Adobe Acrobat vs Adobe Sign – porównanie aplikacji
Które z rozwiązań lepiej sprawdzi się w Twojej firmie? Porównanie aplikacji.
czytaj dalej >>Skanujesz umowę lub inne dokumenty? Dodajesz do nich tabele, wykresy oraz elementy graficzne i chcesz, aby odbiorca dokumentu otrzymał go w jednym, przejrzystym pliku? Nic prostszego! Mając dostęp do narzędzia Adobe Acrobat Pro DC, zaprowadzisz ład w swoich dokumentach za pomocą kilku kliknięć! Nie wiesz, jak to zrobić? Zapraszamy do przeczytania naszego poradnika.
Łączenie plików PDF jest niezwykle praktycznym rozwiązaniem, które sprawi, że zachowasz ład w swoich dokumentach elektronicznych. Scalanie plików PDF w jeden upraszcza przechowywanie, ale przede wszystkim — przeglądanie dokumentów, co jest szczególnie ważne gdy np. skanujesz wielostronicowy dokument i planujesz go udostępnić w formie jednego, a nie kilkunastu plików. Korzystając z Adobe Acrobat Pro, możesz szybko połączyć pojedyncze dokumenty PDF w jeden plik z wykorzystaniem kilku kliknięć.
Zachęcamy do obejrzenia naszego materiału o łączeniu plików PDF z wirtualnej Akademii IT MEDIA. To cenne źródło wiedzy dla wszystkich osób, które są zainteresowane oprogramowaniem i szkoleniami z naszej oferty.
– Licencja imienna (12 miesięcy)
– Dla komercji (COM)
– Wersja wielojęzykowa/polska (MULTI/PL)
– Wersja elektroniczna (szybka realizacja)
1 414,50 zł
Poza zachowaniem porządku i przejrzystości w Twoich dokumentach scalanie ułatwia również swobodę w ustalaniu ich kolejności. Co więcej, z wykorzystaniem narzędzia Acrobat możesz połączyć ze sobą nawet 100 plików, liczących łącznie do 15000 stron!
Kolejną z zalet łączenia plików PDF jest swoboda w podejmowaniu decyzji, który dokument chcesz dołączyć, a który usunąć. Możesz również dowolnie przenosić, a nawet obracać dokumenty — decydując tym samym o ostatecznym wyglądzie pliku. Gotowy, scalony plik z dokumentami możesz w prosty i szybki sposób udostępnić innym użytkownikom, którzy mogą go nie tylko wyświetlać, ale również nanosić na nim własne komentarze. Scalone pliki PDF można wyświetlać w przeglądarce.
Czy takie są wartości? Nie mam pewności, jak to wygląda w wersji Pro
Na przykładzie Acrobat Pro DC, jednej z oferowanych w naszym sklepie aplikacji do edycji i tworzenia plików PDF, przedstawiamy krótki poradnik o scalaniu dokumentów PDF. Jak łączyć pliki PDF krok po kroku?
2. W pasku wyszukiwania w górnej części interfejsu Acrobat Pro DC znajdź ikonę o nazwie „Połącz pliki”.
Po kliknięciu pojawi się pole z opcją – „Dodaj pliki”. Po wyborze tej opcji możesz wybrać lokalizację na Twoim komputerze, z której chcesz pobrać pliki do scalania.
Zaznacz niezbędne dokumenty i kliknij opcję „Otwórz”.
3. Po otwarciu wybranych dokumentów zostaniesz przeniesiony do czytelnego interfejsu, w którym po kliknięciu wybranego dokumentu i przeniesieniu go kursorem w inną lokalizację, łatwo ustawisz kolejność stron w docelowym pliku. To również moment, w którym możesz usunąć niepotrzebny plik z listy, lub przeciwnie — dodać kolejną stronę. Na tym etapie czynności są bardzo intuicyjne i proste.
Kiedy ustalisz już kolejność dokumentów, kliknij komendę „Połącz” umieszczoną w prawym górnym rogu interfejsu.
Gotowe! Scalony plik PDF możesz teraz swobodnie przesyłać i udostępniać wszystkim odbiorcom. Otwarcie pliku będzie możliwe nawet z poziomu przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie musisz obawiać się o to, czy odbiorca będzie w stanie otworzyć plik z dokumentami.
Zależy Ci na innych opcjach związanych z edycją plików w formacie PDF? Wybór aplikacji Adobe Acrobat Pro DC to zdecydowanie więcej funkcjonalności! Program umożliwia również:
Acrobat w ponadpodstawowej wersji Pro to niemal doskonałe narzędzie do pracy poza środowiskiem biurowym. Możesz z niego korzystać z każdego miejsca i urządzenia mobilnego. Możliwość wspólnej pracy nad plikiem w chmurze sprawia, że współpraca zdalna nad dokumentami jest jeszcze wygodniejsza i nie ogranicza jej lokalizacja Twojego zespołu projektowego.
Tutaj można podlinkować do drugiego artykułu blogowego.
W naszej ofercie znajdziesz atrakcyjne pakiety przeznaczone dla trzech segmentów rynku: placówek edukacyjnych, administracji publicznej i do użytku komercyjnego — przez firmy. Aplikacja dostępna jest w postaci 12-miesięcznej subskrypcji. Oferujemy bardzo atrakcyjne ceny — szczególnie kiedy decydujesz się na zakup licencji dla więcej niż 9 stanowisk.