Szkolenie Google Analytics 4

cena 2200 zł (netto+23% VAT)

16h (2 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Digital Marketing

Nowy termin pojawi się wkrótce

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Zamów szkolenie dedykowane:
22 678 38 87

zapisz się

Szkolenie Google Analytics 4

średnia ocen: 5,0

Szkolenie Google Analytics 4

Warsztat z certyfikatem Akademii IT Media

Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Szkolenie Google Analytics – analizuj ruch i oszczędzaj pieniądze!

Aby marketing Twojej firmy był skuteczny potrzebna Ci tylko jedna rzecz. Nie, to nie jest ponadprzeciętny talent do pisania porywających tekstów czy nagrywania zapadających w pamięć spotów reklamowych. Tą jedną, tak wartościową rzeczą, która powinna być świętym gralem każdego marketingowca jest umiejętność analizy danych, która pozwoli Ci na znaczne oszczędności a także zwiększone dochody. Jednak zanim się zniechęcisz, uważając proces nauki za zbyt długi i trudny, zobacz co mamy Ci do zaproponowania.

 

Jako jedyny w Polsce Ośrodek Szkoleniowy mamy zaszczyt posiadać odznakę Adobe Education Elite Partner oraz nieprzerwanie od 2005 roku jesteśmy Centrum Szkoleniowym Adobe.
Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.

Nasi trenerzy

Anna Moczulska

Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku.

Współautorka e-booka “Analityka w kampaniach marketingowych”.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Zobacz film o Szkoleniu Google Analytics

Czego się nauczysz?

Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics.

Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny.

Analizować i segmentować użytkowników witryny.

Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera.

Tworzyć testy A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize.

Tworzyć własne, niestandardowe raporty przy użyciu narzędzia Google Data Studio.

W ramach Szkolenia Google Analytics nauczysz się:

  • Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics.
  • Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny
  • Konfigurować cele (konwersje) oraz transakcje do mierzenia dla Twojej strony
  • Analizować i segmentować użytkowników witryny oraz tworzyć persony
  • Analizować kanały i źródła pozyskiwania ruchu na Twoją stronę
  • Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera
  • Analizować ścieżki konwersji i konwersje wspomagane oraz porównywać różne modele atrybucji, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie, które źródła rozpoczynają ścieżkę konwersji, a które ją kończą
  • Tworzyć testy A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize
  • Tworzyć własne, niestandardowe raporty przy użyciu narzędzia Google Data Studio
  • Czym różni się usługa GA4 od poprzedniej wersji i jak ją skonfigurować

Dla kogo jest to szkolenie?

Przedsiębiorców,
którzy chcą samodzielnie analizować i segmentować użytkowników swoich witryn

Właścicieli sklepów internetowych,
którzy chcą nauczyć się konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera

Freelancerów,
którzy chcą zaoferować klientom kolejną usługę.

Osób chcących się przebranżowić,
które chciałyby nauczyć się samodzielnego tworzenia testów A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize

Marketingowców,
którzy chcą nauczyć się określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny

Osób kreatywnych,
które chciałyby zdobyć konkretne umiejętności w Akademii IT Media.

Program szczegółowy

Szkolenie Google Analytics

1 dzień

  • Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych w Google Analytics
    W tej części dowiemy się w jaki sposób narzędzie zbiera dane, jak je raportuje, czym różnią się od siebie poszczególne metryki i czy da się je jednoznacznie zinterpretować.
  • Określenie mierników sukcesu dla Twojej strony internetowej
    Na podstawie wcześniej omawianych pojęć, dobierzemy sobie takie, które są najważniejsze dla sukcesu Twojej witryny. Bez określenia mierników sukcesu, nigdy nie dowiesz się, czy Twoje działania przynoszą pożądany efekt, czy nie.
  • Poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics
    Samo założenie konta i zainstalowanie kodu Google Analytics na stronie nie wystarczy. Ba, będzie wręcz oznaczało, że będziesz zbierać nieprawdziwe dane. To narzędzie wymaga odpowiedniej instalacji i konfiguracji – pokażę Ci co i jak zrobić.
  • Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce
    Aby wiedzieć, czy działania marketingowe osiągają sukces, należy wyznaczyć cele – to może być kwota sprzedaży lub liczba pozyskanów leadów. Aby GA mogło mierzyć te działania, musimy je skonfigurować w panelu. Nauczymy się jak to robić.
  • Segmentacja użytkowników na podstawie danych i tworzenie person
    Przeanalizujemy odbiorców pod kątem danych demograficznych, zainteresowań, lokalizacji, urządzeń i innych wymiarów. Na tej podstawie stworzymy persony, które mogą posłużyć nam za idealnych klientów.
  • Analiza pozyskiwanego ruchu i modyfikacja konfiguracji
    Sprawdzimy skąd przychodzą na naszą stronę użytkownicy z naciskiem na potencjalnych klientów lub klientów. Zmodyfikujemy konfigurację konta tak, aby prawidłowo przypisywało źródło pozyskiwanego ruchu.
  • Analiza zachowań użytkowników na stronie
    Przyjrzymy się zachowaniom użytkowników na poszczególnych podstronach – stronach wejścia i wyjścia. Poszukamy pewnych trendów i zależności oraz pomówimy o tym, co zrobić, żeby usprawnić nasze podstrony pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.
  • Podsumowanie i lista wdrożeniowa
    Podsumujemy dzień i przejdziemy przez listę wdrożeniową, aby mieć pewność, że niczego nie pominęliśmy.

2 dzień

  • Google Tag Manager – instalacja i konfiguracja podstawowych tagów
    Nauczymy się obsługiwać kontener tagów. Skonfigurujemy kilka podstawowych tagów, co pozwoli uniezależnić się od działu IT.
  • Google Tag Manager – zaawansowane funkcje
    Omówimy sobie bardziej zaawansowane funkcje narzędzia i wdrożymy niestandardowy tag.
  • Konfiguracja niestandardowych funkcji Google Analytics
    Omówimy i skonfigurujemy kilka niestandardowych funkcji GA.
  • Analiza konwersji – konwersje wspomagane, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji
    Omówimy dokładnie raporty związane z konwersjami – czas oraz ścieżki konwersji, a także poszukamy odpowiedzi na pytanie “które źródła pomagają w osiągnięciu konwersji, a które ją finalizują”? Omówimy też jak modele atrybucji zmieniają percepcję i wyniki działań dla poszczególnych kampanii czy źródeł.
  • Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize
    Zapoznamy się z możliwościami przeprowadzenia testów optymalizacyjnych na stronie i pokażemy w czym nam to może pomóc.
  • Raportowanie przy użyciu Google Data Studio
    Nauczymy się tworzyć własne raporty w Google Data Studio – potężnym narzędziu do raportowania.
  • Najważniejsze informacje dotyczące GA4
    Wkrótce Google Analytics które znamy i większość stron ma zainstalowane na stronie przestanie zbierać dane, a jedynym obowiązującym będzie GA4 – najnowsza wersja. Już teraz powinniśmy je zainstalować, zbierać dane i uczyć się, pomimo że brakuje mu jeszcze wielu funkcjonalności, bo wciąż jest rozwijane.

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w nowoczesnym Ośrodku Szkoleniowym Akademii IT Media.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Certyfikat oraz  materiały szkoleniowe.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca poprzez TeamViewer na wysokiej klasy komputerach, udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Certyfikat oraz  materiały szkoleniowe.

 

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak zdobyć dofinansowanie na Szkolenie Google Analytics?

Chciałbyś opłacić kurs, ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.

O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb. Czytaj więcej >

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce Elitarny Edukacyjny Partner Adobe oraz Partner Szkoleniowy Black Magic Design i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Do wyboru szkolenie online
lub szkolenie stacjonarne

Jesteśmy zawsze na czasie

Stawiamy na praktykę i samodzielność

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Szkolenie Google Analytics - opinie na temat szkolenia

Szkolenia organizowane przez IT Media cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyższej oceniają naszych wykładowców. Goście zajęć doceniają ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście. Przychodząc na nie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia wykładów. Nasze kursy i usługi mają średnią ocen 4,9 w Google oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

 

Opinie z ankiet po szkoleniu

Dużo praktycznej wiedzy, wyszedłem ze szkolenia w 100 % zadowolony.

- Kamil J.

Najlepsze szkolenia z Analyticsa na jakim dotychczas byłem.

- Mateusz K.

Super!

- Aleksandra K.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na [email protected]

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Szkolenie Google Analytics – analizuj ruch i oszczędzaj pieniądze!

Obecnie za świetnymi wynikami sprzedaży stoją specjaliści, którzy mają doskonałą umiejętność analizy danych. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak samemu to robić, by móc rozwijać własny biznes, skorzystaj z naszego kursu Google Analytics, który odbywa się online lub w Warszawie. Dzięki niemu marketing Twojej firmy może być naprawdę skuteczny i wcale nie będzie Ci potrzebny do tego ponadprzeciętny talent do pisania porywających tekstów czy nagrywania zapadających w pamięć spotów reklamowych. Tą jedną, tak wartościową rzeczą, która powinna być świętym graalem każdego marketingowca, jest umiejętność analizy danych, która pozwoli Ci na znaczne oszczędności, a także zwiększone dochody. Jednak zanim się zniechęcisz, uważając proces nauki za zbyt długi i trudny, zapoznaj się z ofertą naszych szkoleń Google Analytics.

Analiza danych? Sprawdź, co zyskasz dzięki szkoleniu Google Analytics

Narzędzie do analizy danych – Google Analytics świetnie pokazuje, jak ważna jest ta praktyka w marketingu internetowym. Właśnie z tego powodu warto zainwestować swój czas i środki na wszelkie kursy i szkolenia związane z tą tematyką.

Skończyły się czasy, kiedy to konkurencja była niewielka i firmom niewiele było trzeba, aby sprzedać swoje produkty. Wraz z nadejściem XXI wieku pojawiły się nowe możliwości i wiele pomysłów, jednak liczba klientów pozostała taka sama. Co więc zrobić, aby wyróżnić się spośród konkurencji? Na to pytanie odpowiada analiza danych przeprowadzona przy zastosowaniu darmowego narzędzia, jakim jest Google Analytics.

Dzięki analizowaniu zachowania użytkowników swojej strony internetowej, szybko dowiesz się czego potrzebują, czego szukają i będziesz mógł im to po prostu dać. Bo jak inaczej dowiedzieć się, czego oczekują Twoi klienci? Zgadywać? To się nie uda…

Nasze szkolenie Google Analytics opracowane zostało w przystępny sposób, tak, aby każdy mógł zdobyć wiedzę potrzebną do zarządzania procesem marketingu swojego biznesu. Analiza i zrozumienie danych i statystyk dotyczących zachowań klientów są kluczowe, by móc zaprojektować skuteczną kampanię marketingową. Zainwestuj w nasz kurs Analytics, a efekty przyniosą Ci znaczne i przede wszystkim, zauważalne korzyści.

Dowiedz się, jak analizować dane na kursie Google Analytics

Czy wszyscy używają Google Analytics do mierzenia ruchu na stronie, czy efektów swoich kampanii? Świadomość na temat osiągania lepszych wyników sprzedażowych przy użyciu tego narzędzia rośnie, jednak do tej pory używali go tylko najbardziej świadomi marketerzy. Chcesz dołączyć do ich grona? Świetnie się składa, bo już dzisiaj możemy zaprosić Cię do tego świata i otworzyć przed Tobą nowe możliwości dzięki szkoleniu Google Analytics.

Kurs Google Analytics to kompletny i w pełni profesjonalny przewodnik po programie z garażu Google. Jest to jedno z najpopularniejszych i najlepszych narzędzi na rynku marketingowym, więc wykupując szkolenie, otrzymasz wiedzę, która posłuży Ci przez wiele lat. Google Analytics przyda Ci się bez względu na to, czy posiadasz zwykłą stronę czy sprzedażowy landing page lub sklep internetowy – nauczysz się zbierać i analizować dane bez względu na typ strony.

W jakiej formie jest przeprowadzane szkolenie Google Analytics?

Dla Twojej wygody oferujemy szkolenie w dwóch formach: online i stacjonarnie w Warszawie.

UWAGA! Na terenie ośrodka obowiązuje reżim sanitarny, w ramach którego udostępniamy płyn dezynfekujący, przeprowadzamy regularną dezynfekcję pomieszczeń oraz zalecamy utrzymywanie przepisowych odległości.

 

Zacznij świadomie analizować dane dotyczące zachowań Twoich klientów i dostosuj strategię marketingową. Nasz kurs Google Analytics Ci w tym pomoże.

Niech przemówią za nas liczby

20 lat


Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002 roku. Ciągle zdobywamy i poszerzamy nasze doświadczenia w branży kreatywnej. Wiemy jak pomóc naszym klientom zarówno w dostarczeniu skutecznych umiejętności, jak i skutecznych narzędzi.

200 szkoleń


Prowadzimy ponad 200 szkoleń i kursów w różnych ścieżkach tematycznych tj. grafika komputerowa i DTP, film i animacja, digital marketing, grafika 3D i tworzenie gier komputerowych, tworzenie stron www i aplikacji!

20 000 firm


Dzięki indywidualnemu podejściu zaufało nam już blisko 20 000 polskich firm i instytucji.

Zdobądź Certyfikat
Akademii IT Media

Jesteśmy jedynym w Polsce Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Partnerem Szkoleniowym Black Magic Design i Maxon.

Certyfikat ukończenia szkolenia w Akademii IT Media jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy.

Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.

FAQ

Czy IT Media można zaufać?

– Jesteśmy jedynym w Polsce Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe, Partnerem Szkoleniowym  BlackMagic Design oraz Maxon, a także Platynowym Partnerem Adobe

– Większość klientów wraca do nas na kolejne szkolenia oraz poleca nas znajomym

– Szkolenia dobieramy indywidualnie do potrzeb klientów na podstawie przeprowadzonej diagnozy potrzeb.

– Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002, nasi certyfikowani Trenerzy są na bieżąco z każdą zmianą w programach z których szkolimy oraz z najnowszymi trendami.

– Przeszkoliliśmy już kilkanaście tysięcy specjalistów z branży kreatywnej

– Zapewniamy samodzielne stanowiska pracy wyposażone w najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej  oraz małe kameralne grupy szkoleniowe

– Nasi kursanci otrzymują certyfikaty Akademii IT Media wystawiane w języku polskim lub angielskim.

– Średnia naszych opinii na Google to 4,9

– Średnia naszych opinii na Facebooku  to 5,0

Czy trafię do grupy o różnym stopniu umiejętności?

Stosujemy różnorodne środki, aby grupa szkoleniowa była na podobnym stopniu zaawansowania. Po pierwsze, nasze szkolenia w ramach poszczególnych ścieżek podzielone są na moduły, rozróżniające poziom zaawansowania. Po drugie, przed szkoleniem przeprowadzamy krótki wywiad dotyczący poziomu zaawansowania pracy w danym programie. W końcu mała grupa szkoleniowa umożliwia indywidualne podejście prowadzącego, niezależnie od tego, jak kto akurat radzi sobie z danym zdaniem. Przy naszych flagowych szkoleniach takich jak: Photoshop, InDesign, Illustrator, After Effects oraz Premiere Pro przekazujemy przed szkoleniem Tutorial na Start, służący wyrównaniu wiedzy i przygotowaniu do szkolenia.

Czy na szkoleniu robimy praktyczne projekty?

Tak. Jako ośrodek szkoleniowy stawiamy na skuteczne umiejętności i samodzielność naszych kursantów. Każdy z uczestników wyposażony jest we własne stanowisko komputerowe oraz najnowszą wersję oprogramowania. Od początku do końca zajęcia są praktyczne. Wykonujemy profesjonalne projekty typowe dla branży i rodzaju szkolenia. Ponadto bardzo często zdarza się, że kursanci przynoszą swoje własne projekty, na których mogą pracować lub które mogą skonsultować.

Czy to szkolenie przyda się mojej firmie?

Grafika 2D/3D, film, animacja, tworzenie stron www i aplikacji – z naszych szkoleń wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami, które wzbogacą kompetencje Twojej firmy. Samodzielnie przygotujesz projekty najwyższej jakości w krótkim czasie. Mamy klientów, którzy po naszym szkoleniu wykonują swój projekt w kilka godzin zamiast spędzać nad nim dni lub tygodnie. Będziesz miał więcej czasu na kwestie estetyczne związane ze swoim projektem, nie marnując go na szukanie sposobu osiągnięcia celu lub określonej funkcji programu.

Digital marketing i szkolenia managerskie – otrzymasz praktyczne umiejętności i aktualną wiedzę odnośnie najskuteczniejszych form dotarcia do klienta i budowania wizerunku marki. Co ważne, po naszych szkoleniach samodzielnie wykonasz działania nowoczesne działania marketingowe w obszarach video marketingu, copywritingu, pozycjonowania. SEO, web designu, grafiki reklamowej, mediów społecznościowych czy skutecznego PR swojej firmy.

Czy dostanę poświadczenie ukończonego szkolenia?

Zapewniamy certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon – Akademia IT Media. Wystawiane są one w języku polskim lub angielskim.

Na jakiej podstawie otrzymuje się certyfikat?

Na podstawie listy obecności prowadzonej podczas zajęć oraz samodzielnie przygotowanego projektu.

Co daje mi certyfikat IT Media?

Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.

Kto prowadzi zajęcia?

Stawiamy na doświadczenie i profesjonalizm. W naszym ośrodku zatrudniamy certyfikowanych trenerów Adobe oraz cenionych specjalistów w swojej dziedzinie. Poznaj naszą kadrę.

Gdzie odbywają się zajęcia?

Nasz główny ośrodek szkoleniowy znajduje się w Warszawie przy ul. Elektronowej 2, w budynku B, klatce D (klatka środkowa), na piętrze 2. Na życzenie klienta, szkolenia odbywają się także na terenie całego kraju.

Czy organizujecie szkolenia zamknięte?

Tak. Organizujemy szkolenia zamknięte na miejscu w Warszawie, a także na terenie całej Polski.

Czym się różni szkolenie od kursu?

Szkolenie zapewnia zdobycie określonych umiejętności w danym obszarze. Większość szkoleń podzielona jest na moduły. Moduł I skierowany jest do osób zaczynających swoją przygodę z danym oprogramowaniem lub takich, które do tej pory uczyły się na własną rękę a teraz chcą poszerzyć lub usystematyzować zdobytą wcześniej wiedzę . Moduł II przeznaczony jest dla bardziej zaawansowanego specjalisty, który chce skrócić do minimum czas potrzebny na przygotowanie profesjonalnych projektów oraz być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży. Komplet szkoleń z danego tematu tworzy pełen kurs. Kurs taki składa się więc z wszystkich modułów danego szkolenia, a w niektórych przypadkach poszerzony jest o dodatkowe szkolenia specjalistyczne. Kursy mają za zadanie dostarczyć komplet umiejętności w danym obszarze. Dla przykładu: Kurs Photoshop składa się z dwóch szkoleń. Szkolenia Photoshop – moduł I oraz szkolenia Photoshop – moduł II.

Kiedy i jak często odbywają się szkolenia?

Wszystkie szkolenia organizowane są cyklicznie. W naszym kalendarzu znajdziesz dokładne daty nadchodzących szkoleń.

Czy organizujecie szkolenia spełniające warunki refundacji przez Powiatowe Urzędy Pracy?

Akademia IT Media jako Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe przygotował i prowadzi wiele projektów szkoleniowych, które są finansowane we współpracy z Powiatowymi Urzędami Pracy. Zapraszamy do kontaktu z nami i indywidualnego wyboru swojej drogi szkoleniowej. Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP (2.14/00109/2005) i doświadczenie, więc chętnie służymy pomocą oraz radą.

Jeśli prowadzę działalność gospodarczą i wykupię szkolenie w IT Media, to czy mogę tę kwotę odliczyć od podatku?

Tak. Wystawiamy fakturę VAT.

W jakich godzinach odbywają się szkolenia?

Szkolenia w IT Media są prowadzone codziennie w każdy z dni roboczych w godzinach: 8:30 – 16:30

W jaki sposób są prowadzone zajęcia?

Nasze szkolenia odbywają się w kameralnych grupach 4-10 osób i mają charakter warsztatowy. Kursanci poznają praktyczne zastosowania narzędzi podczas wykonywania zadań, które zostały opracowane specjalnie na potrzeby szkolenia. Ponadto, uczestnicy mają do dyspozycji samodzielne stanowiska z możliwością wyboru komputerów działających na systemach iOS lub Windows.

Czy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia?

Po otrzymaniu zgłoszenia przesyłamy e-mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę pro forma.

Czy płatność za kurs można rozłożyć na raty?

Tak. Pełną opłatę należy uiścić najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na [email protected]

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87