Szkolenie Content Marketing
- SKU: N/A

Szkolenie Content Marketing
0,00 zł netto
Szkolenie Content Marketing z certyfikatem Akademii IT Media
Szkolenie Content Marketing Warszawa i online | na żywo
W trakcie szkolenia Content Marketing zapoznasz się z elementami niezbędnymi do zbudowania skutecznej strategii marketingu treści. Omówimy kluczowe typy treści stosowane w Content Marketingu – od tekstowych po audiowizualne, a także zaplanujemy ich dystrybucję w kanałach digital. Zgodnie z dobrymi praktykami copywritingu i webwritingu stworzymy treści przyciągające i angażujące potencjalnych odbiorców. Przyjrzymy się także narzędziom wykorzystywanym przez marketerów do działań Content Marketingowych. Szkolenie prowadzone jest w formie zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji.
W ramach Szkolenia Content Marketing nauczysz się:
- Projektowania od podstaw strategii Content Marketingowej,
- Tworzenia persony, czyli realnego obrazu odbiorcy Twoich treści Content Marketingowych,
- Rodzajów treści Content Marketingowych i kanałów ich dystrybucji w Internecie,
- Technik projektowania treści, które sprawią że użytkownicy chętnie będą je czytać i dzielić się nimi,
- Prostych sposobów na znajdowanie inspiracji do tworzenia wartościowych treści,
- Projektowania treści i grafik na stronę, aby wyświetlały się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google (SEO)
- Mierników, które pomogą Ci ocenić efektywność realizowanych działań Content Marketingowych,
- Narzędzi wspierających działania w Content Marketingu.
Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?
Najczęstsze wyzwania przed naszym szkoleniem
Nasze szkolenie z content marketingu kładzie duży nacisk na tworzenie strategii, od określenia celów po wybór odpowiednich kanałów. Dzięki praktycznym warsztatom uczestnicy będą mogli stworzyć własną strategię już podczas szkolenia.
Podczas szkolenia omówimy różne rodzaje treści, od evergreen content po storytelling. Uczestnicy poznają narzędzia do researchu i otrzymają praktyczne wskazówki dotyczące copywritingu i webwritingu.
Pokażemy, jakie wskaźniki są najważniejsze i jak je mierzyć. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać narzędzia analityczne do optymalizacji swoich działań.
Podczas szkolenia przedstawimy narzędzia, które usprawniają pracę content marketerów. Pokażemy, jak efektywnie zarządzać czasem i jak osiągnąć cele przy ograniczonym budżecie.
Program szkolenie Content Marketing
Szkolenie z content marketingu obejmuje zagadnienia z rodzajów treści content marketingowych, projektowania strategii czy tworzenia person. Ma formę praktycznych warsztatów.
Szkolenie Content Marketing
- Czym jest Content Marketing – założenia i filozofia inbound marketing
- Strategia w Content Marketingu
- Content Marketing 2020 – trendy w Polsce i na świecie
- Po co to robię, czyli cele realizowane w Content Marketingu – B2B i B2C
- Grupa docelowa – jak stworzyć personę, czyli model idealnego odbiorcy treści
- Customer Journey Map – droga klienta do zakupu produktu/usługi
- Model POEM w praktyce – media płatne ,własne, pozyskane – specyfika, wady i zalety
- Harmonogram działań w Content Marketingu
- Wskaźniki efektywności i pomiar kampanii content marketingowych
Warsztat praktyczny – projektowanie persony
- Context Marketing
- Real Time Marketing
- Visual Content Marketing
- Audio Content Marketing
- Content curation
- Evergreen content
- Reklama natywna
- Storytelling
- Od własnej strony www przez case study, e-book i newsletter do webinarium.
Przegląd typów treści, ich specyfika i kluczowe elementy wpływające na zaangażowanie odbiorcy - Kanały komunikacji – od ekosystemu Facebook i Google, przez portale, serwisy eksperckie do e-mail marketingu i sieci content marketingowych.
- Narzędzia w pracy Content Marketera – przegląd
Warsztat praktyczny – budowa strategii Content Marketingowej
- Optymalizacja serwisu pod kątem SEO – SEO on-site i SEO off-site
- Algorytmy Google – jak wpływają na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce?
- Pisanie treści pod SEO. SEO copywriting, czyli jak pisać treści wartościowe dla odbiorcy i przyjazne wyszukiwarce ( długość tekstu, ilość słów kluczowych itp.)
- Trzy ekrany – smartfon, komputer, tablet, czyli jak czytamy w Internecie?
- Kluczowe zasady w projektowaniu treści internetowych – odwrócona piramida, skanowanie, skimming:
– Forma czy treść – co ważniejsze w tworzeniu skutecznych treści?
– Jak pisać językiem korzyści, który trafi w potrzeby odbiorcy?
– Nagłówek/tytuł, czyli jak zaprojektować kluczowy element naszego przekazu?
– Angażujące formuły copywriterskie – przegląd
– Wygląd i struktura tekstu mają znaczenie – wybór fontu, długość akapitu, szerokość kolumn itd. - Narzędzia webwritera – przegląd
Warsztat praktyczny- projektowanie treści
- Landing page – projektowanie skutecznej strony lądowania – dobre praktyki
(od nagłówka, przez formularz do CTA) - Marketing Automation w Content Marketingu – jak i kiedy stosować?
- Lead nurturing – dobre praktyki w podgrzewaniu leadów
Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Nasi trenerzy:
Monika Bartołd
Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu.
Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.
Dla kogo jest ten kurs?
Stacjonarnie czy online?
Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!
Szkolenie stacjonarnie
- Pełna koncentracja na nauce
- Networking
- Wizyta w Ośrodku Szkoleniowym IT Media
- Możliwość konsultacji z Zespołem IT Media
Szkolenie online na żywo
- Nauka z dowolnego miejsca na świecie
- Stałe połączenie z trenerem w czasie rzeczywistym
- Zdalna praca z Team Viewer na wysokiej klasy komputerach IT Media
- Wygodne szkolenie w zaciszu domowym
- Trener widzi prace uczestników i może pomóc zdalnie jednym kliknięciem
Opinie z ankiet po szkoleniu



Opinie z Google
Miriamus M.2023-12-29 Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko. Michał Feliks2023-08-22 5 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznego Dawid Kowalski2023-07-03 Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media. Marcin Izdebski2023-05-29 Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy. Agnieszka Nowicka2023-05-23 Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam! Roman Biesiadecki2023-05-18 Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂 Arek Brzegowy2023-04-29 Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.Ogólna ocena Google4.8/5, na podstawie 73 opinii
Projekty jakie wykonasz po szkoleniu z Content Marketingu




Nasze szkolenia - Akademia IT Media
Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.






Szkolenie Content Marketing - dowiedz się więcej
Dlaczego warto wybrać nasze szkolenie z Content Marketingu?
Czy wiesz, że każdego dnia dociera do nas średnio około 5 tysięcy komunikatów reklamowych? To sprawia, że jesteśmy coraz bardziej obojętni na klasyczne reklamy i oczekujemy od marek czegoś więcej niż prostego przekazu zawierającego perswazję. Nie lubimy nachalnych reklam i ich nie zauważamy (tzw. zjawisko banner blindness) lub blokujemy ich wyświetlanie (adblocki).
Content Marketing stał się doskonałą odpowiedzią na powyższe problemy, dając nam, jako odbiorcom atrakcyjne, angażujące i wartościowe treści. Marki zyskały jednocześnie wielu lojalnych klientów, którzy odnajdują w ich treściach, to czego potrzebują.
Jak wynika z badań IAB Polska w Polsce aż 80% marketerów deklaruje korzystanie w swoich działaniach z Content Marketingu. Jednocześnie tylko 35%* firm twierdzi, że posiada spisaną strategię Content Marketingową. Badania pokazują, że brak spisanej strategii przekłada się wprost na brak konkretnych działań w Content Marketingu.
Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, jak wprowadzić i realizować skuteczne działania marketingu treści w Twojej firmie, zapraszamy na Szkolenie Content Marketing!
Informacje dodatkowe
Zapytaj o wycenę | 22 678 3887, szkolenia@itmedia.pl |
---|---|
Miejsce szkolenia | Warszawa, Online na żywo, U klienta |
Miesiąc | |
Czas | Szkolenie w formie zamkniętej |