Szkolenie Grywalizacja w marketingu

cena 950 zł (netto)

8h (1 dzień)

Ścieżka: Digital Marketing

Najbliższy termin:


Termin pozostaje do ustalenia

Sprawdź inne terminy zapisz się

Szkolenie Grywalizacja w marketingu

średnia ocen: 5.0

Szkolenie Grywalizacja w marketingu

Szkolenie Grywalizacja w marketingu jest nowym trendem rynkowym, który pokazuje jak wykorzystywać w życiu mechanizmy znane z różnych gier, nie tylko komputerowych. Dzięki temu podejściu dowiesz się jak zaangażować klientów, zmienić ich podejście i zachowania. Dowiesz się z czego korzystać, jak tworzyć własne zasady gry i zaimplementować do rozwoju produktu, usługi czy całej marki! Pokażemy jak wprowadzić do zwykłych, codziennych czynności element gry, dający motywację i nową perspektywę!

Wykładowcą jest Paweł Tkaczyk autor książki „Grywalizacja”. Podczas szkolenia zostanie przedstawiona nie tylko teoria na temat tworzenia gier, ale zostaną również omówione zostaną przykłady wykorzystania rywalizacji i ćwiczenia dla lepszego zrozumienia tematu. Paweł Tkaczyk tak przedstawia temat: „Grywalizacja to wstrzykiwanie elementu „frajdy” w codzienne czynności, które do tej pory niekoniecznie frajdę sprawiały – takie jak np. nauka czy zakupy. Nazwany przez Harvard Business Review jednym z najważniejszych trendów rynkowych 2012 roku jest świetną metodą wybudowania przewagi konkurencyjnej.”

Czego się nauczysz

  • jak wprowadzić w życie mechanizmy znane z gier i to nie tylko komputerowych
  • w jaki sposób zaangażować odbiorców oraz jak zmienić ich podejście i zachowania
  • jakich narzędzi używać w celu stworzenia własnych zasad gry oraz w jaki sposób zaimplementować je do rozwoju produktu, usługi bądź całej marki

 

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla szerokiej grupy odbiorców. Dla tych, którzy chcą poznać możliwości rywalizacji na polu marketingu, sprzedaży czy metod podnoszenia efektywności pracy.

Czego oczekujemy?

Pozytywnego nastawienia 🙂

Program szczegółowy

Po co mi to? Dlaczego grywalizacja działa?

  • Pokolenie 3F, czyli o poszukiwaniu frajdy w decyzjach ekonomicznych.
  • O mówieniu do słonia, czyli dlaczego mamy problemy z motywacją?
  • Co w ogóle można grywalizować? Kiedy grywalizacja się nie przyda?

Psychologia gracza. Co dzieje się w głowie podczas grywalizacji?

  • Czego gry nas uczą? Cztery cechy psychiki gracza wg dr Jane Mc Gonigal.
  • Cztery typy graczy wg dra Richarda Bartle’a.
  • Psychologia poznawcza, game design i programy lojalnościowe – trzy filary grywalizacji.

Mechanizmy grywalizacji. Jak się do tego zabrać?

  • Pętla informacji zwrotnej. Jak ją projektować?
  • Worek z nagrodami. Grywalizacja nie musi być droga, bo nie o pieniądze gramy.
  • Schematy nagradzania. Jak wybudować zaangażowanie za pomocą minimalnej ilości bodźców?
  • Fabuła jako narzędzie budowania motywacji. Jak ją budować?
  • Rywalizacja, współpraca, pokonywanie siebie
  • Formy grania i sposoby ich wykorzystania.
  • Wyzwania, tabele wyników, punkty, kolekcje – mechanizmy grywalizacji.

Grywalizacja praktycznie. Case studies i dobre praktyki.

  • Grywalizacja w programie lojalnościowym. Jak go stworzyć krok po kroku?
  • Grywalizacja działań marketingowych. Jak budować zaangażowanie klientów?
  • Grywalizacja w miejscu pracy. Jak wstrzyknąć frajdę do nudnych i powtarzalnych czynności?

Ucz się na błędach. Rozwiązywanie problemów przy wdrażaniu grywalizacji.

  • Narzędzia pomagające w tworzeniu grywalizacji.
  • Pytania i odpowiedzi.

Planowanie strategii grywalizacji – dobre i złe przykłady, case studies i ćwiczenia.

Q&A – odpowiedzi na pytania uczestników.

Nasi trenerzy

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk. Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Opinie z ankiet po szkoleniu

Bardzo przydatne i ciekawe zajęcia.

-

Super extra. Będę polecał.

-

Pełen profesjonalizmy, dobra atmosfera i wysokie kompetencje wykładowcy.

-

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

22 678 38 87