Szkolenie Public Relations w praktyce
cena indywidualna wycena
Szkolenie zamknięte
Skontaktuj się, aby ustalić termin: 22 678 38 87
Zamów szkolenie dedykowane:
22 678 38 87
Mamy zaszczyt zaprosić Cię na Szkolenie Public Relations w praktyce! Szkolenie prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.
Akademia IT Media jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe.
Mamy zaszczyt posiadać tę akredytację nieprzerwanie od 2005 roku.
Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.
Prowadzenia działania Public Relations zgodnie z etyką branżową
Tworzenia bazy mediów
Inicjowania kontaktu z dziennikarzem
Planowania dystrybucji
Pisania informacji prasowych
Działań na wypadek sytuacji kryzysowych w social media
Znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem podstaw MS Word oraz Excel.
Specjalistów ds. public relations,
którzy chcieliby uporządkować lub odświeżyć dotychczasową wiedzę na temat dobrych praktyk public relations i poznać obecne trendy w branży;
Menedżerów firm,
którzy chcieliby przekonać się, czy warto wprowadzić działania public relations do swojego przedsiębiorstwa;
Marketerów,
którzy chcieliby oprócz strategii marketingowych zacząć wdrażać strategie PR-owe;
Osób kreatywnych,
które chciałyby zdobyć konkretne umiejętności w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe.
Specjalisty ds. komunikacji,
którzy chcą poszerzyć umiejętności umożliwiające lepszy kontakt z dziennikarzami
I innych
którzy chcą poznać najlepsze techniki do wykorzystania przy wystąpieniach publicznych.
Czym jest Public Relations?
Kontakt z dziennikarzem – od czego zacząć?
Informacja prasowa – podstawowe narzędzie pracy w branży PR
Praktyczny warsztat z pisania i redagowania tekstów – warsztat z użyciem komputera
Kryzysy wizerunkowe – co robić by nie stracić głowy?
Relacje z mediami – jak przygotować się do wystąpienia publicznego?
W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.
Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.
Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, w Akademii IT Media oferujemy kompleksowe i profesjonalne wsparcie w zdobyciu dofinansowania na szkolenie Public Relations w praktyce u i nie tylko. Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (WUP 2.14/00109/2005), dzięki czemu zarówno osoby bezrobotne, jak i poszukujące pracy mogą ubiegać się o dofinansowanie z Powiatowego Urzędu Pracy. Dodatkowo absolwenci szkolenia Public Relations w praktyce i pozostałych szkoleń bardzo często korzystają ze wsparcia finansowego w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – Pożyczki na kształcenie (dla wszystkich osób pełnoletnich i mieszkających w Polsce) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (między innymi dla osób pracujących). Wybierz dla siebie odpowiednią formę wsparcia finansowego!
Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon
Certyfikowani wykładowcy - praktycy
Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC
Certyfikat i materiały szkoleniowe
Małe, kameralne grupy szkoleniowe
Pyszny obiad i kawa
Do wyboru szkolenie online
lub szkolenie stacjonarne
Jesteśmy zawsze na czasie
Stawiamy na praktykę i samodzielność
Zarówno oferowane szkolenie Public Relations w praktyce, jak i pozostałe kursy organizowane przez IT Media cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyższej oceniają naszych wykładowców. Goście zajęć doceniają ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście. Przychodząc na nie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia wykładów. Nasze kursy i usługi mają średnią ocen 4,9 w Google oraz 5,0 na Facebooku.
Sprawdź nasze opinie na Google >
Wykładowca praktycznie i z własnego doświadczenia tłumaczył zagadnienia w sposób przyjazny i wyczerpujący.
Szkolenie idealne dla osób pragnących rozpocząć przygodę z zagadnieniem public relations.
Byłem niedawno na szkoleniu i jestem pod wielkim wrażeniem. Konkretna dawka wiedzy. Wszystko podane w przejrzysty i zrozumiały sposób. Całość zamykają ćwiczenia, które świetnie się uzupełniają z częścią teoretyczną szkolenia. Serdecznie polecam!
Submit your review | |
Jednodniowe szkolenie Public Relations w praktyce to kompleksowe zajęcia, dzięki którym nauczysz się podstaw PR-u i rozpoczniesz samodzielne działania. Szkolenie składa się z najważniejszych zagadnień dotyczących Public Relations, takich jak: relacje z mediami (media relations), zarządzanie sytuacją kryzysową (crisis management) czy wystąpienia publiczne (trening medialny).
Szkolenie zostało zaplanowane w taki sposób, by odpowiadało na potrzeby uczestników, w zależności od ich poziomu wiedzy oraz doświadczenia. Zarówno osoby początkujące, jak i średnio zaawansowane uzyskają praktyczną wiedzę.
Szkolenie zaczniemy od podstaw PR-u, by w kolejnych etapach poruszyć zagadnienia bardziej zaawansowane, niezbędne w pracy specjalisty Public Relations.
Ukończenie szkolenia Public Relations w praktyce daje solidne i praktyczne podstawy do inicjowania kontaktu z dziennikarzem oraz do podjęcia działań prewencyjnych w sytuacji kryzysu. Oswoi również uczestnika z trudnym tematem, jakim są wystąpienia publiczne.
Szkolenie jest idealnym rozwiązaniem dla osób pracujących lub ubiegających się o pracę na stanowisko Specjalisty ds. PR, Specjalisty ds. Marketingu, Kierownika, Marketera itp.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą pracować na komputerach – wymagana jest podstawowa znajomość programów MS Word oraz MS Excel. Poznamy także programy i narzędzia on-line, które wspierają i ułatwiają pracę współczesnego PR-owca.
Szkolenie Public relations w praktyce rozpoczniemy od poruszenia zagadnień dotyczących tego, czym jest współczesny public relations i jaką pełni rolę w komunikacji organizacji z otoczeniem. Zastanowimy się czy public relations można utożsamiać z reklamą i marketingiem.
W dalszej części porozmawiamy o etyce, kodeksie branżowym oraz standardach pracy. Ta wiedza będzie szczególnie przydatna dla osób, które zlecają działania Public Relations zewnętrznym podmiotom i chcą przygotować się np. do napisania briefu dla agencji lub chcą zweryfikować pracę agencji PR. W tej części szkolenia pomówimy także o tym, dlaczego “czarny PR” nie istnieje i dlaczego to pojęcie jest nadużywane w mediach i przez polityków.
Ta część szkolenia będzie wstępem do ważnego elementu pracy PR-owca, czyli do zagadnienia media relations (relacji z mediami). Współczesne dziennikarstwo i zmiany na styku mediów off i on-line narzucają pewne standardy pracy, które wymagają od PR-owca elastyczności oraz umiejętności reagowania na potrzeby dziennikarzy i tzw. media worker – czyli ludzi “produkujących” treści.
Budowanie relacji z mediami można podzielić na działania proaktywne i reaktywne. Działania proaktywne koncentrują się przede wszystkim na inicjowaniu kontaktu z dziennikarzem, tworzeniu baz mediów adekwatnych do zagadnienia oraz bieżącej komunikacji.
Budowanie relacji z mediami to także działania reaktywne, tj. udzielanie wypowiedzi eksperckich, wywiadów i komentarzy oraz odpowiadanie na zapytania ze strony dziennikarzy. Tę funkcję w organizacjach pełnią rzecznicy prasowi, gotowi do kontaktów z mediami i posiadający specjalistyczną wiedzę. Dzięki szkoleniu, uzyskasz podstawową wiedzę, w jaki sposób komunikować się z mediami oraz jak przygotować się do wystąpienia publicznego.
W tej części szkolenia poruszymy także temat tworzenia i zarządzania biurem prasowym, czyli wirtualną przestrzenią, zawierającą wszystkie bieżące i archiwalne komunikaty prasowe organizacji. Szczegółowo omówimy narzędzia do monitoringu Internetu oraz wspierające pracę specjalisty Public Relations.
Informacja prasowa to podstawowy komunikat, z którym utożsamiana jest praca PR-owca. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają techniki “budowy” informacji prasowej oraz elementy, które należy wykorzystać w tworzeniu tego typu komunikatów. Dobra informacja prasowa to taka, która wyczerpuje temat i odpowiada na wszystkie pytania dziennikarzy. Uczestnicy szkolenia poznają sprawdzone sposoby na klikalne tytuły i wciągające leady (teksty wprowadzające), które są najważniejszym elementem informacji prasowej. Tytuł i lead to często pierwsze szczegóły, które decydują o zainteresowaniu dziennikarza – umiejętność ich tworzenia to podstawa!
Poza informacją prasową, porozmawiamy także o innych rodzajach tekstów, które pisze PR-owiec, np. komentarze, wypowiedzi eksperckie, oświadczenia. Porozmawiamy o kwestiach związanych z dystrybucją i wysyłką informacji oraz monitoringiem publikacji.
Gdy poznamy już podstawy, takie jak tworzenie bazy mediów czy podstawy “budowania” informacji prasowej, przejdziemy do warsztatu praktycznego w trakcie, którego uczestnicy sami napiszą i zaplanują dystrybucję informacji prasowej. Ta część warsztatu będzie wymagała od uczestników podstawowej znajomości programów takich jak MS Word oraz MS Excel. Warsztat będzie przeprowadzony z użyciem komputera.
Duże pieniądze lubią spokój, wielkie ciszę – w tym powiedzeniu kryje się wiele prawdy. Kryzysy wizerunkowe mogą kosztować firmę utratę nie tylko reputacji, ale także finansów czy nieść za sobą realne konsekwencje prawne. Podstawą zarządzania kryzysowego jest przede wszystkim prewencja czyli umiejętność przewidywania i przygotowania się na najgorsze. Kurs Public Relations w praktyce pokaże Ci jakimi kryteriami kierują się media w poszukiwaniu newsów i sensacji oraz w jaki sposób “nakręcają” kryzys.
W dzisiejszych czasach, nie sposób mówić o kryzysach, pomijając media społecznościowe. To właśnie social media i Internet są głównym źródłem kryzysów dla marek. Niepochlebne opinie, złośliwe komentarze czy ataki personalne to coś, co może przytrafić się każdej firmie lub osobie. Na szkoleniu uczestnicy poznają sprawdzone sposoby przygotowania się na “atak” w sieci oraz podstawowe mechanizmy obrony. Omówimy także spektakularne “wpadki” marek oraz nauczymy się jak rozróżnić kryzys od sytuacji kryzysowej.
Wystąpienia publiczne, to coś co przyprawia ludzi o szybsze tętno, utratę oddechu i ogólny paraliż ciała. Boimy się oceny, a w głowie tworzymy same czarne scenariusze, traktując wystąpienie nie jako okazję, ale przykry obowiązek. Wystąpienie publiczne to umiejętność, której można się nauczyć przez praktykę oraz trening. W trakcie szkolenia uczestnicy odbędą mikro trening medialny, w trakcie którego poznają techniki radzenia sobie ze stresem, podstawowe ćwiczenia na pracę z głosem oraz poprawę dykcji. Omówimy także przykłady trudnych sytuacji, które mogą pojawić się w trakcie szkolenia/wystąpienia wraz ze sposobami radzenia sobie z nimi.
Mamy zaszczyt być Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe i Maxon, dzięki czemu gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez na szkoleń.
Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje również certyfikat sygnowany logiem Adobe, co jest szczególnie mile widziane przez pracodawców.
W 2019 roku jako jedyny ze wszystkich europejskich partnerów otrzymaliśmy tytuł: Adobe Creative Partner of the year 2019. Osiągnęliśmy ponadto najwyższy stopień specjalizacji w sprzedaży tego oprogramowania, jesteśmy Platynowym partnerem Adobe.
Co otrzymuję jako Adept:
Chciałbyś docenić pracownika? Podarować oryginalny prezent bliskiej osobie?
Proponujemy zakup vouchera na dowolne szkolenie w ramach Akademii IT Media.
Voucher jest ważny rok od daty zakupu.
Jak uzyskać voucher?
1. Wybierz szkolenie, które Cię interesuje.
2. Napisz do nas na adres szkolenia@itmedia.pl lub zadzwoń na nr 22 678 38 87 w celu zamówienia vouchera.
3. Pobierz voucher (plik stanie się interaktywny po pobraniu go na dysk).
4. Wypełnij puste pola nazwą wybranego szkolenia, imieniem i nazwiskiem osoby, którą chcesz obdarować oraz terminem, który wskaże Ci dział szkoleń.
5. Podaruj wyjątkowy prezent.
Nauczysz się tworzenia bazy mediów oraz dziennikarzy
Nabierzesz pewności siebie w inicjowaniu kontaktu z dziennikarzem
Poznasz sposoby działania na wypadek sytuacji kryzysowych w social media
Zdobędziesz kompleksowe umiejętności w dziedzinie komunikacji, które umożliwią Ci lepszy kontakt z dziennikarzami oraz zdecydowanie wpłyną na poprawę jakości wystąpień publicznych.
Otrzymasz profesjonalne wsparcie na każdym etapie kursu.
Zdobędziesz Certyfikat Adobe Training Center!
– Jesteśmy jedynym w Polsce Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe oraz Maxon, a także Platynowym Partnerem Adobe
– Większość klientów wraca do nas na kolejne szkolenia oraz poleca nas znajomym
– Szkolenia dobieramy indywidualnie do potrzeb klientów na podstawie przeprowadzonej diagnozy potrzeb.
– Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002, nasi certyfikowani Trenerzy są na bieżąco z każdą zmianą w programach z których szkolimy oraz z najnowszymi trendami.
– Przeszkoliliśmy już kilkanaście tysięcy specjalistów z branży kreatywnej
– Zapewniamy samodzielne stanowiska pracy wyposażone w najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej oraz małe kameralne grupy szkoleniowe
– Nasi kursanci otrzymują certyfikaty Akademii IT Media, potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon. Wystawiane w języku polskim lub angielskim.
<strong>- Średnia naszych opinii na Google to 4,9</strong>
<strong>- Średnia naszych opinii na Facebooku to 5,0</strong>
Stosujemy różnorodne środki, aby grupa szkoleniowa była na podobnym stopniu zaawansowania. Po pierwsze, nasze szkolenia w ramach poszczególnych ścieżek podzielone są na moduły, rozróżniające poziom zaawansowania. Po drugie, przed szkoleniem przeprowadzamy krótki wywiad dotyczący poziomu zaawansowania pracy w danym programie. W końcu mała grupa szkoleniowa umożliwia indywidualne podejście prowadzącego, niezależnie od tego, jak kto akurat radzi sobie z danym zdaniem. Przy naszych flagowych szkoleniach takich jak: Photoshop, InDesign, Illustrator, After Effects oraz Premiere Pro przekazujemy przed szkoleniem Tutorial na Start, służący wyrównaniu wiedzy i przygotowaniu do szkolenia.
Tak. Jako ośrodek szkoleniowy stawiamy na skuteczne umiejętności i samodzielność naszych kursantów. Każdy z uczestników wyposażony jest we własne stanowisko komputerowe oraz najnowszą wersję oprogramowania. Od początku do końca zajęcia są praktyczne. Wykonujemy profesjonalne projekty typowe dla branży i rodzaju szkolenia. Ponadto bardzo często zdarza się, że kursanci przynoszą swoje własne projekty, na których mogą pracować lub które mogą skonsultować.
Grafika 2D/3D, film, animacja, tworzenie stron www i aplikacji – z naszych szkoleń wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami, które wzbogacą kompetencje Twojej firmy. Samodzielnie przygotujesz projekty najwyższej jakości w krótkim czasie. Mamy klientów, którzy po naszym szkoleniu wykonują swój projekt w kilka godzin zamiast spędzać nad nim dni lub tygodnie. Będziesz miał więcej czasu na kwestie estetyczne związane ze swoim projektem, nie marnując go na szukanie sposobu osiągnięcia celu lub określonej funkcji programu.
Digital marketing i szkolenia managerskie – otrzymasz praktyczne umiejętności i aktualną wiedzę odnośnie najskuteczniejszych form dotarcia do klienta i budowania wizerunku marki. Co ważne, po naszych szkoleniach samodzielnie wykonasz działania nowoczesne działania marketingowe w obszarach video marketingu, copywritingu, pozycjonowania. SEO, web designu, grafiki reklamowej, mediów społecznościowych czy skutecznego PR swojej firmy.
Zapewniamy certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon – Akademia IT Media. Wystawiane są one w języku polskim lub angielskim.
Na podstawie listy obecności prowadzonej podczas zajęć oraz samodzielnie przygotowanego projektu.
Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.
Stawiamy na doświadczenie i profesjonalizm. W naszym ośrodku zatrudniamy certyfikowanych trenerów Adobe oraz cenionych specjalistów w swojej dziedzinie. Poznaj naszą kadrę.
Nasz główny ośrodek szkoleniowy znajduje się w Warszawie przy ul. Elektronowej 2, w budynku B, klatce D (klatka środkowa), na piętrze 2. Na życzenie klienta, szkolenia odbywają się także na terenie całego kraju.
Tak. Organizujemy szkolenia zamknięte na miejscu w Warszawie, a także na terenie całej Polski.
Szkolenie zapewnia zdobycie określonych umiejętności w danym obszarze. Większość szkoleń podzielona jest na moduły. Moduł I skierowany jest do osób zaczynających swoją przygodę z danym oprogramowaniem lub takich, które do tej pory uczyły się na własną rękę a teraz chcą poszerzyć lub usystematyzować zdobytą wcześniej wiedzę . Moduł II przeznaczony jest dla bardziej zaawansowanego specjalisty, który chce skrócić do minimum czas potrzebny na przygotowanie profesjonalnych projektów oraz być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży. Komplet szkoleń z danego tematu tworzy pełen kurs. Kurs taki składa się więc z wszystkich modułów danego szkolenia, a w niektórych przypadkach poszerzony jest o dodatkowe szkolenia specjalistyczne. Kursy mają za zadanie dostarczyć komplet umiejętności w danym obszarze. Dla przykładu: Kurs Photoshop składa się z dwóch szkoleń. Szkolenia Photoshop – moduł I oraz szkolenia Photoshop – moduł II.
Wszystkie szkolenia organizowane są cyklicznie. W naszym kalendarzu znajdziesz dokładne daty nadchodzących szkoleń.
Akademia IT Media jako Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe przygotował i prowadzi wiele projektów szkoleniowych, które są finansowane we współpracy z Powiatowymi Urzędami Pracy. Zapraszamy do kontaktu z nami i indywidualnego wyboru swojej drogi szkoleniowej. Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP (2.14/00109/2005) i doświadczenie, więc chętnie służymy pomocą oraz radą.
Tak. Wystawiamy fakturę VAT.
Szkolenia w IT Media są prowadzone codziennie w każdy z dni roboczych w godzinach: 8:30 – 16:30
Nasze szkolenia odbywają się w kameralnych grupach 4-10 osób i mają charakter warsztatowy. Kursanci poznają praktyczne zastosowania narzędzi podczas wykonywania zadań, które zostały opracowane specjalnie na potrzeby szkolenia. Ponadto, uczestnicy mają do dyspozycji samodzielne stanowiska z możliwością wyboru komputerów działających na systemach iOS lub Windows.
Po otrzymaniu zgłoszenia przesyłamy e-mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę pro forma.
Tak. Pełną opłatę należy uiścić najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.