Substance by Adobe

Substance Suite

Kup teraz

Substance by Adobe

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

Historia Substance by Adobe zaczęła się ponad dwadzieścia lat temu.

W 1998 roku Sébastien Deguy rozpoczął pracę doktorską na kierunku informatyki, a konkretnie z proceduralnej syntezy tekstur. Praca została opublikowana w 2001 roku, algorytmy Deguy’a byłyby podstawą dla pierwszych prototypowych narzędzi Substance.

W 2003 roku Deguy założył Allegorithmic w środkowej Francji mieście Clermont-Ferrand a firma zatrudniła pierwszego pracownika (pracuje w firmie do dziś).

W kolejnych latach firma rozrastała się i zyskiwała na znaczeniu. Allegorithmic, wydało szereg narzędzi takich jak MapZone, ProFX, Redux i Substance Air. W 2010 r. Allegorithmic wydało pierwszą wersję Substance Designer.

Od tego czasu, Substance Designer i Substance Painter stały się sztandarowymi narzędziami i referencyjnymi rozwiązaniami do teksturowania w wielu branżach. Powstały biura w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Korei, Chinach, Indiach i Australii. W 2017 r. Adobe stał się wiodącym interesariuszem w Allegorithmic, w tym samym roku firma osiągnęła zatrudnienie na poziomie 100 pracowników.

W 2019 roku Allegorithmic stał się częścią rodziny Adobe. W nadchodzących miesiącach i latach firma planuje poszerzyć granice możliwości w dziedzinie 3D.

Wybierz aplikację Substance by Adobe

Substance Painter

Substance Painter

Pakiet narzędzi do teksturowania zasobów 3D.

Substance Designer

Substance Designer

Aplikacja przeznaczona do tworzenia tekstur 2D, materiałów i efektów.

Substance Alchemist

Substance Alchemist

Narzędzie do tworzenia kolekcji materiałów poprzez modyfikację istniejących zasobów.

Substance Source

Substance Source

Biblioteka tysiąca materiałów stworzonych przez specjalistów i artystów.