Szkolenie Content Marketing

cena 2300 zł (netto)

16h (2 dni)

Ścieżka: Digital Marketing

Termin szkolenia: 19-20 października 2020

Skontaktuj się, aby potwierdzić termin!

Praktyczny warsztat z trenerem w formie:

Szkolenia online | Na żywo
lub
Szkolenia stacjonarnego

zapisz się

Szkolenie Content Marketing

średnia ocen: 5.0

Szkolenie Content Marketing

W trakcie 2-dniowego szkolenia Content Marketing zapoznasz się z elementami niezbędnymi do zbudowania skutecznej strategii marketingu treści. Omówimy kluczowe typy treści stosowane w Content Marketingu – od tekstowych po audiowizualne, a także zaplanujemy ich dystrybucję w kanałach digital. Zgodnie z dobrymi praktykami copywritingu i webwritingu stworzymy treści przyciągające i angażujące potencjalnych odbiorców. Przyjrzymy się także narzędziom wykorzystywanym przez marketerów do działań Content Marketingowych. Szkolenie prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji.

 

Jak wygląda Szkolenie Content Marketing w formie online?

.
 Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym

 Praktyczne ćwiczenia na żywo, wraz zadawaniem pytań trenerowi

– Uczestnik zdalnie wykonuje projekty na wysokiej klasy komputerach  w IT Media

 Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc

 Bezpieczeństwo, oszczędność czasu i pieniędzy
 

Czego się nauczysz

  • projektowania od podstaw strategii Content Marketingowej,
  • tworzenia persony, czyli realnego obrazu odbiorcy Twoich treści Content Marketingowych,
  • rodzajów treści Content Marketingowych i kanałów ich dystrybucji w Internecie,
  • technik projektowania treści, które sprawią ze użytkownicy chętnie będą je czytać i dzielić się nimi,
  • prostych sposobów na znajdowanie inspiracji do tworzenia wartościowych treści,
  • projektowania treści i grafik na stronę, aby wyświetlały się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google (SEO)
  • mierników, które pomogą Ci ocenić efektywność realizowanych działań Content Marketingowych,
  • narzędzi wspierających działania w Content Marketingu.

Zobacz szczegółowy program szkolenia >

 

Czy wiesz, że każdego dnia dociera do nas średnio około 5 tysięcy komunikatów reklamowych? To sprawia, że jesteśmy coraz bardziej obojętni na klasyczne reklamy i oczekujemy od marek czegoś więcej niż prostego przekazu zawierającego perswazję. Nie lubimy nachalnych reklam i ich nie zauważamy (tzw. zjawisko banner blindness) lub blokujemy ich wyświetlanie (adblocki).

Content Marketing stał się doskonałą odpowiedzią na powyższe problemy, dając nam, jako odbiorcom atrakcyjne, angażujące i wartościowe treści. Marki zyskały jednocześnie wielu lojalnych klientów, którzy odnajdują w ich treściach, to czego potrzebują.
Jak wynika z badań IAB Polska w Polsce aż 80% marketerów deklaruje korzystanie w swoich działaniach z Content Marketingu.  Jednocześnie tylko 35%* firm twierdzi, że posiada spisaną strategię Content Marketingową. Badania pokazują, że brak spisanej strategii przekłada się wprost na brak konkretnych działań w Content Marketingu.

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, jak wprowadzić i realizować skuteczne działania marketingu treści w Twojej firmie, zapraszam na szkolenie Content Marketing!

 

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Dla osób zajmujących się zarządzaniem lub/i realizacją działań Content marketingowych
  • Dla przedstawicieli działów digital marketingu, a także Public Relations, Human Resources
  • Dla agencji współpracujących w klientami w obszarze Content Marketingu
  • Dla właścicieli firm, przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji samorządowych i non-profit
  • Dla osób zainteresowanych trendami i poszukujących inspiracji w obszarze Content Marketingu

Czego oczekujemy?

Znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem podstaw MS Word. Mile widziana znajomość podstaw Google Analytics.

Program szczegółowy

Wprowadzenie do Content Marketingu

  • Czym jest Content Marketing – założenia i filozofia inbound marketing
  • Strategia w Content Marketingu
  • Content Marketing 2020 – trendy w Polsce i na świecie

 

Strategia w Content Marketingu od podstaw

  • Po co to robię, czyli cele realizowane w Content Marketingu – B2B i B2C
  • Grupa docelowa – jak stworzyć personę, czyli model idealnego odbiorcy treści
  • Customer Journey Map – droga klienta do zakupu produktu/usługi
  • Model POEM w praktyce – media płatne ,własne, pozyskane – specyfika, wady i zalety
  • Harmonogram działań w Content Marketingu
  • Wskaźniki efektywności i pomiar kampanii content marketingowych

Warsztat praktyczny – projektowanie persony

 

Rodzaje marketingu treści – przegląd i case study

• Context Marketing
• Real Time Marketing
• Visual Content Marketing
• Audio Content Marketing
• Content curation
• Evergreen content
• Reklama natywna
• Storytelling

 

Rodzaje treści i kanały komunikacji w Content Marketingu

  • Od własnej strony www przez case study, e-book i newsletter do webinarium.
    Przegląd typów treści, ich specyfika i kluczowe elementy wpływające na zaangażowanie odbiorcy
  • Kanały komunikacji – od ekosystemu Facebook i Google, przez portale, serwisy eksperckie do e-mail marketingu i sieci content marketingowych.
  • Narzędzia w pracy Content Marketera – przegląd

Warsztat praktyczny – budowa strategii Content Marketingowej

 

Content Marketing I SEO (Search Engine Optimization)

  • Optymalizacja serwisu pod kątem SEO – SEO on-site i SEO off-site
  • Algorytmy Google – jak wpływają na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce?
  • Pisanie treści pod SEO. SEO copywriting, czyli jak pisać treści wartościowe dla odbiorcy i przyjazne wyszukiwarce ( długość tekstu, ilość słów kluczowych itp.)

 

Copywriting i webwriting, czyli jak projektować treści angażujące odbiorców?

  • Trzy ekrany – smartfon, komputer, tablet, czyli jak czytamy w Internecie?
  • Kluczowe zasady w projektowaniu treści internetowych – odwrócona piramida, skanowanie, skimming:
    – Forma czy treść – co ważniejsze w tworzeniu skutecznych treści?
    – Jak pisać językiem korzyści, który trafi w potrzeby odbiorcy?
    – Nagłówek/tytuł, czyli jak zaprojektować kluczowy element naszego przekazu?
    – Angażujące formuły copywriterskie – przegląd
    – Wygląd i struktura tekstu mają znaczenie – wybór fontu, długość akapitu, szerokość kolumn itd.
  • Narzędzia webwritera – przegląd

Warsztat praktyczny- projektowanie treści

 

Lead generation – pozyskiwanie wartościowych kontaktów

  • Landing page – projektowanie skutecznej strony lądowania – dobre praktyki
    (od nagłówka, przez formularz do CTA)
  • Marketing Automation w Content Marketingu – jak i kiedy stosować?
  • Lead nurturing – dobre praktyki w podgrzewaniu leadów

 

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Nasi trenerzy

Monika Bartołd

Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu. Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Zaloguj się, by móc dodawać opinie
IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne oraz online. Skontaktuj się, aby potwierdzić terminu wybranego szkolenia!