Szkolenie UX – Projektowanie i prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika

cena 1600 zł (netto)

16h (2 dni)
8:30-16:30

Ścieżka: Tworzenie stron www i aplikacji

Termin szkolenia: 12-13 grudnia 2020

Skontaktuj się, aby potwierdzić termin!

Praktyczny warsztat z trenerem w formie:

Szkolenia online lub Szkolenia stacjonarnego

zapisz się

Szkolenie UX – Projektowanie i prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika

Szkolenie UX – Projektowanie i prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika

z certyfikatem Akademii IT Media | Warszawa | Online

Szkolenie UX – Projektowanie i prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika zakłada stworzenie prototypów graficznych interfejsów użytkownika dla trzech różnych środowisk – strony WWW, aplikacji mobilnej oraz aplikacji na smartwatcha.

Szkolenie prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji.  Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

 

Jak wygląda Szkolenie UX Online?

Stałe połączenie video z trenerem w czasie rzeczywistym

 Praktyczne ćwiczenia na żywo, wraz zadawaniem pytań trenerowi

Uczestnik łączy się zdalnie z wysokiej klasy komputerami w siedzibie IT Media i wykonuje swoje projekty

 Trener widzi prace uczestników dzięki czemu może im w dowolnym momencie pomóc

 Bezpieczeństwo, oszczędność czasu i pieniędzy

 

W trakcie Szkolenia UX do stworzenia prototypów zostaną wykorzystane popularne serwisy i aplikacje – Adobe XD, Proto oraz Figma. Praca z różnymi programami do prototypowania pozwoli nie tylko na poznanie ich funkcjonalności w praktyce, ale również ułatwi wybór odpowiedniej aplikacji do potrzeb projektu. Przedstawione zostaną również metody szybkiego prototypowania (rapid prototyping) przydatne do błyskawicznej wizualizacji danej koncepcji.

Szkolenie UX skierowane jest do Web Designerów, Grafików komputerowych, Twórców aplikacji mobilnych itp.

Czego się nauczysz

  • Podstaw projektowania zorientowanego na użytkownika (User-Centered Design) i User Experience.
  • Praktycznych umiejętności pracy z aplikacjami/serwisami do projektowania i prototypowania graficznych interfejsów użytkownika.
  • Korzystania z wytycznych projektowych, wzorców i przewodników stylu dla różnych platform.
  • Szybkiego prototypowania pozwalającego zwizualizować koncepcję projektu.
  • Podstaw prototypowania interaktywnego interfejsu strony WWW.
  • Podstaw prototypowania interaktywnego interfejsu aplikacji mobilnej.
  • Podstaw prototypowania interaktywnego interfejsu aplikacji na smartwatch’a.
  • Narzędzi i metod ułatwiających współpracę grafika i developera (developer handoff).
  • Gdzie szukać inspiracji i źródeł do własnej nauki i doskonalenia zdobytych umiejętności.

Zobacz pełny program szkolenia >

.
Istnieje możliwość pracowania na własnych laptopach. W takim przypadku należy mieć zainstalowane poniższe aplikacje:
https://www.adobe.com/pl/products/xd.html
https://www.figma.com/downloads/
https://zeplin.io/ (na dole linki instalcyjne)
Jeśli nie masz możliwości pracy na swoim laptopie, poinformuj nas o tym, a my przygotujemy stanowisko dla Ciebie (tel. 22 678 38 87).

 

Naucz się projektowania zorientowanego na użytkownika

Szkolenie UX – Projektowanie i prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika pozwoli usprawnić efektywność współpracy zespołowej (w szczególności projektanta i developera) dzięki przygotowaniu specyfikacji projektowych (developer handoff) bezpośrednio w aplikacjach do prototypowania, jak w i dedykowanym do tego serwisie/aplikacji Zeplin. Umożliwia on m.in. importowanie ekranów projektów z aplikacji Adobe XD, Figma, Sketch, kontrolę wersji projektu, podgląd wymiarów elementów, udostępnianie zasób graficznych, budowę globalnych styli projektowych i generowanie kodu źródłowego dla różnych platform (CSS, iOS, Android).

Uczestnicy poza umiejętnościami praktycznymi zdobędą również wiedzę dotyczącą szeregu zagadnień teoretycznych związanych z projektowaniem graficznych interfejsów użytkownika. Omówiona zostanie rola prototypowania w procesie projektowania UX, różne rodzaje i zastosowanie prototypów, sposoby wykorzystania wytycznych, szablonów i przewodników stylu oraz dobre praktyki projektowe.

 

Dofinansowanie na Szkolenie UX – Projektowanie i prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika

Jesteś osobą bezrobotną lub poszukujesz pracy i chciałbyś uzyskać dofinansowanie na Szkolenie UX – Projektowanie i prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika? W Akademii IT Media prowadzimy wiele projektów szkoleniowych z Powiatowymi Urzędami Pracy. Dysponując wpisem w RIS (Rejestr Instytucji Szkoleniowych WUP (2.14/00109/2005) oraz wieloletnim doświadczeniem, pomagamy uczestnikom uzyskać dofinansowanie, które umożliwi wzięcie udziału w wymarzonym kursie, bądź szkoleniu.

W zdobyciu dofinansowania pomagamy również osobom pracującym w firmie zatrudniającej co najmniej 1 osobę na umowę o pracę. Taką możliwość uzyskamy przy wsparciu Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

Pozostałe osoby, które osiągnęły pełnoletność i mieszkają w Polsce mogą również skorzystać z nieoprocentowanych pożyczek w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”.

Dofinansowania na szkolenia – czytaj więcej >

 

Szkolenie UX – opinie

Nasze kursy i szkolenia cieszą się bardzo dobrymi opiniami. Uczestnicy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Potwierdzamy, że staramy się stawiać na doświadczoną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Przychodząc na kurs, przekonasz się, że to prawda. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku

Sprawdź nasze opinie na Google >

 

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Web Designerów, którzy chcą poznać zasady projektowania użytecznych interfejsów użytkownika;
  • Twórców aplikacji mobilnych, którzy chcą tworzyć projekty zorientowane na użytkownika;
  • Grafików komputerowych, którzy na co dzień współpracują z Web Developerami i chcą lepiej zrozumieć ich potrzeby;
  • innych osób pragnących nauczyć się tworzenia prototypów graficznych interfejsów użytkownika dla trzech różnych środowisk: strony WWW, aplikacji mobilnej oraz aplikacji na smartwatcha.

 

Czego oczekujemy?

Mile widziana wiedza na temat podstaw User Experience.

Istnieje możliwość pracowania na własnych laptopach. W takim przypadku należy mieć zainstalowane poniższe aplikacje:
https://www.adobe.com/pl/products/xd.html
https://www.figma.com/downloads/
https://zeplin.io/ (na dole linki instalcyjne)
Jeśli nie masz możliwości pracy na swoim laptopie, poinformuj nas o tym, a my przygotujemy stanowisko dla Ciebie (tel. 22 678 38 87).

Program szczegółowy

  • Podstawy projektowania zorientowanego na użytkownika (User-Centered Design)
  • Rola prototypowania w procesie User Experience
  • Rodzaje prototypów i ich zastosowania
  • Wytyczne, wzorce projektowe i przewodniki stylu
  • Dobre praktyki w prototypowaniu interfejsów użytkownika
  • Metody szybkiego prototypowania (rapid prototyping)

Adobe XD – prototypowanie graficznego interfejsu użytkownika dla strony WWW

  • Trendy w projektowaniu interfejsów graficznych stron WWW
  • Wprowadzenie i przegląd najważniejszych funkcji aplikacji Adobe XD
  • Integracja z programami graficznymi
  • Praca z narzędziami wektorowymi, kształtami i symbolami
  • Projektowanie stron i zawartości
  • Importowanie zasobów graficznych
  • Wykorzystanie funkcji optymalizujących pracę nad projektem (Advanced Repeat Grid, Responsive Resize itp.)
  • Komponenty i stany
  • Funkcja Auto-Animate na przykładach
  • Tworzenie prototypu interaktywnego
  • Wykorzystanie integracji głosowej
  • Podgląd projektu
  • Eksport zasobów
  • Przygotowanie materiałów handoff dla developera

Figma – prototypowanie graficznego interfejsu użytkownika dla aplikacji mobilnej

  • Trendy w projektowaniu interfejsów graficznych aplikacji mobilnych
  • Wprowadzenie i przegląd najważniejszych funkcji aplikacji/serwisu Figma
  • Projektowanie ekranów aplikacji i praca z narzędziami
  • Importowanie zasobów graficznych
  • Komponenty, style i biblioteki
  • Tworzenie prototypu interaktywnego
  • Podgląd projektu
  • Praca zespołowa
  • Współdzielenie projektu
  • Optymalizacja grafik
  • Eksport zasobów
  • Przygotowanie materiałów handoff dla developera

Proto – projektowanie graficznego interfejsu użytkownika aplikacji na smartwatch’a

  • Trendy w projektowaniu interfejsów graficznych aplikacji dla smartwatch’y
  • Wprowadzenie do interfejsu i przegląd najważniejszych funkcji serwisu Proto
  • Projektowanie ekranów aplikacji
  • Wykorzystanie bibliotek projektowych
  • Importowanie zasobów graficznych
  • Komponenty i przykłady ich użycia
  • Projektowanie stanów
  • Budowa kontenerów
  • Tworzenie prototypu interaktywnego
  • Tworzenie animacji
  • Wprowadzenie do zmiennych
  • Publikowanie projektu
  • Podgląd projektu
  • Współdzielenie i praca zespołowa nad projektem
  • Eksport zasobów
  • Przygotowanie do testów użyteczności projektu

Zeplin – współpraca grafika i developera w tworzeniu graficznych interfejsów użytkownika

  • Rola aplikacji/serwisu Zeplin we współpracy projektanta i developera
  • Importowanie ekranów aplikacji z programów Adobe XD i Figma
  • Organizowanie i opisywanie zasobów
  • Kontrola wersji projektu
  • Tworzenie przewodnika stylów i stylów globalnych
  • Komponenty
  • Współdzielenie projektów i zasobów
  • Eksport zasobów
  • Przygotowanie materiałów handoff dla developera

Podsumowanie szkolenia, udostępnienie źródeł inspiracji i zasobów do pracy własnej.

Nasi trenerzy

Marcin Wichrowski

Specjalizuje się w zagadnieniach Human-Computer Interaction, Augmented Reality oraz Interactive Digital Storytelling. Autor artykułów naukowych dotyczących wykorzystania multimediów na potrzeby edukacji, sztuki, medycyny oraz wsparcia osób niepełnosprawnych.

dowiedz się więcej
o tym wykładowcy

Standard szkolenia

Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon

Certyfikowani wykładowcy - praktycy

Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC

Certyfikat i materiały szkoleniowe

Małe, kameralne grupy szkoleniowe

Pyszny obiad i kawa

Zaloguj się, by móc dodawać opinie
IT Media
Average rating:  
 0 reviews

Czcesz zapytać o coś przed zakupem?
Napisz do nas na szkolenia@itmedia.pl

lub zadzwoń pod numer

+48 22 678 38 87

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne oraz online. Skontaktuj się, aby potwierdzić terminu wybranego szkolenia!