Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube

cena 2300 zł (netto)

16h (2 dni)

Ścieżka: Digital Marketing

Najbliższy termin:


6-7 lutego 2020

Sprawdź inne terminy zapisz się

Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube

średnia ocen: 5.0

Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube

Czy spadający zasięg organiczny twoich treści na stronie firmowej w serwisie Facebook sprawia, że efekty twoich działań sprzedażowych maleją w zastraszającym tempie? A może chcesz aktywnie docierać nie tylko do swoich aktualnych klientów, a stale poszerzać skalę swoich działań marketingowych? Czy czujesz, że mógłbyś wykorzystać serwis YouTube jako platformę komunikacji reklamowej, ale nie wiesz jak się zabrać za te działania? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na choćby jedno z pytań, to szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube jest dla Ciebie!

Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube jest jedynym na rynku produktem zawierającym wiedzę oraz praktyczny warsztat dotyczący dwóch największych platform mediów społecznościowych na świecie i w Polsce. Podczas niego dowiesz jak wykorzystać ich potencjał reklamowy aby dotrzeć do osób, zainteresowanych twoim produktem lub usługą niskim kosztem. W praktyce samodzielnie uruchomisz swoją pierwszą kampanię reklamową w serwisach Facebook i YouTube. Poznasz tajniki skutecznego kierowania reklam oraz metody analizy wyników kampanii reklamowych. Wszystko to pod okiem doświadczone trenera posiadającego wieloletnią praktykę pracy agencyjnej jako specjalista reklamowy w serwisach Facebook i Google oraz wykładowcę i szkoleniowca, który spędził setki godzin ze studentami i uczestnikami szkoleń w całej Polsce.

Czego się nauczysz

  • planowania skutecznych kampanii reklamowych w serwisach Facebook i YouTube,
  • wdrażania kampanii we własnym zakresie od A do Z,
  • projektowania grafik reklamowych,
  • nadzorowania produkcji reklam wideo,
  • wykorzystania remarketingu,
  • analizy wyników kampanii reklamowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie Skuteczna reklama Facebook i YouTube jest skierowane do:
• osób pracujących w działach marketingu, które chcą wykorzystać potencjał reklamowych tych serwisów w celu zwiększenia rozpoznawalności marki i wzrostu sprzedaży,
• freelancerów chcących świadczyć usługi reklamowe dla swoich klientów,
• właścicieli małych firm, którzy chcą wykorzystać nowoczesne formy reklamy aby dotrzeć do nowych klientów.

Czego oczekujemy?

  • znajomości obsługi komputera,
  • posiadania strony firmowej w serwisie Facebook oraz aktywnego konta reklamowego,
  • posiadania kanału w serwisie YouTube oraz aktywnego konta Google Ads,
  • aktywnego konta w serwisie Canva.com,
  • mile widziany dostęp i podstawowa znajomość Google Analytics.

Program szczegółowy

Facebook

Wprowadzenie do reklamy w serwisie Facebook

Podstawowe zasady tworzenia reklam graficznych

  • zasady projektowania grafik reklamowych (rozkład elementów, kolorystyka, wezwanie do działania)
  • poradnik dobierania rozmiarów reklam

Praktyczny warsztat

  • projektowanie grafik reklamowych w serwisie Canva.com

Szczegółowy przegląd formatów reklamowych

  • grafika, film, karuzela i pokaz slajdów

Cele reklamowe

  • charakterystyka i dobór

Kierowanie reklamy – jak trafić do osób zainteresowanych komunikatem

  • wykorzystanie lokalizacji, danych demograficznych, zachowań i zainteresowań

Przygotowanie do tworzenia kampanii reklamowej

  • gdzie szukać informacji o grupie docelowej reklamy
  • dobór zainteresowań i zachowań w celu stworzenia idealnych grupy docelowej
  • pisanie angażujących treści reklamy
  • schemat budowy kampanii

Praktyczny warsztat

  • tworzenie reklamy typu „Ruch” krok po kroku
  • tworzenie reklamy typu „Aktywność” krok po kroku

Facebook piksel

  • działanie i wykorzystanie
  • samodzielne wdrożenie na stronie www
  • wykorzystanie ruchu na stronie do działań reklamowych

Remarketing na Facebooku

  • idea remarketingu
  • grupy niestandardowych odbiorców
  • ścieżki remarketingowe

Praktyczny warsztat

  • budowanie ścieżek remarketingowych w oparciu grupy niestandardowych odbiorców

Metody i system płatności za reklamę

  • zasady płatności
  • faktury
  • limity wydatków

Dziesięć przykazań reklamy na Facebooku

  • YouTube

Wprowadzenie do reklamy w serwisie YouTube

Szczegółowy przegląd formatów reklamowych

  • reklama In-Stream
  • reklama wideo Discovery
  • reklama w przerywniku

Tworzenie angażujących reklam

  • co powinna zawierać skuteczna kreacja reklamowa
  • przykłady dobrych praktyk

Wykorzystanie mechanizmu reklamowego do promocji treści zamieszczonych na kanale

Kierowanie reklamy – jak trafić do osób zainteresowanych komunikatem

  • wykorzystanie lokalizacji, danych demograficznych oraz zainteresowań
  • kierowanie reklamy na miejsca docelowe, słowa kluczowe i tematy filmów
  • wykorzystanie niestandardowych grup odbiorców o podobnych zainteresowaniach

Praktyczny warsztat

  • tworzenie reklamy typu „In-Stream” krok po kroku
  • tworzenie reklamy typu „wideo Discovery” krok po kroku

Sekwencja reklam

  • jak opowiedzieć historię za pomocą reklam wideo

Remarketing w serwisie YouTube

  • tworzenie grup odbiorców
  • wykorzystanie grup odbiorców w reklamie wideo
  • wykorzystanie grup odbiorców w reklamie graficznej

Metody i system płatności za reklamę

  • zasady płatności
  • faktury
  • limity wydatków

Analiza wyników kampanii reklamowych

  • jak analizować wyniki w serwisie Facebook
  • jak analizować wyniki w serwisie YouTube
  • analiza wyników przy wykorzystaniu Google Analytics

Nasi trenerzy

Bartłomiej Daniłoś

Bartłomiej Daniłoś. Specjalista w dziedzinie online marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w social media marketingu w największych serwisach: Facebook, YouTube, Instagram i LinkedIn.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Opinie z ankiet po szkoleniu

Wykładowca super, świetnie dzieli się swoją wiedzą.

-

Super extra. Będę polecał.

-

Prowadzący posiada dużą wiedzę, którą potrafi dobrze przekazać, wytłumaczyć i odpowiedzieć na dodatkowe pytania.

-

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

22 678 38 87