Adobe Substance 3D

Substance 3D Collection

Adobe Substance 3D Collection to zestaw narzędzi do tworzenia fotorealistycznej grafiki 3D. W skład kolekcji wchodzą inteligentne aplikacje oraz wysokiej jakości zasoby 3D. Dzięki poszczególnym programom można tworzyć realistyczne powierzchnie, materiały parametryczne, malować pędzlem w przestrzeni 3D oraz budować i konstruować sceny 3D z przygotowanych wcześniej materiałów, świateł i kamer. Zawarte w kolekcji Adobe Substance Collection aplikacje umożliwiają eksport stworzonych multimediów oraz ich użycie w Internecie lub rozszerzonej rzeczywistości. Narzędzia przeznaczone są zarówno dla początkujących, jak i ekspertów działających w branży 3D.

Aplikacje w kolekcji Adobe Substance Collection:

  • Substance 3D Painter (dawniej Substance Painter) – program do malowania w 3D, umożliwia w czasie rzeczywistym teksturowanie modeli 3D.
  • Substance 3D Designer (dawniej Substance Designer) – aplikacja do tworzenia materiałów i modeli 3D. Za jej pomocą można generować tekstury.
  • Substance 3D Sampler (dawniej Substance Alchemist) – tworzenie i powiększanie kolekcji materiałów i świateł poprzez modyfikowanie, mieszanie lub wyodrębnianie nowych ze zdjęć.
  • Substance 3D Stager – to profesjonalne narzędzie do projektowania, aranżacji i renderowania złożonych scen 3D.
  • Substance 3D Assets (dawniej Substance Source) – biblioteka wysokiej klasy materiałów, modeli oraz świateł przygotowanych przez światowej klasy artystów i specjalistów.

Wybierz pakiet Adobe Substance 3D

Adobe Substance 3D Collection for Teams to subskrypcja aplikacji Substance (Painter, Designer, Sampler, Stager) z dostępem do 100 zasobów miesięcznie na użytkownika (modele, materiały, światła) przez okres 12 miesięcy. Adobe Substance 3D Collection to pakiet aplikacji, które dostajesz w jednej cenie. Wybierz Substance 3D w wersji komercyjnej (COM) lub w cenie dla placówek państwowych (GOV). Do wyboru jest wersja w języku angielskim (ENG) lub wersja wielojęzyczna (MULTI). W Sklepie IT Media kupisz pakiet Substance 3D Collection w najlepszej cenie! 

Substance 3D Collection for Teams COM ENG

Substance 3D Collection for Teams COM ENG

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

5 231,84 zł

Substance 3D Collection for Teams COM MULTI

Substance 3D Collection for Teams COM MULTI

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

5 459,86 zł

Substance 3D Collection for Teams GOV ENG

Substance 3D Collection for Teams GOV ENG

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

5 231,84 zł

Substance 3D Collection for Teams GOV MULTI

Substance 3D Collection for Teams GOV MULTI

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

5 459,86 zł

Poznaj zawartość pakietu Adobe Substance 3D Collection

Maluj w 3D w programie Substance Painter. Projektuj materiały, tekstury i maski z precyzją w Substance Designer. Twórz materiały 3D i światła w mgnieniu oka na podstawie rzeczywistych obrazów w Substance Sampler (Substance Alchemist). Komponuj i renderuj najnowocześniejsze sceny 3D we własnym wirtualnym studiu w Substance Stager. Pobieraj wysokiej jakości materiały z obszernej biblioteki Substance Assets (Substance Source).

Substance Painter

Substance Painter to zestaw narzędzi wykorzystywany do malowania i teksturowania rożnych zasobów 3D dostępny w jednej aplikacji. Z racji bliźniaczego interfejsu jeśli kiedykolwiek używałeś Photoshopa, pracując w Substance Painter poczujesz się jak w domu. Przenieś swoje umiejętności poza dwa wymiary i poszerz artystyczne możliwości.

Substance Designer

Substance Designer to aplikacja przeznaczona do tworzenia tekstur 2D, materiałów i efektów w interfejsie opartym na węzłach, kładącym duży nacisk na generowanie procedur, parametryzację i nie destrukcyjny przepływy pracy. Jest to najdłużej działająca i najbardziej dojrzała aplikacja z pakietu programów Substance.

Substance Sampler

Substance Sampler to aplikacja pozwalająca na tworzenie fotorealistycznych materiałów i oświetlenia do późniejszego wykorzystania w programach Substance. Dzięki niej możliwe jest przekształcanie i modyfikowanie zdjęć oraz wzbogacanie ich o dodatkowe efekty i filtry w celu uzyskania realistycznych powierzchni.

Substance Stager

Substance 3D Stager to nowa aplikacja pełniąca funkcję wirtualnego oraz łatwego w obsłudze studia do kompleksowego komponowania i budowania scen 3D. Umożliwia precyzyjne dostosowywanie materiałów, zasobów, kamer i świateł oraz eksport sceny na potrzeby internetu lub rozszerzonej rzeczywistości.

Substance Assets

Substance 3d Assets to biblioteka tysięcy dostosowywanych do potrzeb branży 3D materiałów stworzonych przez specjalistów i światowej klasy gościnnych artystów. Których w pełni modyfikowalne parametry pozwalają osiągnąć nieograniczoną zmienność i różnorodność. Materiały są kompatybilne ze wszystkimi głównymi aplikacjami do tworzenia treści cyfrowych i silnikami gier.

Wybrane funkcje dostępne w Adobe Substance 3D Collection

Substance Painter

Malowanie modeli 3D

Substance Painter umożliwia malowanie tekstur za pomocą dynamicznych pędzli bezpośrednio na modelu 3D. Dodatkowo posiada obsługę presetów pędzli z Adobe Photoshop. Zabierz swoje umiejętności poza płótno 2D i rozszerz swoje możliwości artystyczne.

Odwzorowywanie dowolnych materiałów i powierzchni

Za pomocą Substance Painter odtworzysz rzeczywiste zachowania materiałów, takie jak rozpraszanie światła, połysk, anizotropia lub efekt bezbarwnego lakieru. Dzięki temu uzyskasz realistyczne szczegóły od subtelnych warstw kurzu po ślady ekstremalnego zużycia.

Eksport presetów i automatyczne tworzenie UV

Painter daje możliwość łatwego eksportu projektów do dowolnego silnika gry lub renderera. Możesz stworzyć niestandardowe presety eksportu pasujące do aktualnego systemu pracy. Funkcja automatycznego przygotowywania UV sprawia, że importowane modele nie wymagają specjalnego przygotowania do teksturowania.


Substance Designer

Tworzenie i przetwarzanie materiałów

Designer to oprogramowanie do tworzenia i przetwarzania materiałów, wzorów, filtrów obrazów, świateł środowiskowych a nawet kompletnych modeli 3D. Pozwala generować tekstury na podstawie wzorców proceduralnych lub poprzez manipulację bitmapami w diagramie węzłów.

Zarządzanie kolorem i tworzenie oświetlenia HDR

Aplikacja umożliwia tworzenie parametrycznych scen generujących oświetlanie za pomocą świateł proceduralnych lub zdjęć 360°. Dzięki obsłudze schematów Pantone i OpenColorIO możliwe jest precyzyjne dostosowanie kolorów.

Tworzenie materiałów MDL i modelowanie parametryczne

Za pomocą dedykowanego schematu cieniowania pikseli można tworzyć uniwersalne materiały MDL. Ponadto Substance Designer umożliwia tworzenie dynamicznych oraz dostosowanych do indywidualnych potrzeb modeli 3D (wersja beta).


Substance 3D Sampler

Pozyskiwanie i wyodrębnianie materiałów

Dzięki mechanizmowi Adobe Sensei możliwe jest sprawne i szybkie przekształcenie zdjęć w wysokiej jakości materiały 3D. Sampler umożliwia tworzenie fotorealistycznych kolekcji materiałów, powierzchni i środowisk HDR, wiernie odwzorowujących rzeczywistość.

Mieszanie i łączenie różnych materiałów

Program pozwala uzyskać dowolną powierzchnię dzięki możliwości łączenia materiałów z filtrami parametrycznymi.

Zarządzanie zasobami

Możliwe jest korzystanie zarówno ze wstępnie przygotowanych filtrów, efektów i generatorów, jak i uzupełnianie dostępnej biblioteki o swoje zasoby. A następnie wysłanie ich do aplikacji Stager lub Painter.


Substance 3D Stager

Budowanie i komponowanie scen 3D

Aplikacja umożliwia komponowanie realistycznych scen w czacie rzeczywistym. Pomagają w tym inteligentne narzędzia odpowiedzialne za symulacje praw fizyki i przyciąganie obiektów. Podczas układania i przekształcania obiektów można posiłkować się realistyczną symulacją unikania kolizji.

Importowanie projektów

Stager pozwala na błyskawiczny import projektów z innych aplikacji Substance jak na przykład Paintera, co znacznie usprawnia obieg pracy.

Szybkie przygotowanie wizualizacji 3D

Dzięki zawartym w programie materiałom, modelom i oświetleniu, można błyskawicznie rozpocząć pracę nad projektem oraz korzystać z dostępnej w pakiecie Substance biblioteki tysięcy wysokiej jakości zasobów.


Substance 3D Assets

Kolekcja zasobów

Substance Assets rozrasta się w czasie dzięki regularnym dodatkom z nowymi materiałami, a także nowym opcjom dodawanym do istniejących zasobów. Każdy materiał jest wyjątkowy ze swoim unikalnym zestawem parametrów.

Jeden materiał, niezliczone możliwości

Każdy materiał posiada parametry umożliwiające personalizację dopasowaną do Twoich potrzeb. Wybierając np. skórę cielęcą, możesz kontrolować kolor, styl szwów, gęstość wzoru, stopień zużycia i starzenia się materiału, a oprócz tego szereg innych cech.

Źródło inspiracji

Znajdź projekty najlepszych autorów materiałów, tematyczne kolekcje i inspirujące treści – wszystko zaprojektowane, aby pomóc Ci jeszcze bardziej rozwinąć swoją twórczość.

Zastosowanie Substance 3D Collection

W branży reklamowej, filmach i grach

Aplikacje pakietu Substance są szeroko wykorzystywane do tworzenia tekstur oraz modeli na potrzeby reklam, filmów i gier.

W branży odzieżowej i obuwniczej


Wspomagają prace nad realistycznymi wizualizacjami ubrań największych domów modowych oraz obuwia czołowych producentów.

W branży motoryzacyjnej

Umożliwiają przygotowanie szczegółowych wizualizacji wnętrz samochodów oraz zapierających dech w piersiach scen i animacji z udziałem pojazdów.

Dlaczego IT Media?

Najwyższy poziom kompetencji

Adobe W IT Media oferujemy kompleksową obsługę od doradztwa, przez pomoc przy pierwszej instalacji Adobe Creative Cloud for Teams, aż po nadzorowanie terminu ważności licencji i stały kontakt z klientami w wypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości. Aż 90% zamówień realizujemy już w ciągu jednego dnia!

Najlepsze ceny na rynku

Jako Platynowy Partner oferujemy polskim firmom najniższe ceny pakietów Creative Cloud i pojedynczych programów na rynku! Koszt wykupienia lub przedłużenia subskrypcji jest u nas niższy niż u samego producenta.

Pomoc ekspertów Adobe w języku polskim

Jesteśmy jedynym w Polsce Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe. Zapewniamy wsparcie certyfikowanych Trenerów, dzięki czemu wiemy, jak realnie pomagać naszym klientom. Co więcej, cyklicznie zapraszamy ich, i mamy nadzieję, że wkrótce także Ciebie, na bezpłatne warsztaty z najnowszych funkcjonalności Creative Cloud dla zespołów.

Polską fakturę VAT

W IT Media zapewniamy łatwą do rozliczenia w księgowości polską fakturę VAT z możliwością płatności przelewem bankowym.

Kompleksowe wsparcie dostosowane do potrzeb klienta

Firmy, z którymi współpracujemy, wspieramy kompleksowo. W razie potrzeby oprócz oprogramowania Adobe Creative Cloud for Teams jesteśmy w stanie dostarczyć również sprzęt graficzny i multimedialny, fonty, pluginy do oprogramowania oraz profesjonalne szkolenia skracające czas pracy nad projektami do minimum.

20 lat doświadczenia

Wiemy jak pomóc naszym klientom w dostarczeniu skutecznych narzędzi. Dzięki indywidualnemu podejściu zaufało nam już blisko 2000 polskich firm i instytucji.

Wymagania aplikacji Adobe Substance 3D

Minimalna specyfikacjaRekomendowana specyfikacja
WINDOWS
System operacyjnyWindows 10 v1909Windows 10
ProcesorIntel Core i3 lub AMD Ryzen 3Intel Core i7 lub AMD Ryzen 7
Karta graficznaNVIDIA: GeForce GTX 1060 lub Quadro M2000
AMD: Radeon RX 580
NVIDIA: GeForce RTX 2080 lub Quadro RTX 4000
AMD: Radeon RX 6700 XT
Pamięć na karcie graficznej4GB8GB
Pamięć RAM8GB16GB
Dysk twardy10GB HDD25GB HDD
MAC OS
ModelMacBook Pro 2019MacBook Pro 2020 lub iMac Pro 2020
System operacyjnymacOS v10.14 (Mojave)macOS v10.15 (Catalina)
ProcesorIntel Core i7Intel Core i9
Karta graficznaRadeon Pro 5300MRadeon Pro 5600M lub Radeon Pro Vega 56
Pamięć RAM8GB16GB
Dysk twardy10GB HDD25GB HDD

 

Interaktywny raytracing będzie dostępny tylko na systemie Windows. Aplikacja Stager nie jest obecnie obsługiwana na urządzeniach Apple Silicone (M1). Wsparcie planowane w przyszłości.

Produkt dodany do koszyka

×