Substance by Adobe

Substance Suite

Kup teraz

Substance by Adobe

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

Substance jest oprogramowaniem do tworzenia materiałów i tekstur 3D.  Składa się z aplikacji Painter, Designer, Sampler oraz Stager dostępnych w pakiecie Substance 3D Collection.

.

Dowiedz się więcej o pakiecie Substance 3D Collection >

.

Kup teraz

Substance 3D Collection for Teams COM ENG

Substance 3D Collection for Teams COM ENG

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 241,78 zł

Substance 3D Collection for Teams COM MULTI

Substance 3D Collection for Teams COM MULTI

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 372,98 zł

Substance 3D Collection for Teams GOV ENG

Substance 3D Collection for Teams GOV ENG

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 241,78 zł

Substance 3D Collection for Teams GOV MULTI

Substance 3D Collection for Teams GOV MULTI

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 372,98 zł

Historia aplikacji Substance

Historia Substance by Adobe zaczęła się ponad dwadzieścia lat temu.

W 1998 roku Sébastien Deguy rozpoczął pracę doktorską na kierunku informatyki, a konkretnie z proceduralnej syntezy tekstur. Praca została opublikowana w 2001 roku, algorytmy Deguy’a byłyby podstawą dla pierwszych prototypowych narzędzi Substance.

W 2003 roku Deguy założył Allegorithmic w środkowej Francji mieście Clermont-Ferrand a firma zatrudniła pierwszego pracownika (pracuje w firmie do dziś).

W kolejnych latach firma rozrastała się i zyskiwała na znaczeniu. Allegorithmic, wydało szereg narzędzi takich jak MapZone, ProFX, Redux i Substance Air. W 2010 r. Allegorithmic wydało pierwszą wersję Substance Designer.

Od tego czasu, Substance Designer i Substance Painter stały się sztandarowymi narzędziami i referencyjnymi rozwiązaniami do teksturowania w wielu branżach. Powstały biura w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Korei, Chinach, Indiach i Australii. W 2017 r. Adobe stał się wiodącym interesariuszem w Allegorithmic, w tym samym roku firma osiągnęła zatrudnienie na poziomie 100 pracowników.

W 2019 roku Allegorithmic stał się częścią rodziny Adobe. W nadchodzących miesiącach i latach firma planuje poszerzyć granice możliwości w dziedzinie 3D.