Szkolenie Digital Marketing

cena 2600 zł netto + 23% VAT

16h (2 dni) 8.30-16.30

Ścieżka: Digital Marketing

Trener: Anna Ledwoń-Blacha

Termin: 6-7 maja 2024

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Zamów szkolenie dedykowane:

22 674 51 12

zapisz się

Szkolenie Digital Marketing

średnia ocen: 5,0

Szkolenie Digital Marketing

Warsztat z certyfikatem Akademii IT Media

Mamy zaszczyt zaprosić Cię na Szkolenie Digital Marketing! Kurs prowadzony jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

W jaki sposób skutecznie przebić się z komunikatem do naszych potencjalnych klientów w sieci?
Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać?
Jak najefektywniej wykorzystać budżety reklamowe, aby przełożyły się na realną sprzedaż czy wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz podczas 2-dniowego szkolenia.

Uczestnik posiada dodatkową darmową 1h konsultacji z trenerką po szkoleniu w terminie 6 miesięcy od zakończonego szkolenia.

 

 

Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe

Akademia IT Media jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe.
Mamy zaszczyt posiadać tę akredytację nieprzerwanie od 2005 roku.
Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.

 

Nasi trenerzy

Anna Robotycka

Ekspertka zarządzania kryzysowego.

Trener DIMAQ, doradca zarządów spółek, konsultant ds. digital.

 

 

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy
Anna Ledwoń-Blacha

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych.

Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy
Monika Bartołd

Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu.

Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Czego się nauczysz?

Zasad tworzenia strategii marketingowej w digitalu

Planować działania marketingowe w internecie

Komunikacji aż po analizę skuteczności kampanii reklamowych

Tworzyć skuteczne przekazy reklamowe, które angażują odbiorcę i zachęcają do kontaktu z Twoją reklamą

Specyfiki kanałów i narzędzi marketingu digital, co ułatwi planowanie skutecznych działań marketingowych

Trendów w rozwoju rynku internetowego, co pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje marketingowe podążające za potrzebami i oczekiwania konsumentów w świecie online

Jak przygotować się do szkolenia?

  • Rekomendujemy zabranie swojego komputera z aktywnymi dostępami do firmowych kont (min. Facebook, Linkedin, Google)

Dla kogo jest szkolenie?

Marketingowców,
którzy chcą podnieść kwalifikacje z zakresu digital marketingu

Menedżerów,
chcących budować świadomie markę osobistą w digital marketingu

Specjalistów ds. PR,
którzy chcą poszerzyć kompetencje i poznać skuteczne techniki marketingowe na 2023 rok

Osób chcących się przebranżowić,
którzy chcą uzyskać przydatną i praktyczną wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prowadzenia biznesu

Właścicieli,
którzy chcą wykorzystać potencjał, jaki daje marketing w internecie do zwiększania rozpoznawalności swojej marki i sprzedaży produktów/usług

Osób kreatywnych,
które chciałyby zdobyć konkretne umiejętności w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe

Program szczegółowy

Szkolenie Digital Marketing

Wprowadzenie do digital marketingu

  • E-marketing – rozwój i kluczowe trendy na rynku internetowym
  • Rynek reklamy online w Polsce (potencjał i struktura rynku, definicje i pojęcia (standardy reklamowe, modele emisji reklamy, sprzedaż i zakup powierzchni reklamowej, mierniki skuteczności działań online)
  • Kim jest klient w internecie, czyli jak zmieniały się zachowania odbiorców w sieci
  • Planowanie skutecznych kampanii reklamowych online
  • Cele kampanii reklamowych i wskaźniki efektywności w digitalu (KPI)
  • Badanie i definiowanie grup docelowych (persony)
  • Planowanie i dobór powierzchni reklamowej w internecie – profile odbiorców serwisów, ceny reklam, efektywność reklam, aspekty techniczne
  • Skuteczne przekazy reklamowe, czyli jaką reklamę lubią odbiorcy (język i grafika reklam, aspekty techniczne)
  • Monitoring i optymalizacja działań reklamowych
  • Ćwiczenie praktyczne

 

Kanały komunikacji i narzędzia reklamowe w digital marketingu – przegląd

  • Strona www – o co zadbać przy projektowaniu nowoczesnych serwisów www?
  • Search Engine Marketing – jak wykorzystać marketing w wyszukiwarkach do działań sprzedażowych i wizerunkowych marki?
  • SEO Search Engine Optimization, czyli jak przygotować stronę www, aby wyświetlała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google?
  • SEA – Search Engine Advertising (Pay Per Click)- podstawy projektowania kampanii reklamowych w Google Ads (zasady działania platformy, tworzenie reklam – krok po kroku, optymalizacja kampanii Google Ads)

E-mail marketing

  • Kluczowe hasła i definicje w e-mail marketingu
  • Dobre praktyki w budowaniu i segmentacji baz odbiorców
  • Konstruowanie angażujących kreacji e-mail marketingowych/reklamowe (treść, grafika itp.)
  • Marketing automation – czym jest i jak wspiera działania marketingowe marki
  • Case studies
    przegląd narzędzi e-mail marketingowych
  • Ćwiczenie praktyczne

Content marketing – czym jest i jak zadbać o właściwe przygotowanie strategii content marketingowej marki?

  • Rodzaje treści i kanały dystrybucji treści w content marketingu – przegląd
  • Copywriting i webwriting w content marketingu (tekst, video, GIF, infografiki, mix)
  • monitoring i pomiar efektywności działań content marketingowych
  • Case studies
    przegląd narzędzi do content marketingu
  • Ćwiczenie praktyczne

Social media

  • Obraz mediów społecznościowych: największe platformy społecznościowe i typologia użytkowników mediów społecznościowych w badaniach
  • Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn – charakterystyka odbiorców, specyfika serwisów, możliwości reklamowe
  • Jak tworzyć skuteczne treści w social media – dobre praktyki
  • Rynek Influencer marketing – jak efektywnie współpracować na linii marka – influencer?
  • Jak przygotować się i reagować na kryzysy w mediach społecznościowych
    co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?
  • Case studies

Wideo marketing

  • Trendy, definicje i standardy reklamy video (formaty, modele rozliczeń)
  • Reklama na YouTube – potencjał, przegląd formatów reklamowych, kanały na YT, modele obecności marki na YouTube
  • Case studies

Mobile marketing – jak zmieniają się zachowania odbiorców korzystających z urządzeń mobilnych

  • Tendencje, definicje, dane o rynku
  • Standardy reklamy mobile – rodzaje reklam, formaty reklamowe, modele rozliczeń itp.
  • Kluczowe zjawiska w mobile – Artificial Inteligence, Augmented Reality, Internet of Things
  • Case studies

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Jaką formę szkolenia możesz wybrać?

Szkolenie Digital Marketing stacjonarnie
w Warszawie

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie Digital Marketing online z dowolnego miejsca na świecie

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca na świecie.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe.

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak zdobyć dofinansowanie na Szkolenie Digital Marketing?

Chciałbyś opłacić kurs, ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.

O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb. Czytaj więcej >

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Do wyboru szkolenie online
lub szkolenie stacjonarne

Jesteśmy zawsze na czasie

Stawiamy na praktykę i samodzielność

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Szkolenie Digital Marketing – opinie na temat szkolenia

Zarówno oferowane szkolenie Digital Marketing , jak i pozostałe szkolenia oraz kursy organizowane przez IT Media cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyższej oceniają naszych wykładowców. Goście zajęć doceniają ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście. Przychodząc na nie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia wykładów.

Nasze kursy i usługi mają średnią ocen 4,9 w Google oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

 

Opinie z ankiet po szkoleniu

Bardzo ciekawe szkolenie, przekazanie bardzo dużej ilości wiedzy w krótkim czasie.
Bardzo dobre przygotowanie p. Moniki Bartołd, która w bardzo ciekawy i przystępny sposób opowiadała o możliwościach działania w digital marketingu.

- Edyta Jankowska - Urząd Marszałkowski Województwa Mazowiekciego w Warszawie

Na tak szeroką tematykę, szkolenie było bardzo dobrze przygotowane.

- Aleksandra Gierat

Jestem bardzo
zadowolony.

- Sławomir Lech - Chmielnicke Centrum Kultury

Anna Ledwoń to specjalistka w swoim fachu. Bardzo kreatywna, z dużą wiedzą.

- Monika Kamińska

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 1 reviews
Agata
Feb 17, 2021
 by Agata

Świetne szkolenie!

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na [email protected]

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Niech przemówią za nas liczby

20 lat


Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002 roku. Ciągle zdobywamy i poszerzamy nasze doświadczenia w branży kreatywnej. Wiemy jak pomóc naszym klientom zarówno w dostarczeniu skutecznych umiejętności, jak i skutecznych narzędzi.

200 szkoleń


Prowadzimy ponad 200 szkoleń i kursów w różnych ścieżkach tematycznych tj. grafika komputerowa i DTP, film i animacja, digital marketing, grafika 3D i tworzenie gier komputerowych, tworzenie stron www i aplikacji!

20 000 firm


Dzięki indywidualnemu podejściu zaufało nam już blisko 20 000 polskich firm i instytucji.

Zdobądź certyfikat
Akademii IT Media

Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje również certyfikat Akademii IT Media.

Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy.

Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.

Dlaczego warto wziąć udział
w Szkoleniu Digital Marketing?

Nauczysz się planować działania marketingowe w internecie

Nabierzesz pewności siebie w samodzielnym tworzeniu skutecznych przekazów reklamowych

Poznasz trendy w rozwoju rynku internetowego, co pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje marketingowe podążające za potrzebami i oczekiwania konsumentów w świecie online

Zdobędziesz kompleksowe umiejętności niezbędne w komunikacji aż po analizę skuteczności kampanii reklamowych

Otrzymasz profesjonalne wsparcie na każdym etapie kursu.

Zdobędziesz Certyfikat Akademii IT Media!

FAQ

Czy IT Media można zaufać?

– Jesteśmy jedynym w Polsce Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe oraz Maxon, a także Platynowym Partnerem Adobe

– Większość klientów wraca do nas na kolejne szkolenia oraz poleca nas znajomym

– Szkolenia dobieramy indywidualnie do potrzeb klientów na podstawie przeprowadzonej diagnozy potrzeb.

– Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002, nasi certyfikowani Trenerzy są na bieżąco z każdą zmianą w programach z których szkolimy oraz z najnowszymi trendami.

– Przeszkoliliśmy już kilkanaście tysięcy specjalistów z branży kreatywnej

– Zapewniamy samodzielne stanowiska pracy wyposażone w najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej oraz małe kameralne grupy szkoleniowe

– Nasi kursanci otrzymują certyfikaty Akademii IT Media, potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon. Wystawiane w języku polskim lub angielskim.

– Średnia naszych opinii na Google to 4,9

– Średnia naszych opinii na Facebooku to 5,0

Czy trafię do grupy o różnym stopniu umiejętności?

Stosujemy różnorodne środki, aby grupa szkoleniowa była na podobnym stopniu zaawansowania. Po pierwsze, nasze szkolenia w ramach poszczególnych ścieżek podzielone są na moduły, rozróżniające poziom zaawansowania. Po drugie, przed szkoleniem przeprowadzamy krótki wywiad dotyczący poziomu zaawansowania pracy w danym programie. W końcu mała grupa szkoleniowa umożliwia indywidualne podejście prowadzącego, niezależnie od tego, jak kto akurat radzi sobie z danym zdaniem. Przy naszych flagowych szkoleniach takich jak: Photoshop, InDesign, Illustrator, After Effects oraz Premiere Pro przekazujemy przed szkoleniem Tutorial na Start, służący wyrównaniu wiedzy i przygotowaniu do szkolenia.

Czy na szkoleniu robimy praktyczne projekty?

Tak. Jako ośrodek szkoleniowy stawiamy na skuteczne umiejętności i samodzielność naszych kursantów. Każdy z uczestników wyposażony jest we własne stanowisko komputerowe oraz najnowszą wersję oprogramowania. Od początku do końca zajęcia są praktyczne. Wykonujemy profesjonalne projekty typowe dla branży i rodzaju szkolenia. Ponadto bardzo często zdarza się, że kursanci przynoszą swoje własne projekty, na których mogą pracować lub które mogą skonsultować.

Czy to szkolenie przyda się mojej firmie?

Grafika 2D/3D, film, animacja, tworzenie stron www i aplikacji – z naszych szkoleń wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami, które wzbogacą kompetencje Twojej firmy. Samodzielnie przygotujesz projekty najwyższej jakości w krótkim czasie. Mamy klientów, którzy po naszym szkoleniu wykonują swój projekt w kilka godzin zamiast spędzać nad nim dni lub tygodnie. Będziesz miał więcej czasu na kwestie estetyczne związane ze swoim projektem, nie marnując go na szukanie sposobu osiągnięcia celu lub określonej funkcji programu.

Digital marketing i szkolenia managerskie – otrzymasz praktyczne umiejętności i aktualną wiedzę odnośnie najskuteczniejszych form dotarcia do klienta i budowania wizerunku marki. Co ważne, po naszych szkoleniach samodzielnie wykonasz działania nowoczesne działania marketingowe w obszarach video marketingu, copywritingu, pozycjonowania. SEO, web designu, grafiki reklamowej, mediów społecznościowych czy skutecznego PR swojej firmy.

Czy dostanę poświadczenie ukończonego szkolenia?

Zapewniamy certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon – Akademia IT Media. Wystawiane są one w języku polskim lub angielskim.

Na jakiej podstawie otrzymuje się certyfikat?

Na podstawie listy obecności prowadzonej podczas zajęć oraz samodzielnie przygotowanego projektu.

Co daje mi certyfikat IT Media?

Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.

Kto prowadzi zajęcia?

Stawiamy na doświadczenie i profesjonalizm. W naszym ośrodku zatrudniamy certyfikowanych trenerów Adobe oraz cenionych specjalistów w swojej dziedzinie. Poznaj naszą kadrę.

Gdzie odbywają się zajęcia?

Nasz główny ośrodek szkoleniowy znajduje się w Warszawie przy ul. Elektronowej 2, w budynku B, klatce D (klatka środkowa), na piętrze 2. Na życzenie klienta, szkolenia odbywają się także na terenie całego kraju.

Czy organizujecie szkolenia zamknięte?

Tak. Organizujemy szkolenia zamknięte na miejscu w Warszawie, a także na terenie całej Polski.

Czym się różni szkolenie od kursu?

Szkolenie zapewnia zdobycie określonych umiejętności w danym obszarze. Większość szkoleń podzielona jest na moduły. Moduł I skierowany jest do osób zaczynających swoją przygodę z danym oprogramowaniem lub takich, które do tej pory uczyły się na własną rękę a teraz chcą poszerzyć lub usystematyzować zdobytą wcześniej wiedzę . Moduł II przeznaczony jest dla bardziej zaawansowanego specjalisty, który chce skrócić do minimum czas potrzebny na przygotowanie profesjonalnych projektów oraz być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży. Komplet szkoleń z danego tematu tworzy pełen kurs. Kurs taki składa się więc z wszystkich modułów danego szkolenia, a w niektórych przypadkach poszerzony jest o dodatkowe szkolenia specjalistyczne. Kursy mają za zadanie dostarczyć komplet umiejętności w danym obszarze. Dla przykładu: Kurs Photoshop składa się z dwóch szkoleń. Szkolenia Photoshop – moduł I oraz szkolenia Photoshop – moduł II.

Kiedy i jak często odbywają się szkolenia?

Wszystkie szkolenia organizowane są cyklicznie. W naszym kalendarzu znajdziesz dokładne daty nadchodzących szkoleń.

Czy organizujecie szkolenia spełniające warunki refundacji przez Powiatowe Urzędy Pracy?

Akademia IT Media jako Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe przygotował i prowadzi wiele projektów szkoleniowych, które są finansowane we współpracy z Powiatowymi Urzędami Pracy. Zapraszamy do kontaktu z nami i indywidualnego wyboru swojej drogi szkoleniowej. Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP (2.14/00109/2005) i doświadczenie, więc chętnie służymy pomocą oraz radą.

Jeśli prowadzę działalność gospodarczą i wykupię szkolenie w IT Media, to czy mogę tę kwotę odliczyć od podatku?

Tak. Wystawiamy fakturę VAT.

W jakich godzinach odbywają się szkolenia?

Szkolenia w IT Media są prowadzone codziennie w każdy z dni roboczych w godzinach: 8:30 – 16:30

W jaki sposób są prowadzone zajęcia?

Nasze szkolenia odbywają się w kameralnych grupach 4-10 osób i mają charakter warsztatowy. Kursanci poznają praktyczne zastosowania narzędzi podczas wykonywania zadań, które zostały opracowane specjalnie na potrzeby szkolenia. Ponadto, uczestnicy mają do dyspozycji samodzielne stanowiska z możliwością wyboru komputerów działających na systemach iOS lub Windows.

Czy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia?

Po otrzymaniu zgłoszenia przesyłamy e-mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę pro forma.

Czy płatność za kurs można rozłożyć na raty?

Tak. Pełną opłatę należy uiścić najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na [email protected]

lub zadzwoń pod numer

+48 22 674 51 12

Czy wiesz, że w Polsce w 2019r. po raz pierwszy w historii wydatki na reklamę w internecie są wyższe niż wydatki na reklamę w TV?* To przełomowy moment dla naszego rynku reklamowego!

W Polsce z Internetu korzysta już ponad 28 milionów osób, czyli blisko 75% Polaków.

Jak wynika z badań firmy McKinsey, średnio spędzamy w internecie 11 godzin dziennie wykorzystując do tego różne urządzenia – laptop, smartfon czy tablet.

Zarówno globalne marki z dużymi budżetami reklamowymi, jak i niewielcy przedsiębiorcy dostrzegają potencjał internetu i wykorzystują go do swoich działań marketingowych. Jednocześnie badania pokazują, że przeciętnie każdego dnia dociera do nas aż 5 tysięcy przekazów reklamowych.

W jaki więc sposób skutecznie przebić się z komunikatem do naszych potencjalnych klientów w sieci?
Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać?
Jak najefektywniej wykorzystać budżety reklamowe, aby przełożyły się na realną sprzedaż czy wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz podczas 2-dniowego szkolenia.