Kacper Bartnik

Kacper swoją przygodę z Unreal Engine rozpoczął ponad 9 lat temu, zaczynając od wersji 3, jako nastolatek. Na początku skupiał się na programowaniu oraz tworzeniu grafiki 3D do gier komputerowych. Z biegiem czasu jego zainteresowania i umiejętności ewoluowały, co pozwoliło mu na rozszerzenie swojej kariery o branżę filmową. Obecnie, z prawie 10-letnim doświadczeniem w sektorze filmowym, Kacper pracuje jako Unreal Generalist w branży postprodukcji i animacji 3D. Ma na swoim koncie współpracę z renomowanymi klientami, takimi jak Aston Martin, Platige Image, Media Monks oraz Tencent, co pozwoliło mu na rozwój kompetencji w różnorodnych aspektach projektowania i produkcji.

W projektach artystycznych i komercyjnych Kacper specjalizuje się w modelowaniu 3D, układaniu obiektów w scenie, tworzeniu tekstur i materiałów, oświetleniu, oraz zaawansowanym renderowaniu. Jego prace, świadczące o szerokim zakresie talentu i technicznej wiedzy, można podziwiać w portfolio dostępnym na: https://www.artstation.com/fisherowski

W Akademii IT Media prowadzi następujące szkolenia i kursy:

Kurs Unreal Engine 5 – Cinematic