Szkolenie Digital Marketing

cena 2300 zł (netto)

16h (2 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Digital Marketing

Najbliższy termin:


28-29 maja 2020

Szkolenie stacjonarne w Warszawie

Sprawdź inne terminy zapisz się

Szkolenie Digital Marketing

Szkolenie Digital Marketing

Szkolenie Digital Marketing ma charakter przekrojowy i w czasie 2 dni wprowadzi Cię w świat najważniejszych części digital marketingu – reklamę display i mobile, social media, content marketing, wideo, search engine marketing (SEM), e-mail marketing.

Szkolenie Digital Marketing, poza dużą dawką merytorycznej wiedzy, umożliwi Ci przećwiczenie projektowania różnych typów kampanii reklamowych oraz zapoznanie się z narzędziami wykorzystywanymi do działań e-marketingowych.

Czy wiesz, że w Polsce w 2019r. po raz pierwszy w historii wydatki na reklamę w Internecie były wyższe niż wydatki na reklamę w TV?* To przełomowy moment dla naszego rynku reklamowego!

W Polsce z Internetu korzysta już blisko 28 milionów osób, czyli 74% Polaków**. Jak wynika z badań firmy McKinsey, średnio spędzamy w internecie 6 godzin dziennie*** wykorzystując do tego różne urządzenia – laptop, smartfon czy tablet.

Zarówno globalne marki z dużymi budżetami reklamowymi, jak i niewielcy przedsiębiorcy dostrzegają potencjał Internetu i wykorzystują go do swoich działań marketingowych.

Jednocześnie badania pokazują, że przeciętnie każdego dnia dociera do nas aż 5 tysięcy przekazów reklamowych.

W jaki więc sposób skutecznie przebić się z komunikatem do naszych potencjalnych klientów w sieci? Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać? Jak najefektywniej wykorzystać budżety reklamowe, aby przełożyły się na realną sprzedaż czy wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów?

Jeśli szukasz odpowiedzi na tego typu pytania, to Szkolenie Digital Marketing jest dla Ciebie!

 

* Badanie AdEx, IAB/PwC, IQ 2019r.

** Gemius/PBI, grudzień 2019

*** Cyfrowi Polacy. Konsumenci w czasach e-rewolucji, McKinsey & Company, 2019

Czego się nauczysz

  • Poznasz zasady tworzenia strategii marketingowej w digitalu, prowadzące do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku online
  • Nauczysz się planować działania marketingowe w internecie – od ustalania celów, określania grup odbiorców, projektowanie budżetu mediowego, wybór kanałów komunikacji aż po analizę skuteczności kampanii reklamowych
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne przekazy reklamowe, które angażują odbiorcę i zachęcają do kontaktu z Twoją reklamą
  • Poznasz specyfikę kanałów i narzędzi marketingu digital, co ułatwi planowanie skutecznych działań marketingowych i analizę ich efektywności
  • Poznasz trendy w rozwoju rynku internetowego, co pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje marketingowe podążające za potrzebami i oczekiwania konsumentów w świecie online

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla osób zawodowo zajmujących się digital marketingiem (menadżerowie, specjaliści, eksperci itd.)
  • dla osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu digital
  • dla wszystkich, którzy współpracują z klientem/agencją reklamową i chcą mówić „tym samym językiem” w kontaktach biznesowych
  • dla osób, które prowadzą własny biznes i chcą wykorzystać potencjał, jaki daje marketing w internecie do zwiększania rozpoznawalności swojej marki i sprzedaży produktów/usług
  • dla osób poszukujących inspiracji i trendów w marketingu digital

Czego oczekujemy?

  • znajomości obsługi komputera
  • posiadania konta na Facebook’u
  • posiadania konta Google Ads

Program szczegółowy

Wprowadzenie do digital marketingu

  • E-marketing – rozwój i kluczowe trendy na rynku internetowym
  • Rynek reklamy online w Polsce (potencjał i struktura rynku, definicje i pojęcia (standardy reklamowe, modele emisji reklamy, sprzedaż i zakup powierzchni reklamowej, mierniki skuteczności działań online)
  • Kim jest klient w internecie, czyli jak zmieniały się zachowania odbiorców w sieci

Planowanie skutecznych kampanii reklamowych online

  • Cele kampanii reklamowych i wskaźniki efektywności w digitalu (KPI)
  • Badanie i definiowanie grup docelowych (persony)
  • Planowanie i dobór powierzchni reklamowej w internecie – profile odbiorców serwisów, ceny reklam, efektywność reklam, aspekty techniczne
  • Skuteczne przekazy reklamowe, czyli jaką reklamę lubią odbiorcy (język i grafika reklam, aspekty techniczne)
  • Monitoring i optymalizacja działań reklamowych
  • Google Analitycs – przegląd najważniejszych funkcjonalności i raportów

Warsztat praktyczny – projektowanie kampanii reklamowej krok po kroku

Kanały komunikacji i narzędzia reklamowe w digital marketingu – przegląd

Strona www – o co zadbać przy projektowaniu nowoczesnych serwisów www?

  • najnowsze trendy i skuteczne rozwiązania w projektowaniu stron www (w tym także landing page, microsite)

Search Engine Marketing – jak wykorzystać marketing w wyszukiwarkach do działań sprzedażowych i wizerunkowych marki?

SEO Search Engine Optimization, czyli jak przygotować stronę www, aby wyświetlała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google?

  • zasady działania wyszukiwarki- aspekty techniczne
  • SEO zewnętrzne i wewnętrzne – praktyczne zastosowanie; dobre praktyki
  • SEO copywriting – zasady pisania treści przyjaznych dla użytkowników i wyszukiwarek
  • przegląd narzędzi SEO

SEA – Search Engine Advertising (Pay Per Click)– podstawy projektowania kampanii reklamowych w Google Ads

  • wprowadzenie do platformy Google Ads – definicje, podstawowe funkcjonalności
  • tworzenie kampanii PPC – struktura konta, dobór słów kluczowych (long tail), copywriting w reklamie
  • optymalizacja kampanii reklamowych

Warsztat praktyczny – tworzenie reklam tekstowych w Google Ads krok po kroku

Content marketing – czym jest i jak zadbać o właściwe przygotowanie strategii content marketingowej marki?

  • rodzaje treści i kanały dystrybucji treści w content marketingu – przegląd
  • copywriting i webwriting w content marketingu (tekst, video, GIF, infografiki, mix)
  • monitoring i pomiar efektywności działań content marketingowych
  • Case studies
  • przegląd narzędzi do content marketingu

Warsztat praktyczny – projektowanie kampanii content marketingowej

E-mail marketing

  • kluczowe hasła i definicje w e-mail marketingu
  • dobre praktyki w budowaniu i segmentacji baz odbiorców
  • konstruowanie angażujących kreacji e-mail marketingowych/reklamowe (treść, grafika itp.)
  • marketing automation – czym jest i jak wspiera działania marketingowe marki
  • Case studies
  • przegląd narzędzi e-mail marketingowych

Warsztat praktyczny – projektowanie skutecznej kampanii e-mailowej

Social media

  • obraz mediów społecznościowych: największe platformy społecznościowe i typologia użytkowników mediów społecznościowych w badaniach
  • Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn – charakterystyka odbiorców, specyfika serwisów, możliwości reklamowe
  • jak tworzyć skuteczne treści w social media – dobre praktyki
  • rynek Influencer marketing – jak efektywnie współpracować na linii marka – influencer?
  • jak przygotować się i reagować na kryzysy w mediach społecznościowych
  • co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?
  • Case studies
  • przegląd narzędzi do Social media

Wideo marketing

  • trendy, definicje i standardy reklamy video (formaty, modele rozliczeń)
  • reklama na YouTube – potencjał, przegląd formatów reklamowych, modele obecności marki na YouTube
  • Case studies

Mobile marketing – jak zmieniają się zachowania odbiorców korzystających z urządzeń mobilnych?

  • rozwój rynku mobile i standardy reklamy mobile – trendy, rodzaje reklam, modele rozliczeń itp.
  • kluczowe zjawiska w mobile – Artificial Inteligence, Augmented Reality, Internet of Things
  • Case studies

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Nasi trenerzy

Monika Bartołd

Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu. Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

22 678 38 87