Szkolenie Zarządzanie marką

cena 950 zł (netto)

8h (1 dzień)

Ścieżka: Digital Marketing

Termin szkolenia: Do ustalenia

Skontaktuj się, aby potwierdzić termin!

Praktyczny warsztat z trenerem w formie:

Szkolenia online | Na żywo
lub
Szkolenia stacjonarnego

zapisz się

Szkolenie Zarządzanie marką

średnia ocen: 5.0

Szkolenie Zarządzanie marką

z certyfikatem IT Media | Warszawa | Online

Mamy zaszczyt zaprosić Cię na Szkolenie Zarządzanie marką. Szkolenie prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

 

Jak wygląda Szkolenie Zarządzanie marką w formie Online?

.
 Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym

 Praktyczne ćwiczenia na żywo, wraz zadawaniem pytań trenerowi

– Uczestnik zdalnie wykonuje projekty na wysokiej klasy komputerach  w IT Media

 Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc

 Bezpieczeństwo, oszczędność czasu i pieniędzy
 

Czego się nauczysz

W ramach Szkolenia Zarządzanie marką :

  • odkryjesz, w jaki sposób stworzyć markę oraz jak nią zarządzać.

Sprawdź szczegółowy program zajęć >

Szkolenie Zarządzanie marką przygotował oraz prowadzi pan Paweł Tkaczyk – autor bestsellera „Zakamarki Marki”. Podczas zajęć podzieli się swoją wiedzą na temat marki oraz tworzenia wartości dodanej czy komunikacji w kryzysie.

W dzisiejszych czasach „marka” jest nieodzownym elementem w tworzeniu strategii firmy. Dzięki nam dowiesz się nie tylko jak ją stworzyć, ale również jak niż zarządzać – na co zwracać uwagę podczas jej rozwoju, to wszystko w czasie zajęć Zarządzanie marką.

Jeśli pracujesz z marką lub myślisz o wykreowaniu marki w swojej firmie, to szkolenie jest dla Ciebie! Dołącz do zadowolonych absolwentów Akademii IT Media!

 

Dofinansowanie na Szkolenie Zarządzanie marką

Jesteś osobą bezrobotną lub poszukujesz pracy i chciałbyś uzyskać dofinansowanie na Szkolenie Zarządzanie marką? W Akademii IT Media prowadzimy wiele projektów szkoleniowych z Powiatowymi Urzędami Pracy. Dysponując wpisem w RIS (Rejestr Instytucji Szkoleniowych WUP (2.14/00109/2005) oraz wieloletnim doświadczeniem, pomagamy uczestnikom uzyskać dofinansowanie, które umożliwi wzięcie udziału w wymarzonym kursie, bądź szkoleniu.

W zdobyciu dofinansowania pomagamy również osobom pracującym w firmie zatrudniającej co najmniej 1 osobę na umowę o pracę. Taką możliwość uzyskamy przy wsparciu Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Pozostałe osoby, które osiągnęły pełnoletność i mieszkają w Polsce mogą również skorzystać z nieoprocentowanych pożyczek w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”.

Dofinansowania na szkolenia – czytaj więcej >

 

Szkolenie Zarządzanie marką – opinie

Nasze kursy i szkolenia cieszą się bardzo dobrymi opiniami. Uczestnicy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Potwierdzamy, że staramy się stawiać na doświadczoną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Przychodząc na kurs, przekonasz się, że to prawda. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku

Sprawdź nasze opinie na Google >

 

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, które pracują z marką lub rozważają wykreowanie marki w swoje firmie.

Czego oczekujemy?

Pozytywnego nastawienia 🙂

Program szczegółowy

Analizy wstępne – co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz?

  • Segmentacja, Targetowanie, Pozycjonowanie – jaką strategię rynkową wybierzesz?
  • Cykl życia produktu i jego komunikacja marketingowa – jak mówić do poszczególnych grup konsumentów?
  • Macierz BCG i jej zastosowanie do twojego rynku – warto w niego wchodzić?
  • Pięć sił Portera i ich praktyczne znaczenie rynkowe – jak ciężki będzie Twój biznes?

Planowanie produktu lub usługi – marka zaczyna się wcześniej niż myślisz.

  • 4P marketingu, czyli podstawa Twoich punktów wyróżnienia.
  • Ewolucja rynku, czyli obudowanie produktów usługami i…
  • Od 4P do 4C, czyli o dwukierunkowej komunikacji z konsumentem.
  • Chodźmy do teatru, czyli czego możesz się nauczyć o marce siedząc na widowni?

Narzędzia konstruowania komunikacji marki – wszystko działa lepiej, jeśli to ułożysz.

  • Archetypy marki – kim jesteś dla Twojego klienta?
  • Szkielet marki – opowieść, rytuały i wrogowie…
  • Marki funkcjonalne – bo zawsze jest więcej niż jedna.
  • Ekosystem mass mediów – którędy docierasz do swoich odbiorców?

Mierzenie skuteczności działań, czyli skąd wiesz, że robisz dobrze?

  • Jednostki jakości w budowaniu marki
  • Badania świadomości marki – na co zwracać uwagę?
  • Ustalanie benchmarków – pomiary w zależności od narzędzi.
  • Kiedy nie słuchać konsumentów?

Nasi trenerzy

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk. Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Opinie z ankiet po szkoleniu

Profesjonalnie i sympatycznie.

-

Przyjemna atmosfera. Bezproblemowe uzyskanie odpowiedzi na wszystkie pytania.

-

Bardzo dobra znajomość tematu przez wykładowcę, dopasowanie programu do odbiorcy.

-

Zaloguj się, by móc dodawać opinie
IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 531 037 120

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne oraz online. Skontaktuj się, aby potwierdzić terminu wybranego szkolenia!