Szkolenie Digital Marketing

cena 2300 zł (netto)

16h (4 dni)
4h/dzień

Ścieżka: Digital Marketing

termin szkolenia: 4-7 maja 2021

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Praktyczny warsztat z trenerem w formie:

Szkolenia online | Na żywo

zapisz się

Szkolenie Digital Marketing

średnia ocen: 5,0

Szkolenie Digital Marketing

z certyfikatem IT Media | Online – na żywo

Jako jedyny w Polsce Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe mamy zaszczyt zaprosić Cię na Szkolenie Digital Marketing Online! Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej pracy z domu lub dowolnej innej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

Szkolenie Digital Marketing ma charakter przekrojowy i wprowadzi Cię w świat najważniejszych części digital marketingu – reklamę display i mobile, social media, content marketing, wideo, search engine marketing (SEM), e-mail marketing.

Szkolenie trwa 4 dni – po 4 godziny dziennie.

Czego się nauczysz?

W ramach Szkolenia Digital Marketing:

  • Poznasz zasady tworzenia strategii marketingowej w digitalu, prowadzące do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku online
  • Nauczysz się planować działania marketingowe w internecie – od ustalania celów, określania grup odbiorców, projektowanie budżetu mediowego, wybór kanałów komunikacji aż po analizę skuteczności kampanii reklamowych
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne przekazy reklamowe, które angażują odbiorcę i zachęcają do kontaktu z Twoją reklamą
  • Poznasz specyfikę kanałów i narzędzi marketingu digital, co ułatwi planowanie skutecznych działań marketingowych i analizę ich efektywności
  • Poznasz trendy w rozwoju rynku internetowego, co pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje marketingowe podążające za potrzebami i oczekiwania konsumentów w świecie online

Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie Digital marketing jest skierowane do:

  • osób zawodowo zajmujących się digital marketingiem (menadżerowie, specjaliści, eksperci itd.)
  • osób, które rozpoczynają pracę w działach marketingu digital
  • wszystkich, którzy współpracują z klientem/agencją reklamową i chcą mówić „tym samym językiem” w kontaktach biznesowych
  • osób, które prowadzą własny biznes i chcą wykorzystać potencjał, jaki daje marketing w internecie do zwiększania rozpoznawalności swojej marki i sprzedaży produktów/usług
  • osób poszukujących inspiracji i trendów w marketingu digital

Czego oczekujemy?

  • znajomości obsługi komputera
  • posiadania konta na Facebook’u
  • posiadania konta Google Ads

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak wygląda kurs online?


 

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Nasi trenerzy

Monika Bartołd

Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu. Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Program szczegółowy

Szkolenie Digital Marketing

Wprowadzenie do digital marketingu

  • E-marketing – rozwój i kluczowe trendy na rynku internetowym
  • Rynek reklamy online w Polsce (potencjał i struktura rynku, definicje i pojęcia (standardy reklamowe, modele emisji reklamy, sprzedaż i zakup powierzchni reklamowej, mierniki skuteczności działań online)
  • Kim jest klient w internecie, czyli jak zmieniały się zachowania odbiorców w sieci

Planowanie skutecznych kampanii reklamowych online

  • Cele kampanii reklamowych i wskaźniki efektywności w digitalu (KPI)
  • Badanie i definiowanie grup docelowych (persony)
  • Planowanie i dobór powierzchni reklamowej w internecie – profile odbiorców serwisów, ceny reklam, efektywność reklam, aspekty techniczne
  • Skuteczne przekazy reklamowe, czyli jaką reklamę lubią odbiorcy (język i grafika reklam, aspekty techniczne)
  • Monitoring i optymalizacja działań reklamowych
  • Google Analitycs – przegląd najważniejszych funkcjonalności i raportów

Warsztat praktyczny – projektowanie kampanii reklamowej krok po kroku

Kanały komunikacji i narzędzia reklamowe w digital marketingu – przegląd

Strona www – o co zadbać przy projektowaniu nowoczesnych serwisów www?

  • najnowsze trendy i skuteczne rozwiązania w projektowaniu stron www (w tym także landing page, microsite)

Search Engine Marketing – jak wykorzystać marketing w wyszukiwarkach do działań sprzedażowych i wizerunkowych marki?

SEO Search Engine Optimization, czyli jak przygotować stronę www, aby wyświetlała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google?

  • zasady działania wyszukiwarki- aspekty techniczne
  • SEO zewnętrzne i wewnętrzne – praktyczne zastosowanie; dobre praktyki
  • SEO copywriting – zasady pisania treści przyjaznych dla użytkowników i wyszukiwarek
  • przegląd narzędzi SEO

SEA – Search Engine Advertising (Pay Per Click)– podstawy projektowania kampanii reklamowych w Google Ads

  • wprowadzenie do platformy Google Ads – definicje, podstawowe funkcjonalności
  • tworzenie kampanii PPC – struktura konta, dobór słów kluczowych (long tail), copywriting w reklamie
  • optymalizacja kampanii reklamowych

Warsztat praktyczny – tworzenie reklam tekstowych w Google Ads krok po kroku

Content marketing – czym jest i jak zadbać o właściwe przygotowanie strategii content marketingowej marki?

  • rodzaje treści i kanały dystrybucji treści w content marketingu – przegląd
  • copywriting i webwriting w content marketingu (tekst, video, GIF, infografiki, mix)
  • monitoring i pomiar efektywności działań content marketingowych
  • Case studies
  • przegląd narzędzi do content marketingu

Warsztat praktyczny – projektowanie kampanii content marketingowej

E-mail marketing

  • kluczowe hasła i definicje w e-mail marketingu
  • dobre praktyki w budowaniu i segmentacji baz odbiorców
  • konstruowanie angażujących kreacji e-mail marketingowych/reklamowe (treść, grafika itp.)
  • marketing automation – czym jest i jak wspiera działania marketingowe marki
  • Case studies
  • przegląd narzędzi e-mail marketingowych

Warsztat praktyczny – projektowanie skutecznej kampanii e-mailowej

Social media

  • obraz mediów społecznościowych: największe platformy społecznościowe i typologia użytkowników mediów społecznościowych w badaniach
  • Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn – charakterystyka odbiorców, specyfika serwisów, możliwości reklamowe
  • jak tworzyć skuteczne treści w social media – dobre praktyki
  • rynek Influencer marketing – jak efektywnie współpracować na linii marka – influencer?
  • jak przygotować się i reagować na kryzysy w mediach społecznościowych
  • co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?
  • Case studies
  • przegląd narzędzi do Social media

Wideo marketing

  • trendy, definicje i standardy reklamy video (formaty, modele rozliczeń)
  • reklama na YouTube – potencjał, przegląd formatów reklamowych, modele obecności marki na YouTube
  • Case studies

Mobile marketing – jak zmieniają się zachowania odbiorców korzystających z urządzeń mobilnych?

  • rozwój rynku mobile i standardy reklamy mobile – trendy, rodzaje reklam, modele rozliczeń itp.
  • kluczowe zjawiska w mobile – Artificial Inteligence, Augmented Reality, Internet of Things
  • Case studies

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Jak zdobyć dofinansowanie na Szkolenie Digital Marketing

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, w Akademii IT Media oferujemy kompleksowe i profesjonalne wsparcie w zdobyciu dofinansowania na Szkolenie Digital Marketing i nie tylko. Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (WUP 2.14/00109/2005), dzięki czemu zarówno osoby bezrobotne, jak i poszukujące pracy mogą ubiegać się o dofinansowanie z Powiatowego Urzędu Pracy. Dodatkowo absolwenci szkolenia Digital Marketing i pozostałych szkoleń bardzo często korzystają ze wsparcia finansowego w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – Pożyczki na kształcenie (dla wszystkich osób pełnoletnich i mieszkających w Polsce) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (między innymi dla osób pracujących). Wybierz dla siebie odpowiednią formę wsparcia finansowego!

Wybierz dla siebie odpowiednią formę wsparcia finansowego >

Szkolenie Digital Marketing – opinie na temat szkolenia

Zarówno oferowane szkolenie Digital Marketing , jak i pozostałe szkolenia oraz kursy organizowane przez IT Media cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyższej oceniają naszych wykładowców. Goście zajęć doceniają ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście. Przychodząc na nie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia wykładów.

Nasze kursy i usługi mają średnią ocen 4,9 w Google oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

 

Opinie z ankiet po szkoleniu

Super szkolenie

- Michał

Wyszłam ze szkolenia z ogromną wiedzą. Na pewno do was jeszcze wróce :) dziękuje

- Kasia M.

Wiedza przekazana z ogromną starannością. Jestem mega zadowolony.

- Kacper J.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 1 reviews
byAgata onIT Media

Świetne szkolenie!

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

System rozwoju w Akademii IT Media:

Kończąc to szkolenie
zyskujesz rangę
Adept

Co otrzymuję jako Adept:

  • Materiały szkoleniowe
  • Zniżki na oprogramowanie Adobe i tablety Wacom
  • Newsletter z materiałami rozwojowymi
  • Zaproszenia na bezpłatne
    Dni Otwarte w IT Media

dowiedz się więcej