Szkolenie ZBrush – moduł I

cena 2100 zł (netto)

24h (3 dni); 8.30-16.30

Ścieżka: Grafika 3D i tworzenie gier

Termin: 28-30 listopada 2022

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Zamów szkolenie dedykowane:
22 678 38 87

zapisz się

Szkolenie ZBrush – moduł I

średnia ocen: 5.0

Szkolenie ZBrush – moduł I

Warsztat z certyfikatem Adobe Training Center

Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Szkolenie ZBrush Online – moduł I prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej innej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

Czy marzysz o postawieniu pierwszego kroku w trójwymiarowej rzeczywistości? Szkolenie ZBrush moduł I daje Ci możliwość zapoznania się z programem, który zrewolucjonizował branżę grafiki 3D. Jest to program stworzony do cyfrowego modelowania, rzeźbienia oraz malowania. ZBrush posiada zaawansowane funkcje oraz intuicyjny sposób pracy. Oferuje najbardziej zaawansowane narzędzia, z których korzystają współcześni artyści ze świata cyfrowego.

Na szkoleniu będziesz miał szansę zobaczyć i przećwiczyć profesjonalne tworzenie modeli postaci 3D. Dodatkowo doświadczysz pracy z wirtualną gliną oraz z fakturami i światłem.

 

Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe

Akademia IT Media jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe.
Mamy zaszczyt posiadać tę akredytację nieprzerwanie od 2005 roku.
Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.

 

Czego się nauczysz?

Optymalizować ustawienia programu by maksymalnie wykorzystać zasoby komputera

Zarządzać narzędziami przy pomocy LightBox

Szybkich i elastycznych technik tworzenia własnej siatki wyjściowej – tworzenia dowolnego modelu / obiektu

Pracować z kolorem w ZBrushu

Pracować z systemem pędzli (brushes)

Renderować scenę w ZBrushu i wyeksportować ją do aplikacji 2D

W ramach Szkolenia ZBrush – moduł I nauczysz się:

  • Optymalizować ustawienia programu by maksymalnie wykorzystać zasoby komputera
  • Dostosować interfejs programu do różnego typu projektów
  • Zapisywać własne ustawienia: layout, color, layout, skróty klawiszowe, startup document
  • Wygodnie zarządzać projektami i narzędziami przy pomocy / wykorzystując LightBox
  • Wielu technik zaznaczania, maskowania by wygodnie i efektywnie pracować z siatką / jak szybko i skutecznie edytować siatkę – techniki zaznaczania i maskowania
  • Czym są Polygroups i jak efektywnie ich używać / szybko i wygodnie pracować z obiektami wykorzystując Polygroups
  • Szybkich i elastycznych technik tworzenia własnej siatki wyjściowej – tworzenia dowolnego modelu / obiektu łącząc rozbudowane narzędzia do tworzenia siatki bez konieczności korzystania z aplikacji zewnętrznych
  • Pracować z kolorem w ZBrushu
  • Czym jest Polypaint by móc tworzyć nie tylko kształty ale obiekty, które łączą w sobie formę, fakturę i kolor
  • Pracować z systemem pędzli (brushes)
  • Pracować z materiałami w ZBrushu
  • Renderować scenę w ZBrushu i wyeksportować ją do aplikacji 2D
  • Czym są Subtools i jak z nich korzystać by móc tworzyć wieloelementowe obiekty o ogromnych rozdzielczościach (dziesiątki milionów polygonów)

Czego oczekujemy?

Dobrej znajomość systemu operacyjnego Mac OS lub Windows oraz solidnych podstawy użycia komputera PC lub Mac dadzą gwarancję właściwego i optymalnego wykorzystania czasu szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Rzeźbiarzy,
którzy chcą zwizualizować swoje projekty w programie dającym możliwość pracy z wirtualną gliną

Osób pracujących w przemyśle gier komputerowych,
którym Zbrush ułatwi projektowanie i modelowania postaci

Ilustratorów,
którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności o tworzenie trójwymiarowej rzeczywistości

Jubilerów,
chcących tworzyć projekty 3D, które w pełni oddadzą wygląd ich produktów

Architektów i projektantów wnętrz,
którzy chcą poznać alternatywę dla płatnych narzędzi projektowych

Osób kreatywnych,
które chciałyby zdobyć konkretne umiejętności w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe

Nasi trenerzy

Ryszard Zimek

Od kilkunastu lat pracuje w mediach cyfrowych.

Specjalizuje się w technologiach cyfrowych 2D oraz 3D.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Program szczegółowy

Szkolenie ZBrush – moduł I

Specyfika programu ZBrush Pixologic na tle innych aplikacji 3D

  • Pixol – zapis informacji o materiale, kolorze, light setup dla każdego wierzchołka siatki
  • Camera w ZBrushu
  • ZBrush tools – wprowadzenie
  • Różnice między zbrush document, zbrush project, zbrush tool – jakie rodzaje danych zapisują

Optymalizacja początkowych ustawień programu

  • Przywracanie ustawień fabrycznych / wyjściowych programu
  • Zarządzanie dostępem do pamięci RAM
  • Ustawienia Max Polygon per Mesh
  • Ustawienia Undo History

Interfejs

  • Omówienie budowy interfejsu
  • Tworzenie własnych ustawień kolorystycznych, import ustawień kolorystycznych
  • Tworzenie własnych ustawień interfejsu, import ustawień interfejsu
  • Tworzenie i zapisywanie własnych skrótów klawiszowych
  • Zapisywanie własnych ustawień

Zarządzanie plikami – LightBox

  • LightBox – wprowadzenie
  • Wykorzystanie predefiniowanych narzędzi

Nawigacja

  • Nawigacja w zbrush document vs praca z zbrush tool
  • Widok perspektywiczny / widok ortograficzny

Document palette

  • Czym jest dokument w ZBrushu – rozdzielczość dokumentu – optymalizacja ustawień pod kątem maksymalnego wykorzystania zasobów komputera
  • Rozdzielczość dokumentu a rozdzielczość narzędzia (praca nad ilustracją a praca z obiektami)
  • Document > Export
  • Tworzenie Startup document

Tool palette – wtęp

  • Czym jest narzędzie (tool) w ZBrushu
  • Wgrywanie narzędzia – draw mode
  • Rodzaje tools w ZBrushu
  • Omówienie palety Tool – najważniejsze subpalettes
  • Zapisywanie tool, zapisywanie projektu (zbrush project) vs zapisywanie dokumentu (zbrush document)

DIGITAL SCULPTING

Wstęp

  • Czym jest polygonal modeling / sculpting – wprowadzenie podstawowych pojęć dot. wirtualnego rzeźbienia
  • Czworokąty vs trójkąty – rodzaje siatek
  • Dystrybucja poligonów; rola poziomów podziału (subdivision levels)

Brushes – wprowadzenie

  • Czym są pędzle (brushes) w ZBrushu – podstawowe własności pędzli
  • Omówienie rodzajów pędzli
  • Podstawowe parametry pędzli – size, intensity, focal shift
  • Czym jest opcja dynamic brush
  • Brush panel – ‘b’
  • Tryby pracy z pędzlami (Zadd, Zsub, RGB, MRGB, M mode)
  • Smooth brushe
  • Stroke type
  • Alfy (alphas)
  • Tworzenie i zapisywanie własnych pędzli
  • Zarządzanie pędzlami – wgrywanie własnych pędzli do początkowych ustawień programu

Edycja siatki

  • Polyframe mode
  • Narzędzia do selekcji (select rectangle tool, lasso tool, grow/shrink selection)
  • Narzędzia do maskowania (przegląd podstawowych narzędzi do maskowania, ostrzenie i wygładzanie maski)
  • Znaczenie Polygroups – wykorzystanie Polygroups dla efektywnej pracy w ZBrushu
  • Subpalette Tool > Masking

Gizmo 3D

  • Czym jest Gizmo 3D – omówienie sposobu działania oraz dodatkowych funkcjonalności
  • Podstawowe transformacje siatki przy pomocy Gizmo 3D (move, scale, rotate)
  • Praca z obiektami parametrycznymi w trybie Gizmo 3D
  • Praca z najczęściej używanymi deformatorami trybu Gizmo 3D

Transpose mode

  • Czym jest transpose mode, jak jest zbudowana i jak działa transpose line
  • Podstawowe transformacje siatki przy pomocy transpose line (move, rotate, scale)
  • Użycie maski z transpose line

Wykorzystanie zdjęć referencyjnych w ZBrushu

  • Grid floor
  • SpotLight

Sposoby tworzenia base mesh w ZBrushu – wprowadzenie / omówienie na przykładach

  • Primitives
  • ZSpheres
  • Dynamesh
  • ShadowBox
  • Wykorzystanie ZBrush presets (projects, tools)
  • Importowanie siatki do ZBrusha

Tworzenie siatki za pomocą Primitives, ZShperes, ShadowBox, Dynamesh,

PRIMITIVES

  • Primitives – obiekty parametryczne

ZSPHERES

  • Rysowanie Zspheres
  • Kontrola Adaptive skin

SHADOWBOX

  • Tworzenie siatki przy pomocy ShadowBox – specyfika tworzonej siatki
  • Użycie Clip brushes vs Trim brushes
  • Przykłady zaawansowanego wykorzystania ShadowBox

DYNAMESH – wirtualna glina

  • Wykorzystanie predefiniowanych narzędzi do speed sculpting
  • Ustawienia własności funkcji Dynamesh w Preferences palette
  • użycie Dynamesh z primitives
  • Tworzenie base mesh: głowy oraz popiersia w wykorzystaniem Dynamesh w połączeniu z innymi technikami

Topologia siatki – zmiana topologii przy użyciu ZBrush ZRemesher

  • Znaczenie właściwej topologii
  • Strategia pracy z subdivision levels
  • Tworzenie nowej topologii przy pomocy ZBrush ZRemesher (kontrola rozdzielczości oraz gęstości siatki, kontrola przebiegu siatki przy pomocy ZRemesher Guides brushes)
  • Projekcja detalu modela wyjściowego na model z nową topologią przy pomocy SubTools > Project

SubTool subpalette – tworzenie wieloelementowych obiektów – praca z milionami wielokątów

  • Tworzenie SubTools
  • Podstawowe funkcje SubTool subpalette – omówienie
  • Skróty klawiszowe do pracy z SubTool
  • Transparency, Ghost, Solo mode
  • Importowanie obiektów z zewnętrznych aplikacji
  • Funkcja mesh extract – Tool > SubTool > Extract
  • Wykorzystanie pluginu SubTool Master

Tworzenie modeli ludzi (humanoidów); zmiana pozy modela wyjściowego

  • Strategie tworzenia modeli ludzi (humanoidów) ze względu na rodzaj projektu (ilustracja, animacja, gry komputerowe, druk 3D, concept art)
  • Wykorzystanie transpose mode z pluginem Transpose Master do zmiany pozy modela z wieloma subtoools

Praca z kolorem ZBrushu

  • Polypaint / Tool > Colorize mesh – wprowadzenie
  • Funkcja fill object (color, material)
  • Kolor w Zbrushu (Color palette)
  • Wykorzystanie zdjęć referencyjnych do malowania tekstur na przykładzie teksturowania twarzy (SpotLight)

Tworzenie faktur 3D

  • Tworzenie własnych alf przy pomocy ZBrusha (Alpha palette)
  • Wykorzystanie darmowych zasobów ZBrush Central
  • Wykorzystanie zdjęć referencyjnych – projekcja faktury za pomocą SpotLight
  • Wykorzystanie maski z alfami i funkcji inflate

Materiały w ZBrushu

  • Standard material vs matcap material – omówienie rodzajów materiałów w ZBrushu
  • Wykorzystanie interaktywnego światła ze standard materials
  • Omówienie podstawowych własności materiałów (Material > Modifiers)
  • Tworzenie i zapisywanie własnych materiałów na bazie już istniejących
  • Importowanie gotowych materiałów typu matcap do ZBrusha
  • Wykorzystywanie wielu materiałów obrębie jednego modela

Światło w ZBrushu

  • Podstawowe własności światła w ZBrushu
  • Tworzenie light setup (key light – fill light – rim light) dla sceny
  • Interactive light w ZBrushu

BPR render

  • Renderowanie sceny / obiektu w ZBrushu – podstawowe ustawienia Render palette
  • Kontrola cienia w BPR render

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.


 

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak zdobyć dofinansowanie na Szkolenie ZBrush – moduł I?

Chciałbyś opłacić Szkolenie ZBrush – moduł I, ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.

O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb.
Czytaj więcej >

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Do wyboru szkolenie online
lub szkolenie stacjonarne

Jesteśmy zawsze na czasie

Stawiamy na praktykę i samodzielność

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Szkolenie ZBrush – moduł I – opinie na temat szkolenia

Nasze kursy i szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Przychodząc na szkolenie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

Opinie z ankiet po szkoleniu

Bardzo fajnie i pracowicie spędzony czas.

- Anastazja

Bardzo dobre podejście do uczestników. Zajęcia prowadzone w sposób prosty i zrozumiały dla odbiorców.

- Sebastian

Organizacja szkolenia b.dobra. Począwszy od informacji jak trafić do IT Media, aż do dyplomów. Prowadzący -> bardzo duża wiedza, która została adekwatnie przekazana.

- Małgorzata

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Dowiedz się więcej o szkoleniu

ZBrush podstawy

Na szkoleniu nauczysz się podstawowych terminów i definicji, które pozwolą Ci zbudować solidne podstawy do pracy z programem ZBrush. Rozpoczniemy od zapoznania się z interfejsem programu oraz sposobów dopasowania go do różnych typów projektów. Nauczysz się, w jaki sposób zoptymalizować ustawienia programu, by maksymalnie wykorzystać zasoby komputera, na którym pracujesz. Ponadto poznasz wiele technik zaznaczania i maskowania, by wygodnie i efektywnie pracować z siatką.

Dzięki poznaniu funkcjonalności ZBrusha, zaczniesz tworzyć unikatowe projekty. Przekonasz się, że jest to program, który wyznacza standardy w branży cyfrowego rzeźbienia. Dlatego, tym bardziej warto zacząć z nim pracować.

Pędzle

W programie ZBrush znajdziemy kilkadziesiąt rodzajów pędzli, dzięki którym możemy nadać naszym projektom niepowtarzalny wygląd. Jeden ruch pędzla tworzy zarys składający się z miliona wielokątów. Dzięki temu masz poczucie, jakbyś wszystkie ruchy wykonywał w realnym świecie. Odniesiesz wrażenie pracy z prawdziwą gliną, kamieniem lub drewnem. Twórcy ZBrusha osiągnęli taki efekt dzięki m.in. wzorowaniu się na rzeczywistych narzędziach, wykorzystywanych na co dzień przez profesjonalnych rzeźbiarzy. Dodatkowo program umożliwi Ci odwzorowanie najdrobniejszych szczegółów tj. twarde krawędzie mechaniczne czy szwy na tkaninie. Z pewnością większość z nas chciałaby się poczuć jak prawdziwy artysta. Dzięki programowi masz taką szansę.

Praca z kolorem

Prowadzący zajęcia zapozna Cię z zagadnieniem teksturowania. Jest to technika wykorzystywana w grafice 3D. Jej celem jest przedstawienie szczegółów powierzchni modeli przestrzennych przy pomocy tekstur (obrazów bitmapowych) lub tekstur proceduralnych (funkcji matematycznych).

Szkolenie ZBrush – moduł I, to również możliwość poznania narzędzia Polypaint, dzięki któremu pomalujesz obraz bezpośrednio na modelu, po czym przeniesiesz naniesione szczegóły na mapę tekstury w momencie, gdy obraz będzie już kompletny.

Co więcej, będziesz bogatszy o wiedzę na temat funkcji Spotlight. Jest to system malowania, który pozwala na edycję obrazu i wyświetlanie go na powierzchni modelu. Wszystkie etapy wykonywane są przy pomocy intuicyjnych pędzli przeznaczonych do malowania i rzeźbienia. Dzięki możliwościom Spotlight dopasujesz odcień i jego intensywność. Będziesz w stanie dodać kolor skóry, tatuaż oraz inne detale na twarzy lub całej postaci. Już wkrótce, dzięki zdobyciu umiejętności teksturowania, będziesz mógł nadać projektowi niepowtarzalny charakter!

Geometria 3D

Szkolenie ZBrush umożliwi Ci poznanie wielu niezbędnych narzędzi. Wśród nich znajdą się m.in. Dynamesh czy ZSphereres. Pierwsza funkcja pozwoli Ci stworzyć nowy obiekt 3D o jednolitych wielokątach. Jest to bardzo proste i szybkie narzędzie, które podniesie wydajność Twojej pracy. Umożliwi Ci stworzenie kuli, z której następnie będziesz mógł zaprojektować głowę czy nawet całą sylwetkę postaci. Dzięki Dynamesh zorganizujesz bibliotekę zawierającą zbiór elementów np. części ciała. Później możesz w dowolny sposób wykorzystywać je i zestawiać ze sobą. W wyniku tego zdecydowanie przyspieszysz proces powstawania kolejnych modeli.

Kolejna funkcja, z którą się zapoznasz, nazywa się ZSpheres. Dzięki niej zaprojektujesz siatki geometryczne, którym będziesz mógł nadawać dowolną formę. Od tej pory będziesz miał pełną kontrolę nad kształtem powstającego obiektu. Twoja wyobraźnia już się nie zatrzyma.

Niech przemówią za nas liczby

20 lat


Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002 roku. Ciągle zdobywamy i poszerzamy nasze doświadczenia w branży kreatywnej. Wiemy jak pomóc naszym klientom zarówno w dostarczeniu skutecznych umiejętności, jak i skutecznych narzędzi.

200 szkoleń


Prowadzimy ponad 200 szkoleń i kursów w różnych ścieżkach tematycznych tj. grafika komputerowa i DTP, film i animacja, digital marketing, grafika 3D i tworzenie gier komputerowych, tworzenie stron www i aplikacji!

20 000 firm


Dzięki indywidualnemu podejściu zaufało nam już blisko 20 000 polskich firm i instytucji.

Zdobądź certyfikat
Adobe Training Center

Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje również certyfikat sygnowany logiem Adobe.

Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy.

Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.

System rozwoju w Akademii IT Media:

Kończąc to szkolenie
zyskujesz rangę
Adept

Co otrzymuję jako Adept:

  • Materiały szkoleniowe
  • Zniżki na oprogramowanie Adobe i tablety Wacom
  • Newsletter z materiałami rozwojowymi
  • Zaproszenia na bezpłatne
    Dni Otwarte w IT Media

dowiedz się więcej

Voucher na szkolenie

Chciałbyś docenić pracownika? Podarować oryginalny prezent bliskiej osobie?
Proponujemy zakup vouchera na dowolne szkolenie w ramach Akademii IT Media.
Voucher jest ważny rok od daty zakupu.

Jak uzyskać voucher?

1. Wybierz szkolenie, które Cię interesuje.
2. Napisz do nas na adres szkolenia@itmedia.pl lub zadzwoń na nr 22 678 38 87 w celu zamówienia vouchera.
3. Pobierz voucher (plik stanie się interaktywny po pobraniu go na dysk).
4. Wypełnij puste pola nazwą wybranego szkolenia, imieniem i nazwiskiem osoby, którą chcesz obdarować oraz terminem, który wskaże Ci dział szkoleń.
5. Podaruj wyjątkowy prezent.

Dlaczego warto wziąć udział
w Szkoleniu ZBrush – moduł I?

Nauczysz się szybkich i elastycznych technik tworzenia własnej siatki wyjściowej – tworzenia dowolnego modelu / obiektu

Nabierzesz pewności siebie w samodzielnym zarządzaniu projektami

Poznasz program, który usprawni Twoją pracę z grafiką 3D

Zdobędziesz kompleksowe umiejętności niezbędne w do cyfrowego modelowania, rzeźbienia oraz malowania

Otrzymasz profesjonalne wsparcie na każdym etapie kursu

Zdobędziesz Certyfikat Adobe Training Center!

FAQ

Czy IT Media można zaufać?

– Jesteśmy jedynym w Polsce Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe oraz Maxon, a także Platynowym Partnerem Adobe

– Większość klientów wraca do nas na kolejne szkolenia oraz poleca nas znajomym

– Szkolenia dobieramy indywidualnie do potrzeb klientów na podstawie przeprowadzonej diagnozy potrzeb.

– Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002, nasi certyfikowani Trenerzy są na bieżąco z każdą zmianą w programach z których szkolimy oraz z najnowszymi trendami.

– Przeszkoliliśmy już kilkanaście tysięcy specjalistów z branży kreatywnej

– Zapewniamy samodzielne stanowiska pracy wyposażone w najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej oraz małe kameralne grupy szkoleniowe

– Nasi kursanci otrzymują certyfikaty Akademii IT Media, potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon. Wystawiane w języku polskim lub angielskim.

– Średnia naszych opinii na Google to 4,9

– Średnia naszych opinii na Facebooku to 5,0

Czy trafię do grupy o różnym stopniu umiejętności?

Stosujemy różnorodne środki, aby grupa szkoleniowa była na podobnym stopniu zaawansowania. Po pierwsze, nasze szkolenia w ramach poszczególnych ścieżek podzielone są na moduły, rozróżniające poziom zaawansowania. Po drugie, przed szkoleniem przeprowadzamy krótki wywiad dotyczący poziomu zaawansowania pracy w danym programie. W końcu mała grupa szkoleniowa umożliwia indywidualne podejście prowadzącego, niezależnie od tego, jak kto akurat radzi sobie z danym zdaniem. Przy naszych flagowych szkoleniach takich jak: Photoshop, InDesign, Illustrator, After Effects oraz Premiere Pro przekazujemy przed szkoleniem Tutorial na Start, służący wyrównaniu wiedzy i przygotowaniu do szkolenia.

Czy na szkoleniu robimy praktyczne projekty?

Tak. Jako ośrodek szkoleniowy stawiamy na skuteczne umiejętności i samodzielność naszych kursantów. Każdy z uczestników wyposażony jest we własne stanowisko komputerowe oraz najnowszą wersję oprogramowania. Od początku do końca zajęcia są praktyczne. Wykonujemy profesjonalne projekty typowe dla branży i rodzaju szkolenia. Ponadto bardzo często zdarza się, że kursanci przynoszą swoje własne projekty, na których mogą pracować lub które mogą skonsultować.

Czy to szkolenie przyda się mojej firmie?

Grafika 2D/3D, film, animacja, tworzenie stron www i aplikacji – z naszych szkoleń wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami, które wzbogacą kompetencje Twojej firmy. Samodzielnie przygotujesz projekty najwyższej jakości w krótkim czasie. Mamy klientów, którzy po naszym szkoleniu wykonują swój projekt w kilka godzin zamiast spędzać nad nim dni lub tygodnie. Będziesz miał więcej czasu na kwestie estetyczne związane ze swoim projektem, nie marnując go na szukanie sposobu osiągnięcia celu lub określonej funkcji programu.

Digital marketing i szkolenia managerskie – otrzymasz praktyczne umiejętności i aktualną wiedzę odnośnie najskuteczniejszych form dotarcia do klienta i budowania wizerunku marki. Co ważne, po naszych szkoleniach samodzielnie wykonasz działania nowoczesne działania marketingowe w obszarach video marketingu, copywritingu, pozycjonowania. SEO, web designu, grafiki reklamowej, mediów społecznościowych czy skutecznego PR swojej firmy.

Czy dostanę poświadczenie ukończonego szkolenia?

Zapewniamy certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon – Akademia IT Media. Wystawiane są one w języku polskim lub angielskim.

Na jakiej podstawie otrzymuje się certyfikat?

Na podstawie listy obecności prowadzonej podczas zajęć oraz samodzielnie przygotowanego projektu.

Co daje mi certyfikat IT Media?

Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.

Kto prowadzi zajęcia?

Stawiamy na doświadczenie i profesjonalizm. W naszym ośrodku zatrudniamy certyfikowanych trenerów Adobe oraz cenionych specjalistów w swojej dziedzinie. Poznaj naszą kadrę.

Gdzie odbywają się zajęcia?

Nasz główny ośrodek szkoleniowy znajduje się w Warszawie przy ul. Elektronowej 2, w budynku B, klatce D (klatka środkowa), na piętrze 2. Na życzenie klienta, szkolenia odbywają się także na terenie całego kraju.

Czy organizujecie szkolenia zamknięte?

Tak. Organizujemy szkolenia zamknięte na miejscu w Warszawie, a także na terenie całej Polski.

Czym się różni szkolenie od kursu?

Szkolenie zapewnia zdobycie określonych umiejętności w danym obszarze. Większość szkoleń podzielona jest na moduły. Moduł I skierowany jest do osób zaczynających swoją przygodę z danym oprogramowaniem lub takich, które do tej pory uczyły się na własną rękę a teraz chcą poszerzyć lub usystematyzować zdobytą wcześniej wiedzę . Moduł II przeznaczony jest dla bardziej zaawansowanego specjalisty, który chce skrócić do minimum czas potrzebny na przygotowanie profesjonalnych projektów oraz być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży. Komplet szkoleń z danego tematu tworzy pełen kurs. Kurs taki składa się więc z wszystkich modułów danego szkolenia, a w niektórych przypadkach poszerzony jest o dodatkowe szkolenia specjalistyczne. Kursy mają za zadanie dostarczyć komplet umiejętności w danym obszarze. Dla przykładu: Kurs Photoshop składa się z dwóch szkoleń. Szkolenia Photoshop – moduł I oraz szkolenia Photoshop – moduł II.

Kiedy i jak często odbywają się szkolenia?

Wszystkie szkolenia organizowane są cyklicznie. W naszym kalendarzu znajdziesz dokładne daty nadchodzących szkoleń.

Czy organizujecie szkolenia spełniające warunki refundacji przez Powiatowe Urzędy Pracy?

Akademia IT Media jako Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe przygotował i prowadzi wiele projektów szkoleniowych, które są finansowane we współpracy z Powiatowymi Urzędami Pracy. Zapraszamy do kontaktu z nami i indywidualnego wyboru swojej drogi szkoleniowej. Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP (2.14/00109/2005) i doświadczenie, więc chętnie służymy pomocą oraz radą.

Jeśli prowadzę działalność gospodarczą i wykupię szkolenie w IT Media, to czy mogę tę kwotę odliczyć od podatku?

Tak. Wystawiamy fakturę VAT.

W jakich godzinach odbywają się szkolenia?

Szkolenia w IT Media są prowadzone codziennie w każdy z dni roboczych w godzinach: 8:30 – 16:30

W jaki sposób są prowadzone zajęcia?

Nasze szkolenia odbywają się w kameralnych grupach 4-10 osób i mają charakter warsztatowy. Kursanci poznają praktyczne zastosowania narzędzi podczas wykonywania zadań, które zostały opracowane specjalnie na potrzeby szkolenia. Ponadto, uczestnicy mają do dyspozycji samodzielne stanowiska z możliwością wyboru komputerów działających na systemach iOS lub Windows.

Czy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia?

Po otrzymaniu zgłoszenia przesyłamy e-mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę pro forma.

Czy płatność za kurs można rozłożyć na raty?

Tak. Pełną opłatę należy uiścić najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87