Kurs Google

cena 3700 zł (netto)

(4 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Digital Marketing

I Etap: 24-25 czerwca 2021

II Etap: 9-10 września 2021

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Praktyczny warsztat z trenerem
w ośrodku szkoleniowym Adobe.

zapisz się

Kurs Google

średnia ocen: 5.0

Kurs Google

z certyfikatem Akademii IT Media

Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Kurs Google – kompleksowy kurs marketingowy w jednym miejscu.

W ramach kursu uczestniczysz w dwóch szkoleniach:

I Etap kursu: Szkolenie Google Ads – 24-25 czerwca 2021;
II Etap kursu: Szkolenie Google Analytics – 9-10 września 2021.

Z całą pewnością można powiedzieć, że Google urządza internetowy świat na nowo. Przez kilka ostatnich lat, narzędzia wypuszczane przez właściciela popularnej wyszukiwarki, stanowiły jedne z najpopularniejszych programów wspierających marketing. Ciężko sobie nawet wyobrazić świat bez Google Analytics czy Google Ads. Jednak, aby wykorzystać niezmierzony potencjał drzemiący w tych narzędziach należy je przede wszystkim doskonale poznać, w czym pomoże Ci kompleksowy Kurs Google.

Czego się nauczysz?

W ramach szkolenia Google Ads nauczysz się:

  • Zasad funkcjonowania systemu aukcyjnego Google.
  • Sposobu doboru odpowiednich słów kluczowych dla Twojego biznesu.
  • Określania i konfigurowania celów (konwersji) do mierzenia dla Twojej strony.
  • Zasad tworzenia kampanii na sieć wyszukiwania.
  • Umiejętności czytania i analizy raportów.

W ramach szkolenia Google Analytics nauczysz się:

  • Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics
  • Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny
  • Konfigurować cele (konwersje) oraz transakcje do mierzenia dla Twojej strony
  • Analizować i segmentować użytkowników witryny oraz tworzyć persony
  • Analizować kanały i źródła pozyskiwania ruchu na Twoją stronę
  • Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera
  • Analizować ścieżki konwersji i konwersje wspomagane oraz porównywać różne modele atrybucji
  • Tworzyć testy A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize
  • Tworzyć własne, niestandardowe raporty przy użyciu narzędzia Google Data Studio

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs Google skierowany jest do:

  • Marketing managerów, którzy sprawują nadzór nad kampaniami i odpowiadają za ich optymalizację oraz efekty.
  • Specjalistów ds. E-commerce, których praca  polega na sprzedaży produktów/usług.
  • Specjalistów SEM i innych, odpowiedzialnych za ten obszar w firmach

Czego oczekujemy?

Pozytywnego nastawienia 🙂

Jak wygląda kurs?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak wygląda kurs online?

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Nasi trenerzy

Krzysztof Wroński

Certyfikowany Specjalista Google Ads i Analytics

Prelegent na licznych konferencjach i autor publikacji w czasopismach branżowych. Trener Google Ads i Analytics.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Program szczegółowy

Szkolenie Google Ads

Pierwsze kroki z Google Ads

  • Struktura konta
  • Cel kampanii
  • Konfiguracja śledzenia konwersji

Planowanie kampanii

  • Dobór słów kluczowych
  • Grupy reklam i kampanie
  • Praca z arkuszem kalkulacyjnym na dysku Google

Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania

  • Tworzenie kampanii w interfejsie
  • Strategia określania stawek

Podstawowa optymalizacja kampanii

  • Omówienie danych i raportów

Zaawansowana optymalizacja

  • Analiza raportów
  • Scenariusze optymalizacyjne

Łączenie z Google Analytics

  • Łączenie konta Google Ads z Google Analytics

Tworzenie list remarketingowych

  • Konfiguracja pozyskiwania odbiorców
  • Tworzenie list remarketingowych
  • Przykładowe listy

Kampania dynamiczna

  • Kampania dynamiczna w sieci wyszukiwania
  • Konfiguracja kampanii dynamicznej

Ukryte opcje w Google Ads

  • Poznanie ukrytych funkcji w Google Ads

Tworzenie kampanii na sieć reklamową (także w Gmail)

  • Formaty reklamowe
  • Metody kierowania reklam w sieci reklamowej

Tworzenie kampanii wideo na YouTube

  • Formaty reklamowe
  • Metody kierowania reklam wideo na YouTube
  • Tworzenie przykładowej kampanii
  • Omówienie dobrych praktyk i pułapek

Szkolenie Google Analytics

Dzień I

Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych w Google Analytics

  • Sposoby zbierania danych przez narzędzie
  • Raportowanie
  • Różnica i zinterpretowanie poszczególnych metryk.

Określenie mierników sukcesu dla Twojej strony internetowej

  • Najważniejsze pojęcia dla Twojej marki.

Poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics

  • Instalacja Google Analytics
  • Konfiguracja Google Analytics

Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce

  • Wyznaczanie celelów
  • Konfiguracja celów

Segmentacja użytkowników na podstawie danych i tworzenie person

  • Analizowanie odbiorców  pod kątem danych demograficznych, zainteresowań, lokalizacji, urządzeń i innych wymiarów.
  • Stworzenie persony, które mogą posłużyć nam za idealnych klientów.

Analiza pozyskiwanego ruchu i modyfikacja konfiguracji

  • Skąd biorą się użytkownicy/potencjalni klienci na naszej stronie.
  • Zmodyfikowanie konfiguracji konta, aby prawidłowo przypisywało źródło pozyskiwanego ruchu.

Analiza zachowań użytkowników na stronie

  • Zachowania użytkowników na poszczególnych podstronach wejścia i wyjścia.
  • Trendy i zależności
  • Usprawnienie podstrony pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.

Podsumowanie i lista wdrożeniowa

  • Podsumowanie dnia

Dzień 2

Google Tag Manager – instalacja i konfiguracja podstawowych tagów

  • Obsługiwanie kontenera tagów
  • Skonfigurowanie tagów

Google Tag Manager – zaawansowane funkcje

  • Omówienie zaawansowanych funkcji narzędzia
  • Wdrożenie niestandardowych tagów

Konfiguracja niestandardowych funkcji Google Analytics

  • Omówienie i skonfigórowanie niestandardowych funkcji GA

Analiza konwersji – konwersje wspomagane, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji

  • Omówienie raportów konwersji ( czas, ścieżki konfersji )
  • Źródła osiągania konwersji i ich finalizacja

Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize

  • Możliwości przeprowadzenia testów optymalizacyjnych na stronie

Raportowanie przy użyciu Google Data Studio

  • Tworzenie własnych raportów w Google Data Studio

GA4

  • Omówienie najważniejszych informacji.

 

Jak zdobyć dofinansowanie na Kurs Google

Chciałbyś opłacić Kurs Google ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.

O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb. Czytaj więcej >

Kurs Google opinie na temat kursu

Nasze kursy i szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Przychodząc na kurs, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

Opinie z ankiet po szkoleniu

Pełen profesjonalizmy, dobra atmosfera i wysokie kompetencje wykładowcy.

- Jarosław J.

Ośrodek szkoleniowy konkretny i pomocny. Wykładowcy przeprowadzili super ciekawe zajęcia.

- Paulina K.

Bardzo dobre przygotowanie szkoleń pod względem merytorycznym i technicznym.

- Kamila S.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Kurs Google

Nasze kursy Google z certyfikatem Akademii IT Media odbywają się stacjonarnie w Warszawie lub online (na żywo). Dla kogo jest kurs marketing Google? Dla każdej osoby, która w świadomy sposób chce wykorzystywać działanie tej najpopularniejszej wyszukiwarki na swoją korzyść.

Kurs Google – marketing internetowy z certyfikatem

Z całą pewnością można powiedzieć, że Google urządza internetowy świat na nowo. Przez kilka ostatnich lat narzędzia wypuszczane przez właściciela popularnej wyszukiwarki stanowiły jedne z najpopularniejszych programów wspierających marketing. Trudno sobie nawet wyobrazić świat bez Google Analytics czy Google Ads. Jednak aby wykorzystać niezmierzony potencjał drzemiący w tych narzędziach, należy je przede wszystkim doskonale poznać, w czym pomoże Ci nasz kompleksowy kurs marketingu internetowego Google zwieńczony certyfikatem. Kursy Google to świetny sposób na lepsze poznanie mechanizmów działania wyszukiwarki.

Kurs marketingowy Google – zadbaj o finanse swojej firmy

Oferowany przez nas Kurs Google, który prowadzimy w formie stacjonarnej w Warszawie lub online, czyli z dowolnego miejsca na świecie, ma charakter warsztatowy i składa się z dwóch części. Pierwsza z nich zapozna Cię z procesem ustawiania reklam i zarządzania kampaniami reklamowymi za pomocą Google Ads, natomiast druga pomoże Ci zrozumieć potrzeby Twoich klientów za pomocą Google Analytics, co pozwoli Ci tworzyć coraz lepsze reklamy. W ten sposób kurs Google pozwoli Ci osiągnąć lepsze wyniki sprzedaży Twoich produktów lub usług.

Na jakie oszczędności pozwala kurs Google online?

Narzędzia online do marketingu internetowego, które proponuje Google, są stworzone po to, abyś mógł prowadzić swój biznes w sposób jak najbardziej efektywny. Oznacza to, że Google oddaje do Twojej dyspozycji kompletną wiedzę na temat potrzeb Twojej grupy docelowej i system pozwalający pokazać, że to właśnie Twoje usługi, kursy lub produkty mogą je zaspokoić. Jeśli chcesz lepiej poznać te narzędzia, kurs Google będzie doskonałym wyborem. Dlaczego?

Wyobraź sobie, że tworzysz reklamę za pomocą Google Ads. Następnie osoby, które wpisały odpowiednią frazę w wyszukiwarkę, trafiają na Twoją stronę, na której zainstalowany jest Google Analytics. Dzięki temu możesz dokładnie prześledzić ruch użytkownika po Twojej stronie: widzisz, które strony go interesują, gdzie spędza najwięcej czasu i kiedy opuszcza witrynę. Google kursy stworzone przez naszych specjalistów powstały z myślą o osobach, które chcą lepiej rozumieć ten proces. Dlaczego zatem ten kurs online Google pozwoli Ci zaoszczędzić? Jeśli nauczysz się samodzielnie ustawiać reklamy i analizować statystyki wyszukiwarki, z łatwością zoptymalizujesz proces sprzedaży bez niczyjej pomocy. Wystarczy, że raz zainwestujesz w nasze internetowe kursy Google z certyfikatem, a szybko zdobędziesz cenną wiedzę.

Kurs Google Ads i Google Analytics – kompleksowa nauka marketingu internetowego

Znajomość narzędzi Google da Ci podstawy do ewentualnego skorygowania reklam i przyciągania na Twoją stronę kolejnych klientów. Właśnie dlatego nasze Szkolenie Google Ads oraz Szkolenie Google Analytics są doskonałym wyborem, jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności. Zachęcamy też do zapoznania się z innymi sprzedawanymi przez szkoleniami i kursami marketingowymi.

Po kompleksowym poznaniu tych dwóch ważnych narzędzi możesz uzyskać niezwykłe efekty. Zobaczysz je również w coraz adekwatniejszych kwotach, jakie lokujesz w reklamy. Koniec z aukcjami w ciemno za sprawą mierzenia efektywności kampanii! Stworzony przez nas kurs Google nauczy Cię, jak działa marketing internetowy, dzięki czemu Twoje działania będą maksymalnie efektywne. Cała uzyskana w tym kursie wiedza zwieńczona jest certyfikatem, który znacznie wzmocni Twoje kompetencje dotyczące działań związanych z marketingiem internetowym. Jeśli zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży i rozwoju swoich umiejętności, nasz kurs marketingu internetowego Google sprosta Twoim oczekiwaniom.

System rozwoju w Akademii IT Media:

Kończąc to szkolenie
zyskujesz rangę
Specjalista

Co otrzymuję jako Specjalista:

  • Materiały szkoleniowe
  • Zniżki na oprogramowanie Adobe i tablety Wacom
  • Newsletter z materiałami rozwojowymi
  • Zaproszenia na bezpłatne
    Dni Otwarte w IT Media
  • Komplet filmów tutorialowych na Start (Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere Pro, After Effects)

dowiedz się więcej