Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube
Dzięki szkoleniu dowiesz się, jak planować kampanie, projektować grafiki i filmy reklamowe. Co więcej dowiesz się na czym polega remarketing oraz analiza działań.
Szkolenie Digital Marketing
cena 2300 zł (netto)
16h (4 dni)
4h/dzień
termin szkolenia: 9-12 marca 2021
Skontaktuj się, aby potwierdzić termin!
Praktyczny warsztat z trenerem w formie:
Szkolenia online | Na żywo
Jako jedyny w Polsce Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe mamy zaszczyt zaprosić Cię na Szkolenie Digital Marketing Online! Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej pracy z domu lub dowolnej innej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.
Szkolenie Digital Marketing ma charakter przekrojowy i wprowadzi Cię w świat najważniejszych części digital marketingu – reklamę display i mobile, social media, content marketing, wideo, search engine marketing (SEM), e-mail marketing.
Szkolenie trwa 4 dni – po 4 godziny dziennie.
Szkolenie Digital Marketing, poza dużą dawką merytorycznej wiedzy, umożliwi Ci przećwiczenie projektowania różnych typów kampanii reklamowych oraz zapoznanie się z narzędziami wykorzystywanymi do działań e-marketingowych.
Czy wiesz, że w Polsce w 2019r. po raz pierwszy w historii wydatki na reklamę w Internecie były wyższe niż wydatki na reklamę w TV?* To przełomowy moment dla naszego rynku reklamowego!
W Polsce z Internetu korzysta już blisko 28 milionów osób, czyli 74% Polaków**. Jak wynika z badań firmy McKinsey, średnio spędzamy w internecie 6 godzin dziennie*** wykorzystując do tego różne urządzenia – laptop, smartfon czy tablet.
Zarówno globalne marki z dużymi budżetami reklamowymi, jak i niewielcy przedsiębiorcy dostrzegają potencjał Internetu i wykorzystują go do swoich działań marketingowych.
Jednocześnie badania pokazują, że przeciętnie każdego dnia dociera do nas aż 5 tysięcy przekazów reklamowych.
W jaki więc sposób skutecznie przebić się z komunikatem do naszych potencjalnych klientów w sieci? Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać? Jak najefektywniej wykorzystać budżety reklamowe, aby przełożyły się na realną sprzedaż czy wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów?
Jeśli szukasz odpowiedzi na tego typu pytania, to Szkolenie Digital Marketing jest dla Ciebie!
* Badanie AdEx, IAB/PwC, IQ 2019r.
** Gemius/PBI, grudzień 2019
*** Cyfrowi Polacy. Konsumenci w czasach e-rewolucji, McKinsey & Company, 2019
Jesteś osobą bezrobotną lub poszukujesz pracy i chciałbyś uzyskać dofinansowanie na Szkolenie Digital Marketing? W Akademii IT Media prowadzimy wiele projektów szkoleniowych z Powiatowymi Urzędami Pracy. Dysponując wpisem w RIS (Rejestr Instytucji Szkoleniowych WUP (2.14/00109/2005) oraz wieloletnim doświadczeniem, pomagamy uczestnikom uzyskać dofinansowanie, które umożliwi wzięcie udziału w wymarzonym kursie, bądź szkoleniu.
W zdobyciu dofinansowania pomagamy również osobom pracującym w firmie zatrudniającej co najmniej 1 osobę na umowę o pracę. Taką możliwość uzyskamy przy wsparciu Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
Pozostałe osoby, które osiągnęły pełnoletność i mieszkają w Polsce mogą również skorzystać z nieoprocentowanych pożyczek w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”.
Dofinansowania na szkolenia – czytaj więcej >
Nasze kursy i szkolenia cieszą się bardzo dobrymi opiniami. Uczestnicy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Potwierdzamy, że staramy się stawiać na doświadczoną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Przychodząc na kurs, przekonasz się, że to prawda. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku.
Wprowadzenie do digital marketingu
Planowanie skutecznych kampanii reklamowych online
Warsztat praktyczny – projektowanie kampanii reklamowej krok po kroku
Kanały komunikacji i narzędzia reklamowe w digital marketingu – przegląd
Strona www – o co zadbać przy projektowaniu nowoczesnych serwisów www?
Search Engine Marketing – jak wykorzystać marketing w wyszukiwarkach do działań sprzedażowych i wizerunkowych marki?
SEO Search Engine Optimization, czyli jak przygotować stronę www, aby wyświetlała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google?
SEA – Search Engine Advertising (Pay Per Click)– podstawy projektowania kampanii reklamowych w Google Ads
Warsztat praktyczny – tworzenie reklam tekstowych w Google Ads krok po kroku
Content marketing – czym jest i jak zadbać o właściwe przygotowanie strategii content marketingowej marki?
Warsztat praktyczny – projektowanie kampanii content marketingowej
E-mail marketing
Warsztat praktyczny – projektowanie skutecznej kampanii e-mailowej
Social media
Wideo marketing
Mobile marketing – jak zmieniają się zachowania odbiorców korzystających z urządzeń mobilnych?
Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon
Certyfikowani wykładowcy - praktycy
Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC
Certyfikat i materiały szkoleniowe
Małe, kameralne grupy szkoleniowe
Pyszny obiad i kawa
Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl
lub zadzwoń pod numer
Szkolenie Zarządzanie marką przygotował oraz prowadzi pan Paweł Tkaczyk. Podczas zajęć podzieli się swoją wiedzą na temat marki. Sprawdź termin!
To świetna propozycja dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z PR i szukają praktycznej wiedzy.
Co otrzymuję jako Adept: