Szkolenie Google Analytics 4

Szkolenie Google Analytics 4

0,00 

Czas trwania: Szkolenie w formie zamkniętej

Wyczyść

Szkolenie Google Analytics 4 z certyfikatem Akademii IT Media

Szkolenie Google Analytics 4 stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Aby marketing Twojej firmy był skuteczny potrzebna Ci tylko jedna rzecz. Nie, to nie jest ponadprzeciętny talent do pisania porywających tekstów czy nagrywania zapadających w pamięć spotów reklamowych. Tą jedną, tak wartościową rzeczą, która powinna być świętym gralem każdego marketingowca jest umiejętność analizy danych, która pozwoli Ci na znaczne oszczędności a także zwiększone dochody. Jednak zanim się zniechęcisz, uważając proces nauki za zbyt długi i trudny, zobacz co mamy Ci do zaproponowania.

W ramach Szkolenia Google Analytics nauczysz się:

  • Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics
  • Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny
  • Konfigurować cele (konwersje) oraz transakcje do mierzenia dla Twojej strony
  • Analizować i segmentować użytkowników witryny oraz tworzyć persony
  • Analizować kanały i źródła pozyskiwania ruchu na Twoją stronę
  • Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera
  • Analizować ścieżki konwersji i konwersje wspomagane oraz porównywać różne modele atrybucji, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie, które źródła rozpoczynają ścieżkę konwersji, a które ją kończą
  • Tworzyć testy A/B przy pomocy narzędzia Google Optimize
  • Tworzyć własne, niestandardowe raporty przy użyciu narzędzia Google Data Studio
  • Czym różni się usługa GA4 od poprzedniej wersji i jak ją skonfigurować

Nasze szkolenia z narzędzi Google

Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?

Aktualna wiedza
Praktyczne zastosowanie
Konkretne umiejętności
Najlepsze praktyki
Feedback od praktyka z wieloletnim doświadczeniem
Komfort nauki w kameralnej grupie szkoleniowej
Projekty ćwiczeniowe, gotowe presety i zasoby
Certyfikat ukończenia szkolenia

Najczęstsze wyzwania przed naszym kursem

Szkolenie Google Analytics kierowany jest do osób początkujących, jak i osób zaawansowanych w temacie. Podczas szkolenia poznasz podstawy systemu i najlepsze praktyki.

Jeśli już pracujesz w Google Analytics to szkolenie również może być dla Ciebie – obszerna wiedza i doświadczenie prowadzącego pozwoli Ci zadać pytania z zaawansowanych tematów oraz zaprezentować własne projekty aby otrzymać rzeczowy feedback.

W trakcie szkolenia będziesz uczył się w praktyce pod okiem doświadczonego specjalisty. W krótkim czasie otrzymasz przemyślaną i wyselekcjonowaną wiedzę tak, abyś mógł samodzielnie analizować najważniejsze dane Twojej strony Google.

W trakcie kursu Trener odpowie na Twoje pytania i pokaże jak najefektywniej rozwiązać problem lub osiągnąć dany rezultat.

Zobacz film o naszym szkoleniu

Program szkolenia Google Analytics 4

Szkolenie Google Analytics prowadzone w naszym ośrodku szkoleniowym to szkolenie zamknięte dla firm, które chcą wyszkolić zespół do pracy w Google Analytics.

Szkolenie Google Analytics

Dzień I

W tej części dowiemy się w jaki sposób narzędzie zbiera dane, jak je raportuje, czym różnią się od siebie poszczególne metryki i czy da się je jednoznacznie zinterpretować.

Na podstawie wcześniej omawianych pojęć, dobierzemy sobie takie, które są najważniejsze dla sukcesu Twojej witryny. Bez określenia mierników sukcesu, nigdy nie dowiesz się, czy Twoje działania przynoszą pożądany efekt, czy nie.

Samo założenie konta i zainstalowanie kodu Google Analytics na stronie nie wystarczy. Ba, będzie wręcz oznaczało, że będziesz zbierać nieprawdziwe dane. To narzędzie wymaga odpowiedniej instalacji i konfiguracji – pokażę Ci co i jak zrobić.

Aby wiedzieć, czy działania marketingowe osiągają sukces, należy wyznaczyć cele – to może być kwota sprzedaży lub liczba pozyskanych leadów. Aby GA mogło mierzyć te działania, musimy je skonfigurować w panelu. Nauczymy się jak to robić.

Przeanalizujemy odbiorców pod kątem danych demograficznych, zainteresowań, lokalizacji, urządzeń i innych wymiarów. Na tej podstawie stworzymy persony, które mogą posłużyć nam za idealnych klientów.

Sprawdzimy skąd przychodzą na naszą stronę użytkownicy z naciskiem na potencjalnych klientów lub klientów. Zmodyfikujemy konfigurację konta tak, aby prawidłowo przypisywało źródło pozyskiwanego ruchu.

Przyjrzymy się zachowaniom użytkowników na poszczególnych podstronach – stronach wejścia i wyjścia. Poszukamy pewnych trendów i zależności oraz pomówimy o tym, co zrobić, żeby usprawnić nasze podstrony pod kątem zwiększania współczynnika konwersji.

Podsumujemy dzień i przejdziemy przez listę wdrożeniową, aby mieć pewność, że niczego nie pominęliśmy.

Dzień II

Nauczymy się obsługiwać kontener tagów. Skonfigurujemy kilka podstawowych tagów, co pozwoli uniezależnić się od działu IT.

Omówimy sobie bardziej zaawansowane funkcje narzędzia i wdrożymy niestandardowy tag.

Omówimy i skonfigurujemy kilka niestandardowych funkcji GA.

Omówimy dokładnie raporty związane z konwersjami – czas oraz ścieżki konwersji, a także poszukamy odpowiedzi na pytanie “które źródła pomagają w osiągnięciu konwersji, a które ją finalizują”? Omówimy też jak modele atrybucji zmieniają percepcję i wyniki działań dla poszczególnych kampanii czy źródeł.

Zapoznamy się z możliwościami przeprowadzenia testów optymalizacyjnych na stronie i pokażemy w czym nam to może pomóc.

Nauczymy się tworzyć własne raporty w Google Data Studio – potężnym narzędziu do raportowania.

Wkrótce Google Analytics które znamy i większość stron ma zainstalowane na stronie przestanie zbierać dane, a jedynym obowiązującym będzie GA4 – najnowsza wersja. Już teraz powinniśmy je zainstalować, zbierać dane i uczyć się, pomimo że brakuje mu jeszcze wielu funkcjonalności, bo wciąż jest rozwijane.

Nasi trenerzy:

Anna Moczulska

Anna Moczulska

Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku.

Współautorka e-booka “Analityka w kampaniach marketingowych”.

Dla kogo jest ten kurs?

Marketingowcy
Specjaliści marketingu, którzy chcą nauczyć się określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny.
Przedsiębiorcy
Właściciele firm, którzy chcą samodzielnie analizować i segmentować użytkowników swoich witryn.
Freelancerzy
Freelancerzy, którzy chcą zaoferować klientom kolejną usługę.
Osoby kreatywne
Wszystkie osoby, które chciałyby zdobyć konkretne umiejętności w Akademii IT Media.

Stacjonarnie czy online?

Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!

Szkolenie stacjonarnie
Szkolenie online na żywo

Opinie z ankiet po szkoleniu

Kamil J.
Kamil J.
Czytaj więcej
Dużo praktycznej wiedzy, wyszedłem ze szkolenia w 100 % zadowolony.
Mateusz K.
Mateusz K.
Czytaj więcej
Najlepsze szkolenia z Analyticsa na jakim dotychczas byłem.
Aleksandra K..
Aleksandra K..
Czytaj więcej
Super!
Poprzedni
Następny

Opinie z Google

Miriamus M.
Miriamus M.
2023-12-29
Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko.
Michał Feliks
Michał Feliks
2023-08-22
5 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznego
Dawid Kowalski
Dawid Kowalski
2023-07-03
Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media.
Marcin Izdebski
Marcin Izdebski
2023-05-29
Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy.
Agnieszka Nowicka
Agnieszka Nowicka
2023-05-23
Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam!
Roman Biesiadecki
Roman Biesiadecki
2023-05-18
Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂
Arek Brzegowy
Arek Brzegowy
2023-04-29
Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.

Projekty jakie wykonasz po szkoleniu Google Analytics 4

Dzięki szkoleniu Google Analytics 4 będziesz w stanie samodzielnie analizować i raportować dane z narzędzia Google Analytics 4.

Analiza danych w Google Analytics 4
Analiza danych w Google Analytics 4
Czytaj więcej
Tworzenie raportów
Tworzenie raportów
Czytaj więcej
Konfiguracja Google Analytics 4
Konfiguracja Google Analytics 4
Czytaj więcej
Obsługa Google Tag Manager
Obsługa Google Tag Manager
Czytaj więcej

Nasze szkolenia - Akademia IT Media

Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.

Nowoczesny ośrodek szkoleniowy
Nowoczesny ośrodek szkoleniowy
Czytaj więcej
Ośrodek Szkoleniowy Akademia IT Media mieści się przy ulicy Elektronowej w Warszawie. Stworzony został w nowoczesnym i przytulnym, loftowym stylu. Składa się z 6 sal szkoleniowych, przestronnej przestrzeni do odpoczynku i spożywania posiłków, trzech łazienek oraz studia do warsztatów filmowych i fotograficznych.
6 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych
6 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych
Czytaj więcej
Posiadamy 6 w pełni wyposażonych, klimatyzowanych sal szkoleniowych. Nasi kursanci uczą się wykorzystując wydajne komputery PC/MAC, najnowsze wersje oprogramowania a także o ile wymaga tego temat, nowoczesne tablety graficzne, narzędzia do streamingu czy postprodukcji.
Profesjonalne studio filmowe
Profesjonalne studio filmowe
Czytaj więcej
Nasze przestronne studio filmowe wyposażone jest w nowoczesne kamery, aparaty cyfrowe, podwieszane i mobilne lampy LED, green screen, mikrofony, gimbale, zestawy do fotogrametrii, fotografii produktowej oraz dziesiątki innych narzędzi przy pomocy, których uczymy sztuki flmowej i fotograficznej.
Certyfikat Akademii IT Media
Certyfikat Akademii IT Media
Czytaj więcej
Certyfikat ukończenia szkolenia w renomowanej Akademii IT Media jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.
Adobe Education Elite Partner
Adobe Education Elite Partner
Czytaj więcej
Jako jedyny w Polsce Ośrodek Szkoleniowy mamy zaszczyt posiadać odznakę Adobe Education Elite Partner oraz nieprzerwanie od 2005 roku jesteśmy Centrum Szkoleniowym Adobe. Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.
Black Magic Training Partner
Black Magic Training Partner
Czytaj więcej
Każdy uczestnik naszych szkoleń związanych z Davinci Resolve otrzymuje certyfikat sygnowany logiem Blackmagic Design. Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Blackmagic Design jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy.

Szkolenie Google Analytics 4 - dowiedz się więcej

Szkolenie Google Analytics – analizuj ruch i oszczędzaj pieniądze!

Obecnie za świetnymi wynikami sprzedaży stoją specjaliści, którzy mają doskonałą umiejętność analizy danych. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak samemu to robić, by móc rozwijać własny biznes, skorzystaj z naszego kursu Google Analytics, który odbywa się online lub w Warszawie. Dzięki niemu marketing Twojej firmy może być naprawdę skuteczny i wcale nie będzie Ci potrzebny do tego ponadprzeciętny talent do pisania porywających tekstów czy nagrywania zapadających w pamięć spotów reklamowych. Tą jedną, tak wartościową rzeczą, która powinna być świętym graalem każdego marketingowca, jest umiejętność analizy danych, która pozwoli Ci na znaczne oszczędności, a także zwiększone dochody. Jednak zanim się zniechęcisz, uważając proces nauki za zbyt długi i trudny, zapoznaj się z ofertą naszych szkoleń Google Analytics.

Analiza danych? Sprawdź, co zyskasz dzięki szkoleniu Google Analytics

Narzędzie do analizy danych – Google Analytics świetnie pokazuje, jak ważna jest ta praktyka w marketingu internetowym. Właśnie z tego powodu warto zainwestować swój czas i środki na wszelkie kursy i szkolenia związane z tą tematyką.

Skończyły się czasy, kiedy to konkurencja była niewielka i firmom niewiele było trzeba, aby sprzedać swoje produkty. Wraz z nadejściem XXI wieku pojawiły się nowe możliwości i wiele pomysłów, jednak liczba klientów pozostała taka sama. Co więc zrobić, aby wyróżnić się spośród konkurencji? Na to pytanie odpowiada analiza danych przeprowadzona przy zastosowaniu darmowego narzędzia, jakim jest Google Analytics.

Dzięki analizowaniu zachowania użytkowników swojej strony internetowej, szybko dowiesz się czego potrzebują, czego szukają i będziesz mógł im to po prostu dać. Bo jak inaczej dowiedzieć się, czego oczekują Twoi klienci? Zgadywać? To się nie uda…

Nasze szkolenie Google Analytics opracowane zostało w przystępny sposób, tak, aby każdy mógł zdobyć wiedzę potrzebną do zarządzania procesem marketingu swojego biznesu. Analiza i zrozumienie danych i statystyk dotyczących zachowań klientów są kluczowe, by móc zaprojektować skuteczną kampanię marketingową. Zainwestuj w nasz kurs Analytics, a efekty przyniosą Ci znaczne i przede wszystkim, zauważalne korzyści.

Dowiedz się, jak analizować dane na kursie Google Analytics

Czy wszyscy używają Google Analytics do mierzenia ruchu na stronie, czy efektów swoich kampanii? Świadomość na temat osiągania lepszych wyników sprzedażowych przy użyciu tego narzędzia rośnie, jednak do tej pory używali go tylko najbardziej świadomi marketerzy. Chcesz dołączyć do ich grona? Świetnie się składa, bo już dzisiaj możemy zaprosić Cię do tego świata i otworzyć przed Tobą nowe możliwości dzięki szkoleniu Google Analytics.

Kurs Google Analytics to kompletny i w pełni profesjonalny przewodnik po programie z garażu Google. Jest to jedno z najpopularniejszych i najlepszych narzędzi na rynku marketingowym, więc wykupując szkolenie, otrzymasz wiedzę, która posłuży Ci przez wiele lat. Google Analytics przyda Ci się bez względu na to, czy posiadasz zwykłą stronę czy sprzedażowy landing page lub sklep internetowy – nauczysz się zbierać i analizować dane bez względu na typ strony.

W jakiej formie jest przeprowadzane szkolenie Google Analytics?

Dla Twojej wygody oferujemy szkolenie w dwóch formach: online i stacjonarnie w Warszawie.

Zacznij świadomie analizować dane dotyczące zachowań Twoich klientów i dostosuj strategię marketingową. Nasz kurs Google Analytics Ci w tym pomoże.

Informacje dodatkowe

Zapytaj o wycenę

22 678 3887, szkolenia@itmedia.pl

Miejsce szkolenia

Warszawa, Online na żywo, U klienta

Miesiąc
Czas

Szkolenie w formie zamkniętej

Kursy i szkolenia

baner szkolenie google analytics

Szkolenie Google Analytics 4

Produkt dodany do koszyka

×