Szkolenie Google Analytics 4
- SKU: N/A
Szkolenie Google Analytics 4
0,00 zł
Szkolenie Google Analytics 4 z certyfikatem Akademii IT Media
Szkolenie Google Analytics 4 stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo
Aby marketing Twojej firmy był skuteczny potrzebna Ci tylko jedna rzecz. Nie, to nie jest ponadprzeciętny talent do pisania porywających tekstów czy nagrywania zapadających w pamięć spotów reklamowych. Tą jedną, tak wartościową rzeczą, która powinna być świętym gralem każdego marketingowca jest umiejętność analizy danych, która pozwoli Ci na znaczne oszczędności a także zwiększone dochody. Jednak zanim się zniechęcisz, uważając proces nauki za zbyt długi i trudny, zobacz co mamy Ci do zaproponowania.
W ramach Szkolenia Google Analytics nauczysz się:
- Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics
- Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny
- Konfigurować cele (konwersje) oraz transakcje do mierzenia dla Twojej strony
- Analizować i segmentować użytkowników witryny oraz tworzyć persony
- Analizować kanały i źródła pozyskiwania ruchu na Twoją stronę
- Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera
- Analizować ścieżki konwersji i konwersje wspomagane oraz porównywać różne modele atrybucji, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie, które źródła rozpoczynają ścieżkę konwersji, a które ją kończą
- Tworzyć testy A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize
- Tworzyć własne, niestandardowe raporty przy użyciu narzędzia Google Data Studio
- Czym różni się usługa GA4 od poprzedniej wersji i jak ją skonfigurować
Nasze szkolenia z narzędzi Google
Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?
Najczęstsze wyzwania przed naszym kursem
Szkolenie Google Analytics kierowany jest do osób początkujących, jak i osób zaawansowanych w temacie. Podczas szkolenia poznasz podstawy systemu i najlepsze praktyki.
Jeśli już pracujesz w Google Analytics to szkolenie również może być dla Ciebie – obszerna wiedza i doświadczenie prowadzącego pozwoli Ci zadać pytania z zaawansowanych tematów oraz zaprezentować własne projekty aby otrzymać rzeczowy feedback.
W trakcie szkolenia będziesz uczył się w praktyce pod okiem doświadczonego specjalisty. W krótkim czasie otrzymasz przemyślaną i wyselekcjonowaną wiedzę tak, abyś mógł samodzielnie analizować najważniejsze dane Twojej strony Google.
W trakcie kursu Trener odpowie na Twoje pytania i pokaże jak najefektywniej rozwiązać problem lub osiągnąć dany rezultat.
Zobacz film o naszym szkoleniu
Program szkolenia Google Analytics 4
Szkolenie Google Analytics prowadzone w naszym ośrodku szkoleniowym to szkolenie zamknięte dla firm, które chcą wyszkolić zespół do pracy w Google Analytics.
Szkolenie Google Analytics
Dzień I
W tej części dowiemy się w jaki sposób narzędzie zbiera dane, jak je raportuje, czym różnią się od siebie poszczególne metryki i czy da się je jednoznacznie zinterpretować.
Na podstawie wcześniej omawianych pojęć, dobierzemy sobie takie, które są najważniejsze dla sukcesu Twojej witryny. Bez określenia mierników sukcesu, nigdy nie dowiesz się, czy Twoje działania przynoszą pożądany efekt, czy nie.
Samo założenie konta i zainstalowanie kodu Google Analytics na stronie nie wystarczy. Ba, będzie wręcz oznaczało, że będziesz zbierać nieprawdziwe dane. To narzędzie wymaga odpowiedniej instalacji i konfiguracji – pokażę Ci co i jak zrobić.
Aby wiedzieć, czy działania marketingowe osiągają sukces, należy wyznaczyć cele – to może być kwota sprzedaży lub liczba pozyskanych leadów. Aby GA mogło mierzyć te działania, musimy je skonfigurować w panelu. Nauczymy się jak to robić.
Przeanalizujemy odbiorców pod kątem danych demograficznych, zainteresowań, lokalizacji, urządzeń i innych wymiarów. Na tej podstawie stworzymy persony, które mogą posłużyć nam za idealnych klientów.
Sprawdzimy skąd przychodzą na naszą stronę użytkownicy z naciskiem na potencjalnych klientów lub klientów. Zmodyfikujemy konfigurację konta tak, aby prawidłowo przypisywało źródło pozyskiwanego ruchu.
Przyjrzymy się zachowaniom użytkowników na poszczególnych podstronach – stronach wejścia i wyjścia. Poszukamy pewnych trendów i zależności oraz pomówimy o tym, co zrobić, żeby usprawnić nasze podstrony pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.
Podsumujemy dzień i przejdziemy przez listę wdrożeniową, aby mieć pewność, że niczego nie pominęliśmy.
Dzień II
Nauczymy się obsługiwać kontener tagów. Skonfigurujemy kilka podstawowych tagów, co pozwoli uniezależnić się od działu IT.
Omówimy sobie bardziej zaawansowane funkcje narzędzia i wdrożymy niestandardowy tag.
Omówimy i skonfigurujemy kilka niestandardowych funkcji GA.
Omówimy dokładnie raporty związane z konwersjami – czas oraz ścieżki konwersji, a także poszukamy odpowiedzi na pytanie “które źródła pomagają w osiągnięciu konwersji, a które ją finalizują”? Omówimy też jak modele atrybucji zmieniają percepcję i wyniki działań dla poszczególnych kampanii czy źródeł.
Zapoznamy się z możliwościami przeprowadzenia testów optymalizacyjnych na stronie i pokażemy w czym nam to może pomóc.
Nauczymy się tworzyć własne raporty w Google Data Studio – potężnym narzędziu do raportowania.
Wkrótce Google Analytics które znamy i większość stron ma zainstalowane na stronie przestanie zbierać dane, a jedynym obowiązującym będzie GA4 – najnowsza wersja. Już teraz powinniśmy je zainstalować, zbierać dane i uczyć się, pomimo że brakuje mu jeszcze wielu funkcjonalności, bo wciąż jest rozwijane.
Nasi trenerzy:
Anna Moczulska
Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku.
Współautorka e-booka “Analityka w kampaniach marketingowych”.
Dla kogo jest ten kurs?
Stacjonarnie czy online?
Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!
Szkolenie stacjonarnie
- Pełna koncentracja na nauce
- Networking
- Wizyta w Ośrodku Szkoleniowym IT Media
- Możliwość konsultacji z Zespołem IT Media
Szkolenie online na żywo
- Nauka z dowolnego miejsca na świecie
- Stałe połączenie z trenerem w czasie rzeczywistym
- Zdalna praca z Team Viewer na wysokiej klasy komputerach IT Media
- Wygodne szkolenie w zaciszu domowym
- Trener widzi prace uczestników i może pomóc zdalnie jednym kliknięciem
Opinie z ankiet po szkoleniu
Opinie z Google
Miriamus M.2023-12-29Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko.Michał Feliks2023-08-225 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznegoDawid Kowalski2023-07-03Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media.Marcin Izdebski2023-05-29Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy.Agnieszka Nowicka2023-05-23Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam!Roman Biesiadecki2023-05-18Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂Arek Brzegowy2023-04-29Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.Ogólna ocena Google4.8/5, na podstawie 73 opinii
Projekty jakie wykonasz po szkoleniu Google Analytics 4
Dzięki szkoleniu Google Analytics 4 będziesz w stanie samodzielnie analizować i raportować dane z narzędzia Google Analytics 4.
Nasze szkolenia - Akademia IT Media
Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.
Szkolenie Google Analytics 4 - dowiedz się więcej
Szkolenie Google Analytics – analizuj ruch i oszczędzaj pieniądze!
Obecnie za świetnymi wynikami sprzedaży stoją specjaliści, którzy mają doskonałą umiejętność analizy danych. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak samemu to robić, by móc rozwijać własny biznes, skorzystaj z naszego kursu Google Analytics, który odbywa się online lub w Warszawie. Dzięki niemu marketing Twojej firmy może być naprawdę skuteczny i wcale nie będzie Ci potrzebny do tego ponadprzeciętny talent do pisania porywających tekstów czy nagrywania zapadających w pamięć spotów reklamowych. Tą jedną, tak wartościową rzeczą, która powinna być świętym graalem każdego marketingowca, jest umiejętność analizy danych, która pozwoli Ci na znaczne oszczędności, a także zwiększone dochody. Jednak zanim się zniechęcisz, uważając proces nauki za zbyt długi i trudny, zapoznaj się z ofertą naszych szkoleń Google Analytics.
Analiza danych? Sprawdź, co zyskasz dzięki szkoleniu Google Analytics
Narzędzie do analizy danych – Google Analytics świetnie pokazuje, jak ważna jest ta praktyka w marketingu internetowym. Właśnie z tego powodu warto zainwestować swój czas i środki na wszelkie kursy i szkolenia związane z tą tematyką.
Skończyły się czasy, kiedy to konkurencja była niewielka i firmom niewiele było trzeba, aby sprzedać swoje produkty. Wraz z nadejściem XXI wieku pojawiły się nowe możliwości i wiele pomysłów, jednak liczba klientów pozostała taka sama. Co więc zrobić, aby wyróżnić się spośród konkurencji? Na to pytanie odpowiada analiza danych przeprowadzona przy zastosowaniu darmowego narzędzia, jakim jest Google Analytics.
Dzięki analizowaniu zachowania użytkowników swojej strony internetowej, szybko dowiesz się czego potrzebują, czego szukają i będziesz mógł im to po prostu dać. Bo jak inaczej dowiedzieć się, czego oczekują Twoi klienci? Zgadywać? To się nie uda…
Nasze szkolenie Google Analytics opracowane zostało w przystępny sposób, tak, aby każdy mógł zdobyć wiedzę potrzebną do zarządzania procesem marketingu swojego biznesu. Analiza i zrozumienie danych i statystyk dotyczących zachowań klientów są kluczowe, by móc zaprojektować skuteczną kampanię marketingową. Zainwestuj w nasz kurs Analytics, a efekty przyniosą Ci znaczne i przede wszystkim, zauważalne korzyści.
Dowiedz się, jak analizować dane na kursie Google Analytics
Czy wszyscy używają Google Analytics do mierzenia ruchu na stronie, czy efektów swoich kampanii? Świadomość na temat osiągania lepszych wyników sprzedażowych przy użyciu tego narzędzia rośnie, jednak do tej pory używali go tylko najbardziej świadomi marketerzy. Chcesz dołączyć do ich grona? Świetnie się składa, bo już dzisiaj możemy zaprosić Cię do tego świata i otworzyć przed Tobą nowe możliwości dzięki szkoleniu Google Analytics.
Kurs Google Analytics to kompletny i w pełni profesjonalny przewodnik po programie z garażu Google. Jest to jedno z najpopularniejszych i najlepszych narzędzi na rynku marketingowym, więc wykupując szkolenie, otrzymasz wiedzę, która posłuży Ci przez wiele lat. Google Analytics przyda Ci się bez względu na to, czy posiadasz zwykłą stronę czy sprzedażowy landing page lub sklep internetowy – nauczysz się zbierać i analizować dane bez względu na typ strony.
W jakiej formie jest przeprowadzane szkolenie Google Analytics?
Dla Twojej wygody oferujemy szkolenie w dwóch formach: online i stacjonarnie w Warszawie.
Zacznij świadomie analizować dane dotyczące zachowań Twoich klientów i dostosuj strategię marketingową. Nasz kurs Google Analytics Ci w tym pomoże.
Informacje dodatkowe
Zapytaj o wycenę | 22 678 3887, szkolenia@itmedia.pl |
---|---|
Miejsce szkolenia | Warszawa, Online na żywo, U klienta |
Miesiąc | |
Czas | Szkolenie w formie zamkniętej |