Szkolenie Content Marketing

cena 2500 zł (netto)

16h (4 dni)
4h/dzień

Ścieżka: Digital Marketing

Termin: 21-22 i 25-26 października 2021

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Praktyczny warsztat z trenerem
w Autoryzowanym Ośrodku Adobe.

zapisz się

Szkolenie Content Marketing

średnia ocen: 5.0

Szkolenie Content Marketing

W trakcie 4-dniowego szkolenia Content Marketing zapoznasz się z elementami niezbędnymi do zbudowania skutecznej strategii marketingu treści. Omówimy kluczowe typy treści stosowane w Content Marketingu – od tekstowych po audiowizualne, a także zaplanujemy ich dystrybucję w kanałach digital. Zgodnie z dobrymi praktykami copywritingu i webwritingu stworzymy treści przyciągające i angażujące potencjalnych odbiorców. Przyjrzymy się także narzędziom wykorzystywanym przez marketerów do działań Content Marketingowych. Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji.

Czy wiesz, że każdego dnia dociera do nas średnio około 5 tysięcy komunikatów reklamowych? To sprawia, że jesteśmy coraz bardziej obojętni na klasyczne reklamy i oczekujemy od marek czegoś więcej niż prostego przekazu zawierającego perswazję. Nie lubimy nachalnych reklam i ich nie zauważamy (tzw. zjawisko banner blindness) lub blokujemy ich wyświetlanie (adblocki).

Content Marketing stał się doskonałą odpowiedzią na powyższe problemy, dając nam, jako odbiorcom atrakcyjne, angażujące i wartościowe treści. Marki zyskały jednocześnie wielu lojalnych klientów, którzy odnajdują w ich treściach, to czego potrzebują.
Jak wynika z badań IAB Polska w Polsce aż 80% marketerów deklaruje korzystanie w swoich działaniach z Content Marketingu. Jednocześnie tylko 35%* firm twierdzi, że posiada spisaną strategię Content Marketingową. Badania pokazują, że brak spisanej strategii przekłada się wprost na brak konkretnych działań w Content Marketingu.

Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, jak wprowadzić i realizować skuteczne działania marketingu treści w Twojej firmie, zapraszam na Szkolenie Content Marketing!

Zobacz film o szkoleniu

Czego się nauczysz?

W ramach Szkolenia Content Marketing nauczysz się:

  • Projektowania od podstaw strategii Content Marketingowej,
  • Tworzenia persony, czyli realnego obrazu odbiorcy Twoich treści Content Marketingowych,
  • Rodzajów treści Content Marketingowych i kanałów ich dystrybucji w Internecie,
  • Technik projektowania treści, które sprawią ze użytkownicy chętnie będą je czytać i dzielić się nimi,
  • Prostych sposobów na znajdowanie inspiracji do tworzenia wartościowych treści,
  • Projektowania treści i grafik na stronę, aby wyświetlały się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google (SEO)
  • Mierników, które pomogą Ci ocenić efektywność realizowanych działań Content Marketingowych,
  • Narzędzi wspierających działania w Content Marketingu.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie Content Marketing przeznaczone jest dla

  • Dla osób zajmujących się zarządzaniem lub/i realizacją działań Content marketingowych
  • Dla przedstawicieli działów digital marketingu, a także Public Relations, Human Resources
  • Dla agencji współpracujących w klientami w obszarze Content Marketingu
  • Dla właścicieli firm, przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji samorządowych i non-profit
  • Dla osób zainteresowanych trendami i poszukujących inspiracji w obszarze Content Marketingu

Czego oczekujemy?

Znajomości obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem podstaw MS Word. Mile widziana jest również znajomość podstaw Google Analytics.

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: 22 678 38 87

Jak wygląda szkolenie online?

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Nasi trenerzy

Monika Bartołd

Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu. Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Program szczegółowy

Szkolenie Content Marketing

Wprowadzenie do Content Marketingu

  • Czym jest Content Marketing – założenia i filozofia inbound marketing
  • Strategia w Content Marketingu
  • Content Marketing 2020 – trendy w Polsce i na świecie

Strategia w Content Marketingu od podstaw

  • Po co to robię, czyli cele realizowane w Content Marketingu – B2B i B2C
  • Grupa docelowa – jak stworzyć personę, czyli model idealnego odbiorcy treści
  • Customer Journey Map – droga klienta do zakupu produktu/usługi
  • Model POEM w praktyce – media płatne ,własne, pozyskane – specyfika, wady i zalety
  • Harmonogram działań w Content Marketingu
  • Wskaźniki efektywności i pomiar kampanii content marketingowych

Warsztat praktyczny – projektowanie persony

Rodzaje marketingu treści – przegląd i case study

• Context Marketing
• Real Time Marketing
• Visual Content Marketing
• Audio Content Marketing
• Content curation
• Evergreen content
• Reklama natywna
• Storytelling

Rodzaje treści i kanały komunikacji w Content Marketingu

  • Od własnej strony www przez case study, e-book i newsletter do webinarium.
    Przegląd typów treści, ich specyfika i kluczowe elementy wpływające na zaangażowanie odbiorcy
  • Kanały komunikacji – od ekosystemu Facebook i Google, przez portale, serwisy eksperckie do e-mail marketingu i sieci content marketingowych.
  • Narzędzia w pracy Content Marketera – przegląd

Warsztat praktyczny – budowa strategii Content Marketingowej

Content Marketing I SEO (Search Engine Optimization)

  • Optymalizacja serwisu pod kątem SEO – SEO on-site i SEO off-site
  • Algorytmy Google – jak wpływają na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce?
  • Pisanie treści pod SEO. SEO copywriting, czyli jak pisać treści wartościowe dla odbiorcy i przyjazne wyszukiwarce ( długość tekstu, ilość słów kluczowych itp.)

Copywriting i webwriting, czyli jak projektować treści angażujące odbiorców?

  • Trzy ekrany – smartfon, komputer, tablet, czyli jak czytamy w Internecie?
  • Kluczowe zasady w projektowaniu treści internetowych – odwrócona piramida, skanowanie, skimming:
    – Forma czy treść – co ważniejsze w tworzeniu skutecznych treści?
    – Jak pisać językiem korzyści, który trafi w potrzeby odbiorcy?
    – Nagłówek/tytuł, czyli jak zaprojektować kluczowy element naszego przekazu?
    – Angażujące formuły copywriterskie – przegląd
    – Wygląd i struktura tekstu mają znaczenie – wybór fontu, długość akapitu, szerokość kolumn itd.
  • Narzędzia webwritera – przegląd

Warsztat praktyczny- projektowanie treści

Lead generation – pozyskiwanie wartościowych kontaktów

  • Landing page – projektowanie skutecznej strony lądowania – dobre praktyki
    (od nagłówka, przez formularz do CTA)
  • Marketing Automation w Content Marketingu – jak i kiedy stosować?
  • Lead nurturing – dobre praktyki w podgrzewaniu leadów

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Jak zdobyć dofinansowanie na Szkolenie Content Marketing?

Chciałbyś opłacić Szkolenie Content Marketing, ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.

O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb.
Czytaj więcej >

Szkolenie Content Marketing - opinie na temat szkolenia

Nasze kursy i szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Przychodząc na szkolenie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

22 678 38 87

System rozwoju w Akademii IT Media:

Kończąc to szkolenie
zyskujesz rangę
Adept

Co otrzymuję jako Adept:

  • Materiały szkoleniowe
  • Zniżki na oprogramowanie Adobe i tablety Wacom
  • Newsletter z materiałami rozwojowymi
  • Zaproszenia na bezpłatne
    Dni Otwarte w IT Media

dowiedz się więcej