Substance 3D Collection

Czym jest Substance 3D Collection?

Substance 3D Collection to zestaw narzędzi do tworzenia fotorealistycznej grafiki 3D. W skład kolekcji wchodzą inteligentne aplikacje oraz wysokiej jakości zasoby 3D. Dzięki poszczególnym programom można tworzyć realistyczne powierzchnie, materiały parametryczne, malować pędzlem w przestrzeni 3D oraz budować i konstruować sceny 3D z przygotowanych wcześniej materiałów, świateł i kamer. Zawarte w kolekcji aplikacje umożliwiają eksport stworzonych multimediów oraz ich użycie w Internecie lub rozszerzonej rzeczywistości. Narzędzia przeznaczone są zarówno dla początkujących jak i ekspertów działających w branży 3D. W Sklepie IT Media kupisz pakiet Substance 3D Collection w najlepszej cenie!

Cena Substance 3D Collection:

Substance 3D Collection for Teams COM ENG

Substance 3D Collection for Teams COM ENG

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 168,49 zł

Substance 3D Collection for Teams COM MULTI

Substance 3D Collection for Teams COM MULTI

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 297,44 zł

Substance 3D Collection for Teams GOV ENG

Substance 3D Collection for Teams GOV ENG

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 168,49 zł

Substance 3D Collection for Teams GOV MULTI

Substance 3D Collection for Teams GOV MULTI

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 297,44 zł

Historia Adobe Substance 3D

W 2019 roku nastąpiło przejęcie firmy Allegorithmic przez Adobe, od tego momentu zaczął się proces włączania produktów Substance do rodziny programów Adobe Substance 3D. Ostatecznie w 2021 roku pakiet Substance Suite pojawił się w ofercie Adobe pod nazwą Substance 3D Collection, zaktualizowany o nowe aplikacje i zasoby.

Programy znane wcześniej jako Substance Painter oraz Substance Designer przemianowano na Substance 3D Painter i Substance 3D Designer pozostawiając ich oryginalne funkcjonalności. Aplikację Substance Alchemist służącą do pozyskiwania i edycji realistycznych materiałów zastąpiono Substance Sampler o bliźniaczych możliwościach.

Zmiany dosięgły również bibliotekę zasobów Substance Source, otrzymała nazwę Substance 3D Assets oraz nowe materiały, modele, światła i funkcjonalności. Pakiet 3D Collection powiększono o aplikację Substance 3D Stager korzystającą z możliwości i zasobów przygotowanych w pozostałych programach. Stager pozwala na aranżacje, edycję i rendering gotowej sceny 3D tworząc z resztą aplikacji uniwersalne i kompletne środowisko do pracy z projektami 3D.

Aplikacje i zasoby dostępne w kolekcji Substance:

Substance Painter

Substance Painter

Substance 3D Painter to program do malowania w 3D, umożliwia w czasie rzeczywistym teksturowanie modeli 3D.

Substance Designer

Substance Designer

Substance 3D Designer to aplikacja do tworzenia materiałów i modeli 3D. Za jej pomocą można generować tekstury.

Substance Sampler

Substance Sampler

Substance 3D Sampler umożliwia tworzenie i powiększanie kolekcji materiałów poprzez modyfikowanie, mieszanie lub wyodrębnianie nowych materiałów ze zdjęć.

Substance Stager

Substance Stager

Substance 3D Stager to profesjonalne narzędzie do projektowania, aranżacji i renderowania złożonych scen 3D.

Substance 3D Assets

Substance 3D Assets

Substance 3D Assets to biblioteka wysokiej klasy materiałów, modeli oraz świateł przygotowanych przez światowej klasy artystów i specjalistów.

Jakie korzyści daje Substance 3D Collection?

Oszczędność czasu i pieniędzy

Odwzorowywanie rzeczywistości przy użyciu 3D jest znacznie szybsze i tańsze od tradycyjnych metod, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości generowanego obrazu. Kolejnym atutem jest możliwość łatwej aranżacji sceny i szybkiej zmiany jej poszczególnych elementów.

Skalowanie i sprawne przekształcanie zasobów

Sceny i zasoby cyfrowe można szybko edytować oraz ponownie wykorzystać do tworzenia urozmaiconych treści na wielką skalę. Niezwykle pomocna przy tym jest automatyzacja eksportu różnych formatów i kątów kamery.

Interoperacyjność

Programy z kolekcji Substance tworzą unikalne połączenie. Świetnie współpracują z innymi aplikacjami pakietu Creative Cloud jak np: Illustrator czy Photoshop oraz produktami i usługami 3D innych firm.

Przystępność

Kolekcja aplikacji Substance jest potężnym i  jednocześnie łatwym w użyciu zestawem narzędzi do pracy z projektami 3D. Doskonale nadaje się dla osób nie specjalizujących się lub dopiero zaczynających przygodę z 3D.

Światowy lider w teksturowaniu

Kolekcja Substance to najlepszy w swojej klasie zestaw oprogramowania do teksturowania 3D, digitalizacji i authoringu materiałów 3D. Wykorzystywany jest na całym świecie przez największe firmy działające w branży gier i 3D.

Wymagania aplikacji Substance

Minimalna specyfikacjaRekomendowana specyfikacja
WINDOWS
System operacyjnyWindows 10 v1909Windows 10
ProcesorIntel Core i3 lub AMD Ryzen 3Intel Core i7 lub AMD Ryzen 7
Karta graficznaNVIDIA: GeForce GTX 1060 lub Quadro M2000
AMD: Radeon RX 580
NVIDIA: GeForce RTX 2080 lub Quadro RTX 4000
AMD: Radeon RX 6700 XT
Pamięć na karcie graficznej4GB8GB
Pamięć RAM8GB16GB
Dysk twardy10GB HDD25GB HDD
MAC OS
ModelMacBook Pro 2019MacBook Pro 2020 lub iMac Pro 2020
System operacyjnymacOS v10.14 (Mojave)macOS v10.15 (Catalina)
ProcesorIntel Core i7Intel Core i9
Karta graficznaRadeon Pro 5300MRadeon Pro 5600M lub Radeon Pro Vega 56
Pamięć RAM8GB16GB
Dysk twardy10GB HDD25GB HDD

 

Interaktywny raytracing będzie dostępny tylko na systemie Windows. Aplikacja Stager nie jest obecnie obsługiwana na urządzeniach Apple Silicone (M1). Wsparcie planowane w przyszłości.