Kurs UX/UI Designer – Pakiet
- SKU: N/A
Kurs UX/UI Designer – Pakiet
4 900,00 zł
Kurs UX/UI Designer certyfikatem Akademii IT Media
Kurs stacjonarnie w Warszawie
Jako jedyny w Polsce Elitarny Edukacyjny Partner Adobe mamy zaszczyt zaprosić Cię na Kurs UX/UI Designer! Kurs prowadzony jest w formie stacjonarnej w naszym Ośrodku Szkoleniowym w Warszawie. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.
Kurs UX/UI Designer to pakiet 3 szkoleń:
Ten kurs składa się z trzech dostępnych osobno szkoleń
Kurs UX/UI Designer - Pakiet
Cena: 4900 zł (netto)
68 h (6 dni)
Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?
Najczęstsze wyzwania przed naszym kursem
Mnogość dostępnych kursów i tutoriali może przytłoczyć. Wybierając nasz kurs UX UI Designer oszczędzisz swój czas na szukaniu darmowych poradników. Pod okiem doświadczonych trenerów zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności oraz znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania.
Zobacz filmu o naszym szkoleniu
Program Kursu UX/UI Designer - Pakiet
Kurs składa się z 6 dni warsztatowych (8.30-16.30):
Szkolenie User Experience – Złote zasady projektowania
Dzień 1
- Wprowadzenie do zagadnień z dziedziny Interakcji Człowiek-Komputer (Human-Computer Interaction).
- Podstawy projektowania zorientowanego na użytkownika (User-Centered Design).
- Wytyczne i zasady projektowania interfejsów użytkownika dla rozwiązań internetowych i mobilnych.
- Analiza współczesnych trendów w projektowaniu interfejsów użytkownika na przykładach.
- Proces koncepcyjny i analiza wymagań projektowych.
Dzień 2
- Badanie potrzeb użytkowników w procesie projektowania rozwiązań interaktywnych.
- Podstawy tworzenia architektury informacji.
- Tworzenie prototypów interfejsów użytkownika o różnym poziomie dokładności za pomocą wybranych technik i narzędzi.
- Metody testowania użyteczności i przegląd narzędzi do ich przeprowadzania.
- Analiza danych i tworzenie raportów użyteczności.
- Podsumowanie szkolenia i omówienie źródeł rozszerzających poznane zagadnienia.
Szkolenie User Interface – Prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika
Dzień 1
- Podstawy projektowania zorientowanego na użytkownika (User-Centered Design)
- Rola prototypowania w procesie User Experience
- Rodzaje prototypów i ich zastosowania
- Wytyczne, wzorce projektowe i przewodniki stylu
- Dobre praktyki w prototypowaniu interfejsów użytkownika
- Metody szybkiego prototypowania (rapid prototyping)
- Trendy w projektowaniu interfejsów graficznych stron WWW
- Wprowadzenie i przegląd najważniejszych funkcji aplikacji Adobe XD
- Integracja z programami graficznymi
- Praca z narzędziami wektorowymi, kształtami i symbolami
- Projektowanie stron i zawartości
- Importowanie zasobów graficznych
- Wykorzystanie funkcji optymalizujących pracę nad projektem (Advanced Repeat Grid, Responsive Resize itp.)
- Komponenty i stany
- Funkcja Auto-Animate na przykładach
- Tworzenie prototypu interaktywnego
- Wykorzystanie integracji głosowej
- Podgląd projektu
- Eksport zasobów
- Przygotowanie materiałów handoff dla developera
- Trendy w projektowaniu interfejsów graficznych aplikacji mobilnych
- Wprowadzenie i przegląd najważniejszych funkcji aplikacji/serwisu Figma
- Projektowanie ekranów aplikacji i praca z narzędziami
- Importowanie zasobów graficznych
- Komponenty, style i biblioteki
- Tworzenie prototypu interaktywnego
- Podgląd projektu
- Praca zespołowa
- Współdzielenie projektu
- Optymalizacja grafik
- Eksport zasobów
- Przygotowanie materiałów handoff dla developera
Dzień 2
- Trendy w projektowaniu interfejsów graficznych aplikacji dla smartwatch’y
- Wprowadzenie do interfejsu i przegląd najważniejszych funkcji serwisu Proto
- Projektowanie ekranów aplikacji
- Wykorzystanie bibliotek projektowych
- Importowanie zasobów graficznych
- Komponenty i przykłady ich użycia
- Projektowanie stanów
- Budowa kontenerów
- Tworzenie prototypu interaktywnego
- Tworzenie animacji
- Wprowadzenie do zmiennych
- Publikowanie projektu
- Podgląd projektu
- Współdzielenie i praca zespołowa nad projektem
- Eksport zasobów
- Przygotowanie do testów użyteczności projektu
- Rola aplikacji/serwisu Zeplin we współpracy projektanta i developera
- Importowanie ekranów aplikacji z programów Adobe XD i Figma
- Organizowanie i opisywanie zasobów
- Kontrola wersji projektu
- Tworzenie przewodnika stylów i stylów globalnych
- Komponenty
- Współdzielenie projektów i zasobów
- Eksport zasobów
- Przygotowanie materiałów handoff dla developera
- Podsumowanie szkolenia
- Udostępnienie źródeł inspiracji i zasobów do pracy własnej
Szkolenie User Experience – Testowanie użyteczności graficznych interfejsów użytkownika
Dzień 1
- Podstawy projektowania zorientowanego na użytkownika (User-Centered Design)
- Czym jest testowanie użyteczności i jaka jest jego rola w projektowaniu UX
- Testy „korytarzowe”
- Zadaniowe testów użyteczności
- Testy z pomiarem wykonania
- Testy A/B
- Zdalne moderowanie i niemoderowane badania ewaluacyjne
- Szybkie testy iteracyjne RITE
- Audyt ekspercki
- Mousetracking
- Eyetracking
- Ankiety i badania ilościowe
- Ewaluacja emocji
- Dobór do potrzeb projektowych
- Dobór do etapu rozwoju produktu
- Dobór do przeprowadzania testów użyteczności (aplikacje i serwisy online)
Dzień 2
- Zadaniowy test użyteczności
- Testowanie A/B
- Moderowane/niemoderowane badanie zdalne
- Wyników testów użyteczności
- Sztuczna inteligencja w badaniach i analizach UX
- Przykłady narzędzi AI, przydatnych w pracy UX researchera oraz przykłady ich zastosowania
- Udostępnienie źródeł inspiracji
- Udostępnienie zasobów do pracy własnej
Każdego dnia oprócz przerwy obiadowej, przewidziane są dwie przerwy kawowe po 15 minut.
Nasi trenerzy:
Marcin Wichrowski
Specjalizuje się w zagadnieniach Human-Computer Interaction, Augmented Reality oraz Interactive Digital Storytelling.
Autor artykułów naukowych dotyczących wykorzystania multimediów na potrzeby edukacji, sztuki, medycyny oraz wsparcia osób niepełnosprawnych.
Michał Pawlik
Od kilkunastu lat związany zawodowo z branżą marketingową.
Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence.
Stanisław Eysmont
Stanisław Eysmont to wybitny fachowiec w obszarze badań i projektowania doświadczeń klienta.
Ma ponad 12 letnie doświadczenie w projektowaniu produktów cyfrowych (User Experience) i usług (Service Design).
Dla kogo jest ten kurs?
Stacjonarnie czy online?
Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!
Szkolenie stacjonarnie
- Pełna koncentracja na nauce
- Networking
- Wizyta w Ośrodku Szkoleniowym IT Media
- Możliwość konsultacji z Zespołem IT Media
Szkolenie online na żywo
- Nauka z dowolnego miejsca na świecie
- Stałe połączenie z trenerem w czasie rzeczywistym
- Zdalna praca z Team Viewer na wysokiej klasy komputerach IT Media
- Wygodne szkolenie w zaciszu domowym
- Trener widzi prace uczestników i może pomóc zdalnie jednym kliknięciem
Opinie z ankiet po szkoleniu
Opinie z Google
Miriamus M.2023-12-29Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko.Michał Feliks2023-08-225 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznegoDawid Kowalski2023-07-03Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media.Marcin Izdebski2023-05-29Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy.Agnieszka Nowicka2023-05-23Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam!Roman Biesiadecki2023-05-18Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂Arek Brzegowy2023-04-29Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.Ogólna ocena Google4.8/5, na podstawie 73 opinii
Projekty jakie wykonasz po kursie
Po ukończeniu Kursu UX/UI Designer stworzysz takie projekty, jak:
Nasze szkolenia - Akademia IT Media
Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.
Kurs UX/UI Designer - dowiedz się więcej
Szkolenie User Experience – złote zasady projektowania
W ramach kursu uczestnicy biorą udział w szkoleniu User Experience – złote zasady projektowania. Zajęcia mają charakter warsztatowy i skierowane są do wszystkich osób, które chcą nauczyć się zasad projektowania użytecznych interfejsów użytkownika. Na ćwiczeniach uczestnicy otrzymują szansę przygotowania interaktywnego prototypu strony/aplikacji mobilnej.
Szkolenie UX – Projektowanie i prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika
Drugim etapem kursu jest Szkolenie UX – Projektowanie i prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika. Dzięki szkoleniu uczestnicy nauczą się, w jaki sposób projektować graficzne interfejsy użytkownika. Prowadzący omówi rolę prototypowania w procesie projektowania User Experience. Dodatkowo zapozna uczestników z różnymi rodzajami i zastosowaniem prototypów, sposobami wykorzystania wytycznych, szablonów oraz przewodników stylu. Po zajęciach każdy będzie wiedział, jakie są dobre praktyki projektowe.
Szkolenie UX – Testowanie użyteczności
Trzecim etapem kursu jest Szkolenie UX – Testowanie użyteczności. W ramach którego uczestnicy nabędą wiedze czym jest testowanie użyteczności, jakie są rodzaje i metody testów. Jak dobrać rodzaj oraz narzędzia do danych potrzeb projektowych. Jak analizować i raportować wyniki testów by tworzyć jeszcze lepsze projekty.
Informacje dodatkowe
Miejsce szkolenia | Warszawa, Online na żywo |
---|---|
UX-Złote zasady | 06.03.2025-07.03.2025 |
UI-Prototypowanie | 17.03.2025-18.03.2025 |
UX-Testowanie | 27.03.2025-28.03.2025 |
Miesiąc | Mar |
Czas | 48h (6 dni) |