Kurs Facebook YouTube

cena 4400 zł (netto)

32h (4 dni)

Ścieżka: Digital Marketing

Najbliższy termin:


I Etap kursu:
30-31 stycznia 2020
II Etap kursu: 6-7 lutego 2020

Sprawdź inne terminy zapisz się

Kurs Facebook YouTube

średnia ocen: 5.0

Kurs Facebook YouTube

Kurs Facebook YouTube składa się z dwóch szkoleń (etapów), kolejność ich realizacji zależy od uczestnika:

I Etap: Szkolenie Video Marketing w praktyce – 30-31 stycznia 2020,
II Etap: Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube– 6-7 lutego 2020.

Video Marketing w praktyce

Kurs Facebook YouTube odpowie Ci na pytanie dlaczego mimo stworzenia i opublikowania w sieci wysokiej jakości filmu, tak mało osób wyświetliło Twoją produkcję. Trener pokaże Ci, w jaki sposób tworzyć filmy, które będą realizować Twoje cele.

W ramach zajęć będziesz tworzyć strategie video marketingowe. Dodatkowo nakręcisz własny materiał video i opublikujesz go w mediach społecznościowych tj. Facebook i YouTube. Dowiesz się, jak zoptymalizować swoją produkcję i dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych odbiorców.

Dzięki kursowi zdobędziesz bogatą wiedzę i przydatne umiejętności łączące podstawy marketingu w mediach społecznościowych oraz podstawy tworzenia contentu dla materiałów video.

Skuteczna reklama na Facebooku i YouTube

Chciałbyś wiedzieć, jak całkowicie wykorzystać potencjał reklamowy na Facebooku i YouTube, żeby dotrzeć do licznego grona odbiorców? Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi „TAK”, to koniecznie przyjdź na kurs i uzyskaj odpowiedź na powyższe pytanie. Na kursie będziesz miał możliwość poznania tajników skutecznego zarządzania reklamami oraz technik analizy wyników kampanii reklamowych. Ponadto trenerzy, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy agencyjnej, jako specjaliści ds. Facebooka i Google’a odpowiedzą na wszystkie Twoje wątpliwości!

Zapisz się na kurs Facebook i YouTube w Akademii IT Media!

Czego się nauczysz

W ramach szkolenia Video Marketing w praktyce:

  • Przygotowywania planu na działania video marketingowe w oparciu o strategię komunikacji marki,
  • Tworzenia prostych scenariuszy filmowych,
  • Zasad tworzenia treści video w social media,
  • Jak działa algorytm w serwisach Facebook i YouTube,
  • Jak kręcić i montować nieskomplikowane video do sieci,
  • Publikować i optymalizować video na FB i YouTube,
  • Dystrybuować treści video w dwóch największych serwisach społecznościowych na świecie,
  • Korzystać z narzędzi i aplikacji do obróbki materiałów video i animacji,
  • Jak wykorzystać działania video reklamowe na Facebooku i YouTube.

W ramach szkolenia Skuteczna reklama Facebook YouTube:

  • planowania skutecznych kampanii reklamowych w serwisach Facebook i YouTube,
  • wdrażania kampanii we własnym zakresie od A do Z,
  • projektowania grafik reklamowych,
  • nadzorowania produkcji reklam wideo,
  • wykorzystania remarketingu,
  • analizy wyników kampanii reklamowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • zajmują się marketingiem i komunikacją lub pracują w agencjach social media i potrzebują zwiększyć swoje kompetencje w zakresie tworzenia treści w mediach społecznościowych,
  • tworzą video lub zajmują się montażem, które chcą nauczyć się tworzyć treści z myślą o mediach społecznościowych i lepiej poruszać się w obszarze dystrybucji video,
  • prowadzą własny biznes i chcą wykorzystać potęgę video marketingu do zwiększania rozpoznawalności marki oraz podnoszenia sprzedaży,
  • osób pracujących w działach marketingu, które chcą wykorzystać potencjał reklamowych tych serwisów w celu zwiększenia rozpoznawalności marki i wzrostu sprzedaży,
  • freelancerów chcących świadczyć usługi reklamowe dla swoich klientów,
  • właścicieli małych firm, którzy chcą wykorzystać nowoczesne formy reklamy aby dotrzeć do nowych klientów.

Czego oczekujemy?

  • znajomości obsługi komputera
  • posiadania smartfona oraz ładowarki do telefonu podczas szkolenia, a także miejsca wolnego na telefonie
  • posiadania zainstalowanych aplikacji InShot, Quick oraz konta w serwisie Canva.com
  • posiadania strony firmowej w serwisie Facebook oraz aktywnego konta reklamowego,
  • posiadania kanału w serwisie YouTube oraz aktywnego konta Google Ads,
  • mile widziany dostęp i podstawowa znajomość Google Analytics.

Program szczegółowy

Szkolenie Video Marketing w praktyce

Video marketing, a strategia komunikacji marki

  • Dlaczego video marketing jest tak skuteczny?
  • Jakie cele może realizować kampania video marketingowa
  • Określanie grupy docelowej
  • Wybór miejsca dystrybucji oraz formatu video

Facebook Video

  • Dlaczego algorytm FB tak bardzo kocha video
  • Jak tworzyć video na Facebooku – kwadrat czy prostokąt?
  • Najciekawsze format video w serwisie FB
  • Formaty postów z wykorzystaniem video
  • Aplikacje i narzędzia wspierające tworzenie content video
  • Tworzenie scenariuszy filmowych dla FB Video

Warsztat praktyczny

  • Tworzenie treści video zgodnego z wypracowanymi założeniami
  • Publikacja treści video na FB
  • Stworzenie transmisji live w serwisie FB
  • Promocja reklamowa treści video

Dobre i złe praktyki video marketingu w serwisie Facebook

  • 10 zasad publikacji treści video na FB
  • Przegląd najlepszych kampanii z wykorzystaniem video na Facebooku
  • Źródła wiedzy dotyczące video marketingu w serwisie FB

YouTube Expert

  • Jak działa algorytm serwisu YouTube – mechanizm rekomendacji
  • Treści video a pozycjonowanie marki
  • Modele działania w serwisie YouTube
  • Wyszukiwanie treści a video na YouTube

Optymalizacja kanału i treści video w serwisie YouTube

  • Jak przygotować poprawnie kanał na YouTube
  • Upload video i co dalej?
  • Optymalizacja filmu krok po kroku
  • Dobre praktyki optymalizacyjne na przykładzie marek i twórców

Warsztat praktyczny

  • Tworzenie treści video zgodnego z wypracowanymi założeniami
  • Publikacja treści video na kanale YouTube
  • Optymalizacja treści video: tworzenie miniatury dedykowanej, tytułu, opisu filmu, dobór tagów, dodawanie kart oraz ekranów końcowych do filmu,

Dystrybucja treści video w serwisie YouTube

  • Watchtime – czym jest i jak go zwiększać
  • Promocja wewnętrzna filmów
  • Tworzenie playlist
  • Działania reklamowe w serwisie YouTube
  • Analiza działań video na YouTube i narzędzia wspierające optymalizację

Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube

Facebook

Wprowadzenie do reklamy w serwisie Facebook

Podstawowe zasady tworzenia reklam graficznych

  • zasady projektowania grafik reklamowych (rozkład elementów, kolorystyka, wezwanie do działania)
  • poradnik dobierania rozmiarów reklam

Praktyczny warsztat

  • projektowanie grafik reklamowych w serwisie Canva.com

Szczegółowy przegląd formatów reklamowych

  • grafika, film, karuzela i pokaz slajdów

Cele reklamowe

  • charakterystyka i dobór

Kierowanie reklamy – jak trafić do osób zainteresowanych komunikatem

  • wykorzystanie lokalizacji, danych demograficznych, zachowań i zainteresowań

Przygotowanie do tworzenia kampanii reklamowej

  • gdzie szukać informacji o grupie docelowej reklamy
  • dobór zainteresowań i zachowań w celu stworzenia idealnych grupy docelowej
  • pisanie angażujących treści reklamy
  • schemat budowy kampanii

Praktyczny warsztat

  • tworzenie reklamy typu „Ruch” krok po kroku
  • tworzenie reklamy typu „Aktywność” krok po kroku

Facebook piksel

  • działanie i wykorzystanie
  • samodzielne wdrożenie na stronie www
  • wykorzystanie ruchu na stronie do działań reklamowych

Remarketing na Facebooku

  • idea remarketingu
  • grupy niestandardowych odbiorców
  • ścieżki remarketingowe

Praktyczny warsztat

  • budowanie ścieżek remarketingowych w oparciu grupy niestandardowych odbiorców

Metody i system płatności za reklamę

  • zasady płatności
  • faktury
  • limity wydatków

Dziesięć przykazań reklamy na Facebooku

  • YouTube

Wprowadzenie do reklamy w serwisie YouTube

Szczegółowy przegląd formatów reklamowych

  • reklama In-Stream
  • reklama wideo Discovery
  • reklama w przerywniku

Tworzenie angażujących reklam

  • co powinna zawierać skuteczna kreacja reklamowa
  • przykłady dobrych praktyk

Wykorzystanie mechanizmu reklamowego do promocji treści zamieszczonych na kanale

Kierowanie reklamy – jak trafić do osób zainteresowanych komunikatem

  • wykorzystanie lokalizacji, danych demograficznych oraz zainteresowań
  • kierowanie reklamy na miejsca docelowe, słowa kluczowe i tematy filmów
  • wykorzystanie niestandardowych grup odbiorców o podobnych zainteresowaniach

Praktyczny warsztat

  • tworzenie reklamy typu „In-Stream” krok po kroku
  • tworzenie reklamy typu „wideo Discovery” krok po kroku

Sekwencja reklam

  • jak opowiedzieć historię za pomocą reklam wideo

Remarketing w serwisie YouTube

  • tworzenie grup odbiorców
  • wykorzystanie grup odbiorców w reklamie wideo
  • wykorzystanie grup odbiorców w reklamie graficznej

Metody i system płatności za reklamę

  • zasady płatności
  • faktury
  • limity wydatków

Analiza wyników kampanii reklamowych

  • jak analizować wyniki w serwisie Facebook
  • jak analizować wyniki w serwisie YouTube
  • analiza wyników przy wykorzystaniu Google Analytics

Nasi trenerzy

Bartłomiej Daniłoś

Bartłomiej Daniłoś. Specjalista w dziedzinie online marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w social media marketingu w największych serwisach: Facebook, YouTube, Instagram i LinkedIn.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy
Magdalena Daniłoś

Magdalena Daniłoś. Wieloletnia dziennikarka telewizyjna. Autorka książki oraz specjalistycznych artykułów poświęconych video marketingowi

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Opinie z ankiet po szkoleniu

Prowadzący kompetentny, merytorycznie przygotowany i otwarty.

- Jacek M.

Kurs i prowadzący bardzo profesjonalny. Na duży plus są również małe grupy.

- Ewelina S.

Bardzo dobre przygotowanie kursu pod względem merytorycznym i technicznym.

- Kamila S.

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

22 678 38 87