w Polsce Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe oraz Maxon, a także Platynowym Partnerem Adobe

– Większość klientów wraca do nas na kolejne szkolenia oraz poleca nas znajomym

– Szkolenia dobieramy indywidualnie do potrzeb klientów na podstawie przeprowadzonej diagnozy potrzeb.

– Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002, nasi certyfikowani Trenerzy są na bieżąco z każdą zmianą w programach z których szkolimy oraz z najnowszymi trendami.

– Przeszkoliliśmy już kilkanaście tysięcy specjalistów z branży kreatywnej

– Zapewniamy samodzielne stanowiska pracy wyposażone w najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej oraz małe kameralne grupy szkoleniowe

– Nasi kursanci otrzymują certyfikaty Akademii IT Media, potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon. Wystawiane w języku polskim lub angielskim.

– Średnia naszych opinii na Google to 4,9

– Średnia naszych opinii na Facebooku to 5,0

Czy trafię do grupy o różnym stopniu umiejętności?

Stosujemy różnorodne środki, aby grupa szkoleniowa była na podobnym stopniu zaawansowania. Po pierwsze, nasze szkolenia w ramach poszczególnych ścieżek podzielone są na moduły, rozróżniające poziom zaawansowania. Po drugie, przed szkoleniem przeprowadzamy krótki wywiad dotyczący poziomu zaawansowania pracy w danym programie. W końcu mała grupa szkoleniowa umożliwia indywidualne podejście prowadzącego, niezależnie od tego, jak kto akurat radzi sobie z danym zdaniem. Przy naszych flagowych szkoleniach takich jak: Photoshop, InDesign, Illustrator, After Effects oraz Premiere Pro przekazujemy przed szkoleniem Tutorial na Start, służący wyrównaniu wiedzy i przygotowaniu do szkolenia.

Czy na szkoleniu robimy praktyczne projekty?

Tak. Jako ośrodek szkoleniowy stawiamy na skuteczne umiejętności i samodzielność naszych kursantów. Każdy z uczestników wyposażony jest we własne stanowisko komputerowe oraz najnowszą wersję oprogramowania. Od początku do końca zajęcia są praktyczne. Wykonujemy profesjonalne projekty typowe dla branży i rodzaju szkolenia. Ponadto bardzo często zdarza się, że kursanci przynoszą swoje własne projekty, na których mogą pracować lub które mogą skonsultować.

Czy to szkolenie przyda się mojej firmie?

Grafika 2D/3D, film, animacja, tworzenie stron www i aplikacji – z naszych szkoleń wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami, które wzbogacą kompetencje Twojej firmy. Samodzielnie przygotujesz projekty najwyższej jakości w krótkim czasie. Mamy klientów, którzy po naszym szkoleniu wykonują swój projekt w kilka godzin zamiast spędzać nad nim dni lub tygodnie. Będziesz miał więcej czasu na kwestie estetyczne związane ze swoim projektem, nie marnując go na szukanie sposobu osiągnięcia celu lub określonej funkcji programu.

Digital marketing i szkolenia managerskie – otrzymasz praktyczne umiejętności i aktualną wiedzę odnośnie najskuteczniejszych form dotarcia do klienta i budowania wizerunku marki. Co ważne, po naszych szkoleniach samodzielnie wykonasz działania nowoczesne działania marketingowe w obszarach video marketingu, copywritingu, pozycjonowania. SEO, web designu, grafiki reklamowej, mediów społecznościowych czy skutecznego PR swojej firmy.

Czy dostanę poświadczenie ukończonego szkolenia?

Zapewniamy certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon – Akademia IT Media. Wystawiane są one w języku polskim lub angielskim.

Na jakiej podstawie otrzymuje się certyfikat?

Na podstawie listy obecności prowadzonej podczas zajęć oraz samodzielnie przygotowanego projektu.

Co daje mi certyfikat IT Media?

Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.

Kto prowadzi zajęcia?

Stawiamy na doświadczenie i profesjonalizm. W naszym ośrodku zatrudniamy certyfikowanych trenerów Adobe oraz cenionych specjalistów w swojej dziedzinie. Poznaj naszą kadrę.

Gdzie odbywają się zajęcia?

Nasz główny ośrodek szkoleniowy znajduje się w Warszawie przy ul. Elektronowej 2, w budynku B, klatce D (klatka środkowa), na piętrze 2. Na życzenie klienta, szkolenia odbywają się także na terenie całego kraju.

Czy organizujecie szkolenia zamknięte?

Tak. Organizujemy szkolenia zamknięte na miejscu w Warszawie, a także na terenie całej Polski.

Czym się różni szkolenie od kursu?

Szkolenie zapewnia zdobycie określonych umiejętności w danym obszarze. Większość szkoleń podzielona jest na moduły. Moduł I skierowany jest do osób zaczynających swoją przygodę z danym oprogramowaniem lub takich, które do tej pory uczyły się na własną rękę a teraz chcą poszerzyć lub usystematyzować zdobytą wcześniej wiedzę . Moduł II przeznaczony jest dla bardziej zaawansowanego specjalisty, który chce skrócić do minimum czas potrzebny na przygotowanie profesjonalnych projektów oraz być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży. Komplet szkoleń z danego tematu tworzy pełen kurs. Kurs taki składa się więc z wszystkich modułów danego szkolenia, a w niektórych przypadkach poszerzony jest o dodatkowe szkolenia specjalistyczne. Kursy mają za zadanie dostarczyć komplet umiejętności w danym obszarze. Dla przykładu: Kurs Photoshop składa się z dwóch szkoleń. Szkolenia Photoshop – moduł I oraz szkolenia Photoshop – moduł II.

Kiedy i jak często odbywają się szkolenia?

Wszystkie szkolenia organizowane są cyklicznie. W naszym kalendarzu znajdziesz dokładne daty nadchodzących szkoleń.

Czy organizujecie szkolenia spełniające warunki refundacji przez Powiatowe Urzędy Pracy?

Akademia IT Media jako Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe przygotował i prowadzi wiele projektów szkoleniowych, które są finansowane we współpracy z Powiatowymi Urzędami Pracy. Zapraszamy do kontaktu z nami i indywidualnego wyboru swojej drogi szkoleniowej. Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP (2.14/00109/2005) i doświadczenie, więc chętnie służymy pomocą oraz radą.

Jeśli prowadzę działalność gospodarczą i wykupię szkolenie w IT Media, to czy mogę tę kwotę odliczyć od podatku?

Tak. Wystawiamy fakturę VAT.

W jakich godzinach odbywają się szkolenia?

Szkolenia w IT Media są prowadzone codziennie w każdy z dni roboczych w godzinach: 8:30 – 16:30

W jaki sposób są prowadzone zajęcia?

Nasze szkolenia odbywają się w kameralnych grupach 4-10 osób i mają charakter warsztatowy. Kursanci poznają praktyczne zastosowania narzędzi podczas wykonywania zadań, które zostały opracowane specjalnie na potrzeby szkolenia. Ponadto, uczestnicy mają do dyspozycji samodzielne stanowiska z możliwością wyboru komputerów działających na systemach iOS lub Windows.

Czy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia?

Po otrzymaniu zgłoszenia przesyłamy e-mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę pro forma.

Czy płatność za kurs można rozłożyć na raty?

Tak. Pełną opłatę należy uiścić najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na [email protected]

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87