Szkolenie Google Analytics

cena 2100 zł (netto)

16h (2 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Digital Marketing

Skontaktuj się, aby ustalić termin: 22 678 38 87

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Praktyczny warsztat z trenerem
w ośrodku szkoleniowym Adobe.

zapisz się

Szkolenie Google Analytics

średnia ocen: 5,0

Szkolenie Google Analytics

Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Szkolenie Google Analytics – analizuj ruch i oszczędzaj pieniądze!

Aby marketing Twojej firmy był skuteczny potrzebna Ci tylko jedna rzecz. Nie, to nie jest ponadprzeciętny talent do pisania porywających tekstów czy nagrywania zapadających w pamięć spotów reklamowych. Tą jedną, tak wartościową rzeczą, która powinna być świętym gralem każdego marketingowca jest umiejętność analizy danych, która pozwoli Ci na znaczne oszczędności a także zwiększone dochody. Jednak zanim się zniechęcisz, uważając proces nauki za zbyt długi i trudny, zobacz co mamy Ci do zaproponowania.

Czego się nauczysz?

W ramach szkolenia Google Analytics nauczysz się:

  • Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics.
  • Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny
  • Konfigurować cele (konwersje) oraz transakcje do mierzenia dla Twojej strony
  • Analizować i segmentować użytkowników witryny oraz tworzyć persony
  • Analizować kanały i źródła pozyskiwania ruchu na Twoją stronę
  • Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera
  • Analizować ścieżki konwersji i konwersje wspomagane oraz porównywać różne modele atrybucji, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie, które źródła rozpoczynają ścieżkę konwersji, a które ją kończą
  • Tworzyć testy A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize
  • Tworzyć własne, niestandardowe raporty przy użyciu narzędzia Google Data Studio
  • Czym różni się usługa GA4 od poprzedniej wersji i jak ją skonfigurować

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie skierowane jest:

  • Właścicieli biznesów
  • Pracowników działu marketingu
  • Osób, które chcą się nauczyć nowego zawodu

Czego oczekujemy?

Pozytywnego nastawienia 🙂

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: 22 678 38 87

Jak wygląda szkolenie online?


 

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Nasi Trenerzy:

Krzysztof Wroński

Certyfikowany Specjalista Google Ads i Analytics

Prelegent na licznych konferencjach i autor publikacji w czasopismach branżowych. Trener Google Ads i Analytics.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Program szczegółowy

Szkolenie Google Analytics

1 dzień

  • Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych w Google Analytics
    W tej części dowiemy się w jaki sposób narzędzie zbiera dane, jak je raportuje, czym różnią się od siebie poszczególne metryki i czy da się je jednoznacznie zinterpretować.
  • Określenie mierników sukcesu dla Twojej strony internetowej
    Na podstawie wcześniej omawianych pojęć, dobierzemy sobie takie, które są najważniejsze dla sukcesu Twojej witryny. Bez określenia mierników sukcesu, nigdy nie dowiesz się, czy Twoje działania przynoszą pożądany efekt, czy nie.
  • Poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics
    Samo założenie konta i zainstalowanie kodu Google Analytics na stronie nie wystarczy. Ba, będzie wręcz oznaczało, że będziesz zbierać nieprawdziwe dane. To narzędzie wymaga odpowiedniej instalacji i konfiguracji – pokażę Ci co i jak zrobić.
  • Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce
    Aby wiedzieć, czy działania marketingowe osiągają sukces, należy wyznaczyć cele – to może być kwota sprzedaży lub liczba pozyskanów leadów. Aby GA mogło mierzyć te działania, musimy je skonfigurować w panelu. Nauczymy się jak to robić.
  • Segmentacja użytkowników na podstawie danych i tworzenie person
    Przeanalizujemy odbiorców pod kątem danych demograficznych, zainteresowań, lokalizacji, urządzeń i innych wymiarów. Na tej podstawie stworzymy persony, które mogą posłużyć nam za idealnych klientów.
  • Analiza pozyskiwanego ruchu i modyfikacja konfiguracji
    Sprawdzimy skąd przychodzą na naszą stronę użytkownicy z naciskiem na potencjalnych klientów lub klientów. Zmodyfikujemy konfigurację konta tak, aby prawidłowo przypisywało źródło pozyskiwanego ruchu.
  • Analiza zachowań użytkowników na stronie
    Przyjrzymy się zachowaniom użytkowników na poszczególnych podstronach – stronach wejścia i wyjścia. Poszukamy pewnych trendów i zależności oraz pomówimy o tym, co zrobić, żeby usprawnić nasze podstrony pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.
  • Podsumowanie i lista wdrożeniowa
    Podsumujemy dzień i przejdziemy przez listę wdrożeniową, aby mieć pewność, że niczego nie pominęliśmy.

2 dzień

  • Google Tag Manager – instalacja i konfiguracja podstawowych tagów
    Nauczymy się obsługiwać kontener tagów. Skonfigurujemy kilka podstawowych tagów, co pozwoli uniezależnić się od działu IT.
  • Google Tag Manager – zaawansowane funkcje
    Omówimy sobie bardziej zaawansowane funkcje narzędzia i wdrożymy niestandardowy tag.
  • Konfiguracja niestandardowych funkcji Google Analytics
    Omówimy i skonfigurujemy kilka niestandardowych funkcji GA.
  • Analiza konwersji – konwersje wspomagane, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji
    Omówimy dokładnie raporty związane z konwersjami – czas oraz ścieżki konwersji, a także poszukamy odpowiedzi na pytanie “które źródła pomagają w osiągnięciu konwersji, a które ją finalizują”? Omówimy też jak modele atrybucji zmieniają percepcję i wyniki działań dla poszczególnych kampanii czy źródeł.
  • Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize
    Zapoznamy się z możliwościami przeprowadzenia testów optymalizacyjnych na stronie i pokażemy w czym nam to może pomóc.
  • Raportowanie przy użyciu Google Data Studio
    Nauczymy się tworzyć własne raporty w Google Data Studio – potężnym narzędziu do raportowania.
  • Najważniejsze informacje dotyczące GA4
    Wkrótce Google Analytics które znamy i większość stron ma zainstalowane na stronie przestanie zbierać dane, a jedynym obowiązującym będzie GA4 – najnowsza wersja. Już teraz powinniśmy je zainstalować, zbierać dane i uczyć się, pomimo że brakuje mu jeszcze wielu funkcjonalności, bo wciąż jest rozwijane.

Jak zdobyć dofinansowanie na Szkolenie Google Analytics?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, w Akademii IT Media oferujemy kompleksowe i profesjonalne wsparcie w zdobyciu dofinansowania na Szkolenie Social media – wizerunek marki i budowanie społeczności i nie tylko. Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (WUP 2.14/00109/2005), dzięki czemu zarówno osoby bezrobotne, jak i poszukujące pracy mogą ubiegać się o dofinansowanie z Powiatowego Urzędu Pracy. Dodatkowo absolwenci naszych szkoleń bardzo często korzystają ze wsparcia finansowego w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – Pożyczki na kształcenie (dla wszystkich osób pełnoletnich i mieszkających w Polsce) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (między innymi dla osób pracujących). Wybierz dla siebie odpowiednią formę wsparcia finansowego!

Wybierz dla siebie odpowiednią formę wsparcia finansowego

Szkolenie Google Analytics - opinie na temat szkolenia

Szkolenia organizowane przez IT Media cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyższej oceniają naszych wykładowców. Goście zajęć doceniają ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście. Przychodząc na nie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia wykładów. Nasze kursy i usługi mają średnią ocen 4,9 w Google oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

 

Opinie z ankiet po szkoleniu

Dużo praktycznej wiedzy, wyszedłem ze szkolenia w 100 % zadowolony.

- Kamil J.

Najlepsze szkolenia z Analyticsa na jakim dotychczas byłem.

- Mateusz K.

Super!

- Aleksandra K.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Szkolenie Google Analytics

Szkolenie Google Analytics – analizuj ruch i oszczędzaj pieniądze!

Obecnie za świetnymi wynikami sprzedaży stoją specjaliści, którzy mają doskonałą umiejętność analizy danych. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak samemu to robić, by móc rozwijać własny biznes, skorzystaj z naszego kursu Google Analytics, który odbywa się online lub w Warszawie. Dzięki niemu marketing Twojej firmy może być naprawdę skuteczny i wcale nie będzie Ci potrzebny do tego ponadprzeciętny talent do pisania porywających tekstów czy nagrywania zapadających w pamięć spotów reklamowych. Tą jedną, tak wartościową rzeczą, która powinna być świętym graalem każdego marketingowca, jest umiejętność analizy danych, która pozwoli Ci na znaczne oszczędności, a także zwiększone dochody. Jednak zanim się zniechęcisz, uważając proces nauki za zbyt długi i trudny, zapoznaj się z ofertą naszych szkoleń Google Analytics.

Analiza danych? Sprawdź, co zyskasz dzięki szkoleniu Google Analytics

Narzędzie do analizy danych – Google Analytics świetnie pokazuje, jak ważna jest ta praktyka w marketingu internetowym. Właśnie z tego powodu warto zainwestować swój czas i środki na wszelkie kursy i szkolenia związane z tą tematyką.

Skończyły się czasy, kiedy to konkurencja była niewielka i firmom niewiele było trzeba, aby sprzedać swoje produkty. Wraz z nadejściem XXI wieku pojawiły się nowe możliwości i wiele pomysłów, jednak liczba klientów pozostała taka sama. Co więc zrobić, aby wyróżnić się spośród konkurencji? Na to pytanie odpowiada analiza danych przeprowadzona przy zastosowaniu darmowego narzędzia, jakim jest Google Analytics.

Dzięki analizowaniu zachowania użytkowników swojej strony internetowej, szybko dowiesz się czego potrzebują, czego szukają i będziesz mógł im to po prostu dać. Bo jak inaczej dowiedzieć się, czego oczekują Twoi klienci? Zgadywać? To się nie uda…

Nasze szkolenie Google Analytics opracowane zostało w przystępny sposób, tak, aby każdy mógł zdobyć wiedzę potrzebną do zarządzania procesem marketingu swojego biznesu. Analiza i zrozumienie danych i statystyk dotyczących zachowań klientów są kluczowe, by móc zaprojektować skuteczną kampanię marketingową. Zainwestuj w nasz kurs Analytics, a efekty przyniosą Ci znaczne i przede wszystkim, zauważalne korzyści.

Dowiedz się, jak analizować dane na kursie Google Analytics

Czy wszyscy używają Google Analytics do mierzenia ruchu na stronie, czy efektów swoich kampanii? Świadomość na temat osiągania lepszych wyników sprzedażowych przy użyciu tego narzędzia rośnie, jednak do tej pory używali go tylko najbardziej świadomi marketerzy. Chcesz dołączyć do ich grona? Świetnie się składa, bo już dzisiaj możemy zaprosić Cię do tego świata i otworzyć przed Tobą nowe możliwości dzięki szkoleniu Google Analytics.

Kurs Google Analytics to kompletny i w pełni profesjonalny przewodnik po programie z garażu Google. Jest to jedno z najpopularniejszych i najlepszych narzędzi na rynku marketingowym, więc wykupując szkolenie, otrzymasz wiedzę, która posłuży Ci przez wiele lat. Google Analytics przyda Ci się bez względu na to, czy posiadasz zwykłą stronę czy sprzedażowy landing page lub sklep internetowy – nauczysz się zbierać i analizować dane bez względu na typ strony.

W jakiej formie jest przeprowadzane szkolenie Google Analytics?

Dla Twojej wygody oferujemy szkolenie w dwóch formach: online i stacjonarnie w Warszawie.

UWAGA! Na terenie ośrodka obowiązuje reżim sanitarny, w ramach którego udostępniamy płyn dezynfekujący, przeprowadzamy regularną dezynfekcję pomieszczeń oraz zalecamy utrzymywanie przepisowych odległości.

 

Zacznij świadomie analizować dane dotyczące zachowań Twoich klientów i dostosuj strategię marketingową. Nasz kurs Google Analytics Ci w tym pomoże.

System rozwoju w Akademii IT Media:

Kończąc to szkolenie
zyskujesz rangę
Adept

Co otrzymuję jako Adept:

  • Materiały szkoleniowe
  • Zniżki na oprogramowanie Adobe i tablety Wacom
  • Newsletter z materiałami rozwojowymi
  • Zaproszenia na bezpłatne
    Dni Otwarte w IT Media

dowiedz się więcej