Kurs Google Ads i Analytics

cena 4 100 zł (netto)

(4 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Digital Marketing

I Etap: 15-16 września 2022

II Etap: 26-27 września 2022

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Zamów szkolenie dedykowane:
22 678 38 87

zapisz się

Kurs Google Ads i Analytics

średnia ocen: 5.0

Kurs Google Ads i Analytics

Warsztat z certyfikatem Adobe Training Center

Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Kurs Google Ads i Analytics – kompleksowy kurs marketingowy w jednym miejscu.

W ramach kursu uczestniczysz w dwóch szkoleniach:

I Etap kursu: Szkolenie Google Ads – 15-16 września 2022
II Etap kursu: Szkolenie Google Analytics – 26-27 września 2022

Z całą pewnością można powiedzieć, że Google urządza internetowy świat na nowo. Przez kilka ostatnich lat, narzędzia wypuszczane przez właściciela popularnej wyszukiwarki, stanowiły jedne z najpopularniejszych programów wspierających marketing. Ciężko sobie nawet wyobrazić świat bez Google Analytics czy Google Ads. Jednak, aby wykorzystać niezmierzony potencjał drzemiący w tych narzędziach należy je przede wszystkim doskonale poznać, w czym pomoże Ci kompleksowy Kurs Google Ads i Analytics.

 

Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe

Akademia IT Media jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe.
Mamy zaszczyt posiadać tę akredytację nieprzerwanie od 2005 roku.
Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.

 

Czego się nauczysz?

Sposobu doboru odpowiednich słów kluczowych dla Twojego biznesu

Określania i konfigurowania celów (konwersji) do mierzenia dla Twojej strony

Planowania i tworzenia krok po kroku kampanii reklamowych

Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics.

Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny.

Analizować i segmentować użytkowników witryny

W ramach szkolenia Google Ads nauczysz się:

  • Zasad funkcjonowania systemu aukcyjnego Google.
  • Sposobu doboru odpowiednich słów kluczowych dla Twojego biznesu.
  • Określania i konfigurowania celów (konwersji) do mierzenia dla Twojej strony.
  • Zasad tworzenia kampanii na sieć wyszukiwania.
  • Umiejętności czytania i analizy raportów.

W ramach szkolenia Google Analytics nauczysz się:

  • Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics.
  • Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny.
  • Konfigurować cele (konwersje) oraz transakcje do mierzenia dla Twojej strony.
  • Analizować i segmentować użytkowników witryny oraz tworzyć persony.
  • Analizować kanały i źródła pozyskiwania ruchu na Twoją stronę.
  • Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera.
  • Analizować ścieżki konwersji i konwersje wspomagane oraz porównywać różne modele atrybucji.
  • Tworzyć testy A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize.
  • Tworzyć własne niestandardowe raporty przy użyciu narzędzia Google Data Studio.

Czego oczekujemy?

Pozytywnego nastawienia 🙂

Dla kogo jest ten kurs?

Marketingowców,
którzy chcą aby działania reklamowe w sieci były o wiele skuteczniejsze niż do tej pory

Specjalistów ds. E-commerce,
którzy chcą nauczyć się optymalizacji działań reklamowych w internecie

Właścicieli sklepów internetowych,
którzy chcą nauczyć się konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera

Osób chcących się przebranżowić,
które chciałyby nauczyć się samodzielnego tworzenia testów A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize

Przedsiębiorców,
którzy chcą samodzielnie analizować i segmentować użytkowników swoich witryn

Osób kreatywnych,
które chciałyby zdobyć konkretne umiejętności w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe

Nasi trenerzy

Krzysztof Wroński

Certyfikowany Specjalista Google Ads i Analytics.

Prelegent na licznych konferencjach i autor publikacji w czasopismach branżowych. Trener Google Ads i Analytics.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy
Anna Moczulska

Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku.

Współautorka e-booka “Analityka w kampaniach marketingowych”.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Program szczegółowy

Szkolenie Google Ads

Pierwsze kroki z Google Ads

  • Struktura konta
  • Cel kampanii
  • Konfiguracja śledzenia konwersji

Planowanie kampanii

  • Dobór słów kluczowych
  • Grupy reklam i kampanie
  • Praca z arkuszem kalkulacyjnym na dysku Google

Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania

  • Tworzenie kampanii w interfejsie
  • Strategia określania stawek

Podstawowa optymalizacja kampanii

  • Omówienie danych i raportów

Zaawansowana optymalizacja

  • Analiza raportów
  • Scenariusze optymalizacyjne

Łączenie z Google Analytics

  • Łączenie konta Google Ads z Google Analytics

Tworzenie list remarketingowych

  • Konfiguracja pozyskiwania odbiorców
  • Tworzenie list remarketingowych
  • Przykładowe listy

Kampania dynamiczna

  • Kampania dynamiczna w sieci wyszukiwania
  • Konfiguracja kampanii dynamicznej

Ukryte opcje w Google Ads

  • Poznanie ukrytych funkcji w Google Ads

Tworzenie kampanii na sieć reklamową (także w Gmail)

  • Formaty reklamowe
  • Metody kierowania reklam w sieci reklamowej

Tworzenie kampanii wideo na YouTube

  • Formaty reklamowe
  • Metody kierowania reklam wideo na YouTube
  • Tworzenie przykładowej kampanii
  • Omówienie dobrych praktyk i pułapek

Szkolenie Google Analytics

Dzień I

Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych w Google Analytics

  • Sposoby zbierania danych przez narzędzie
  • Raportowanie
  • Różnica i zinterpretowanie poszczególnych metryk.

Określenie mierników sukcesu dla Twojej strony internetowej

  • Najważniejsze pojęcia dla Twojej marki.

Poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics

  • Instalacja Google Analytics
  • Konfiguracja Google Analytics

Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce

  • Wyznaczanie celelów
  • Konfiguracja celów

Segmentacja użytkowników na podstawie danych i tworzenie person

  • Analizowanie odbiorców  pod kątem danych demograficznych, zainteresowań, lokalizacji, urządzeń i innych wymiarów.
  • Stworzenie persony, które mogą posłużyć nam za idealnych klientów.

Analiza pozyskiwanego ruchu i modyfikacja konfiguracji

  • Skąd biorą się użytkownicy/potencjalni klienci na naszej stronie.
  • Zmodyfikowanie konfiguracji konta, aby prawidłowo przypisywało źródło pozyskiwanego ruchu.

Analiza zachowań użytkowników na stronie

  • Zachowania użytkowników na poszczególnych podstronach wejścia i wyjścia.
  • Trendy i zależności
  • Usprawnienie podstrony pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.

Podsumowanie i lista wdrożeniowa

  • Podsumowanie dnia

Dzień 2

Google Tag Manager – instalacja i konfiguracja podstawowych tagów

  • Obsługiwanie kontenera tagów
  • Skonfigurowanie tagów

Google Tag Manager – zaawansowane funkcje

  • Omówienie zaawansowanych funkcji narzędzia
  • Wdrożenie niestandardowych tagów

Konfiguracja niestandardowych funkcji Google Analytics

  • Omówienie i skonfigórowanie niestandardowych funkcji GA

Analiza konwersji – konwersje wspomagane, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji

  • Omówienie raportów konwersji ( czas, ścieżki konfersji )
  • Źródła osiągania konwersji i ich finalizacja

Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize

  • Możliwości przeprowadzenia testów optymalizacyjnych na stronie

Raportowanie przy użyciu Google Data Studio

  • Tworzenie własnych raportów w Google Data Studio

GA4

  • Omówienie najważniejszych informacji.

 

Jak wygląda kurs?

Szkolenie z marketingu stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.


 

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak zdobyć dofinansowanie na Kurs Google Ads i Analytics?

Chciałbyś opłacić Kurs Google Ads i Analytics, ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.

O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb. Czytaj więcej >

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Do wyboru szkolenie online
lub szkolenie stacjonarne

Jesteśmy zawsze na czasie

Stawiamy na praktykę i samodzielność

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Kurs Google Ads i Analytics opinie na temat kursu

Nasze kursy i szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Przychodząc na kurs, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

Opinie z ankiet po szkoleniu

Pełen profesjonalizmy, dobra atmosfera i wysokie kompetencje wykładowcy.

- Jarosław J.

Ośrodek szkoleniowy konkretny i pomocny. Wykładowcy przeprowadzili super ciekawe zajęcia.

- Paulina K.

Bardzo dobre przygotowanie szkoleń pod względem merytorycznym i technicznym.

- Kamila S.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Dowiedz się więcej o kursie

Kurs Google

Nasze kursy Google z certyfikatem Akademii IT Media odbywają się stacjonarnie w Warszawie lub online (na żywo). Dla kogo jest kurs marketing Google? Dla każdej osoby, która w świadomy sposób chce wykorzystywać działanie tej najpopularniejszej wyszukiwarki na swoją korzyść.

Kurs Google – marketing internetowy z certyfikatem

Z całą pewnością można powiedzieć, że Google urządza internetowy świat na nowo. Przez kilka ostatnich lat narzędzia wypuszczane przez właściciela popularnej wyszukiwarki stanowiły jedne z najpopularniejszych programów wspierających marketing. Trudno sobie nawet wyobrazić świat bez Google Analytics czy Google Ads. Jednak aby wykorzystać niezmierzony potencjał drzemiący w tych narzędziach, należy je przede wszystkim doskonale poznać, w czym pomoże Ci nasz kompleksowy kurs marketingu internetowego Google zwieńczony certyfikatem. Kursy Google to świetny sposób na lepsze poznanie mechanizmów działania wyszukiwarki.

Kurs marketingowy Google – zadbaj o finanse swojej firmy

Oferowany przez nas kurs marketingu Google, który prowadzimy w formie stacjonarnej w Warszawie lub online, czyli z dowolnego miejsca na świecie, ma charakter warsztatowy i składa się z dwóch części. Pierwsza z nich zapozna Cię z procesem ustawiania reklam i zarządzania kampaniami reklamowymi za pomocą Google Ads, natomiast druga pomoże Ci zrozumieć potrzeby Twoich klientów za pomocą Google Analytics, co pozwoli Ci tworzyć coraz lepsze reklamy. W ten sposób kurs marketing Google pozwoli Ci osiągnąć lepsze wyniki sprzedaży Twoich produktów lub usług.

Na jakie oszczędności pozwala kurs Google online?

Narzędzia online do marketingu internetowego, które proponuje Google, są stworzone po to, abyś mógł prowadzić swój biznes w sposób jak najbardziej efektywny. Oznacza to, że Google oddaje do Twojej dyspozycji kompletną wiedzę na temat potrzeb Twojej grupy docelowej i system pozwalający pokazać, że to właśnie Twoje usługi, kursy lub produkty mogą je zaspokoić. Jeśli chcesz lepiej poznać te narzędzia, kurs Google marketingu będzie doskonałym wyborem. Dlaczego?

Wyobraź sobie, że tworzysz reklamę za pomocą Google Ads. Następnie osoby, które wpisały odpowiednią frazę w wyszukiwarkę, trafiają na Twoją stronę, na której zainstalowany jest Google Analytics. Dzięki temu możesz dokładnie prześledzić ruch użytkownika po Twojej stronie: widzisz, które strony go interesują, gdzie spędza najwięcej czasu i kiedy opuszcza witrynę. Google kursy stworzone przez naszych specjalistów powstały z myślą o osobach, które chcą lepiej rozumieć ten proces. Dlaczego zatem ten kurs online Google pozwoli Ci zaoszczędzić? Jeśli nauczysz się samodzielnie ustawiać reklamy i analizować statystyki wyszukiwarki, z łatwością zoptymalizujesz proces sprzedaży bez niczyjej pomocy. Wystarczy, że raz zainwestujesz w nasze internetowe kursy Google z certyfikatem, a szybko zdobędziesz cenną wiedzę.

Kurs Google Ads i Google Analytics – kompleksowa nauka marketingu internetowego

Znajomość narzędzi Google da Ci podstawy do ewentualnego skorygowania reklam i przyciągania na Twoją stronę kolejnych klientów. Właśnie dlatego nasz kurs Google Ads oraz kurs Google Analytics są doskonałym wyborem, jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności. Zachęcamy też do zapoznania się z innymi sprzedawanymi przez nas Google kursami.

Po kompleksowym poznaniu tych dwóch ważnych narzędzi możesz uzyskać niezwykłe efekty. Zobaczysz je również w coraz adekwatniejszych kwotach, jakie lokujesz w reklamy. Koniec z aukcjami w ciemno za sprawą mierzenia efektywności kampanii! Stworzony przez nas kurs Google nauczy Cię, jak działa marketing internetowy, dzięki czemu Twoje działania będą maksymalnie efektywne. Cała uzyskana w tym kursie wiedza zwieńczona jest certyfikatem, który znacznie wzmocni Twoje kompetencje dotyczące działań związanych z marketingiem internetowym. Jeśli zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży i rozwoju swoich umiejętności, nasz kurs marketingu internetowego Google sprosta Twoim oczekiwaniom.

 

Chcesz rozwinąć swoje umiejętności marketingu internetowego? Jeśli tak, kup nasze kursy Google z certyfikatem i zdobywaj wiedzę online lub stacjonarnie.

Niech przemówią za nas liczby

20 lat


Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002 roku. Ciągle zdobywamy i poszerzamy nasze doświadczenia w branży kreatywnej. Wiemy jak pomóc naszym klientom zarówno w dostarczeniu skutecznych umiejętności, jak i skutecznych narzędzi.

200 szkoleń


Prowadzimy ponad 200 szkoleń i kursów w różnych ścieżkach tematycznych tj. grafika komputerowa i DTP, film i animacja, digital marketing, grafika 3D i tworzenie gier komputerowych, tworzenie stron www i aplikacji!

20 000 firm


Dzięki indywidualnemu podejściu zaufało nam już blisko 20 000 polskich firm i instytucji.

Zdobądź certyfikat
Adobe Training Center

Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje również certyfikat sygnowany logiem Adobe.

Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy.

Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.

System rozwoju w Akademii IT Media:

Kończąc to szkolenie
zyskujesz rangę
Specjalista

Co otrzymuję jako Specjalista:

  • Materiały szkoleniowe
  • Zniżki na oprogramowanie Adobe i tablety Wacom
  • Newsletter z materiałami rozwojowymi
  • Zaproszenia na bezpłatne
    Dni Otwarte w IT Media
  • Komplet filmów tutorialowych na Start (Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere Pro, After Effects)

dowiedz się więcej

Voucher na szkolenie

Podaruj wiedzę w prezencie!

Chciałbyś docenić pracownika? Podarować oryginalny prezent bliskiej osobie?
Proponujemy zakup vouchera na dowolne szkolenie w ramach Akademii IT Media.
Voucher jest ważny rok od daty zakupu.

Jak uzyskać voucher?

1. Wybierz szkolenie, które Cię interesuje.
2. Napisz do nas na adres szkolenia@itmedia.pl lub zadzwoń na nr 22 678 38 87 w celu zamówienia vouchera.
3. Pobierz voucher (plik stanie się interaktywny po pobraniu go na dysk).
4. Wypełnij puste pola nazwą wybranego szkolenia, imieniem i nazwiskiem osoby, którą chcesz obdarować oraz terminem, który wskaże Ci dział szkoleń.
5. Podaruj wyjątkowy prezent.

Dlaczego warto wziąć udział
w Kurisie Google Ads i Analytics?

Nauczysz się zasad funkcjonowania systemu aukcyjnego Google.

Nabierzesz pewności siebie w samodzielnym doborze odpowiednich słów kluczowych dla Twojego biznesu.

Poznasz narzędzie, które ułatwi Ci tworzenie własnych, niestandardowych raportów przy użyciu narzędzia Google Data Studio

Zdobędziesz kompleksowe umiejętności niezbędne przy określaniu miernika sukcesu dla Twojej witryny

Otrzymasz profesjonalne wsparcie na każdym etapie kursu.

Zdobędziesz Certyfikat Adobe Training Center!

FAQ

Czy IT Media można zaufać?

– Jesteśmy jedynym w Polsce Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym Adobe oraz Maxon, a także Platynowym Partnerem Adobe

– Większość klientów wraca do nas na kolejne szkolenia oraz poleca nas znajomym

– Szkolenia dobieramy indywidualnie do potrzeb klientów na podstawie przeprowadzonej diagnozy potrzeb.

– Akademia IT Media działa nieprzerwanie od 2002, nasi certyfikowani Trenerzy są na bieżąco z każdą zmianą w programach z których szkolimy oraz z najnowszymi trendami.

– Przeszkoliliśmy już kilkanaście tysięcy specjalistów z branży kreatywnej

– Zapewniamy samodzielne stanowiska pracy wyposażone w najnowsze oprogramowanie z możliwością wyboru platformy i wersji językowej oraz małe kameralne grupy szkoleniowe

– Nasi kursanci otrzymują certyfikaty Akademii IT Media, potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon. Wystawiane w języku polskim lub angielskim.

– Średnia naszych opinii na Google to 4,9

– Średnia naszych opinii na Facebooku to 5,0

Czy trafię do grupy o różnym stopniu umiejętności?

Stosujemy różnorodne środki, aby grupa szkoleniowa była na podobnym stopniu zaawansowania. Po pierwsze, nasze szkolenia w ramach poszczególnych ścieżek podzielone są na moduły, rozróżniające poziom zaawansowania. Po drugie, przed szkoleniem przeprowadzamy krótki wywiad dotyczący poziomu zaawansowania pracy w danym programie. W końcu mała grupa szkoleniowa umożliwia indywidualne podejście prowadzącego, niezależnie od tego, jak kto akurat radzi sobie z danym zdaniem. Przy naszych flagowych szkoleniach takich jak: Photoshop, InDesign, Illustrator, After Effects oraz Premiere Pro przekazujemy przed szkoleniem Tutorial na Start, służący wyrównaniu wiedzy i przygotowaniu do szkolenia.

Czy na szkoleniu robimy praktyczne projekty?

Tak. Jako ośrodek szkoleniowy stawiamy na skuteczne umiejętności i samodzielność naszych kursantów. Każdy z uczestników wyposażony jest we własne stanowisko komputerowe oraz najnowszą wersję oprogramowania. Od początku do końca zajęcia są praktyczne. Wykonujemy profesjonalne projekty typowe dla branży i rodzaju szkolenia. Ponadto bardzo często zdarza się, że kursanci przynoszą swoje własne projekty, na których mogą pracować lub które mogą skonsultować.

Czy to szkolenie przyda się mojej firmie?

Grafika 2D/3D, film, animacja, tworzenie stron www i aplikacji – z naszych szkoleń wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami, które wzbogacą kompetencje Twojej firmy. Samodzielnie przygotujesz projekty najwyższej jakości w krótkim czasie. Mamy klientów, którzy po naszym szkoleniu wykonują swój projekt w kilka godzin zamiast spędzać nad nim dni lub tygodnie. Będziesz miał więcej czasu na kwestie estetyczne związane ze swoim projektem, nie marnując go na szukanie sposobu osiągnięcia celu lub określonej funkcji programu.

Digital marketing i szkolenia managerskie – otrzymasz praktyczne umiejętności i aktualną wiedzę odnośnie najskuteczniejszych form dotarcia do klienta i budowania wizerunku marki. Co ważne, po naszych szkoleniach samodzielnie wykonasz działania nowoczesne działania marketingowe w obszarach video marketingu, copywritingu, pozycjonowania. SEO, web designu, grafiki reklamowej, mediów społecznościowych czy skutecznego PR swojej firmy.

Czy dostanę poświadczenie ukończonego szkolenia?

Zapewniamy certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe i Maxon – Akademia IT Media. Wystawiane są one w języku polskim lub angielskim.

Na jakiej podstawie otrzymuje się certyfikat?

Na podstawie listy obecności prowadzonej podczas zajęć oraz samodzielnie przygotowanego projektu.

Co daje mi certyfikat IT Media?

Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Niejednokrotnie klienci informują nas, że właśnie dzięki takiemu certyfikatowi dostali wymarzoną pracę. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.

Kto prowadzi zajęcia?

Stawiamy na doświadczenie i profesjonalizm. W naszym ośrodku zatrudniamy certyfikowanych trenerów Adobe oraz cenionych specjalistów w swojej dziedzinie. Poznaj naszą kadrę.

Gdzie odbywają się zajęcia?

Nasz główny ośrodek szkoleniowy znajduje się w Warszawie przy ul. Elektronowej 2, w budynku B, klatce D (klatka środkowa), na piętrze 2. Na życzenie klienta, szkolenia odbywają się także na terenie całego kraju.

Czy organizujecie szkolenia zamknięte?

Tak. Organizujemy szkolenia zamknięte na miejscu w Warszawie, a także na terenie całej Polski.

Czym się różni szkolenie od kursu?

Szkolenie zapewnia zdobycie określonych umiejętności w danym obszarze. Większość szkoleń podzielona jest na moduły. Moduł I skierowany jest do osób zaczynających swoją przygodę z danym oprogramowaniem lub takich, które do tej pory uczyły się na własną rękę a teraz chcą poszerzyć lub usystematyzować zdobytą wcześniej wiedzę . Moduł II przeznaczony jest dla bardziej zaawansowanego specjalisty, który chce skrócić do minimum czas potrzebny na przygotowanie profesjonalnych projektów oraz być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży. Komplet szkoleń z danego tematu tworzy pełen kurs. Kurs taki składa się więc z wszystkich modułów danego szkolenia, a w niektórych przypadkach poszerzony jest o dodatkowe szkolenia specjalistyczne. Kursy mają za zadanie dostarczyć komplet umiejętności w danym obszarze. Dla przykładu: Kurs Photoshop składa się z dwóch szkoleń. Szkolenia Photoshop – moduł I oraz szkolenia Photoshop – moduł II.

Kiedy i jak często odbywają się szkolenia?

Wszystkie szkolenia organizowane są cyklicznie. W naszym kalendarzu znajdziesz dokładne daty nadchodzących szkoleń.

Czy organizujecie szkolenia spełniające warunki refundacji przez Powiatowe Urzędy Pracy?

Akademia IT Media jako Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy Adobe przygotował i prowadzi wiele projektów szkoleniowych, które są finansowane we współpracy z Powiatowymi Urzędami Pracy. Zapraszamy do kontaktu z nami i indywidualnego wyboru swojej drogi szkoleniowej. Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP (2.14/00109/2005) i doświadczenie, więc chętnie służymy pomocą oraz radą.

Jeśli prowadzę działalność gospodarczą i wykupię szkolenie w IT Media, to czy mogę tę kwotę odliczyć od podatku?

Tak. Wystawiamy fakturę VAT.

W jakich godzinach odbywają się szkolenia?

Szkolenia w IT Media są prowadzone codziennie w każdy z dni roboczych w godzinach: 8:30 – 16:30

W jaki sposób są prowadzone zajęcia?

Nasze szkolenia odbywają się w kameralnych grupach 4-10 osób i mają charakter warsztatowy. Kursanci poznają praktyczne zastosowania narzędzi podczas wykonywania zadań, które zostały opracowane specjalnie na potrzeby szkolenia. Ponadto, uczestnicy mają do dyspozycji samodzielne stanowiska z możliwością wyboru komputerów działających na systemach iOS lub Windows.

Czy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia?

Po otrzymaniu zgłoszenia przesyłamy e-mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę pro forma.

Czy płatność za kurs można rozłożyć na raty?

Tak. Pełną opłatę należy uiścić najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87