Szkolenie Digital marketing

Szkolenie Digital marketing

2 600,00  netto

Czas trwania: 16h (2 dni)

Wyczyść

Szkolenie Digital marketing z certyfikatem Akademii IT Media

Szkolenie Digital marketing stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Mamy zaszczyt zaprosić Cię na Szkolenie Digital Marketing! Kurs prowadzony jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.

W jaki sposób skutecznie przebić się z komunikatem do naszych potencjalnych klientów w sieci?
Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać?
Jak najefektywniej wykorzystać budżety reklamowe, aby przełożyły się na realną sprzedaż czy wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz podczas 2-dniowego szkolenia.

Uczestnik posiada dodatkową darmową 1h konsultacji z trenerką po szkoleniu w terminie 6 miesięcy od zakończonego szkolenia.

Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?

Kompleksowe podejście
Program obejmuje wszystkie kluczowe aspekty digital marketingu, dzięki czemu otrzymasz solidne podstawy teoretyczne i praktyczne.
Aktualna wiedza
Program jest na bieżąco aktualizowany, aby dostarczać najnowsze informacje o trendach i narzędziach w branży.
Praktyczne ćwiczenia
Ćwiczenia praktyczne pozwolą utrwalić zdobytą wiedzę i zdobyć praktyczne umiejętności.
Wsparcie eksperta
Naszym kursantom zapewniamy możliwość zadawania pytań. Co więcej, otrzymasz darmową 1h konsultacji po szkoleniu.

Najczęstsze wyzwania przed naszym kursem

Nasz program szkoleniowy zapewnia całościowe spojrzenie na digital marketing, od podstawowych po zaawansowane zagadnienia. Dzięki temu zyskasz solidną wiedzę niezbędną do skutecznego działania w sieci.

Nauczymy Cię, jak poprawnie interpretować dane i wykorzystywać je do optymalizacji kampanii. Dzięki temu będziesz w stanie podejmować data-driven decisions i osiągać lepsze wyniki.

Pokażemy Ci, jak zbudować spójną strategię marketingową i skoordynować działania w różnych kanałach. Dzięki temu osiągniesz synergiczny efekt i zwiększysz skuteczność swoich kampanii.

W trakcie kursu Trener odpowie na Twoje pytania i pokaże jak najefektywniej rozwiązać problem lub osiągnąć dany rezultat.

Zobacz film o naszym szkoleniu

Program szkolenia z digital marketingu

Nasz program szkoleniowy to inwestycja w Twoją przyszłość. Dzięki nam zyskasz pewność siebie, nową wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w świecie digital marketingu.

Rekomendujemy zabranie swojego komputera z aktywnymi dostępami do firmowych kont (min. Facebook, Linkedin, Google)

Szkolenie Digital Marketing

  • E-marketing – rozwój i kluczowe trendy na rynku internetowym
  • Rynek reklamy online w Polsce (potencjał i struktura rynku, definicje i pojęcia, standardy reklamowe, modele emisji reklamy, sprzedaż i zakup powierzchni reklamowej, mierniki skuteczności działań online)
  • Kim jest klient w internecie, czyli jak zmieniały się zachowania odbiorców w sieci
  • Planowanie skutecznych kampanii reklamowych online
  • Cele kampanii reklamowych i wskaźniki efektywności w digitalu (KPI)
  • Badanie i definiowanie grup docelowych (persony)
  • Planowanie i dobór powierzchni reklamowej w internecie – profile odbiorców serwisów, ceny reklam, efektywność reklam, aspekty techniczne
  • Skuteczne przekazy reklamowe, czyli jaką reklamę lubią odbiorcy (język i grafika reklam, aspekty techniczne)
  • Monitoring i optymalizacja działań reklamowych
  • Ćwiczenie praktyczne
  • Strona www – o co zadbać przy projektowaniu nowoczesnych serwisów www?
  • Search Engine Marketing – jak wykorzystać marketing w wyszukiwarkach do działań sprzedażowych i wizerunkowych marki?
  • SEO Search Engine Optimization, czyli jak przygotować stronę www, aby wyświetlała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google?
  • SEA – Search Engine Advertising (Pay Per Click)- podstawy projektowania kampanii reklamowych w Google Ads (zasady działania platformy, tworzenie reklam – krok po kroku, optymalizacja kampanii Google Ads)
  • Kluczowe hasła i definicje w e-mail marketingu
  • Dobre praktyki w budowaniu i segmentacji baz odbiorców
  • Konstruowanie angażujących kreacji e-maili marketingowych  / reklamowych (treść, grafika itp.)
  • Marketing automation – czym jest i jak wspiera działania marketingowe marki
  • Case studies – przegląd narzędzi e-mail marketingowych
  • Ćwiczenie praktyczne
  • Rodzaje treści i kanały dystrybucji treści w content marketingu – przegląd
  • Copywriting i webwriting w content marketingu (tekst, video, GIF, infografiki, mix)
  • Monitoring i pomiar efektywności działań content marketingowych
  • Case studies – przegląd narzędzi do content marketingu
  • Ćwiczenie praktyczne
  • Obraz mediów społecznościowych: największe platformy społecznościowe i typologia użytkowników mediów społecznościowych w badaniach
  • Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn – charakterystyka odbiorców, specyfika serwisów, możliwości reklamowe
  • Jak tworzyć skuteczne treści w social media – dobre praktyki
  • Rynek Influencer marketing – jak efektywnie współpracować na linii marka – influencer?
  • Jak przygotować się i reagować na kryzysy w mediach społecznościowych
    co i jak mierzyć w mediach społecznościowych?
  • Case studies
  • Trendy, definicje i standardy reklamy video (formaty, modele rozliczeń)
  • Reklama na YouTube – potencjał, przegląd formatów reklamowych, kanały na YT, modele obecności marki na YouTube
  • Case studies
  • Tendencje, definicje, dane o rynku
  • Standardy reklamy mobile – rodzaje reklam, formaty reklamowe, modele rozliczeń itp.
  • Kluczowe zjawiska w mobile – Artificial Inteligence, Augmented Reality, Internet of Things
  • Case studies

Nasi trenerzy:

Anna Ledwoń-Blacha

Anna Ledwoń-Blacha

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych.

Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.

Anna Robotycka

Anna Robotycka

Ekspertka zarządzania kryzysowego.

Trener DIMAQ, doradca zarządów spółek, konsultant ds. digital.

Monika Bartołd

Monika Bartołd

Trenerka biznesu, certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification, konsultantka e-marketingu.

Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej.

Dla kogo jest ten kurs?

Marketingowcy
Specjaliści marketingu, którzy chcą podnieść kwalifikacje z zakresu digital marketingu.
Managerowie
Zarządzający, chcący budować świadomie markę w digital marketingu.
Specjaliści PR
PR-owcy, którzy chcą poszerzyć kompetencje i poznać skuteczne techniki marketingowe.
Freelancerzy
Aby wykorzystać potencjał, jaki daje marketing w internecie do zwiększania rozpoznawalności marki i sprzedaży produktów/usług.
Właściciele MŚP
Właściciele, którzy chcą uzyskać przydatną i praktyczną wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prowadzenia biznesu.
Osoby kreatywne
Wszyscy, którzy chcieliby zdobyć konkretne umiejętności z zakresu digital marketingu.

Stacjonarnie czy online?

Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!

Szkolenie stacjonarnie
Szkolenie online na żywo

Opinie z ankiet po szkoleniu

Edyta Jankowska
Edyta JankowskaUrząd Marszałkowski Województwa Mazowiekciego w Warszawie
Czytaj więcej
Bardzo ciekawe szkolenie, przekazanie bardzo dużej ilości wiedzy w krótkim czasie. Bardzo dobre przygotowanie p. Moniki Bartołd, która w bardzo ciekawy i przystępny sposób opowiadała o możliwościach działania w digital marketingu.
Aleksandra Gierat
Aleksandra Gierat
Czytaj więcej
Na tak szeroką tematykę, szkolenie było bardzo dobrze przygotowane.
 Monika Kamińska
Monika Kamińska
Czytaj więcej
Anna Ledwoń to specjalistka w swoim fachu. Bardzo kreatywna, z dużą wiedzą.
Sławomir Lech
Sławomir LechChmielnicke Centrum Kultury
Czytaj więcej
Jestem bardzo zadowolony.
Poprzedni
Następny

Opinie z Google

Projekty jakie wykonasz po szkoleniu z digital marketingu

Dzięki szkoleniu z digital marketingu poprawisz swoje umiejętności w tworzeniu reklam.

Prowadzenie strony internetowej
Prowadzenie strony internetowej
Czytaj więcej
Kampanie digital marketingowe
Kampanie digital marketingowe
Czytaj więcej
Analiza danych marketingowych
Analiza danych marketingowych
Czytaj więcej
Optymalizacja strony pod SEO
Optymalizacja strony pod SEO
Czytaj więcej

Nasze szkolenia - Akademia IT Media

Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.

Nowoczesny ośrodek szkoleniowy
Nowoczesny ośrodek szkoleniowy
Czytaj więcej
Ośrodek Szkoleniowy Akademia IT Media mieści się przy ulicy Elektronowej w Warszawie. Stworzony został w nowoczesnym i przytulnym, loftowym stylu. Składa się z 6 sal szkoleniowych, przestronnej przestrzeni do odpoczynku i spożywania posiłków, trzech łazienek oraz studia do warsztatów filmowych i fotograficznych.
6 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych
6 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych
Czytaj więcej
Posiadamy 6 w pełni wyposażonych, klimatyzowanych sal szkoleniowych. Nasi kursanci uczą się wykorzystując wydajne komputery PC/MAC, najnowsze wersje oprogramowania a także o ile wymaga tego temat, nowoczesne tablety graficzne, narzędzia do streamingu czy postprodukcji.
Profesjonalne studio filmowe
Profesjonalne studio filmowe
Czytaj więcej
Nasze przestronne studio filmowe wyposażone jest w nowoczesne kamery, aparaty cyfrowe, podwieszane i mobilne lampy LED, green screen, mikrofony, gimbale, zestawy do fotogrametrii, fotografii produktowej oraz dziesiątki innych narzędzi przy pomocy, których uczymy sztuki flmowej i fotograficznej.
Certyfikat Akademii IT Media
Certyfikat Akademii IT Media
Czytaj więcej
Certyfikat ukończenia szkolenia w renomowanej Akademii IT Media jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.
Adobe Education Elite Partner
Adobe Education Elite Partner
Czytaj więcej
Jako jedyny w Polsce Ośrodek Szkoleniowy mamy zaszczyt posiadać odznakę Adobe Education Elite Partner oraz nieprzerwanie od 2005 roku jesteśmy Centrum Szkoleniowym Adobe. Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.
Black Magic Training Partner
Black Magic Training Partner
Czytaj więcej
Każdy uczestnik naszych szkoleń związanych z Davinci Resolve otrzymuje certyfikat sygnowany logiem Blackmagic Design. Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Blackmagic Design jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy.

Szkolenie Digital marketing - dowiedz się więcej

Czy wiesz, że w Polsce w 2019r. po raz pierwszy w historii wydatki na reklamę w internecie są wyższe niż wydatki na reklamę w TV?* To przełomowy moment dla naszego rynku reklamowego!

W Polsce z Internetu korzysta już ponad 28 milionów osób, czyli blisko 75% Polaków.

Jak wynika z badań firmy McKinsey, średnio spędzamy w internecie 11 godzin dziennie wykorzystując do tego różne urządzenia – laptop, smartfon czy tablet.

Zarówno globalne marki z dużymi budżetami reklamowymi, jak i niewielcy przedsiębiorcy dostrzegają potencjał internetu i wykorzystują go do swoich działań marketingowych. Jednocześnie badania pokazują, że przeciętnie każdego dnia dociera do nas aż 5 tysięcy przekazów reklamowych.

W jaki więc sposób skutecznie przebić się z komunikatem do naszych potencjalnych klientów w sieci?
Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać?
Jak najefektywniej wykorzystać budżety reklamowe, aby przełożyły się na realną sprzedaż czy wzrost rozpoznawalności marki wśród internautów?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz podczas 2-dniowego szkolenia.

Informacje dodatkowe

Miejsce szkolenia

Warszawa, Online na żywo

Data szkolenia

16.04.2025-17.04.2025

Miesiąc

Kwi

Czas

16h (2 dni)

Kursy i szkolenia

baner szkolenie digital marketing

Szkolenie Digital marketing

2 600,00  netto

Dodaj do koszyka

Produkt dodany do koszyka

×