Adobe Substance 3D Collection to ekosystem kompatybilnych aplikacji wspomagających tworzenie zachwycających projektów 3D. W skład kolekcji wchodzą wszechstronne narzędzia do teksturowania oraz wysokiej jakości zasoby 3D. Dzięki poszczególnym programom można tworzyć realistyczne powierzchnie, materiały parametryczne, malować pędzlem w przestrzeni 3D oraz budować i konstruować sceny 3D z przygotowanych wcześniej materiałów, świateł i kamer.
Zawarte w kolekcji Adobe Substance 3D Collection aplikacje umożliwiają eksport stworzonych multimediów oraz wykorzystanie ich w innych aplikacjach 3D, w Internecie czy też rozszerzonej rzeczywistości. Narzędzia przeznaczone są zarówno dla początkujących, jak i ekspertów działających w branży 3D oraz są kompatybilne z wieloma aplikacjami Adobe Creative Cloud.
Adobe Substance 3D Collection for Teams to subskrypcja aplikacji Substance (Painter, Designer, Sampler, Stager, Modeler) z dostępem do 100 zasobów miesięcznie na użytkownika (modele, materiały, światła) przez okres 12 miesięcy. Adobe Substance 3D Collection to pakiet aplikacji, które dostajesz w jednej cenie. Wybierz Substance 3D w wersji komercyjnej (COM) lub w cenie dla placówek państwowych (GOV). Do wyboru jest wersja w języku angielskim (ENG) lub wersja wielojęzyczna (MULTI). W Sklepie IT Media kupisz pakiet Substance 3D Collection w najlepszej cenie!
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
5 077,44 zł
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
5 289,00 zł
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
Maluj tekstury bezpośrednio na modelu 3D w programie Substance Painter. Projektuj parametryczne materiały, tekstury i modele w Substance Designer. Twórz materiały 3D i światła w mgnieniu oka na podstawie zdjęć i skanów w Substance Sampler (Substance Alchemist). Komponuj i renderuj sceny 3D we własnym wirtualnym studiu w Substance Stager. Ukształtuj cyfrową glinę w obiekty 3D, całkowicie swobodnie w VR lub na ekranie komputera w Substance Modeler. Pobieraj wysokiej jakości materiały i obiekty z obszernej biblioteki Substance Assets (Substance Source).
Substance 3D Painter to zestaw narzędzi do teksturowania 3D i malowania bezpośrednio na obiektach 3D, zawierający obszerną bazę materiałów i efektów, dostępny w jednej aplikacji. Nazywany Photoshopem 3D, dzięki bliźniaczemu interfejsowi i integracji tych programów niezwykle łatwo przenieść swoje umiejętności poza dwa wymiary i poszerzyć artystyczne możliwości.
Substance 3D Designer to aplikacja do tworzenia tekstur 2D, materiałów i proceduralnych modeli w interfejsie opartym na systemie node’ów, umożliwiającym pełną kontrolę, parametryzację i nie destrukcyjny system pracy. Jest to najdłużej działająca i najbardziej dojrzała aplikacja z pakietu programów Substance.
Substance 3D Sampler to aplikacja pozwalająca na tworzenie fotorealistycznych materiałów i oświetlenia do późniejszego wykorzystania w programach Substance. Dzięki niej możliwe jest przekształcanie i modyfikowanie zdjęć oraz wzbogacanie ich o dodatkowe efekty i filtry w celu uzyskania realistycznych powierzchni.
Substance 3D Stager to nowa aplikacja pełniąca funkcję wirtualnego studia fotograficznego do kompleksowego komponowania i budowania scen 3D. Umożliwia precyzyjne dostosowywanie materiałów, zasobów, kamer i świateł, a także wykorzystanie systemu kolizji obiektów czy dopasowania układu sceny 3D do zdjęcia.
Substance 3D Modeler to najmłodsza aplikacja z kolekcji, cechuje się prostym interfejsem użyt-kownika i niższym progiem wejścia w porównaniu z innymi aplikacjami 3D. Modelera wyróżnia swobodne przechodzenie z trybu pracy VR na aplikację desktopową. Perfekcyjny do pracy koncep-cyjnej i druku 3D.
Substance 3D Assets to biblioteka tysięcy dostosowywanych do potrzeb branży 3D materiałów, obiektów oraz map oświetlenia HDR. Materiały wyróżniają się w pełni modyfikowalnymi parametrami, co pozwala osiągnąć nieograniczoną ilość wariantów. Materiały są kompatybilne ze wszystkimi głównymi aplikacjami do tworzenia treści cyfrowych i silnikami gier.
Substance Painter umożliwia malowanie tekstur za pomocą dynamicznych pędzli bezpośrednio na modelu 3D. Dodatkowo posiada obsługę presetów pędzli z Adobe Photoshop. Zabierz swoje umiejętności poza płótno 2D i rozszerz swoje możliwości artystyczne.
Za pomocą Substance Painter odtworzysz rzeczywiste zachowania materiałów, takie jak rozpraszanie światła, połysk lub efekt bezbarwnego lakieru. Dzięki temu uzyskasz realistyczne szczegóły – od subtelnych warstw kurzu po ślady ekstremalnego zużycia. Pełna integracja PBR.
Painter daje możliwość łatwego eksportu projektów do dowolnego silnika gier lub renderera. Możesz stworzyć niestandardowe presety eksportu pasujące do aktualnego systemu pracy. Funkcja automatycznego przygotowywania UV sprawia, że importowane modele nie wymagają specjalnego przygotowania do teksturowania.
Designer to oprogramowanie do parametrycznego tworzenia i edycji materiałów, wzorów, filtrów obrazów, świateł środowiskowych, a nawet kompletnych modeli 3D. Pozwala generować tekstury na podstawie wzorców proceduralnych lub poprzez manipulację bitmapami w diagramie węzłów.
Aplikacja umożliwia tworzenie parametrycznych scen generujących oświetlanie za pomocą świateł proceduralnych lub zdjęć 360°. Dzięki obsłudze schematów Pantone i OpenColorIO możliwe jest precyzyjne dostosowanie kolorów.
Za pomocą dedykowanego schematu cieniowania pikseli można tworzyć uniwersalne materiały MDL. Ponadto Substance Designer umożliwia tworzenie dynamicznych oraz dostosowanych do indywidualnych potrzeb modeli 3D (wersja beta).
Dzięki algorytmom AI Adobe Sensei możliwe jest zautomatyzowane przekształcenie zdjęć w wysokiej jakości materiały 3D. Sampler umożliwia tworzenie foto-realistycznych kolekcji materiałów, powierzchni i oświetlenia HDR, wiernie odwzorowujących rzeczywistość.
Program pozwala uzyskać złożoną powierzchnię dzięki możliwości łączenia materiałów i filtrów parametrycznych. Do wykorzystania dziesiątki filtrów oraz tysiące materiałów z bazy Substance 3D Assets i Community Assets.
Możliwe jest korzystanie zarówno ze wstępnie przygotowanych filtrów, efektów i generatorów, jak i uzupełnianie dostępnej biblioteki o swoje zasoby. Efekty pracy można edytować w Photoshopie lub wysłać bezpośrednio do Paintera bądź Stagera.
Aplikacja umożliwia komponowanie realistycznych scen w czasie rzeczywistym. Pomagają w tym inteligentne narzędzia odpowiedzialne za symulacje praw fizyki i przyciąganie obiektów. Podczas układania i przekształcania obiektów można posiłkować się realistyczną symulacją kolizji.
Stager pozwala na błyskawiczny import zasobów z innych aplikacji Substance – Paintera, Designera czy Samplera, a także modeli 3D w większości popularnych formatów. Dodatkowo wersja Enterprise umożliwia bezpośrednie wczytywanie plików CAD.
Dzięki zawartym w programie materiałom, modelom i oświetleniu, można błyskawicznie rozpocząć pracę nad projektem oraz korzystać z dostępnej w pakiecie Substance biblioteki tysięcy wysokiej jakości zasobów.
Intuicyjny interfejs i bryły oparte na voxelach umożliwiają pracę bez technicznych ograniczeń, co pozwala w pełni skupić się na procesie twórczym. Dowolny jest też wybór narzędzia – mysz, tablet graficzny czy też gogle VR.
Wszechstronne narzędzia w Modelerze pozwalają na tworzenie szkiców koncepcyjnych w 3D, prototypowanie, blocking-out poziomów do gier, pełne detali postaci czy przedmioty, a nawet całe sceny 3D.
Wyjątkową cechą programu jest możliwość pracy w VR, a także możliwość natychmiastowego przełączenia na ekran komputera. Pozwala to dobrać najwygodniejsze narzędzie zależnie od projektu, nad którym pracujemy.
Baza Substance Assets stale rozrasta się o nowe materiały, obiekty 3D, a także oświetlenie HDR. Można przebierać do woli z ponad 15 000 oficjalnych zasobów i ponad 1000 darmowych elementów stworzonych przez społeczność użytkowników.
Każdy materiał posiada parametry umożliwiające personalizację dopasowaną do Twoich potrzeb. Wybierając np. skórę cielęcą, możesz kontrolować kolor, styl szwów, gęstość wzoru, stopień zużycia i starzenia się materiału – wszystko z poziomu przeglądarki www.
Znajdź projekty najlepszych autorów materiałów, tematyczne kolekcje i inspirujące treści – wszystko zaprojektowane, aby pomóc Ci jeszcze bardziej rozwinąć swoją twórczość. Dzięki podglądowi zasobów w przeglądarce możesz wypróbować dowolne parametry przed zakupem.
Aplikacje pakietu Substance są szeroko wykorzystywane do tworzenia tekstur i zaawansowanych materiałów na potrzeby gier i filmów.
Pozwalają na zaaranżowanie wirtualnego studia fotograficznego do prezentacji produktu, identyfikacji wizualnej czy nowego projektu opakowania.
Ułatwiają zarówno proces projektowania dzięki tysiącom gotowych materiałów, a także proces prezentacji czy sprzedaży produktu.
Wspomagają prace nad realistycznymi wizualizacjami ubrań największych domów modowych oraz obuwia czołowych producentów.
Umożliwiają przygotowanie szczegółowych wizualizacji wnętrz samochodów oraz zapierających dech w piersiach scen i animacji z udziałem pojazdów.
… gdzie istotna jest wizualizacja i efektowne przedstawienie produktu w nowoczesnej formie. Obiekty przygotowane w pakiecie Substance są optymalne zarówno do renderingu offline jak i wyświetlania w czasie rzeczywistym na prezentacjach w wirtualnej czy też rozszerzonej rzeczywistości.
Stworzone w aplikacjach Substance materiały i tekstury można wykorzystać w wielu programach 3D. Dostępne są pluginy lub natywne wsparcie plików Substance do:
Najwyższy poziom kompetencji
Adobe W IT Media oferujemy kompleksową obsługę od doradztwa, przez pomoc przy pierwszej instalacji Adobe Creative Cloud for Teams, aż po nadzorowanie terminu ważności licencji i stały kontakt z klientami w wypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości. Aż 90% zamówień realizujemy już w ciągu jednego dnia!
Najlepsze ceny na rynku
Jako Platynowy Partner oferujemy polskim firmom najniższe ceny pakietów Creative Cloud i pojedynczych programów na rynku! Koszt wykupienia lub przedłużenia subskrypcji jest u nas niższy niż u samego producenta.
Pomoc ekspertów Adobe w języku polskim
Jesteśmy jedynym w Polsce Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe. Zapewniamy wsparcie certyfikowanych Trenerów, dzięki czemu wiemy, jak realnie pomagać naszym klientom. Co więcej, cyklicznie zapraszamy ich, i mamy nadzieję, że wkrótce także Ciebie, na bezpłatne warsztaty z najnowszych funkcjonalności Creative Cloud dla zespołów.
Polską fakturę VAT
W IT Media zapewniamy łatwą do rozliczenia w księgowości polską fakturę VAT z możliwością płatności przelewem bankowym.
Kompleksowe wsparcie dostosowane do potrzeb klienta
Firmy, z którymi współpracujemy, wspieramy kompleksowo. W razie potrzeby oprócz oprogramowania Adobe Creative Cloud for Teams jesteśmy w stanie dostarczyć również sprzęt graficzny i multimedialny, fonty, pluginy do oprogramowania oraz profesjonalne szkolenia skracające czas pracy nad projektami do minimum.
20 lat doświadczenia
Wiemy jak pomóc naszym klientom w dostarczeniu skutecznych narzędzi. Dzięki indywidualnemu podejściu zaufało nam już blisko 2000 polskich firm i instytucji.
Minimalna specyfikacja | Rekomendowana specyfikacja | |
WINDOWS | ||
System operacyjny | Windows 10 v1909 | Windows 10 |
Procesor | Intel Core i3 lub AMD Ryzen 3 | Intel Core i7 lub AMD Ryzen 7 |
Karta graficzna | NVIDIA: GeForce GTX 1060 lub Quadro M2000 AMD: Radeon RX 580 |
NVIDIA: GeForce RTX 2080 lub Quadro RTX 4000 AMD: Radeon RX 6700 XT |
Pamięć na karcie graficznej | 4GB | 8GB |
Pamięć RAM | 8GB | 16GB |
Dysk twardy | 10GB HDD | 25GB HDD |
MAC OS | ||
Model | MacBook Pro 2019 | MacBook Pro 2020 lub iMac Pro 2020 |
System operacyjny | macOS v10.14 (Mojave) | macOS v10.15 (Catalina) |
Procesor | Intel Core i7 | Intel Core i9 |
Karta graficzna | Radeon Pro 5300M | Radeon Pro 5600M lub Radeon Pro Vega 56 |
Pamięć RAM | 8GB | 16GB |
Dysk twardy | 10GB HDD | 25GB HDD |
Interaktywny raytracing będzie dostępny tylko na systemie Windows. Aplikacja Stager nie jest obecnie obsługiwana na urządzeniach Apple Silicone (M1). Wsparcie planowane w przyszłości.