Szkolenie Zbrush – moduł I
cena 2000 zł (netto)
24h (3 dni)
Ścieżka: Grafika 3D i tworzenie gier
Termin szkolenia: 8-10 marca 2021
Praktyczny warsztat z trenerem.
Szkolenie ZBrush Online – moduł I prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej innej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.
Czy marzysz o postawieniu pierwszego kroku w trójwymiarowej rzeczywistości? Szkolenie ZBrush moduł I daje Ci możliwość zapoznania się z programem, który zrewolucjonizował branżę grafiki 3D. Jest to program stworzony do cyfrowego modelowania, rzeźbienia oraz malowania. ZBrush posiada zaawansowane funkcje oraz intuicyjny sposób pracy. Oferuje najbardziej zaawansowane narzędzia, z których korzystają współcześni artyści ze świata cyfrowego.
Na szkoleniu będziesz miał szansę zobaczyć i przećwiczyć profesjonalne tworzenie modeli postaci 3D. Dodatkowo doświadczysz pracy z wirtualną gliną oraz z fakturami i światłem.
dla osób, które nie mają doświadczenia w pracy z ZBrushem, lub tych, które chcą zasadniczo pogłębić znajomość programu.
Szkolenie to jest adresowane do wszystkich, którzy chcą wykorzystać niezwykłe możliwości programu ZBrush. Przeznaczone jest więc dla rzeźbiarzy, ilustratorów, designerów, jubilerów, osób zajmujących się skanami/drukiem 3D oraz dla osób zajmujących się concept artem. Zdobyte w ten sposób praktyczne umiejętności wykorzystać można w pracy w przemyśle gier komputerowych, reklamie oraz przemysłach pokrewnych.
Dobrej znajomość systemu operacyjnego Mac OS lub Windows oraz solidnych podstawy użycia komputera PC lub Mac dadzą gwarancję właściwego i optymalnego wykorzystania czasu szkolenia.
W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.
Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.
Zapytaj o szczegóły: +48 513 086 588
Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon
Certyfikowani wykładowcy - praktycy
Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC
Certyfikat i materiały szkoleniowe
Małe, kameralne grupy szkoleniowe
Pyszny obiad i kawa
Specyfika programu ZBrush Pixologic na tle innych aplikacji 3D
Optymalizacja początkowych ustawień programu
Interfejs
Zarządzanie plikami – LightBox
Nawigacja
Document palette
Tool palette – wtęp
DIGITAL SCULPTING
Wstęp
Brushes – wprowadzenie
Edycja siatki
Gizmo 3D
Transpose mode
Wykorzystanie zdjęć referencyjnych w ZBrushu
Sposoby tworzenia base mesh w ZBrushu – wprowadzenie / omówienie na przykładach
Tworzenie siatki za pomocą Primitives, ZShperes, ShadowBox, Dynamesh,
PRIMITIVES
ZSPHERES
SHADOWBOX
DYNAMESH – wirtualna glina
Topologia siatki – zmiana topologii przy użyciu ZBrush ZRemesher
SubTool subpalette – tworzenie wieloelementowych obiektów – praca z milionami wielokątów
Tworzenie modeli ludzi (humanoidów); zmiana pozy modela wyjściowego
Praca z kolorem ZBrushu
Tworzenie faktur 3D
Materiały w ZBrushu
Światło w ZBrushu
BPR render
Chciałbyś opłacić Szkolenie ZBrush – moduł I, ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.
O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb.
Czytaj więcej >
Nasze kursy i szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Przychodząc na szkolenie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku.
Bardzo fajnie i pracowicie spędzony czas.
Bardzo dobre podejście do uczestników. Zajęcia prowadzone w sposób prosty i zrozumiały dla odbiorców.
Organizacja szkolenia b.dobra. Począwszy od informacji jak trafić do IT Media, aż do dyplomów. Prowadzący -> bardzo duża wiedza, która została adekwatnie przekazana.
Na szkoleniu nauczysz się podstawowych terminów i definicji, które pozwolą Ci zbudować solidne podstawy do pracy z programem ZBrush. Rozpoczniemy od zapoznania się z interfejsem programu oraz sposobów dopasowania go do różnych typów projektów. Nauczysz się, w jaki sposób zoptymalizować ustawienia programu, by maksymalnie wykorzystać zasoby komputera, na którym pracujesz. Ponadto poznasz wiele technik zaznaczania i maskowania, by wygodnie i efektywnie pracować z siatką.
Dzięki poznaniu funkcjonalności ZBrusha, zaczniesz tworzyć unikatowe projekty. Przekonasz się, że jest to program, który wyznacza standardy w branży cyfrowego rzeźbienia. Dlatego, tym bardziej warto zacząć z nim pracować.
W programie ZBrush znajdziemy kilkadziesiąt rodzajów pędzli, dzięki którym możemy nadać naszym projektom niepowtarzalny wygląd. Jeden ruch pędzla tworzy zarys składający się z miliona wielokątów. Dzięki temu masz poczucie, jakbyś wszystkie ruchy wykonywał w realnym świecie. Odniesiesz wrażenie pracy z prawdziwą gliną, kamieniem lub drewnem. Twórcy ZBrusha osiągnęli taki efekt dzięki m.in. wzorowaniu się na rzeczywistych narzędziach, wykorzystywanych na co dzień przez profesjonalnych rzeźbiarzy. Dodatkowo program umożliwi Ci odwzorowanie najdrobniejszych szczegółów tj. twarde krawędzie mechaniczne czy szwy na tkaninie. Z pewnością większość z nas chciałaby się poczuć jak prawdziwy artysta. Dzięki programowi masz taką szansę.
Prowadzący zajęcia zapozna Cię z zagadnieniem teksturowania. Jest to technika wykorzystywana w grafice 3D. Jej celem jest przedstawienie szczegółów powierzchni modeli przestrzennych przy pomocy tekstur (obrazów bitmapowych) lub tekstur proceduralnych (funkcji matematycznych).
Szkolenie ZBrush – moduł I, to również możliwość poznania narzędzia Polypaint, dzięki któremu pomalujesz obraz bezpośrednio na modelu, po czym przeniesiesz naniesione szczegóły na mapę tekstury w momencie, gdy obraz będzie już kompletny.
Co więcej, będziesz bogatszy o wiedzę na temat funkcji Spotlight. Jest to system malowania, który pozwala na edycję obrazu i wyświetlanie go na powierzchni modelu. Wszystkie etapy wykonywane są przy pomocy intuicyjnych pędzli przeznaczonych do malowania i rzeźbienia. Dzięki możliwościom Spotlight dopasujesz odcień i jego intensywność. Będziesz w stanie dodać kolor skóry, tatuaż oraz inne detale na twarzy lub całej postaci. Już wkrótce, dzięki zdobyciu umiejętności teksturowania, będziesz mógł nadać projektowi niepowtarzalny charakter!
Szkolenie ZBrush umożliwi Ci poznanie wielu niezbędnych narzędzi. Wśród nich znajdą się m.in. Dynamesh czy ZSphereres. Pierwsza funkcja pozwoli Ci stworzyć nowy obiekt 3D o jednolitych wielokątach. Jest to bardzo proste i szybkie narzędzie, które podniesie wydajność Twojej pracy. Umożliwi Ci stworzenie kuli, z której następnie będziesz mógł zaprojektować głowę czy nawet całą sylwetkę postaci. Dzięki Dynamesh zorganizujesz bibliotekę zawierającą zbiór elementów np. części ciała. Później możesz w dowolny sposób wykorzystywać je i zestawiać ze sobą. W wyniku tego zdecydowanie przyspieszysz proces powstawania kolejnych modeli.
Kolejna funkcja, z którą się zapoznasz, nazywa się ZSpheres. Dzięki niej zaprojektujesz siatki geometryczne, którym będziesz mógł nadawać dowolną formę. Od tej pory będziesz miał pełną kontrolę nad kształtem powstającego obiektu. Twoja wyobraźnia już się nie zatrzyma.
Co otrzymuję jako Adept: