Szkolenie Digital marketing
- SKU: N/A
Szkolenie Digital marketing
2 600,00 zł netto
Szkolenie Digital marketing z certyfikatem Akademii IT Media
Szkolenie Digital marketing stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo
Mamy zaszczyt zaprosić Cię na Szkolenie Digital Marketing! Kurs prowadzony jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.
W jaki sposób skutecznie przebić się z komunikatem do naszych potencjalnych klientów w sieci?
Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać?
Jak najefektywniej wykorzystać budżety reklamowe, aby przełożyły się na realną sprzedaż czy wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz podczas 2-dniowego szkolenia.
Uczestnik posiada dodatkową darmową 1h konsultacji z trenerką po szkoleniu w terminie 6 miesięcy od zakończonego szkolenia.
Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?
Najczęstsze wyzwania przed naszym kursem
Nasz program szkoleniowy zapewnia całościowe spojrzenie na digital marketing, od podstawowych po zaawansowane zagadnienia. Dzięki temu zyskasz solidną wiedzę niezbędną do skutecznego działania w sieci.
Nauczymy Cię, jak poprawnie interpretować dane i wykorzystywać je do optymalizacji kampanii. Dzięki temu będziesz w stanie podejmować data-driven decisions i osiągać lepsze wyniki.
Pokażemy Ci, jak zbudować spójną strategię marketingową i skoordynować działania w różnych kanałach. Dzięki temu osiągniesz synergiczny efekt i zwiększysz skuteczność swoich kampanii.
W trakcie kursu Trener odpowie na Twoje pytania i pokaże jak najefektywniej rozwiązać problem lub osiągnąć dany rezultat.
Zobacz film o naszym szkoleniu
Program szkolenia z digital marketingu
Nasz program szkoleniowy to inwestycja w Twoją przyszłość. Dzięki nam zyskasz pewność siebie, nową wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w świecie digital marketingu.
Rekomendujemy zabranie swojego komputera z aktywnymi dostępami do firmowych kont (min. Facebook, Linkedin, Google)
Szkolenie Digital Marketing
- E-marketing – rozwój i kluczowe trendy na rynku internetowym
- Rynek reklamy online w Polsce (potencjał i struktura rynku, definicje i pojęcia, standardy reklamowe, modele emisji reklamy, sprzedaż i zakup powierzchni reklamowej, mierniki skuteczności działań online)
- Kim jest klient w internecie, czyli jak zmieniały się zachowania odbiorców w sieci
- Planowanie skutecznych kampanii reklamowych online
- Cele kampanii reklamowych i wskaźniki efektywności w digitalu (KPI)
- Badanie i definiowanie grup docelowych (persony)
- Planowanie i dobór powierzchni reklamowej w internecie – profile odbiorców serwisów, ceny reklam, efektywność reklam, aspekty techniczne
- Skuteczne przekazy reklamowe, czyli jaką reklamę lubią odbiorcy (język i grafika reklam, aspekty techniczne)
- Monitoring i optymalizacja działań reklamowych
- Ćwiczenie praktyczne
- Strona www – o co zadbać przy projektowaniu nowoczesnych serwisów www?
- Search Engine Marketing – jak wykorzystać marketing w wyszukiwarkach do działań sprzedażowych i wizerunkowych marki?
- SEO Search Engine Optimization, czyli jak przygotować stronę www, aby wyświetlała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google?
- SEA – Search Engine Advertising (Pay Per Click)- podstawy projektowania kampanii reklamowych w Google Ads (zasady działania platformy, tworzenie reklam – krok po kroku, optymalizacja kampanii Google Ads)
- Kluczowe hasła i definicje w e-mail marketingu
- Dobre praktyki w budowaniu i segmentacji baz odbiorców
- Konstruowanie angażujących kreacji e-maili marketingowych / reklamowych (treść, grafika itp.)
- Marketing automation – czym jest i jak wspiera działania marketingowe marki
- Case studies – przegląd narzędzi e-mail marketingowych
- Ćwiczenie praktyczne
- Rodzaje treści i kanały dystrybucji treści w content marketingu – przegląd
- Copywriting i webwriting w content marketingu (tekst, video, GIF, infografiki, mix)
- Monitoring i pomiar efektywności działań content marketingowych
- Case studies – przegląd narzędzi do content marketingu
- Ćwiczenie praktyczne
- Obraz mediów społecznościowych: największe platformy społecznościowe i typologia użytkowników mediów społecznościowych w badaniach
- Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn – charakterystyka odbiorców, specyfika serwisów, możliwości reklamowe
- Jak tworzyć skuteczne treści w social media – dobre praktyki
- Rynek Influencer marketing – jak efektywnie współpracować na linii marka – influencer?
- Jak przygotować się i reagować na kryzysy w mediach społecznościowych
co i jak mierzyć w mediach społecznościowych? - Case studies
- Trendy, definicje i standardy reklamy video (formaty, modele rozliczeń)
- Reklama na YouTube – potencjał, przegląd formatów reklamowych, kanały na YT, modele obecności marki na YouTube
- Case studies
- Tendencje, definicje, dane o rynku
- Standardy reklamy mobile – rodzaje reklam, formaty reklamowe, modele rozliczeń itp.
- Kluczowe zjawiska w mobile – Artificial Inteligence, Augmented Reality, Internet of Things
- Case studies
Nasi trenerzy:
Anna Ledwoń-Blacha
Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych.
Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.
Anna Robotycka
Ekspertka zarządzania kryzysowego.
Trener DIMAQ, doradca zarządów spółek, konsultant ds. digital.
Monika Bartołd
Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu.
Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.
Dla kogo jest ten kurs?
Stacjonarnie czy online?
Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!
Szkolenie stacjonarnie
- Pełna koncentracja na nauce
- Networking
- Wizyta w Ośrodku Szkoleniowym IT Media
- Możliwość konsultacji z Zespołem IT Media
Szkolenie online na żywo
- Nauka z dowolnego miejsca na świecie
- Stałe połączenie z trenerem w czasie rzeczywistym
- Zdalna praca z Team Viewer na wysokiej klasy komputerach IT Media
- Wygodne szkolenie w zaciszu domowym
- Trener widzi prace uczestników i może pomóc zdalnie jednym kliknięciem
Opinie z ankiet po szkoleniu
Opinie z Google
Miriamus M.2023-12-29 Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko. Michał Feliks2023-08-22 5 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznego Dawid Kowalski2023-07-03 Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media. Marcin Izdebski2023-05-29 Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy. Agnieszka Nowicka2023-05-23 Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam! Roman Biesiadecki2023-05-18 Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂 Arek Brzegowy2023-04-29 Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.Ogólna ocena Google4.8/5, na podstawie 73 opinii
Projekty jakie wykonasz po szkoleniu z digital marketingu
Dzięki szkoleniu z digital marketingu poprawisz swoje umiejętności w tworzeniu reklam.
Nasze szkolenia - Akademia IT Media
Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.
Szkolenie Digital marketing - dowiedz się więcej
Czy wiesz, że w Polsce w 2019r. po raz pierwszy w historii wydatki na reklamę w internecie są wyższe niż wydatki na reklamę w TV?* To przełomowy moment dla naszego rynku reklamowego!
W Polsce z Internetu korzysta już ponad 28 milionów osób, czyli blisko 75% Polaków.
Jak wynika z badań firmy McKinsey, średnio spędzamy w internecie 11 godzin dziennie wykorzystując do tego różne urządzenia – laptop, smartfon czy tablet.
Zarówno globalne marki z dużymi budżetami reklamowymi, jak i niewielcy przedsiębiorcy dostrzegają potencjał internetu i wykorzystują go do swoich działań marketingowych. Jednocześnie badania pokazują, że przeciętnie każdego dnia dociera do nas aż 5 tysięcy przekazów reklamowych.
W jaki więc sposób skutecznie przebić się z komunikatem do naszych potencjalnych klientów w sieci?
Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać?
Jak najefektywniej wykorzystać budżety reklamowe, aby przełożyły się na realną sprzedaż czy wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów?
Odpowiedzi na te pytania znajdziesz podczas 2-dniowego szkolenia.
Informacje dodatkowe
Miejsce szkolenia | Warszawa, Online na żywo |
---|---|
Data szkolenia | 16.04.2025-17.04.2025 |
Miesiąc | Kwi |
Czas | 16h (2 dni) |