Szkolenie Google Analytics

cena 1900zł netto

16h (2 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Digital Marketing

termin szkolenia: 22-23 kwietnia 2021

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Praktyczny warsztat z trenerem w formie:

Szkolenia online | Na żywo

zapisz się

średnia ocen: 5,0

Szkolenie Google Analytics

Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Szkolenie z Google Analytics to kompleksowy przewodnik po narzędziu, które służy do analizowania danych związanych z Twoją witryną internetową. Bez względu na to czy masz zwykłą stronę firmową, landing page sprzedażowy, portal, czy sklep internetowy – musisz umieć zbierać poprawne dane i analizować je.

To dwudniowe szkolenie jest w formie warsztatowej. Poruszamy pewne teoretyczne zagadnienia, ale tylko jako minimum wymagane do zrozumienia jak działa narzędzie, w jaki sposób zbiera danych. Będziemy więc uczyć się konfiguracji narzędzia, wszystkich niezbędnych elementów do prawidłowego zbierania i analizy danych, jak również wyciągania wniosków do decyzji, które przełożyć się na korzyści biznesowe.

Zdobyta wiedza pozwoli Ci na samodzielne konfigurowanie, analizowanie i optymalizowanie pozyskiwanego ruchu oraz elementów Twojej strony. Oto co znajdzie się w agendzie:

 

 

Czego się nauczysz?

W ramach szkolenia Google Analytics nauczysz się:

  • Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics.
  • Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny.
  • Konfigurować cele (konwersje) oraz transakcje do mierzenia dla Twojej strony.
  • Analizować i segmentować użytkowników witryny oraz tworzyć persony.
  • Analizować kanały i źródła pozyskiwania ruchu na Twoją stronę.
  • Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera.
  • Analizować ścieżki konwersji i konwersje wspomagane oraz porównywać różne modele atrybucji, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie, które źródła rozpoczynają ścieżkę konwersji, a które ją kończą.
  • Tworzyć testy A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize.
  • Tworzyć własne, niestandardowe raporty przy użyciu narzędzia Google Data Studio.
  • Czym różni się usługa GA4 od poprzedniej wersji i jak ją skonfigurować.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest:

  • dla właścicieli biznesów,
  • pracowników działu marketingu
  • osób, które chcą się nauczyć nowego zawodu.

Czego oczekujemy?

Pozytywnego nastawienia 🙂

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 513 086 588

Jak wygląda szkolenie online?


 

Standard szklenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Nasi Trenerzy:

Krzysztof Wroński

Certyfikowany Specjalista Google Ads i Analytics

Prelegent na licznych konferencjach i autor publikacji w czasopismach branżowych. Trener Google Ads i Analytics.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Program szczegółowy

Szkolenie Google Analytics

  • Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych w Google Analytics

W tej części dowiemy się w jaki sposób narzędzie zbiera dane, jak je raportuje, czym różnią się od siebie poszczególne metryki i czy da się je jednoznacznie zinterpretować.

  • Określenie mierników sukcesu dla Twojej strony internetowej

Na podstawie wcześniej omawianych pojęć, dobierzemy sobie takie, które są najważniejsze dla sukcesu Twojej witryny. Bez określenia mierników sukcesu, nigdy nie dowiesz się, czy Twoje działania przynoszą pożądany efekt, czy nie.

  • Poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics

Samo założenie konta i zainstalowanie kodu Google Analytics na stronie nie wystarczy. Ba, będzie wręcz oznaczało, że będziesz zbierać nieprawdziwe dane. To narzędzie wymaga odpowiedniej instalacji i konfiguracji – pokażę Ci co i jak zrobić.

  • Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce

Aby wiedzieć, czy działania marketingowe osiągają sukces, należy wyznaczyć cele – to może być kwota sprzedaży lub liczba pozyskanów leadów. Aby GA mogło mierzyć te działania, musimy je skonfigurować w panelu. Nauczymy się jak to robić.

  • Segmentacja użytkowników na podstawie danych i tworzenie person

Przeanalizujemy odbiorców pod kątem danych demograficznych, zainteresowań, lokalizacji, urządzeń i innych wymiarów. Na tej podstawie stworzymy persony, które mogą posłużyć nam za idealnych klientów.

  • Analiza pozyskiwanego ruchu i modyfikacja konfiguracji

Sprawdzimy skąd przychodzą na naszą stronę użytkownicy z naciskiem na potencjalnych klientów lub klientów. Zmodyfikujemy konfigurację konta tak, aby prawidłowo przypisywało źródło pozyskiwanego ruchu.

  • Analiza zachowań użytkowników na stronie

Przyjrzymy się zachowaniom użytkowników na poszczególnych podstronach – stronach wejścia i wyjścia. Poszukamy pewnych trendów i zależności oraz pomówimy o tym, co zrobić, żeby usprawnić nasze podstrony pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.

  • Podsumowanie i lista wdrożeniowa

Podsumujemy dzień i przejdziemy przez listę wdrożeniową, aby mieć pewność, że niczego nie pominęliśmy.

 2 dzień

  • Google Tag Manager – instalacja i konfiguracja podstawowych tagów

Nauczymy się obsługiwać kontener tagów. Skonfigurujemy kilka podstawowych tagów, co pozwoli uniezależnić się od działu IT.

  • Google Tag Manager – zaawansowane funkcje

Omówimy sobie bardziej zaawansowane funkcje narzędzia i wdrożymy niestandardowy tag.

  • Konfiguracja niestandardowych funkcji Google Analytics

Omówimy i skonfigurujemy kilka niestandardowych funkcji GA.

  • Analiza konwersji – konwersje wspomagane, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji

Omówimy dokładnie raporty związane z konwersjami – czas oraz ścieżki konwersji, a także poszukamy odpowiedzi na pytanie “które źródła pomagają w osiągnięciu konwersji, a które ją finalizują”? Omówimy też jak modele atrybucji zmieniają percepcję i wyniki działań dla poszczególnych kampanii czy źródeł.

  • Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize

Zapoznamy się z możliwościami przeprowadzenia testów optymalizacyjnych na stronie i pokażemy w czym nam to może pomóc.

  • Raportowanie przy użyciu Google Data Studio

Nauczymy się tworzyć własne raporty w Google Data Studio – potężnym narzędziu do raportowania.

  • Najważniejsze informacje dotyczące GA4

Wkrótce Google Analytics które znamy i większość stron ma zainstalowane na stronie przestanie zbierać dane, a jedynym obowiązującym będzie GA4 – najnowsza wersja. Już teraz powinniśmy je zainstalować, zbierać dane i uczyć się, pomimo że brakuje mu jeszcze wielu funkcjonalności, bo wciąż jest rozwijane.

 

Jak zdobyć dofinansowanie na Szkolenie Google Analytics?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, w Akademii IT Media oferujemy kompleksowe i profesjonalne wsparcie w zdobyciu dofinansowania na Szkolenie Social media – wizerunek marki i budowanie społeczności i nie tylko. Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (WUP 2.14/00109/2005), dzięki czemu zarówno osoby bezrobotne, jak i poszukujące pracy mogą ubiegać się o dofinansowanie z Powiatowego Urzędu Pracy. Dodatkowo absolwenci naszych szkoleń bardzo często korzystają ze wsparcia finansowego w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – Pożyczki na kształcenie (dla wszystkich osób pełnoletnich i mieszkających w Polsce) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (między innymi dla osób pracujących). Wybierz dla siebie odpowiednią formę wsparcia finansowego!

Wybierz dla siebie odpowiednią formę wsparcia finansowego

Szkolenie Google Analytics - opinie na temat szkolenia

Szkolenia organizowane przez IT Media cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyższej oceniają naszych wykładowców. Goście zajęć doceniają ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście. Przychodząc na nie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia wykładów. Nasze kursy i usługi mają średnią ocen 4,9 w Google oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

 

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

System rozwoju w Akademii IT Media:

Kończąc to szkolenie
zyskujesz rangę
Adept

Co otrzymuję jako Adept:

  • Materiały szkoleniowe
  • Zniżki na oprogramowanie Adobe i tablety Wacom
  • Newsletter z materiałami rozwojowymi
  • Zaproszenia na bezpłatne
    Dni Otwarte w IT Media

dowiedz się więcej