Szkolenie Storytelling w marketingu

cena 950 zł (netto)

8h (1 dzień)

Ścieżka: Digital Marketing

Najbliższy termin:


Termin pozostaje do ustalenia

Sprawdź inne terminy zapisz się

Szkolenie Storytelling w marketingu

średnia ocen: 5.0

Szkolenie Storytelling w marketingu

Storytelling – aby sprzedać produkt lub usługę, musisz pokazać klientowi ich wartość. Marketerzy od zawsze robili to za pomocą opowiadania historii. Storytelling od zawsze nam towarzyszył. Nowe media sprawiły, że opowieść można snuć w sposób dużo bardziej angażujący, jednak niewielu marketerów potrafi wykorzystać ten potencjał. Zwykle przenoszą po prostu jedną kampanię reklamową pomiędzy różnymi mediami. Ale można inaczej. Szkolenie Storytelling w marketingu pokaże Ci, w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji.

Czy każda firma powinna mieć swoją historię? Czy np. FMCG do już sztuka dla sztuki?

Jeśli firma chce się odróżniać od konkurencji, historia jest jednym z elementów tego odróżnienia. I FMCG akurat bardzo mocno wchodzą w storytelling – najlepszym przykładem niech będzie Coca-Cola, która nie sprzedaje gazowanej wody z cukrem, tylko butelkowaną radość. Opowieści typu „fabryka radości” czy Mikołaj nadają marce głębi, której potrzebuje. Inny przykład: Milka. To niby tylko czekolada, ale „zbliża ludzi”, więc jest lepsza od innych…

Storytelling to 1-dniowe szkolenie z dużym, praktycznym ćwiczeniem. Wcześniej prezentacja i analiza świetnych case studies ze świata marek, które opanowały transmedia storytelling, kampanii nagradzanych przez klientów i w konkursach reklamowych. Dobra zabawa gwarantowana.

Szkolenie Storytelling odbywa się w ramach ścieżki Digital Marketing. Zajęcia idealne dla osób odpowiedzialnych za marketing, budowanie marki, kadra zarządzająca, także ci zajmujący się nowoczesnym marketingiem i obsługą klienta, mediami społecznościowymi i PR.

Czego się nauczysz

Zdobędziesz wiedzę w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę potencjalnych odbiorców.

Dla kogo jest to szkolenie?

Zajęcia idealne dla osób odpowiedzialnych za marketing, budowanie marki, kadra zarządzająca, także ci zajmujący się nowoczesnym marketingiem i obsługą klienta, mediami społecznościowymi i PR.

Czego oczekujemy?

Pozytywnego nastawienia 🙂

Program szczegółowy

Dlaczego wszyscy znamy opowieść o Czerwonym Kapturku, choć jej twórcy nie zapłacili nikomu za jej powtarzanie?

  • Psychologia stojąca za efektem opowieści.
  • Czy da się wydestylować elementy angażującej opowieści?
  • Siedem kluczy fascynacji, czynniki sukcesu historii i wszystko inne, co wiemy o opowieściach.

To relacje społeczne są podstawą opowieści. A może na odwrót?

  • Jak wykorzystać tradycyjne relacje do budowania zaangażowania?
  • Co nowe media wnoszą w sposób przekazywania opowieści?
  • Cross-media i trans-media storytelling. Co je łączy a co dzieli?

Emocje, głupcze!

  • Czy w epoce płytkich relacji jesteśmy w stanie naprawdę wzruszać? Za pomocą małych ekranów?
  • Grywalizacja i inne elementy angażujące.
  • O dobrych i złych emocjach. Dobrych i złych do czego?

Kto robi to dobrze?

  • Przyszłość, wyprawy w kosmos i… reklama.
  • Opowiedz historię Twojej firmy.

A teraz, Pinokio, kłam!

  • Jak zabrać się za budowanie własnej opowieści, która przenika między mediami?
  • Ćwiczenie praktyczne.

Sesja pytań i odpowiedzi

Nasi trenerzy

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk. Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Opinie z ankiet po szkoleniu

Super! Dłużej, więcej takich ćwiczeń!

-

Bardzo dobry wykładowca, bardzo dobrze tłumaczy.

-

Wszystko super, jestem szczęśliwa, dzięki.

-

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

22 678 38 87