Szkolenie Storytelling w marketingu
Wyróżnij się na tle konkurencji. Szkolenie odpowie na pytanie dlaczego warto zagłębić się w zagadnienie storytellingu!
Szkolenie Design Thinking
cena 1400 zł (netto)
16h (2 dni)
26-27 marca 2020 r.
Każdy z nas jest kreatywny, tylko nie każdy jest tego świadomy. Doświadczenie procesu Design Thinking pozwala odkryć w sobie potencjał kreatywności i inwencji. Design Thinking to konkretny sposób postrzegania rzeczywistości i skutecznego działania, który można wykorzystać do rozwiązywania problemów lub tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Dzięki połączeniu twórczego myślenia z ustrukturyzowanym procesem, każdy warsztat jest niepowtarzalny, a jednocześnie efektywny, gdyż jego rezultatem są wykonane przez uczestników prototypy rozwiązań. Szkolenie Design Thinking opiera się na zaangażowaniu i twórczej aktywności grupy, dzięki czemu przebiega w twórczej i wesołej atmosferze. Priorytetem uczestników jest cel, czyli odpowiedź na potrzebę odbiorcy/użytkownika.
Potwierdzeniem nabytej kompetencji jest stworzenie, zaprezentowanie i przetestowanie prototypu, zgodnie z zasadą „gdy umiesz o rzeczy złożonej powiedzieć prosto, to znaczy, że sam ją rozumiesz”.
UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:
UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:
UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:
Szkolenie skierowane jest do:
– Grafików
– Marketerów
– Twórców stron internetowych
– Twórców filmów i animacji
– Kierowników/Managerów
Pozytywnego nastawienia i otwartej głowy 🙂
DZIEŃ I
Omówienie kontraktu, celów szkolenia i potrzeb uczestników. Ćwiczenie wprowadzające do zagadnienia.
MODUŁ I. Wprowadzenie do Design Thinking – omawiamy założenia procesu, charakterystykę, przyglądamy się przykładom z Polski i zza granicy.
(prezentacja, film, mini wykład, dyskusja).
MODUŁ II. Odkrywanie + definiowanie problemu – za pomocą analizy dostępnych informacji docieramy do istoty problemu, poznajemy szerszy kontekst i definiujemy wyzwanie, na które będziemy szukać rozwiązań.
(ćwiczenie, prezentacja, dyskusja)
MODUŁ III, cz.2. Empatyzacja – na podstawie opracowanego wzorca odbiorcy tworzymy persony wg trzech wybranych technik.
Podsumowanie modułów I-III wraz omówieniem najważniejszych kwestii.
DZIEŃ II
Przypomnienie celów szkolenia i potrzeb uczestników. Podsumowanie modułów I-III. Ćwiczenie wprowadzające.
MODUŁ IV. Wymyślanie – faza, podczas której generujemy pomysły, a następnie wybieramy najlepsze
(praca w grupach, prezentacja na forum, dyskusja).
MODUŁ V. Wizualizacja – faza, podczas której zapoznajemy się z różnymi sposobami wizu-alizacji pomysłów i prezentujemy pomysł wybraną metodą.
(prezentacja, mini wykład, praca w grupach, prezentacja na forum, dyskusja).
MODUŁ VI, Prototypowanie – tworzenie konkretnego projektu z dostępnych materiałów, proces, model, produkt, storyboard, lista doświadczeń użytkowania, interfejsy aplikacji, rysunki.
(prezentacja, praca w grupach, prezentacja na forum, dyskusja)
MODUŁ VII, cz.2. Testowanie – wychodzimy do ludzi po to, aby na szybko zebrać od nich feedback odnośnie przygotowanego prototypu.
(wywiad, praca w grupach, przedstawienie na forum)
Podsumowanie procesu Design Thinking i jego efektów. Feedback.
Potwierdzeniem nabytej kompetencji jest stworzenie, zaprezentowanie i przetestowanie prototypu, zgodnie z zasadą „gdy umiesz o rzeczy złożonej powiedzieć prosto, to znaczy, że sam ją rozumiesz”.
Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon
Certyfikowani wykładowcy - praktycy
Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC
Certyfikat i materiały szkoleniowe
Małe, kameralne grupy szkoleniowe
Pyszny obiad i kawa
Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl
lub zadzwoń pod numer
Co otrzymuję jako Adept: