Szkolenie Photoshop 3D

cena 1600 zł (netto)

16h (2 dni)

Ścieżka: Grafika komputerowa i DTP

Najbliższy termin:


26-27 marca 2020

Sprawdź inne terminy zapisz się

Szkolenie Photoshop 3D

Szkolenie Photoshop 3D

Prawie wszystkie dzieła sztuki cyfrowej mają pewien element głębi i wymiaru. Niezależnie od tego, czy wybierzesz pokazywanie tej głębokości za pomocą rzeczywistych modeli 3D, czy kilku obrazów z dodatkowym postrzeganiem głębi, efekt końcowy dodaje scenie realizmu i uzupełnia przesłanie, które projektant stara się przekazać

Pojęcia przedstawione na szkoleniu pozwalają zrozumieć, co można osiągnąć za pomocą narzędzi 3D w programie Adobe Photoshop. Możesz łatwo zmienić wygląd czegoś, manipulując materiałami modelu 3D i sprawiając, że reaguje on dokładnie i realistycznie na światło. Jest to bardzo podobne
do pracy w prawdziwym studiu fotograficznym, w którym można zmienić położenie obiektu, zmienić oświetlenie i manipulować kątami kamery, aby dopracować ostateczny wygląd sceny. Zaletą jest to, że wszystko to jest jedynie przetwarzaniem danych i masz swobodę zmiany zdania w dowolnym momencie. Praca z prawdziwymi modelami pozwala łatwo zmienić zdanie na temat położenia, oświetlenia, perspektywy, a nawet faktycznego kształtu obiektu.

Czego się nauczysz

  • Tworzenia i edycji obiektów 3D,
  • Pracy z obiektami inteligentnymi
  • Tworzenia materiałów dla tekstur
  • Pracy z tekstem 3D
  • Pracy z oświetleniem sceny

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie Photoshop 3D – to propozycja dla osób, które posługują się w pracy z programem Photoshop i chcą wzbogacić umiejętności o wykorzystanie dostępnych opcji projektowania z elementami 3D. Jest ono także świetnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy mają doświadczenie w pracy z wcześniejszymi wersjami a teraz poszukują solidnego odświeżenia swoich wiadomości do dalszego rozwoju zawodowego.

Czego oczekujemy?

Znajomość obsługi komputera oraz platformy PC lub MacOS. Podstawowa znajomość programu Adobe Photoshop.

Program szczegółowy

Tworzenie obiektów 3D

  1. Tworzenie i przenoszenie obiektu 3D
    • Przekształcanie tekstu w 3D
    • Widok pomocniczy
    • Przenoszenie świata 3D
    • Przenoszenie obiektów 3D
    • Obracanie obiektów 3D
    • Poruszanie się za pomocą osi 3D
  2. Kształtowanie i edycja obiektu 3D
    • Zwężanie, zginanie i skręcanie
    • Zniekształcenie w połączeniu
    • Zniekształcenie z dokładnością numeryczną
    • Włączanie fazy
    • Edycja źródła
    • Edycja zawartości
  3. Obracanie obiektu 3D – bryła obrotowa
    • Przekształcanie głębi w obrót
    • Korzystanie z narzędzia Pióro do kontroli nad obiektem
    • Przekształcanie kształtów obróconych
  4. Dodawanie głębi do obiektu z fotografii
    • Zapisywanie ustawienia wstępnego
    • Stosowanie ustawienia wstępnego
    • Głębia dwustronna
    • Zakończenie efektu
    • Naprawianie tekstury w modelu
    • Korygowanie wyróżnień
    • Budowanie głębi 3D od zera
    • Obiekty bez możliwości dodania głębi
  5. Pocztówki 3D
    • Manipulacje 3D
  6. Predefiniowane ustawienia 3D
    • Podstawowe
    • Złożone
    • Nakładanie tekstur
    • Dodawanie tekstur
  7. Inne narzędzia do tworzenia
    • Siatka mapy głębokości
    • Wygładzanie siatki
    • Cylindry z map głębokości
    • Tekstura i kolor
    • Zbuduj własną planetę
    • Dostosowywanie kontrastu
    • Panoramy sferyczne
    • 3D z Vanishing Point
    • Problem z objętością 3D
  8. Importowanie obiektów 3D
    • Modele z NASA
    • Google 3D Warehouse
    • Paint 3D
    • Adobe Dimension
    • Modele z Adobe
    • Problemy z Daz Studio
    • Problem z wieloma obiektami
    • Korzyść z wielu obiektów
    • Korekta błędów niedopasowania
    • Gdy modele się psują

Oświetlenie i materiały

  1. Renderowanie
    • Proces renderowania
    • Trzy rodzaje trybów renderowania cieni
    • Głębia ostrości
    • Częściowe rendery
  2. Oświetlenie
    • Podstawowe sterowanie oświetleniem
    • Praca z wieloma światłami
    • Odrobina koloru
    • Ustawienia wstępne oświetlenia
    • Światła punktowe
    • Oświetlenie punktowe
    • Cienie
    • Efekty specjalne z cieniami
  3. Umieszczanie materiałów
    • Kolorowanie obiektów 3D
    • Tworzenie materiału od podstaw
    • Malowanie na obiektach 3D
    • Stosowanie materiałów fotograficznych
    • Stosowanie materiałów predefiniowanych
    • Ustawienia materiałów
    • Właściwości powierzchni materiału
    • Ograniczenia materiału
    • Stosowanie wielu tekstur
    • Edycja materiałów w umieszczonych obiektach
    • Edycja materiałów w utworzonych obiektach

Budowanie scen 3D

  1. Wiele obiektów
    • Tworzenie i łączenie
    • Manipulowanie obiektami w scenie
    • Powielanie obiektów
    • Stawianie obiektów
    • Usuwanie obiektów
  2. Załamanie, odbicie i przezroczystość
    • Tworzenie przezroczystości
    • Załamanie według kształtu i liczby
    • Odbicia na ziemi
    • Odbicie między obiektami
    • Oświetlenie oparte na obrazie
    • Malowanie światłem na obrazie
  3. Łączenie modeli ze zdjęciami
    • Interakcja: cofanie modelu
    • Interakcja z maskami warstw
    • Interakcja z przekrojami
    • Przesunięcie przekrojów
    • Integracja modeli w scenie
    • Wyrównanie 3D za pomocą Punktu zbiegu
    • Załamanie tła

Projekty specjalne

  1.  Więcej technik
    • Poruszanie
    • Budowanie książki
    • Skręcanie
    • Napełnianie kieliszka wina
    • Złożone dopasowanie materiałów
    • Symulacja wielu obiektów
    • Dziel i rządź

Nasi trenerzy

Robert Jarzębiński

Certyfikowany Trener Adobe. Uznany wykładowca, od ponad 17 lat prowadzi szkolenia, w kraju i za granicą. Specjalizuje się w zakresie DTP,  grafiki komputerowej a także tworzenia projektów na urządzenia mobilne.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

22 678 38 87