Szkolenie Strategia marketingowa

cena 1500 zł netto + 23% VAT

8h (1 dzień) 8:30-16:30

Ścieżka: Digital Marketing

Termin: 24 października 2024

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Praktyczny warsztat z trenerem
w Autoryzowanym Ośrodku Adobe.

zapisz się

Szkolenie Strategia marketingowa

średnia ocen: 5,0

Szkolenie Strategia marketingowa

z certyfikatem Akademii IT Media | Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Jako jedyny w Polsce Elitarny Edukacyjny Partner Adobe zapraszamy Cię na Szkolenie Strategia marketingowa.

Szkolenie prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

Jako jedyny w Polsce Ośrodek Szkoleniowy mamy zaszczyt posiadać odznakę Adobe Education Elite Partner oraz nieprzerwanie od 2005 roku jesteśmy Centrum Szkoleniowym Adobe.
Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.

Czego się nauczysz?

W ramach szkolenia:

  • Zrozumiesz jaką rolę pełni komunikacja marki w lejku sprzedażowym
  • Nauczysz się wykorzystywać narzędzia AI w procesie budowania i ewaluacji strategii marketingowej
  • Poznasz modele zachowań nabywców i czynniki wpływające na decyzje zakupowe
  • Nauczysz się metod budowania przewagi konkurencyjnej w tworzeniu produktów i usług

Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie adresowane jest do:

  • Właścicieli firm, którzy chcą samodzielnie ułożyć strategię marketingową w swoich firmach.
  • Freelancerów, którzy chcą rozwinąć swoje marki osobiste
  • Brand managerów, którzy zarządzają portfelami marek
  • Marketingowców, którzy,mają dość chaotycznych działań marketingowych, które prowadzą donikąd
  • Strategów w agencjach reklamowych, którzy chciałyby poprawnie konstruować dowolną strategie marketingową

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w nowoczesnym Ośrodku Szkoleniowym Akademii IT Media.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Certyfikat oraz  materiały szkoleniowe.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca poprzez TeamViewer na wysokiej klasy komputerach, udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Certyfikat oraz  materiały szkoleniowe.

 

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak wygląda szkolenie online?


 

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce Elitarny Edukacyjny Partner Adobe oraz Partner Szkoleniowy Black Magic Design i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Nasi trenerzy

Michał Pawlik

Od kilkunastu lat związany zawodowo z branżą marketingową.

Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Program szczegółowy

Szkolenie Strategia marketingowa

Wstęp

  • Zapoznanie, przedstawienie agendy i celów warsztatów
  • Podstawy marketingu – przypomnienie

Podstawy strategii marketingowej

  • Czym jest strategia marketingowa? Dlaczego jest ważna?
  • Etapy strategii marketingowej – co powinna zawierać strategia marketingowa?
  • Rola stratega w procesie strategicznym

Otoczenie marketingowe i zachowania klientów – wprowadzenie

  • Modele zachowań nabywców i czynniki wpływające na decyzje zakupowe
  • Firma i marka: otoczenie, SWOT i elementy mixu marketingowego
  • Pozycjonowanie marki na rynku – czemu służy?
  • Badania marketingowe i inne źródła wiedzy rynkowej i marketingowej
  • Dobór narzędzi marketingowych i wskaźniki marketingowe

Analiza i diagnoza

  • Badanie potrzeb i wyzwań firmy
  • Wartość analizy w strategii marketingowej
  • Poznanie biznesu, rynku, klientów oraz konkurencji
  • Zbieranie i analiza danych w procesie strategicznym marki

Strategia i planowanie marki

  • Określenie pola rynkowego i segmentacja
  • Kryteria wyboru optymalnej strategii
  • Pozycjonowanie marki – możliwe modele
  • Architektura marki – możliwe modele
  • Osobowość marki

Planowanie działań marketingowych

  • Kształtowanie wartości dla klienta a strategia marketingowa
  • Planowanie komunikacji marketingowej
  • Tworzenie skutecznego planu marketingowego

Marketing i komunikacja marki

  • Komunikacja marki a lejek sprzedażowy
  • Współczesne narzędzia komunikacji w marketingu

Ustalanie KPi i celów

  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Znaczenie i tworzenie celów SMART
  • Wyznaczanie celów ewaluacji marki

Wdrożenie i kontrola

  • Wdrażania strategii marki – bariery i wyzwania
  • Komunikacja strategii wewnątrz firmy oraz motywacja zespołu
  • Proponowanie rozwiązań strategicznych dla marki — zespołowe oraz indywidualne generowanie pomysłów — opisy, szkice
  • Ewaluacja zmian w zakresie strategii marketingowej marki i firmy oraz dotychczasowych działań komunikacyjnych
  • Aktualizowanie strategii marketingowej

AI w strategii marketingowej

  • Sztuczna inteligencja w marketingu i płynące z niej korzyści
  • AI w procesie budowania oraz ewaluacji strategii marketingowej – jak ją wykorzystać w procesie strategicznym
  • Praktyczne wykorzystanie narzędzi AI w marketingu

Jak zdobyć dofinansowanie na Szkolenie Strategia marketingowa?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, w Akademii IT Media oferujemy kompleksowe i profesjonalne wsparcie w zdobyciu dofinansowania na Szkolenie Strategia marketingowa i nie tylko. Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (WUP 2.14/00109/2005), dzięki czemu zarówno osoby bezrobotne, jak i poszukujące pracy mogą ubiegać się o dofinansowanie z Powiatowego Urzędu Pracy. Dodatkowo absolwenci szkolenia Digital Marketing i pozostałych szkoleń bardzo często korzystają ze wsparcia finansowego w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – Pożyczki na kształcenie (dla wszystkich osób pełnoletnich i mieszkających w Polsce) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (między innymi dla osób pracujących). Wybierz dla siebie odpowiednią formę wsparcia finansowego!

Wybierz dla siebie odpowiednią formę wsparcia finansowego >

Szkolenie Strategia marketingowa – opinie na temat szkolenia

Zarówno oferowane szkolenie Wystąpienia online: szkolenia i prezentacje , jak i pozostałe szkolenia oraz kursy organizowane przez IT Media cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyższej oceniają naszych wykładowców. Goście zajęć doceniają ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście. Przychodząc na nie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia wykładów.

Nasze kursy i usługi mają średnią ocen 4,9 w Google oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

 

Opinie z ankiet po szkoleniu

Najlepsze szkolenie na jakim byłam! Polecam

- Sandra M.

Wielka dawka merytorycznej i praktycznej wiedzy. Super :)

- Kasia J.

Polecam!

- Ewelina K.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na [email protected]

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87