Substance 3D Collection to zestaw narzędzi do tworzenia fotorealistycznej grafiki 3D. W skład kolekcji wchodzą inteligentne aplikacje oraz wysokiej jakości zasoby 3D. Dzięki poszczególnym programom można tworzyć realistyczne powierzchnie, materiały parametryczne, malować pędzlem w przestrzeni 3D oraz budować i konstruować sceny 3D z przygotowanych wcześniej materiałów, świateł i kamer. Zawarte w kolekcji aplikacje umożliwiają eksport stworzonych multimediów oraz ich użycie w Internecie lub rozszerzonej rzeczywistości. Narzędzia przeznaczone są zarówno dla początkujących jak i ekspertów działających w branży 3D. W Sklepie IT Media kupisz pakiet Substance 3D Collection w najlepszej cenie!
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
W 2019 roku nastąpiło przejęcie firmy Allegorithmic przez Adobe, od tego momentu zaczął się proces włączania produktów Substance do rodziny programów Adobe Substance 3D. Ostatecznie w 2021 roku pakiet Substance Suite pojawił się w ofercie Adobe pod nazwą Substance 3D Collection, zaktualizowany o nowe aplikacje i zasoby.
Programy znane wcześniej jako Substance Painter oraz Substance Designer przemianowano na Substance 3D Painter i Substance 3D Designer pozostawiając ich oryginalne funkcjonalności. Aplikację Substance Alchemist służącą do pozyskiwania i edycji realistycznych materiałów zastąpiono Substance Sampler o bliźniaczych możliwościach.
Zmiany dosięgły również bibliotekę zasobów Substance Source, otrzymała nazwę Substance 3D Assets oraz nowe materiały, modele, światła i funkcjonalności. Pakiet 3D Collection powiększono o aplikację Substance 3D Stager korzystającą z możliwości i zasobów przygotowanych w pozostałych programach. Stager pozwala na aranżacje, edycję i rendering gotowej sceny 3D tworząc z resztą aplikacji uniwersalne i kompletne środowisko do pracy z projektami 3D.
Substance 3D Painter to program do malowania w 3D, umożliwia w czasie rzeczywistym teksturowanie modeli 3D.
Substance 3D Designer to aplikacja do tworzenia materiałów i modeli 3D. Za jej pomocą można generować tekstury.
Substance 3D Sampler umożliwia tworzenie i powiększanie kolekcji materiałów poprzez modyfikowanie, mieszanie lub wyodrębnianie nowych materiałów ze zdjęć.
Substance 3D Stager to profesjonalne narzędzie do projektowania, aranżacji i renderowania złożonych scen 3D.
Substance 3D Assets to biblioteka wysokiej klasy materiałów, modeli oraz świateł przygotowanych przez światowej klasy artystów i specjalistów.
Odwzorowywanie rzeczywistości przy użyciu 3D jest znacznie szybsze i tańsze od tradycyjnych metod, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości generowanego obrazu. Kolejnym atutem jest możliwość łatwej aranżacji sceny i szybkiej zmiany jej poszczególnych elementów.
Sceny i zasoby cyfrowe można szybko edytować oraz ponownie wykorzystać do tworzenia urozmaiconych treści na wielką skalę. Niezwykle pomocna przy tym jest automatyzacja eksportu różnych formatów i kątów kamery.
Programy z kolekcji Substance tworzą unikalne połączenie. Świetnie współpracują z innymi aplikacjami pakietu Creative Cloud jak np: Illustrator czy Photoshop oraz produktami i usługami 3D innych firm.
Kolekcja aplikacji Substance jest potężnym i jednocześnie łatwym w użyciu zestawem narzędzi do pracy z projektami 3D. Doskonale nadaje się dla osób nie specjalizujących się lub dopiero zaczynających przygodę z 3D.
Kolekcja Substance to najlepszy w swojej klasie zestaw oprogramowania do teksturowania 3D, digitalizacji i authoringu materiałów 3D. Wykorzystywany jest na całym świecie przez największe firmy działające w branży gier i 3D.
Minimalna specyfikacja | Rekomendowana specyfikacja | |
WINDOWS | ||
System operacyjny | Windows 10 v1909 | Windows 10 |
Procesor | Intel Core i3 lub AMD Ryzen 3 | Intel Core i7 lub AMD Ryzen 7 |
Karta graficzna | NVIDIA: GeForce GTX 1060 lub Quadro M2000 AMD: Radeon RX 580 | NVIDIA: GeForce RTX 2080 lub Quadro RTX 4000 AMD: Radeon RX 6700 XT |
Pamięć na karcie graficznej | 4GB | 8GB |
Pamięć RAM | 8GB | 16GB |
Dysk twardy | 10GB HDD | 25GB HDD |
MAC OS | ||
Model | MacBook Pro 2019 | MacBook Pro 2020 lub iMac Pro 2020 |
System operacyjny | macOS v10.14 (Mojave) | macOS v10.15 (Catalina) |
Procesor | Intel Core i7 | Intel Core i9 |
Karta graficzna | Radeon Pro 5300M | Radeon Pro 5600M lub Radeon Pro Vega 56 |
Pamięć RAM | 8GB | 16GB |
Dysk twardy | 10GB HDD | 25GB HDD |
Interaktywny raytracing będzie dostępny tylko na systemie Windows. Aplikacja Stager nie jest obecnie obsługiwana na urządzeniach Apple Silicone (M1). Wsparcie planowane w przyszłości.