Kurs Google

cena 3700 zł (netto)

(4 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Digital Marketing

I Etap: 24-25 czerwca 2021

II Etap: 9-10 września 2021

Inne terminy >

Kurs stacjonarny | online na żywo

Praktyczny warsztat z trenerem
w ośrodku szkoleniowym Adobe.

zapisz się

Kurs Google

średnia ocen: 5.0

Kurs Google

z certyfikatem Akademii IT Media

Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Kurs Google – kompleksowy kurs marketingowy w jednym miejscu.

W ramach kursu uczestniczysz w dwóch szkoleniach:

I Etap kursu: Szkolenie Google Ads – 24-25 czerwca 2021;
II Etap kursu: Szkolenie Google Analytics – 9-10 września 2021.

Z całą pewnością można powiedzieć, że Google urządza internetowy świat na nowo. Przez kilka ostatnich lat, narzędzia wypuszczane przez właściciela popularnej wyszukiwarki, stanowiły jedne z najpopularniejszych programów wspierających marketing. Ciężko sobie nawet wyobrazić świat bez Google Analytics czy Google Ads. Jednak, aby wykorzystać niezmierzony potencjał drzemiący w tych narzędziach należy je przede wszystkim doskonale poznać, w czym pomoże Ci kompleksowy Kurs Google.

Czego się nauczysz?

W ramach szkolenia Google Ads nauczysz się:

  • Zasad funkcjonowania systemu aukcyjnego Google.
  • Sposobu doboru odpowiednich słów kluczowych dla Twojego biznesu.
  • Określania i konfigurowania celów (konwersji) do mierzenia dla Twojej strony.
  • Zasad tworzenia kampanii na sieć wyszukiwania.
  • Umiejętności czytania i analizy raportów.

W ramach szkolenia Google Analytics nauczysz się:

  • Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics
  • Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny
  • Konfigurować cele (konwersje) oraz transakcje do mierzenia dla Twojej strony
  • Analizować i segmentować użytkowników witryny oraz tworzyć persony
  • Analizować kanały i źródła pozyskiwania ruchu na Twoją stronę
  • Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera
  • Analizować ścieżki konwersji i konwersje wspomagane oraz porównywać różne modele atrybucji
  • Tworzyć testy A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize
  • Tworzyć własne, niestandardowe raporty przy użyciu narzędzia Google Data Studio

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs Google skierowany jest do:

  • Właścicieli biznesów
  • Pracowników działu marketingu
  • Osób, które chcą się nauczyć nowego zawodu

Czego oczekujemy?

Pozytywnego nastawienia 🙂

Jak wygląda kurs?

Szkolenie stacjonarne

  • Praktyczne warsztaty w realu.
  • Możliwość pełnej koncentracji na nauce w Certyfikowanym Ośrodku Szkoleniowym.
  • Możliwość pracy z dodatkowymi narzędziami – udostępniamy np. tablet graficzny, kalibrator, kamerę.
  • Sposób na wymianę doświadczeń wśród uczestników z różnych branż, wydziałów czy organizacji.
  • Pełny komfort i bezpieczeństwo: przepisowe odległości, dostępne dozowniki płynu dezynfekującego, regularna dezynfekcja pomieszczeń, udostępniamy kreatywne przyłbice.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wręczone na zakończenie szkolenia.

Szkolenie online

  • Praktyczne warsztaty online | na żywo.
  • Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym.
  • Nauka z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Praktyczne ćwiczenia na żywo wraz zadawaniem pytań trenerowi.
  • Zdalna praca na wysokiej klasy komputerach udostępnionych w siedzibie IT Media.
  • Praca niezależna od mocy własnego komputera.
  • Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc.
  • Możliwość korzystania ze stanowisk IT Media w dowolnych godzinach w terminie szkolenia.
  • Certyfikat oraz drukowane materiały szkoleniowe wysłane kurierem po zakończonym szkoleniu.

Szkolenia otwarte i zamknięte

W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.

Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.

Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87

Jak wygląda kurs online?

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Nasi trenerzy

Krzysztof Wroński

Certyfikowany Specjalista Google Ads i Analytics

Prelegent na licznych konferencjach i autor publikacji w czasopismach branżowych. Trener Google Ads i Analytics.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

NIE CZEKAJ AŻ ZABRAKNIE MIEJSC!

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Program szczegółowy

Szkolenie Google Ads

Pierwsze kroki z Google Ads

  • struktura konta
  • cel kampanii
  • konfiguracja śledzenia konwersji

Planowanie kampanii

  • dobór słów kluczowych
  • grupy reklam i kampanie
  • praca z arkuszem kalkulacyjnym na dysku Google

Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania

  • tworzenie kampanii w interfejsie
  • strategia określania stawek

Podstawowa optymalizacja kampanii

  • omówienie danych i raportów

Zaawansowana optymalizacja

  • analiza raportów
  • scenariusze optymalizacyjne

Łączenie z Google Analytics

  • łączenie konta Google Ads z Google Analytics

Tworzenie list remarketingowych

  • konfiguracja pozyskiwania odbiorców
  • tworzenie list remarketingowych
  • przykładowe listy

Kampania dynamiczna

  • kampania dynamiczna w sieci wyszukiwania
  • konfiguracja kampanii dynamicznej

Ukryte opcje w Google Ads

  • poznanie ukrytych funkcji w Google Ads

Tworzenie kampanii na sieć reklamową (także w Gmail)

  • formaty reklamowe
  • metody kierowania reklam w sieci reklamowej

Tworzenie kampanii wideo na YouTube

  • formaty reklamowe
  • metody kierowania reklam wideo na YouTube
  • tworzenie przykładowej kampanii
  • omówienie dobrych praktyk i pułapek

Szkolenie Google Analytics

  • Wyjaśnienie pojęć i właściwa interpretacja danych w Google Analytics

W tej części dowiemy się w jaki sposób narzędzie zbiera dane, jak je raportuje, czym różnią się od siebie poszczególne metryki i czy da się je jednoznacznie zinterpretować.

  • Określenie mierników sukcesu dla Twojej strony internetowej

Na podstawie wcześniej omawianych pojęć, dobierzemy sobie takie, które są najważniejsze dla sukcesu Twojej witryny. Bez określenia mierników sukcesu, nigdy nie dowiesz się, czy Twoje działania przynoszą pożądany efekt, czy nie.

  • Poprawna instalacja i konfiguracja Google Analytics

Samo założenie konta i zainstalowanie kodu Google Analytics na stronie nie wystarczy. Ba, będzie wręcz oznaczało, że będziesz zbierać nieprawdziwe dane. To narzędzie wymaga odpowiedniej instalacji i konfiguracji – pokażę Ci co i jak zrobić.

  • Konfiguracja śledzenia celów i transakcji e-commerce

Aby wiedzieć, czy działania marketingowe osiągają sukces, należy wyznaczyć cele – to może być kwota sprzedaży lub liczba pozyskanów leadów. Aby GA mogło mierzyć te działania, musimy je skonfigurować w panelu. Nauczymy się jak to robić.

  • Segmentacja użytkowników na podstawie danych i tworzenie person

Przeanalizujemy odbiorców pod kątem danych demograficznych, zainteresowań, lokalizacji, urządzeń i innych wymiarów. Na tej podstawie stworzymy persony, które mogą posłużyć nam za idealnych klientów.

  • Analiza pozyskiwanego ruchu i modyfikacja konfiguracji

Sprawdzimy skąd przychodzą na naszą stronę użytkownicy z naciskiem na potencjalnych klientów lub klientów. Zmodyfikujemy konfigurację konta tak, aby prawidłowo przypisywało źródło pozyskiwanego ruchu.

  • Analiza zachowań użytkowników na stronie

Przyjrzymy się zachowaniom użytkowników na poszczególnych podstronach – stronach wejścia i wyjścia. Poszukamy pewnych trendów i zależności oraz pomówimy o tym, co zrobić, żeby usprawnić nasze podstrony pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.

  • Podsumowanie i lista wdrożeniowa

Podsumujemy dzień i przejdziemy przez listę wdrożeniową, aby mieć pewność, że niczego nie pominęliśmy.

 2 dzień

  • Google Tag Manager – instalacja i konfiguracja podstawowych tagów

Nauczymy się obsługiwać kontener tagów. Skonfigurujemy kilka podstawowych tagów, co pozwoli uniezależnić się od działu IT.

  • Google Tag Manager – zaawansowane funkcje

Omówimy sobie bardziej zaawansowane funkcje narzędzia i wdrożymy niestandardowy tag.

  • Konfiguracja niestandardowych funkcji Google Analytics

Omówimy i skonfigurujemy kilka niestandardowych funkcji GA.

  • Analiza konwersji – konwersje wspomagane, ścieżki wielokanałowe, modele atrybucji

Omówimy dokładnie raporty związane z konwersjami – czas oraz ścieżki konwersji, a także poszukamy odpowiedzi na pytanie “które źródła pomagają w osiągnięciu konwersji, a które ją finalizują”? Omówimy też jak modele atrybucji zmieniają percepcję i wyniki działań dla poszczególnych kampanii czy źródeł.

  • Testy A/B z wykorzystaniem Google Optimize

Zapoznamy się z możliwościami przeprowadzenia testów optymalizacyjnych na stronie i pokażemy w czym nam to może pomóc.

  • Raportowanie przy użyciu Google Data Studio

Nauczymy się tworzyć własne raporty w Google Data Studio – potężnym narzędziu do raportowania.

  • Najważniejsze informacje dotyczące GA4

 

Jak zdobyć dofinansowanie na Kurs Google

Chciałbyś opłacić Kurs Google ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.

O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb. Czytaj więcej >

Kurs Google opinie na temat kursu

Nasze kursy i szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Przychodząc na kurs, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku.

Sprawdź nasze opinie na Google >

Opinie z ankiet po szkoleniu

Pełen profesjonalizmy, dobra atmosfera i wysokie kompetencje wykładowcy.

-

Ośrodek szkoleniowy konkretny i pomocny. Wykładowcy przeprowadzili super ciekawe zajęcia.

- Paulina K.

Bardzo dobre przygotowanie szkoleń pod względem merytorycznym i technicznym.

- Kamila S.

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Chcesz zapytać o coś przed zakupem?

Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Dowiedz się więcej o szkoleniu

Kurs Google

Kurs Google – kompleksowy kurs marketingowy w jednym miejscu

Z całą pewnością można powiedzieć, że Google urządza internetowy świat na nowo. Przez kilka ostatnich lat, narzędzia wypuszczane przez właściciela popularnej wyszukiwarki, stanowiły jedne z najpopularniejszych programów wspierających marketing. Ciężko sobie nawet wyobrazić świat bez Google Analytics czy Google Ads. Jednak, aby wykorzystać niezmierzony potencjał drzemiący w tych narzędziach należy je przede wszystkim doskonale poznać, w czym pomoże Ci kompleksowy kurs Google, o którym krótko Ci opowiemy.

Kurs Google dla wszystkich, którzy chcą zadbać o finanse własnego biznesu

Kurs Google, który prowadzimy w formie stacjonarnej w Warszawie lub zdalnej z dowolnego miejsca na ziemi, ma charakter warsztatowy i składa się z dwóch części. Pierwsza z nich zapozna Cię z procesem ustawiania reklam i zarządzania kampaniami reklamowymi przy pomocy Google Ads, natomiast druga pomoże Ci zrozumieć potrzeby Twoich klientów przy pomocy Google Analytics co pozwoli Ci tworzyć coraz lepsze reklamy. Już widzisz o co chodzi? Jedno nie może istnieć bez drugiego, a u nas dostajesz pakiet, za który nie musisz płacić podwójnie a to nie koniec oszczędności.

Na jakie oszczędności pozwala kurs Google?

Narzędzia, które proponuje Google są stworzone po to, abyś mógł prowadzić swój biznes w sposób jak najbardziej efektywny – zwłaszcza kosztowo. Oznacza to, że oddaje do Twojej dyspozycji kompletną wiedzę na temat potrzeb Twojej grupy docelowej i system pozwalający pokazać, że to właśnie twoje usługi lub produkty mogą je zaspokoić. Wyobraź sobie, że tworzysz reklamę za pomocą Google Ads. Następnie osoby, które wpisały odpowiednią frazę w wyszukiwarkę trafiają na Twoją stronę, na której zainstalowany jest Google Analytics. Dzięki temu, możesz dokładnie prześledzić ruch użytkownika po Twojej stronie: widzisz które strony go interesują, gdzie spędza najwięcej czasu i kiedy wychodzi. To daje Ci podstawy do ewentualnego korygowania reklam i przyciągania na Twoją stronę kolejnych klientów. Czy widzisz jak kompleksowe efekty możesz uzyskać, poznając te narzędzia? Te efekty zobaczysz również w coraz bardziej adekwatnych kwotach jakie lokujesz w reklamy. Koniec z aukcjami w ciemno dzięki mierzeniu efektywności kampanii!

Czego nauczysz się podczas kompleksowego kursu Google?

Dzięki szkoleniu Google Ads i Analytics nauczysz się przede wszystkim:

  • zasad funkcjonowania systemu aukcyjnego Google dzięki czemu Twoje reklamy staną się widoczne dla szerokiej gamy użytkowników,
  • najbardziej efektywnego sposobu dobierania słów kluczowych, które doskonale uwidocznią Twój biznes w internecie,
  • określania i konfigurowania odpowiednich celów do mierzenia efektywności działań prowadzonych na Twojej stronie,
  • zasad tworzenia kampanii na sieć wyszukiwania,
  • umiejętności czytania i analizy raportów, która pozwoli Ci na optymalne prowadzenie biznesu i lokowania środków tam, gdzie zauważysz największy potencjał.

Czy ten kurs jest dla Ciebie?

Jeżeli jesteś osobą, która zajmuje się marketingiem, albo właścicielem działalności, który chce ją wnieść na nowy poziom, ten kurs zdecydowanie jest dla Ciebie. A może pracujesz w zupełnie innej branży, ale Twoim marzeniem jest zostanie marketerem? Jeżeli tak, śmiało zapinaj pasy. Mamy nadzieję, że jesteś gotowy na solidną dawkę nowej wiedzy.

Kiedy odbędzie się kurs i jak się zapisać?

Kurs Google składa się z dwóch oddzielnych części. Forma warsztatowa zapewnia dogłębne zapoznanie się z tematem i wiele ćwiczeń, które okażą się niezbędne w procesie ustawiania własnych reklam. Podczas dwóch dni szkoleniowych, przekażemy Ci niezbędną wiedzę umożliwiającą Ci dokładną analizę statystyk strony i samodzielne ustawienie reklam. Z nami staniesz się prawdziwym specjalistą. Poniżej, znajdziesz terminy szkoleń:

  • Szkolenie Google Ads – 15-16 kwietnia 2021
  • Szkolenie Google Analytics – 22 – 23 kwietnia 2021

Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć tutaj, uzupełnić formularz łącznie z wyborem formy szkolenia (stacjonarnie w Warszawie lub online na żywo). To wszystko!

System rozwoju w Akademii IT Media:

Kończąc to szkolenie
zyskujesz rangę
Specjalista

Co otrzymuję jako Specjalista:

  • Materiały szkoleniowe
  • Zniżki na oprogramowanie Adobe i tablety Wacom
  • Newsletter z materiałami rozwojowymi
  • Zaproszenia na bezpłatne
    Dni Otwarte w IT Media
  • Komplet filmów tutorialowych na Start (Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere Pro, After Effects)

dowiedz się więcej