Suma brutto: 4 387,09 zł (z VAT)
Suma netto: 3 566,74 zł
Substance Alchemist to aplikacja, która pozawala tworzyć kolekcje materiałów 3D, łącząc i modyfikując istniejące zasoby lub tworząc nowe ze zdjęć i skanów w wysokiej rozdzielczości. Zapewniając przy tym fenomenalną szybkość i łatwość użycia. W sklepie IT Media kupisz Substance Alchemist dla firm w najlepszej cenie! Substance Alchemist dostępny jest w pakiecie Substance Suite.
.
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
5 077,44 zł
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
5 289,00 zł
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
– Subskrypcja (12 miesięcy)
– Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler, Stager i Modeler
– Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)
Substance Alchemist pozwala tworzyć i powtarzać kolekcje materiałów, dostosowując i mieszając istniejące materiały lub wydobywając nowe ze skanów (pojedyncze lub wielokrotne obrazy).
Nowy zestaw narzędzi łączy różne technologie i metody tworzenia (oparte na procedurach, przechwytywaniu, sztucznej inteligencji i manualne), pomogą Ci zarządzać całymi bibliotekami materiałów i eksportować je do innych aplikacji.
Tworzenie materiałów syntetycznych z fenomenalną szybkością.
Wybierz materiał bazowy i zastosuj jeden z filtrów Alchemist, w ciągu kilku sekund stworzysz złożony materiał 3D. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi Alchemist, możesz dostosować go do swoich preferencji.
Wykorzystaj istniejące materiały i połącz je ze sobą.
Twórz wiarygodne kombinacje złożonych materiałów: na przykład kory drzewa z mchem lub kamienia z kamykami. Istnieją nieograniczone możliwości zastosowania. Zdefiniuj swoje kryteria mieszania za pomocą opcji takich jak wysokość, kolor lub niestandardowe maski aby zapewnić całkowicie płynne mieszanie. Bardzo szybko osiągniesz świetne wyniki.
Zaimportuj zdjęcie referencyjne do Alchemist. Przekształć je w wysokiej jakości materiał 3D. Cały proces zajmie sekundy. Nasz moduł Delight oparty na uczeniu maszynowym usuwa cienie i pomaga uzyskać najlepszy materiał z twoich zdjęć.
Kolekcja Substance Alchemist pomaga budować ogromne biblioteki materiałów. Użyj tablic tonacji aby wygenerować wiele odmian swoich materiałów.
Substance Alchemist posiada teraz ekran powitalny, który pozwala szybko przejść do najnowszego projektu ale także tworzyć nowe. Ekran powitalny zawiera również linki do naszych platform, takich jak Substance Academy.
Wersja 2019.1 wprowadza pojęcie projektów, które mogą gromadzić kolekcje materiałów. Projekty można również eksportować, aby udostępnić je na innych komputerach.
Ulepszyliśmy moduł Delighter, który służy do usuwania cieni ze zdjęć. Teraz zachowuje szczegóły i oryginalne kolory różnych powierzchni, co powinno poprawić dokładność generowanych materiałów.
Stos warstw (Layer Stack) został przebudowany od podstaw, aby rozszerzyć jego możliwości i działania. Istotne zmiany:
Gdy dodasz materiał do stosu warstw, będzie on miał nową ikonę maski. Kliknięcie na tej drugiej ikonie spowoduje wyświetlenie parametrów mieszania materiału.
Odtąd po wybraniu warstwy materiału jej tryb mieszania można zmienić bezpośrednio z paska narzędzi Stosu warstw (Layer Stack), bez konieczności klikania maski.
Po zaimportowaniu mapy bitowej w celu utworzenia materiałów po procesie skanowania, możesz przypisać odpowiednie użycie do mapy bitowej.
Do widoku podglądu dodano kilka nowych funkcji, które poprawiają jego funkcjonalność. Nowe ustawienia dostępne są w Ustawieniach przeglądarki (Viewer Settings).
Tryb projekcji z kamery pozwala wybierać między opcjami Perspective i Orthographic.
Możesz teraz zmienić pole widzenia kamery (FOV). Dostosowanie tej wartości może pomóc w realistycznym wizualizowaniu materiałów. Pole widzenia można kontrolować tylko w trybie projekcji Perspective.
Widok 2D wyświetla teraz rozdzielczość tekstury i głębokość bitów każdego kanału.
System operacyjny | Minimalne | Rekomendowane |
---|---|---|
Windows |
|
|
Mac OS |
|
|
Linux |
|
|
– Dla pracy w komfortowych warunkach, rekomendujemy monitor o rozdzielczości większej niż 1 Mega Pikseli i szerszy niż 1280 pikseli.
– Eksport do rozdzielczości 8k (8192*8192 pikseli) wymaga karty graficznej z większą ilości pamięci niż 2GB.
– Potwierdzone działanie wersji 2019.x lub wyższej na MacOS 10.15 (Catalina).
– Na CentOS 7.5 lub starszej wersji aplikacja może się nie uruchomić z powodu problemów związanych z biblioteką (FT_Get_Font_Format error). Zalecamy aktualizację systemu lub zainstalowanie następującej biblioteki.
– Połączenie pulpitu zdalnego jest możliwe, jeśli dostępny jest kontekst OpenGL 3.3. Będzie działać na Nvidia Quadro, ale nie na Nvidia GeForce, ponieważ zapewnia tylko kontekst OpenGL 1.4. Jeśli jest to problem, zalecamy korzystanie z alternatywnych rozwiązań, takich jak VNC/Teamviewer.