Kurs ZBrush – Zaawansowany

Kurs ZBrush – Zaawansowany

2 200,00 

Czas trwania: 24h | 3 dni (8.30-16.30)

Wyczyść

Kurs ZBrush Zaawansowany z certyfikatem Akademii IT Media

Kurs stacjonarnie w Warszawie lub online | na żywo

Opanowałeś podstawy ZBrusha i zamierzasz postawić krok dalej? W takim razie zachęcamy Cię do wzięcia udziału w Szkoleniu ZBrush dla zaawansowanych. Szkolenie ZBrush Zaawansowany adresowane jest do wszystkich, którzy chcą wykorzystać niezwykłe możliwości programu ZBrush – rzeźbiarzy, ilustratorów, designerów, jubilerów, osób zajmujących się concept artem, czy tych, którzy chcą pracować w przemyśle gier komputerowych i przemysłach pokrewnych. Również dla tych, którzy chcą wykorzystać skany 3D czy druk 3D na potrzeby swoich projektów. Dzięki szkoleniu przejdziesz na kolejny poziom grafiki 3D.

W ramach Szkolenia ZBrush Zaawansowany nauczysz się:

  • Optymalizować ustawienia programu by maksymalnie wykorzystać zasoby komputera
  • Grupować narzędzia we własnych menusach i paletach by pracować wygodniej i szybciej
  • Tworzyć unikalne narzędzia przy pomocy ZBrusha, Photoshopa czy importując siatki z innych aplikacji 3D oraz kontrolować istniejące
  • Łączyć zaawansowane techniki pracy z siatką – w tym strategii pracy z Subdivision Levels (poziomami podziału), Dynamesh oraz ZRemesher
  • Korzystać z najważniejszych pluginów ( SubTool Master, Transpose Master, UV Master, Decimation Master, Multi Map Exporter, 3D Print Hub)
  • Strategii pracy przy tworzeniu modeli ludzi (humanoidów)
  • Wykorzystywać narzędzia ZBrusha do zmiany pozy modela z licznymi Subtools w tym mniej znane funkcjonalności Transpose Mode oraz ZSphere rig
  • Wielu technik i narzędzi do tworzenia i pracy z twardymi powierzchniami w ZBrushu (hard surfaces)
  • Tworzyć i eksportować tekstury (color texture) w ZBrushu na bazie Polypaint (UV Master plugin)
  • Tworzyć i eksportować mapy z ZBrusha (normal, displacement, ambient occlusion)
  • Tworzyć złożone faktury powierzchni wykorzystując system warstw oraz Surface Noise Maker
  • Zaawansowanych  technik oświetlania modela w scenie i renderowania
  • Wykorzystywać skany (.stl) w pracy z ZBrushem
  • Przygotowywać projekty do różnych technologii druku 3D

Wybierz pojedyncze szkolenie lub pakiet kursów ZBrush

Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?

Praktyczne doświadczenie w pracy z programem
Porcję solidnej wiedzy teoretycznej z zakresu rzeźby cyfrowej
Znajomość najważniejszych narzędzi dostępnych w programie
Wiedzę jak poprawnie stworzyć i eksportować swój projekt
Feedback od praktyka z wieloletnim doświadczeniem
Komfort nauki w kameralnej grupie szkoleniowej
Projekty ćwiczeniowe, gotowe presety i zasoby
Wysokiej jakości projekt do osobistego portfolio

Najczęstsze wyzwania przed naszym kursem

Nie, nasz kurs ZBrush jest zaprojektowany zarówno dla początkujących, jak i dla osób z pewnym doświadczeniem w grafice 3D. Rozpoczniemy od podstaw, a następnie przejdziemy do bardziej zaawansowanych technik, aby każdy mógł rozwijać umiejętności w swoim tempie.

Kurs ZBrush jest zaprojektowany dla uczestników o różnych poziomach zaawansowania. Bez względu na to, czy jesteś początkującym, czy masz już pewne doświadczenie, trener dostosowuje program i ćwiczenia do Twojego poziomu, aby maksymalizować efektywność nauki.

Tak, kurs zapewnia materiały szkoleniowe, takie jak notatki, przewodniki i ćwiczenia, które możesz zabrać ze sobą po zakończeniu zajęć. Dodatkowo, otrzymasz dostęp do zasobów online, które pomogą Ci w dalszej nauce i praktyce.

Po ukończeniu kursu ZBrush będziesz w stanie tworzyć szczegółowe modele 3D, takie jak postacie, obiekty i sceny, oraz przygotować je do różnych zastosowań, w tym do druku 3D, gier czy wizualizacji. Kurs nauczy Cię zaawansowanych technik modelowania i teksturowania, które wykorzystasz w swoich projektach.

W trakcie kursu Trener odpowie na Twoje pytania i pokaże jak najefektywniej rozwiązać problem lub osiągnąć dany rezultat.

Zobacz film o naszym szkoleniu

Program Kurs Zbrush Zaawansowany

Kurs składa się z 3 dni warsztatowych 8.30-16.30.
Wymagamy doświadczenia w pracy z ZBrushem, gruntownej znajomości podstawowych narzędzi programu.

Dzień 1

  • RAM, Max Polygon per Mesh, Undo History, Startup Doc, Quick Save
  • optymalizacja środowiska pracy – tworzenie złożonych interfejsów
  • omówienie interfejsów dla różnego typu projektów
  • omówienie przydatnych zestawień narzędzi
  • tworzenie odrębnych menusów i subpalette – grupowanie narzędzi, szybkie wywoływanie menusów
  • Najbardziej przydatne skróty klawiszowe – omówienie
  • Wykorzystanie ikon interfejsu do szybkiego przełączania się między pędzlami (sculpting, select, mask brushes), typami stroke i alfami
  • Brushes – pełna kontrola nad właściwościami pędzli (Brush, Stroke) – omówienie wybranych zagadnień brush i jego własności
  • Brush palette – omówienie podstawowych ustawień pędzli
  • Depth
  • Auto Masking (Mask by Polygroups, BackfaceMask, Topological)
  • Smooth Brush Modifiers
  • Zaawansowane funkcje Stroke palette: praca z Lazy mouse, Lazy Mouse > Backtrack
  • Nowe funkcjonalności curve mode (m.in. Frame Mesh)
  • Zapisywanie własnych narzędzi, tworzenie ikon pędzli
  • Wgrywanie własnych narzędzi: alf, pędzli, projektów do ZBrush LightBox, tworzenie własnych folderów w LightBox
  • Wgrywanie własnych pędzli do okna dialogowego 3D Sculpting Brush (-b-)
  • Ustawienia dokumentu
  • Wykorzystanie primitieves i pędzli do tworzenia alf w ZBrushu
  • Alpha palette – modyfikowanie sposobu aplikowania alfy
  • Tworzenie alf za pomocą aplikacji 2D na przykładzie programu Adobe Photoshop
  • Tworzenie seamless alf w ZBrushu oraz Photoshopie
  • InsertMesh brushes – wprowadzenie
  • Wykorzystanie oraz tworzenie własych pędzli typu IM oraz IMM (multiresolution brushes)
  • Użycie InsertMesh brushes z krzywymi (curve mode) – kontrola dystrybucji elementów
  • Tworzenie złożonych InsertMesh brushes przy pomocy polygroups (tworzenie 3 – elementowych łańcuchów)
  • Osie w ZBrushu, grid floor
  • Praca z symetrią w ZBrushu
  • Tool > Deformation > ReSym vs. Mirror and Weld
  • Tool > Deformation > Mirror
  • Czym jest i jak działa local symmetry oraz Use Posable Symmetry
  • Model względem początku układu odniesienia – jak działają algorytmy subpalety Deformation
  • Opcja set / clear pivot point
  • Zaawansowane transformacje siatki przy pomocy transpose line
  • Mało znane skróty klawiszowe i funkcjonalności
  • Użycie pluginu TransposeMaster do pracy z licznymi SubTools

Dzień 2

  • Znaczenie właściwej topologii
  • Strategia pracy z subdivision levels
  • Tworzenie nowej topologii przy pomocy ZBrush ZRemesher (kontrola rozdzielczości, lokalnej gęstości siatki oraz przebiegu siatki przy pomocy ZRemesher Guides brushes)
  • Projekcja detalu modela wyjściowego na model z nową topologią przy pomocy SubTools > Project [czyli jaką przyjąć strategię by maksymalnie wykorzystać detale oryginału] (użycie ZRemesher w połączeniu z SubTools > Project)
  • Zalety i ograniczenia pracy z dynamiczną zmianą topologii podczas rzeźbienia
  • Ustawienia globalne vs ustawienia lokalne dla pędzli pracujących w trybie Sculptris Pro
  • Szczegółowe omówienie możliwości DynaMesh (strategia pracy z DynaMesh i subDiv poziomami podziału)
  • ShadowBox w połączeniu z ClipCurve brush
  • Topology brushe – tworzenie fragmentów siatki
  • Wykorzystanie Zspheres do retopologii
  • Strategie tworzenia modeli ludzi (humanoidów) ze względu na rodzaj projektu (ilustracja, animacja, gry komputerowe, druk 3D, concept art)
  • Stworzenie rigu / szkieletu przy pomocy Zspheres
  • Użycie rigu / szkieletu ZSphere z pluginem Transpose Master do zmiany pozy modela z wieloma subtools
  • Wykorzystanie Transpose Mode – łączenie technik
  • Generowanie map w ZBrushu
  • Export map
  • Przygotowanie UV layout w zewnętrznej aplikacji 3D na potrzeby ZBrusha
  • Importowanie modeli z UV’s do ZBrusha; sprawdzenie poprawności działania UV’s (UV check)
  • Tworzenie UV layout w ZBrushu przy pomocy pluginu UV Masters
  • Eksportowanie obiektów z nałożonym UV layout
  • Tworzenie i eksportowanie tekstury koloru (Albedo) utworzonej na bazie Polypaint
  • Tworzenie innych map w ZBrushu – wykorzystanie pluginu Multi Map Exporter
  • Vector displacement, displacement map, normal map
  • Wykorzystanie funckji Stroke > Lazy Mouse > Backtrack
  • Wykorzystanie Surface Noise Maker
  • Wykorzystanie systemu warstw (Layers)
  • Czym jest NanoMesh i do czego służy
  • Ustawienia, możliwości, przykładowe użycia NanoMesh
  • Czym jest praca z hard surface – specyfika pracy z hard surface w ZB
  • Przydatne techniki i narzędzia – omówienie
  • ZModeler brush – omówienie funkcjonalności i trybów działania
  • Wykorzystanie pędzli maski w połączeniu z polygroups oraz Tool > Deformation
  • Praca z pędzlami typu Clip, Trim oraz Slice w połączeniu z funkcjonalnościami Tool > Geometry > EdgeLoop
  • Omówienie funkcjonalności pędzli TrimDynamic, hPolish, Planar
  • Pędzle typu Chisel

Dzień 3

  • LigthCap
  • Wykorzystanie panoram .hdri do oświetlania sceny
  • AO pass
  • Wykorzystanie panoram fotograficznych jako tła renderu
  • Eksportowanie passes
  • Compositing w Photoshopie na bazie wyeksportowanych passes
  • Import skanów 3D (plików w formacie .stl) do ZBrusha
  • Przygotowywanie siatki pod projekcję detalu skanu (omówienie różnych strategii)
  • Projekcja skanu
  • Problem symetrii w pracy ze skanami
  • Czym jest druk 3D; rodzaje druku 3D (technologie, formaty plików, przygotowanie plików na potrzeby danej technologii) – omówienie
  • Rozdzielczość modelu 3D a rozdzielczość potrzebna do druku 3D w danej technologii
  • Tworzenie i kontrola grubości ścianki oraz tzw. poles przy pomocy technik wykorzystujących Dynamesh, Zmodeler Brush, Transpose units, reprojektowania detalu
  • Zmniejszanie i kontrola rozdzielczości modelu cyfrowego – użycie pluginu Decimation Master
  • Przygotowanie modelu do druku przy jednoczesnej kontroli skali – użycie pluginu 3D Print Hub
  • Kolor w druku 3D
  • Dzielenie modelu na potrzeby różnych technologii druku przy jednoczesnej kontroli skali poszczególnych elementów
  • Czym jest praca z hard surface – specyfika pracy z hard surface w ZB
  • Przydatne techniki i narzędzia – omówienie
  • ZModeler brush – omówienie funkcjonalności i trybów działania
  • Wykorzystanie pędzli maski w połączeniu z polygroups oraz Tool > Deformation
  • Praca z pędzlami typu Clip, Trim oraz Slice w połączeniu z funkcjonalnościami Tool > Geometry > EdgeLoop
  • Omówienie funkcjonalności pędzli TrimDynamic, hPolish, Planar
  • Pędzle typu Chisel
  • Czym są operacje boolowskie
  • Działanie operacji boolowskich w ZBrushu
  • Wykorzystanie ZRemesher 3.0 do automatycznego tworzenia poprawnej geometrii dla twardych powierzchni

Nasi trenerzy:

Ryszard Zimek

Ryszard Zimek

Absolwent Wydziału Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Od kilkunastu lat pracuje w mediach cyfrowych. Specjalizuje się w technologiach cyfrowych 2D oraz 3D ze szczególnym uwzględnieniem skanowania 3D, rzeźby wirtualnej oraz fotorealistycznych wizualizacji.

Na codzień pracuje z programami 2D: Adobe Photoshop, Camera Raw, Illustrator, InDesign, Sampler oraz 3D: ZBrush, Blender, Reality Capture, Marmoset Toolbag, Adobe Substance 3D Painter.

Dla kogo jest ten kurs?

Artyści 3D
Kurs uczy od podstaw, wprowadzając w świat rzeźbienia cyfrowego. Nauczysz się tworzyć złożone modele, nawet jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z grafiką 3D.
Graficy komputerowi
Zbrush pozwala na tworzenie realistycznych modeli i detali, które wzbogacą Twoje portfolio. Dzięki zaawansowanym narzędziom rozwiniesz swoje umiejętności w tworzeniu wysokiej jakości grafiki.
Projektanci postaci
Kurs oferuje narzędzia do szczegółowego modelowania postaci, od koncepcji po finalny model 3D. ZBrush pomoże Ci ożywić każdą postać z niesamowitymi detalami.
Twórcy gier
Nauczysz się tworzyć modele 3D i siatki zoptymalizowane do gier. ZBrush umożliwia tworzenie szczegółowych postaci i elementów, które można łatwo zaimplementować w produkcjach gier wideo.
Rzeźbiarze cyfrowi
ZBrush to narzędzie stworzone dla osób, które chcą przenieść swoje umiejętności rzeźbienia do świata cyfrowego. Dzięki kursowi opanujesz zaawansowane techniki modelowania i teksturowania.
Jubilerzy
Kurs pozwala na tworzenie precyzyjnych modeli biżuterii w 3D, które można później wykorzystać w produkcji lub do tworzenia unikalnych koncepcji. ZBrush umożliwia pracę z mikroszczegółami, co jest kluczowe w jubilerstwie.
Concept Artyści
Zbrush umożliwia szybkie tworzenie złożonych modeli 3D jako bazy do concept artu. Dzięki zaawansowanym narzędziom przyspieszysz proces twórczy, co pozwoli Ci łatwo eksplorować różne koncepcje.
Pasjonaci figurek i druku 3D
Zbrush jest idealny do tworzenia szczegółowych modeli figurek, które możesz wydrukować na drukarce 3D. Dzięki kursowi nauczysz się, jak tworzyć modele gotowe do druku z zachowaniem precyzyjnych detali.

Stacjonarnie czy online?

Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!

Szkolenie stacjonarnie
Szkolenie online na żywo

Opinie z ankiet po szkoleniu

Norbert
Norbert
Czytaj więcej
Bardzo przydatne i ciekawe zajęcia.
Kornelia
Kornelia
Czytaj więcej
Wszystko super. Obiady pycha 🙂
Wiktor
Wiktor
Czytaj więcej
Wszystko super i bardzo profesjonalnie.
Poprzedni
Następny

Opinie z Google

Miriamus M.
Miriamus M.
2023-12-29
Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko.
Michał Feliks
Michał Feliks
2023-08-22
5 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznego
Dawid Kowalski
Dawid Kowalski
2023-07-03
Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media.
Marcin Izdebski
Marcin Izdebski
2023-05-29
Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy.
Agnieszka Nowicka
Agnieszka Nowicka
2023-05-23
Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam!
Roman Biesiadecki
Roman Biesiadecki
2023-05-18
Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂
Arek Brzegowy
Arek Brzegowy
2023-04-29
Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.

Projekty jakie wykonasz po kursie

Dzięki Kursowi Zbrush Zaawansowany będziesz w stanie samodzielnie tworzyć wysokiej rozdzielczości rzeźby 3D.

Figurki do druku 3D
Figurki do druku 3D
Czytaj więcej
Obiekty do gier i filmów
Obiekty do gier i filmów
Czytaj więcej
Projekt jubilerski
Projekt jubilerski
Czytaj więcej
Postacie 3D do gier
Postacie 3D do gier
Czytaj więcej

Nasze szkolenia - Akademia IT Media

Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.

Nowoczesny ośrodek szkoleniowy
Nowoczesny ośrodek szkoleniowy
Czytaj więcej
Ośrodek Szkoleniowy Akademia IT Media mieści się przy ulicy Elektronowej w Warszawie. Stworzony został w nowoczesnym i przytulnym, loftowym stylu. Składa się z 6 sal szkoleniowych, przestronnej przestrzeni do odpoczynku i spożywania posiłków, trzech łazienek oraz studia do warsztatów filmowych i fotograficznych.
6 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych
6 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych
Czytaj więcej
Posiadamy 6 w pełni wyposażonych, klimatyzowanych sal szkoleniowych. Nasi kursanci uczą się wykorzystując wydajne komputery PC/MAC, najnowsze wersje oprogramowania a także o ile wymaga tego temat, nowoczesne tablety graficzne, narzędzia do streamingu czy postprodukcji.
Profesjonalne studio filmowe
Profesjonalne studio filmowe
Czytaj więcej
Nasze przestronne studio filmowe wyposażone jest w nowoczesne kamery, aparaty cyfrowe, podwieszane i mobilne lampy LED, green screen, mikrofony, gimbale, zestawy do fotogrametrii, fotografii produktowej oraz dziesiątki innych narzędzi przy pomocy, których uczymy sztuki flmowej i fotograficznej.
Certyfikat Akademii IT Media
Certyfikat Akademii IT Media
Czytaj więcej
Certyfikat ukończenia szkolenia w renomowanej Akademii IT Media jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.
Adobe Education Elite Partner
Adobe Education Elite Partner
Czytaj więcej
Jako jedyny w Polsce Ośrodek Szkoleniowy mamy zaszczyt posiadać odznakę Adobe Education Elite Partner oraz nieprzerwanie od 2005 roku jesteśmy Centrum Szkoleniowym Adobe. Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.
Black Magic Training Partner
Black Magic Training Partner
Czytaj więcej
Każdy uczestnik naszych szkoleń związanych z Davinci Resolve otrzymuje certyfikat sygnowany logiem Blackmagic Design. Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Blackmagic Design jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy.

Kurs Zbrush Zaawansowany - dowiedz się więcej

Rozwiń swoje umiejętności w ZBrush – Kurs Zaawansowany

Jeśli ukończyłeś kurs ZBrush i chcesz podnieść swoje umiejętności do poziomu zaawansowanego, nasz kurs ZBrush Zaawansowany jest idealnym krokiem w Twojej edukacji. Ten zaawansowany kurs jest zaprojektowany, aby pogłębić Twoją wiedzę o ZBrush i wprowadzić Cię w bardziej skomplikowane techniki modelowania 3D.

Jakie tematy poruszamy w Kursie ZBrush dla zaawansowanych?

  • Zaawansowane techniki rzeźbienia – Nauczysz się korzystać z narzędzi takich jak NanoMesh i ZModeler, które umożliwiają tworzenie skomplikowanych detali i wzorów na powierzchniach modeli. Poznasz techniki rzeźbienia, które pozwalają na pracę z wysokim poziomem detali oraz na tworzenie skomplikowanych struktur
  • Udoskonalanie teksturingu – Dowiesz się, jak pracować z zaawansowanymi technikami malowania, w tym korzystać z narzędzi takich jak Spotlight i UV Master. Nauczysz się tworzyć zaawansowane tekstury i mapy, które dodadzą Twoim modelom wyjątkowego realizmu i detalu.
  • Techniki subtoolów i ZBrush clipping – Opanujesz zaawansowane metody pracy z Subtoolami i narzędziami do przycinania, co pozwala na precyzyjne tworzenie złożonych modeli. Poznasz techniki, które umożliwiają integrację różnych elementów w jeden spójny projekt.
  • Zaawansowane renderowanie – Nauczysz się korzystać z zaawansowanych ustawień renderowania w ZBrush, w tym jak optymalizować oświetlenie i materiały, aby uzyskać profesjonalne efekty wizualne. Poznasz techniki zaawansowanego renderowania, które pomogą Ci w uzyskaniu wysokiej jakości renderów.
  • Tworzenie i używanie brushy – Poznasz techniki tworzenia własnych pędzli (Brushes) oraz ich używania do zaawansowanego modelowania. Nauczysz się, jak tworzyć pędzle, które idealnie pasują do Twoich potrzeb i projektów.
  • Praca z detalami i wykończeniem – Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi takich jak Decimation Master i ZBrush’s Surface Noise do tworzenia zaawansowanych detali i wykończeń. Nauczysz się, jak efektywnie przygotować modele do końcowego etapu produkcji.
  • Optymalizacja i przygotowanie modeli do użytku – Opanujesz techniki optymalizacji modeli, aby były gotowe do użycia w różnych aplikacjach, takich jak silniki gier czy animacje. Nauczysz się przygotowywać modele w sposób, który zapewni ich najwyższą jakość w finalnych projektach.
  • Praktyczne projekty – Kurs zawiera zaawansowane projekty, które pozwolą Ci zastosować zdobytą wiedzę w realnych scenariuszach, takich jak tworzenie złożonych postaci i modeli do gier i filmów animowanych.

Dlaczego warto wybrać nasze szkolenie?

  • Zaawansowane umiejętności: Kurs zapewnia pogłębioną wiedzę na temat zaawansowanych technik modelowania i teksturowania w ZBrush.
  • Eksperci w dziedzinie: Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych specjalistów, którzy dzielą się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami.
  • Elastyczność: Kurs jest dostępny online, co pozwala na naukę w dogodnym dla Ciebie miejscu.

Zapisz się na nasz kurs ZBrush Zaawansowany już dziś!

Rozwijaj swoje umiejętności w grafice 3D i opanuj zaawansowane techniki w ZBrush.Twórz zachwycające projekty i rozwijaj swoją kreatywność z Akademią IT Media!

Informacje dodatkowe

Miejsce szkolenia

Warszawa, Online na żywo

Data szkolenia

Wkrótce

Miesiąc

Gru

Czas

24h | 3 dni (8.30-16.30)

Kursy i szkolenia

Kurs ZBrush - Zaawansowany

2 200,00 

Dodaj do koszyka

Produkt dodany do koszyka

×