Acrobat Standard DC

Twórz i edytuj pliki PDF

Kup teraz

Acrobat Standard DC

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

Acrobat Standard DC dla firm

To najpopularniejsze narzędzie do pracy z formatem PDF. Dzięki niemu możesz zarówno na komputerze stacjonarnym, przeglądarce jak i urządzeniu mobilnym, tworzyć edytować i podpisywać dokumenty. W sklepie IT Media kupisz Adobe Acrobat Standard DC dla firm w najlepszej cenie!

 

Wszystkie licencje Acrobat Standard DC >>

Kup teraz

Adobe Acrobat DC Standard for Teams nowa subskrypcja COM MULTI/PL PC

Adobe Acrobat DC Standard for Teams nowa subskrypcja COM MULTI/PL PC

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
– Dla komercji (COM)
– Wersja wielojęzykowa/polska (MULTI/PL)

983,59 zł

Adobe Acrobat DC Standard for Teams nowa subskrypcja COM ENG PC

Adobe Acrobat DC Standard for Teams nowa subskrypcja COM ENG PC

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
– Dla komercji (COM)
– Wersja anglojęzyczna (ENG)

954,16 zł

Adobe Acrobat DC Standard for Teams nowa subskrypcja GOV ENG PC

Adobe Acrobat DC Standard for Teams nowa subskrypcja GOV ENG PC

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Subskrypcja na użytkownika
– Dla administracji rządowej (GOV)
– Wersja anglojęzyczna (ENG)

954,16 zł

Korzyści Acrobat Standard DC

Organizacje na całym świecie polegają na Acrobat DC w kwestii tworzenia i udostępniania interaktywnych plików PDF. Konwertowania ich do odczytu w Microsoft Office. Wypełniania i uzyskiwania podpisu między osobami niezależnie od ich zamieszkania.

Łatwe recenzje dokumentów

Komentowanie i udostępnianie dokumentów PDF jest porównywalnie proste co wysłanie maila. Bez potrzeby logowania czy instalowania dodatkowego oprogramowania, po kliknięciu łącza do pliku PDF możemy go przejrzeć, podpisać i skomentować.

 

Acrobat Standard DC - interfejs

 

Wszystkie przetwarzane dokumenty w jednym miejscu
Podgląd działań w widoku początkowym ułatwia dostęp do dokumentów wymagających uwagi użytkownika.

Proste i bezpieczne podpisywanie

Wszystkie operacje na plikach PDF jeszcze nigdy nie były tak szybkie. Pozwalają dostarczyć wiążący prawnie dokument PDF do dowolnego miejsca.

Stałe bezpieczeństwo

Acrobat DC to rozwiązanie oferujące zgodność z przepisami i odpowiedni poziom zabezpieczeń. Bezproblemową prace z systemami jak Microsoft Office 365.

 

Funkcje Acrobat Standard DC

 

1. Obsługa plików PDF

– Z poziomu stacji roboczej, urządzenia mobilnego lub przeglądarki internetowej możliwe przetwarzanie, przeglądanie i komentowanie plików PDF
– Na dowolnym urządzeniu dostęp do przechowywanych i udostępnionych plików online
– Śledzenie dokumentów i ich aktywności wysłanych do podpisania czy zrecenzowania
– Zarządzanie dokumentami poprzez konta: Dropbox, Google Drive, Box i Microsoft OneDrive
– Większa wydajność na tabletach z systemem Windows np: Surface Pro
– Obsługa plików zabezpieczonych przez Azure Information Protection i Office 365

2. Tworzenie plików PDF

– Konwertowanie obrazów i dokumentów na pliki PDF
– Tworzenie PDF z każdym programie obsługującym druk
– Wysyłanie, tworzenie i zabezpieczanie plików w aplikacjach pakietu Microsoft Office dla Windows
– Scalanie wielu dokumentów w jeden plik PDF
– Konwertowanie stron WWW na interaktywne pliki PDF z łączami
– Blokowanie edycji oraz odczytu plików PDF
– Ochrona hasłem plików PDF
– Rozpoznawanie i redagowanie zeskanowanego tekstu
– Zautomatyzowana korekta zdjęć i dokumentów pod kątem perspektywy i tła
– Konwertowanie na urządzeniach mobilnych plików PSD, AI i INDD w dokument PDF

3. Edycja dokumentów PDF

– Konwersja plików PDF na pliki Microsoft Word, Excel i PowerPoint
– Konwersja plików PDF na graficzne PNG, JPEG i TIFF
– Zarządzanie stronami i ich kolejnością w dokumencie PDF
– Dzielenie plików PDF po ilości stron
– Wstawianie nagłówków, zakładek, znaków wodnych i numeracji
– Kasowanie poufnych informacji z plików PDF

4. Udostępnianie i podpisywanie

– Udostępnianie linków do plików pod kątem ich podpisywania, recenzowania i wyświetlania
– Podgląd informacji o stanie wysłanych, podpisanych i skomentowanych plików
– Scentralizowane zarządzanie opiniami od grup osób
– Wiele możliwości dodawania komentarzy przy użyciu grupy narzędzi (adnotacje, edycja tekstu i podświetlenie)
– Śledzenie w czasie rzeczywistym podpisów elektronicznych od innych osób
– Weryfikacja dokumentów, certyfikowanie i cyfrowe podpisy
– Funkcja automatycznego wypełniania formularzy przyśpiesza ich podpisywanie i wysyłanie
– Segregacja i eksport komentarzy do Word
– Oznaczanie wersji roboczych dokumentów PDF poprzez ich stemplowanie
– Konwersja zarówno formy papierowej jak i elektronicznej dokumentów na gotowe formularze PDF

Wymagania systemowe

System Windows

– Microsoft Windows Server 2008 R2 (wersje 64-bitowe), 2012 (wersje 64-bitowe), 2012 R2 (wersje 64-bitowe)*, 2016 (wersje 64-bitowe) lub 2019 (wersje 64-bitowe); Windows 7 SP1 (wersje 32- lub 64-bitowe), Windows 8, 8.1 (wersje 32- i 64-bitowe)* lub Windows 10 (wersje 32- i 64-bitowe)
– Procesor 1,5 GHz lub szybszy – 1 GB pamięci RAM
– 4,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
– Rozdzielczość ekranu 1024 × 768
– Przeglądarka Internet Explorer 11 lub Firefox (ESR)
– Wspomaganie sprzętowe grafiki (opcjonalnie)

*Z zainstalowaną aktualizacją Windows 2919355.

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne oraz online. Skontaktuj się, aby potwierdzić terminu wybranego szkolenia!