Chaos Phoenix to uniwersalna i przyjazna dla artystów wtyczka do programów 3ds Max lub Maya, umożliwiająca symulację efektów opartych na dynamice płynów takich jak dym, ogień czy efekty cieczy. W sklepie IT Media kupisz Phoenix dla firm w najlepszej cenie!
Phoenix to kompleksowe rozwiązanie do tworzenia dynamiki płynów. Symuluj ogień, dym, płyny, fale oceanu, rozpryski, mgłę i nie tylko.
Stworzony dla artystów 3D, którzy chcą tworzyć dynamiczne efekty przy użyciu szybkich presetów, szybkiej konfiguracji i intuicyjnej kontroli.
Wyświetlaj i renderuj interaktywnie w oknie podglądu. Dostosuj symulacje w locie.
Twórz wszystkie typy efektów płynnych opartych na fizyce, korzystając z szybkich, elastycznych elementów sterujących renderowaniem, dostosowywaniem i udoskonalaniem symulacji.
Płynna integracja z 3ds Max oraz Maya i optymalizacja renderowania za pomocą V-Ray.
Kompatybilny z najlepszymi narzędziami branżowymi, takimi jak OpenVDB, Alembic, Krakatoa i ThinkParticles.
Unoś swoje obiekty nad zbiornikami lub zmyj je w powodzi dzięki symulacji sztywnego ciała w płynach. Wkrótce dodana zostanie interakcja między aktywnymi ciałami.
Zmień właściwości każdego woksela lub cząstki podczas symulacji i użyj dostosowywanych warunków aby je usunąć.
Dodano operatory Phoenix do thinkingParticles i opcje emitowania płynu przez źródła Phoenix posiłkując się geometrią ThinkParticles.
Transportuj współrzędne tekstury razem z płynami podczas symulacji i używaj ich do zaawansowanych efektów renderowania.
Załaduj pliki pamięci podręcznej AUR, VDB i F3D, wyświetl ich podgląd i zapisz sekwencje obrazów.
Dzięki Phoenix możesz tworzyć realistyczne symulacje cieczy z rozpryskami i pianą, bezpośrednio w 3ds Max i Maya.
Twórz dowolne efekty ognia i dymu dzięki potężnemu dynamicznemu silnikowi siatki adaptacyjnej.
Precyzyjne dostosowywanie symulacji w oknie podglądu dzięki wykorzystaniu akceleracji GPU.
Dodaj szczegóły i zwiększ rozdzielczość bez zmiany kształtu lub zachowania symulacji.
Doskonałe do wytwarzania małych smug dymu i pary.
Renderuj cząsteczki jako bąbelki, krople, punkty lub mgłę.
Importuj i eksportuj obiekty oraz cząstki siatki do plików proxy OpenVDB, Alembic, Krakatoa, XMesh i V-Ray.
Symuluj wysoce realistyczne i złożone efekty wirowości z pełną kontrolą nad siłą wirów i bardzo drobnymi szczegółami.
Korzystaj z szerokiej gamy źródeł emisji, w tym animowanych siatek, map tekstur, cząstek i nie tylko.
Renderuj fotorealistyczne ciecze i efekty wolumetryczne za pomocą zoptymalizowanego shadera Phoenix w V-Ray.
Utwórz serię symulacji, które wyzwalają się i wchodzą ze sobą w interakcje.
Przyspiesz lub zwolnij odtwarzanie symulacji. Idealne rozwiązanie do tworzenia efektów w zwolnionym tempie.
Płynne przejście od szczegółowych symulacji powierzchni oceanu do nieskończonych fal (które nigdy się nie powtarzają).
Płynne przejście od proceduralnego oceanu do symulowanych fal na plaży.
Wpływaj na symulacje za pomocą sił takich jak wiatr, śledzenie klinu, przyciąganie siatki i nie tylko.
Szybki i dokładny podgląd symulacji ognia, dymu i cieczy w oknie podglądu.
Użyj licencji symulacji Phoenix, aby przesyłać zadania przez sieć do Deadline i Backburner.