Szkolenie Zarządzanie marką

cena 950 zł (netto)

8h (1 dzień)

Ścieżka: Digital Marketing

Najbliższy termin:


termin pozostaje do ustalenia

Sprawdź inne terminy zapisz się

Szkolenie Zarządzanie marką

średnia ocen: 5.0

Szkolenie Zarządzanie marką

Szkolenie Zarządzanie marką przygotował oraz prowadzi pan Paweł Tkaczyk – autor bestsellera „Zakamarki Marki”. Podczas zajęć podzieli się swoją wiedzą na temat marki oraz tworzenia wartości dodanej czy komunikacji w kryzysie.

W dzisiejszych czasach „marka” jest nieodzownym elementem w tworzeniu strategii firmy. Dzięki nam dowiesz się nie tylko jak ją stworzyć, ale również jak niż zarządzać – na co zwracać uwagę podczas jej rozwoju, to wszystko w czasie zajęć Zarządzanie marką.

Jeśli pracujesz z marką lub myślisz o wykreowaniu marki w swojej firmie, to szkolenie jest dla Ciebie! Dołącz do zadowolonych absolwentów Akademii IT Media!

Czego się nauczysz

W ramach szkolenia odkryjesz, w jaki sposób stworzyć markę oraz jak nią zarządzać.

 

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla osób, które pracują z marką lub rozważają wykreowanie marki w swoje firmie.

Czego oczekujemy?

Pozytywnego nastawienia 🙂

Program szczegółowy

Analizy wstępne – co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz?

  • Segmentacja, Targetowanie, Pozycjonowanie – jaką strategię rynkową wybierzesz?
  • Cykl życia produktu i jego komunikacja marketingowa – jak mówić do poszczególnych grup konsumentów?
  • Macierz BCG i jej zastosowanie do twojego rynku – warto w niego wchodzić?
  • Pięć sił Portera i ich praktyczne znaczenie rynkowe – jak ciężki będzie Twój biznes?

Planowanie produktu lub usługi – marka zaczyna się wcześniej niż myślisz.

  • 4P marketingu, czyli podstawa Twoich punktów wyróżnienia.
  • Ewolucja rynku, czyli obudowanie produktów usługami i…
  • Od 4P do 4C, czyli o dwukierunkowej komunikacji z konsumentem.
  • Chodźmy do teatru, czyli czego możesz się nauczyć o marce siedząc na widowni?

Narzędzia konstruowania komunikacji marki – wszystko działa lepiej, jeśli to ułożysz.

  • Archetypy marki – kim jesteś dla Twojego klienta?
  • Szkielet marki – opowieść, rytuały i wrogowie…
  • Marki funkcjonalne – bo zawsze jest więcej niż jedna.
  • Ekosystem mass mediów – którędy docierasz do swoich odbiorców?

Mierzenie skuteczności działań, czyli skąd wiesz, że robisz dobrze?

  • Jednostki jakości w budowaniu marki
  • Badania świadomości marki – na co zwracać uwagę?
  • Ustalanie benchmarków – pomiary w zależności od narzędzi.
  • Kiedy nie słuchać konsumentów?

Nasi trenerzy

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk. Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Opinie z ankiet po szkoleniu

Profesjonalnie i sympatycznie.

-

Przyjemna atmosfera. Bezproblemowe uzyskanie odpowiedzi na wszystkie pytania.

-

Bardzo dobra znajomość tematu przez wykładowcę, dopasowanie programu do odbiorcy.

-

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

22 678 38 87