Kurs montażu i Color gradingu w DaVinci Resolve – Pakiet
- SKU: N/A
Kurs montażu i Color gradingu w DaVinci Resolve – Pakiet
3 500,00 zł + 23% VAT
Kurs montażu i Color grading w DaVinci Resolve z certyfikatem Akademii IT Media
Kurs stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo
Wejdź do świata profesjonalnej edycji filmów z naszym kompleksowym kursem DaVinci Resolve! Przełam bariery kreatywności, ucząc się od ekspertów, jak skutecznie łączyć montaż, kolorystykę i efekty wizualne. Nasz kurs zapewni Ci nie tylko teoretyczne podstawy, ale przede wszystkim praktyczne doświadczenie, które pozwoli Ci tworzyć dzieła przyciągające wzrok. Zdobądź certyfikat od BlackMagic Design Trainning Partner i pokaż światu swoje umiejętności. Niezależnie od poziomu, przygotuj się na transformację swojej pasji w profesjonalną karierę. Zacznij tworzyć filmy, które zachwycą publiczność!
Kurs składa się z dwóch części:
Kurs DaVinci Resolve – montaż, postprodukcja filmu
Kurs Color grading w DaVinci Resolve
Ten kurs składa się z dwóch dostępnych osobno szkoleń
Kompleksowy kurs montażu i color grading w DaVinci Resolve
Cena: 3500 zł (netto)
40 h (5 dni)
Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?
Najczęstsze wyzwania przed naszym kursem
W trakcie kursu nauczymy Cię jak montować atrakcyjne filmy i unikać błędów amatorów.
W trakcie szkolenia nauczymy Cię jak sprawnie operować skrótami klawiaturowymi oraz dobierać najszybsze i najefektywniejsze funkcje do Twoich potrzeb.
W trakcie szkolenia będziesz uczył się w praktyce pod okiem doświadczonego specjalisty. W krótkim czasie otrzymasz przemyślaną i wyselekcjonowaną wiedzę tak, abyś mógł samodzielnie tworzyć profesjonalne filmy.
W trakcie kursu Trener odpowie na Twoje pytania i pokaże jak najefektywniej rozwiązać problem lub osiągnąć dany rezultat.
Zobacz film o naszym szkoleniu
Kurs montażu i color grading w DaVinci Resolve - Pakiet
Kurs składa się z 5 dni warsztatowych (8.30-16.30):
Kurs Davinci Resolve - Montaż i postprodukcja filmu
Dzień 1
- Krótkie omówienie programu szkolenia oraz jego celów
- Omówienie zadań w pierwszym dniu szkolenia
- Pytania, dyskusja
- Wprowadzenie do programu Davinci Resolve różnice w stosunku do innych popularnych programów do montażu filmów
- Omówienie interfejsu oraz preferencji na poziomie systemu jak i użytkownika
- Konfiguracja programu oraz wskazówki związane z budowaniem maszyny do montażu
- Tworzenie własnych presetów
- Optymalizowanie pracy programu
- Omówienie podstawowych zagadnień
- Praca z materiałem wideo – ćwiczenia
- Omówienie kart (Media Page, Cut Page, Edit Page, Fusion Page, Color Page, Fairlight Page, Delivery Page)
- Poznanie skrótów klawiszowych
- Tworzenie własnych skrótów
- Wyszukiwanie skrótów klawiszowych
- Importowanie i zarządzanie materiałem za pomocą Media Page
- Bezpieczny import danych z kamery przy użyciu narzędzi wbudowanych w Davinci Resolve
- Narzędzie Clone Tool
- Korzystanie z etykiet, kolorów ułatwiających segregowanie materiału
- Tworzenie projektu
- Omówienie atrybutów projektu
- Import materiału filmowego do dalszej pracy
- Import materiału filmowego z wykorzystaniem Media Page
- Cut Page jako okna do szybkiej, prostej edycji oraz jako narzędzie do szybkiego przeglądu długich materiałów i wstępnego sortowania oraz cięcia materiału
- Skróty klawiszowe, praca z Source Type
- Cięcie, montaż materiału
- Narzędzia przyspieszające montaż oraz przeglądanie materiału
- Zapoznanie ze skrótami klawiszowymi – edycja materiału w Cut Page
- Omówienie zalet pracy w tym oknie edycyjnym
- Montaż materiału według założeń przedstawionych przez prowadzącego
- Dodawanie efektów przejścia, napisów
- Dodawanie dźwięku
- Wykorzystanie narzędzia Render Quick
- Przegląd presetów na poszczególne platformy min. YouTube, Vimeo i inne
- Renderowanie materiału na potrzeby publikacji w serwisie YouTube
- Przegląd filmów stworzonych przez uczestników szkolenia
- Główna karta do dokładnej i wnikliwej pracy z materiałem
- Ogólne omówienie okna Edit Page
- Łączenie pracy, wykonywanie pewnych działań montażowych w Cut Page i kontynuacja pracy z tym samym materiałem, timeline’em w Edit Page
- Praca uczestników z materiałem filmowym – ćwiczenia
- Omówienie podstawowych kodeków
- Praca z materiałami nagranymi smartfonem lub z materiałem wysoko skompresowanym oraz z materiałem wysokiej jakości
- Import materiału filmowego nagranego smartfonem
- Praca z zaimportowanym materiałem
- Dyskusja, wnioski
- Omówienie plików Proxy: Proxy media resolution, Proxy media format
- Zarządzanie plikami proxy (Proxy generation location) oraz metody ich wdrożenia
- Praca w Media Page, praca z metadanymi
- Usuwanie (odlinkowywanie) plików Proxy
- Renderowanie materiału, w którym używane są pliki Proxy
- Na co zwracać uwagę
- Standardy FPS
- Proporcje
- Wymagania najpopularniejszych mediów społecznościowych
- Proporcje, jak montować i nagrywać
- Jak najmniejszym kosztem czasu przeprowadzić montaż i wyrenderować materiał o różnych proporcjach, dla różnych mediów społecznościowych
- Narzędzie Timeline Resolution w Cat Page
- Omówienie zrealizowanego materiału, pytania, dyskusja
Dzień 2
- Omówienie programu oraz celów do zrealizowania
- Przypomnienie głównych tematów z dnia poprzedniego
- Pytania, dyskusja
- Import materiału filmowego z wykorzystaniem Media Page
- Omówienie specyficznego narzędzia jakim jest Smart Bins
- Podanie przykładów zastosowania
- Omówienie tworzenia oraz wykorzystywania tego narzędzia
- Ćwiczenia
- Omówienie metod segregacji materiału w sytuacji gdzie trzeba przejrzeć dużą ilość plików
- Praca z folderami w oknie Media Pool
- Okno podglądu stosowanie In & Out Points
- Poznanie technik montażowych
- Poznanie skrótów klawiszowych stosowanych przy montażu
- Narzędzia ułatwiające cięcie, nadpisywanie materiału
- Zaawansowane narzędzia – Smart Insert, Ripple Overwrite, Source Overwrite
- Skróty klawiszowe ułatwiające montaż
- Narzędzie Trim Mode
- Okno Effects
- Modyfikowanie efektów, efekty przejścia, wygładzanie materiału
- Stabilizacja obrazu
- Stosowanie Dynamic Zoom itp.
- Stosowanie klatek kluczowych
- Ustawienia metody renderowania w czasie rzeczywistym tekstów, animacji w celu uzyskania płynnego podglądu
- Jak pracować z tekstem pod względem optycznym
- Odległość między znakami i wierszami
- Zmiana prędkości
- Stosowanie klatek kluczowych
- Odwracanie prędkości
- Praca w edytorze krzywych (Curve Editor)
- Tworzenie i edycja tzw. Speed Ramp
- Edycja i montaż dźwięku
- Efekty audio, przejścia audio
- Montaż, efekty dźwiękowe, redukcja szumów, synchronizacja, dobre praktyki, waveform
- Zarządzanie ścieżkami dźwięku, używanie korektora – equalizer’a
- Window, podgląd głośności dźwięku, animacja głośności dźwięku
- Używanie klatek kluczowych na warstwie audio
- Montaż materiału według założeń przedstawionych przez prowadzącego
- Dodawanie efektów przejścia i napisów
- Dodawanie dźwięku
- Import materiału wielokamerowego
- Omówienie kolejności, etapów pracy z plikiem wielokamerowym
- Omówienie metod synchronizacji materiału
- Tworzenie Kompozycji Multicam
- Montaż materiału wielokamerowego
- Praca w widoku Multicama
- Praca z materiałem wielokamerowym uczestników szklenia – ćwiczenia
- Przegląd materiałów stworzonych przez uczestników, renederowanie materiału
- Co to jest B-roll
- Jak tworzyć B-roll
- Metody na wyszukiwanie i oznaczanie beat’u w audio (rytm)
- Gdzie szukać materiałów filmowych oraz audio – propozycje baz materiałów (praca z materiałami ze Stock’a)
- Import materiałów
- Tworzenie własnego B-roll’a
- Omówienie zrealizowanego materiału, pytania, dyskusja
Dzień 3
- Omówienie programu oraz celów do zrealizowania
- Przypomnienie głównych tematów omówionych w dniu poprzednim
- Pytania, dyskusja
- Kończenie prac uczestników nad własnym materiałem
- Przegląd, omówienie wykonanych filmów
- Dynamic Trim Mode
- Skróty klawiszowe ułatwiające montaż
- Trzypunktowa technika montażu JKL
- Prace uczestników z materiałem filmowym
- Metody na jak najszybsze przeglądanie i segregację dużej ilości materiału
- Kolejność prac, wskazówki
- Import materiału filmowego przez uczestników
- Montaż według wskazówek prowadzącego ćwiczenia
- Omówienie interfejsu
- Omówienie teorii związanej z barwami oraz korekcją barwną
- Różnice między colorcorection and color grading
- Wykresy – jak interpretować oraz jak wykorzystywać wykresy w korekcji barwnej (Parade, Waveform, Vectorscope, Histogram), jak je czytać, rozumieć
- Omówienie narzędzi Primaries – Color Wheels & Color Bars
- Omówienie dobrych praktyk korekcji kolorów, przeprowadzanie korekcji kolorów
- Import materiału filmowego z wykorzystaniem Media Page, przeprowadzenie korekcji barwnej
- Praca z węzłami (Nodes), rodzaje, jak zastosować, przykłady oraz ćwiczenia
- Praca z kołami kolorów, Curves
- Tworzenie masek – Power Windows
- Edytor klatek kluczowych w Color Page – Keyframes – animowanie masek
- Secondary Color Correction – co to znaczy, teoria oraz praktyka
- Omówienie narzędzi: Qualifier, Tracker oraz pozostałych
- Track’owanie materiału
- Omówienie zagadnień związanych ze stosowaniem LUT’ów oraz LOG’ów
- Prace z materiałem z profesjonalnych kamer
- Import materiału filmowego z wykorzystaniem Media Page, prace z materiałem w Color Page
- Jak nagrywać materiał z wykorzystaniem green screen’a: studio, światło, ustawienia itp.
- Kluczowanie materiału, metody, narzędzie oraz teoria
- Import materiału filmowego z wykorzystaniem Media Page, prace z materiałem nagranym na green screen, kluczowanie
- Przegląd filmów zmontowanych przez uczestników szkolenia
- Omówienie interfejsu
- Delivery Page – eksportowanie materiału, informacje o kodekach, renderowanie materiału dla WEB
- Ustawienia w Delivery Page do renderowania materiału o wysokiej jakości
- Eksportowanie projektu do pracy w innych programach na przykład Adobe Premiere Pro
- Archiwizacja projektu
- Omówienie zrealizowanego materiału, pytania, dyskusja
- Zakończenie szkolenia
Kurs Color Grading w DaVinci Resolve:
Dzień 1
- Krótkie omówienie programu szkolenia oraz jego celów
- Omówienie potrzeb uczestników kursu
- Omówienie planu pierwszego dnia szkolenia
- Pytania, dyskusja
- Praktyczne wykorzystanie wykresów dostępnych w DaVinci Resolve, Scopes: Waveform, Parade, Vectroscope, Histogram oraz ich ustawień
- Praca z różnymi materiałami wideo z wykorzystaniem wykresów w celu pogłębienia analizy i ich zrozumienia
- Praca w wykresami (scopes) w procesie przeprowadzania kolor korekcji
- Różnice między Primaries Color Wheels, Primaries Color Bars a Primaries Log Wheels oraz ich wpływ na proces kolor korekcji
- Praca z krzywymi (Curves Custom)
- Praca z materiałami wideo, praktyczne ćwiczenia
- Zrozumienie całego procesu i przepływu pracy z materiałem (the Grading Workflow)
- Tworzenie strategii dopasowywania ujęć
- Metody i rozwiązania do równoważenia materiału wideo
- Różnice między primery grades a secondary grades
- Podstawowa Praca z nodami (Nodes) oraz wyrażenie za pomocą nich przepływu pracy podczas kolor korekcji i color gradingu
- Dopasowywanie do siebie różnych ujęć
- Praca z materiałami wideo, praktyczne ćwiczenia
- Kierowanie uwagi widza poprzez użycie Power Window, saturacji oraz innych narzędzi jak na przykład naśladowanie płytkiej głębi ostrości
- Tracking – śledzenie izolowanych obiektów
- Praca z Power Window na konkretnych przykładach
- Praca z narzędziami Color Warper, Qualifier, Curves RGB
- Znaczenie secondary grades oraz jej wpływ na obraz i narrację
- Poprawa kolorytu skóry oraz korzystanie z narzędzia Face Refinement z udoskonalaniem twarzy
- Używanie Power Windows do ograniczenia obszarów wyselekcjonowanych za pomocą narzędzia Qualifiers
- Praca w różnych trybach podglądu Image Vipe, Split, Highlight itp.
- Praca z materiałami wideo, praktyczne ćwiczenia
- Zmiana the Output oraz Input Color Space
- Konfiguracja zarządzania kolorami w projekcie
- Co zrobić jeżeli nie znasz kamery, którą był nagrywany materiał oraz jej formatu i informacji o przestrzeni barwnej?
- Lut’y – jak z nich korzystać?
- Praca z materiałami wideo, praktyczne ćwiczenia
- Znaczenie kolejności Nodów (węzłów)
- Czym różnią się Nody od Warstw
- Tworzenie oddzielnych potoków przetwarzania za pomocą Paraller Mixer Node
- Różnice pomiędzy Paraller Mixer Node and RGB Mixer a Layer Mixer Node i wpływ tych różnic na pracę z barwami
- Komponowanie efektów kolorystycznych za pomocą Nodu Miksera Warstw
- Używanie kluczowania danych wejściowych i wyjściowych do udostępniania ich między Nodami
- Praca z Nodami ze zwróceniem szczególnej uwagi na ich nazewnictwo.
- Porównywanie i dopasowywanie ujęć ręcznie, Stosowanie funkcji Shot Match, dopasowywanie ujęć przy użyciu Stills
- Praca z materiałami wideo, praktyczne ćwiczenia
Dzień 2
- Omówienie planu drugiego dnia szkolenia
- Pytania, dyskusja
- Workflow color gradingu oraz organizowanie ujęć w ramach jednego klipu, osi czasu czy projektu.
- Praca z Local Version, różnice między Local Version a Remote Versions
- Praca ze Still’s oraz z galerią, implementowanie i zarządzanie Stills’ami
- Zapisywanie ocen dla innych projektów
- Kopiowanie ocen przy użyciu okna Still Gallery (Project Memories i Timeline, Power Grade)
- Praca z materiałami wideo, praktyczne ćwiczenia
- Grupowanie klipów, zarządzanie grupami
- Praca z Pre-Clip Group oraz Post-Clip Group, oraz Timeline
- Praca z narzędziami przyspieszającymi pracę, takimi jak Scene Cut Detection.
- Konfiguracja zarządzania kolorami w DaVinci Wide Gamut
- Czym jest Davinci Wide Gamut?
- Korzystanie z tabeli kolorów w celu zbalansowania kolorystyki materiału
- Postrzeganie kadru, wpływ narracji na emocje widza
- Co zrobić gdy nie da się dokładnie dopasować do siebie klipów?
- Maskowanie obiektów, postaci, cech fizycznych (fragmentów ciała) z wykorzystaniem Magic Mask
- Poprawianie trackowania
- Praca w Post Clip Group
- Tworzenie jednolitego wyglądu naszego materiału
- Praca z obrazem referencyjnym udostępnionym przez klienta.
- Import materiału filmowego do dalszej pracy
- Zmiana rozdzielczości projektu a jego jakość
- Korzystanie z klatek kluczowych do animacji efektów kolorystycznych
- Stosowanie redukcji szumów – Funkcja redukcji szumów Davinci Resolve
- Zrozumienie procesu renderowania i ustawień wstępnych video
- Tworzenie niestandardowych renderów, zapisywanie ustawień oraz tworzenie własnych presetów
- Ustawienia renderowania do formatu DCP oraz innych
- Zaawansowane ustawienia renderowania
- Wprowadzenie do interfejsu Okna Fusion
- Tworzenie nowej kompozycji
- Omówienie podstawowych Nodów (węzłów)
- Tworzenie animacji tekstu
- Tworzenie masek
- Import kompozycji wykonanej w Fusion do projektu
- Tworzenie własnego szablonu oraz jego zapisywanie
- Renderowanie materiału z animacją wykonaną w Fusion
- Praca z materiałami wideo, praktyczne ćwiczenia
- Zakończenie szkolenia
- Odpowiedzi na pytania, dyskusja
Nasi trenerzy:
Marcin Pawlik
Certyfikowany Trener Blackmagic Resolve
Oprócz bogatego doświadczenia jako wykładowca Pan Marcin w swojej pracy zawodowej zajmuje się postprodukcją, montażem filmów również postprodukcją materiałów pokonferencyjnych, jak i materiałów nagranych przez innych twórców. Dostosowuje je między innymi do publikacji w serwisie YouTube.
Prowadzi szkolenia z edycji, montażu filmu głównie w Adobe Premiere Pro, ale również w Blackmagic Design DaVinci Resolve, z nagrywania i montażu wideo za pomocą smartfonów, tabletów itp.
Organizuje, oraz prowadzi streamingi, transmisje online, webinary. Tworzy filmy edukacyjne, tutoriale, spoty i proste animacje (głównie w After Effects). Streamuje konferencje. W realizacji transmisji online głównie korzysta z rozwiązań firmy Blackmagic Design, mikserów z rodziny ATEM Blackmagic Design oraz oprogramowania ATEM Software Control. Często też korzysta z innych rozwiązań wykorzystując w pracy choćby takie oprogramowanie jak OBS Studio.
Jest trenerem oraz praktykiem. Dysponuje bogatą wiedzą na temat tego jak stworzyć studio, tak zwanej “kablologii”, jak prowadzić nagrania wykładów, konferencji w jaki sposób komunikować się z osobami nagrywanymi i na co zwrócić uwagę podczas nagrywania aby montaż materiału był mniej czasochłonny.
Poza pracą z filmem oraz innymi działalnościami związanymi z pracą w obrębie filmu, Pan Marcin jest pasjonatem wykorzystywania usług chmurowych w edukacji. Zarówno Microsoft Office 365 jak i Google Workspace (dawniej Google G Suite). Jest nauczycielem konsultantem w OEIiZK w Warszawie. Podczas prowadzenia szkoleń wykorzystuje w swojej pracy takie narzędzia jak Microsoft Teams, Google Meet, Zoom. Wdraża rozwiązania chmurowe w placówkach edukacyjnych.
Jest Autorem i współautorem projektów, programów i kursów blended learningowych, online (synchronicznych) jak i stacjonarnych.
Dla kogo jest ten kurs?
Stacjonarnie czy online?
Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!
Szkolenie stacjonarnie
- Pełna koncentracja na nauce
- Networking
- Wizyta w Ośrodku Szkoleniowym IT Media
- Możliwość konsultacji z Zespołem IT Media
Szkolenie online na żywo
- Nauka z dowolnego miejsca na świecie
- Stałe połączenie z trenerem w czasie rzeczywistym
- Zdalna praca z Team Viewer na wysokiej klasy komputerach IT Media
- Wygodne szkolenie w zaciszu domowym
- Trener widzi prace uczestników i może pomóc zdalnie jednym kliknięciem
Opinie z ankiet po szkoleniu
Robert Jarzębiński
Certyfikowany Trener Adobe. Uznany wykładowca, od ponad 17 lat prowadzi szkolenia, w kraju i za granicą.
Certyfikowany Trener Adobe. Uznany wykładowca, od ponad 17 lat prowadzi szkolenia, w kraju i za granicą. Specjalizuje się w zakresie DTP, w szczególności przy użyciu aplikacji Adobe i QuarkXPress, grafiki komputerowej (Adobe Photoshop i Illustrator) oraz składu wielostronicowego pod urządzenia mobilne.
Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z drukarniami, w przygotowywaniu materiałów drukowanych według najnowszych standardów. Prowadził szkolenia oraz wdrożenia systemowe i programowe wspierające wyższą jakość oraz efektywność przygotowania publikacji dla głównych wydawców w Polsce: Presspublica (Rzeczpospolita), Agora (Gazeta Wyborcza oraz periodyki kolorowe), IDG (PC World Komputer), Burda Communications (Chip), Polskapresse (Polityka).
Posiada bogate doświadczenie w konfiguracji urządzeń naświetlających firm: Heidelberg, Agfa, Harlequin, Best. Współpracował ze światowymi i lokalnymi agencjami reklamowymi. Prywatnie entuzjasta podróży i sportów zimowych.
W Akademii IT Media prowadzi następujące szkolenia i kursy:
Szkolenie Adobe Acrobat DC
Szkolenie Adobe Photoshop – moduł I
Szkolenie Adobe Photoshop – moduł II
Szkolenie Adobe Illustrator – moduł I
Szkolenie Adobe Illustrator – moduł II
Szkolenie Adobe InDesign – moduł I
Szkolenie Adobe InDesign – moduł II
Szkolenie CorelDraw – moduł I
Szkolenie CorelDRAW – moduł II
Szkolenie Adobe Lightroom
Szkolenie Adobe InCopy
Kurs Operator DTP
Kurs Grafik komputerowy | Graphic designer
Kurs Grafiki Wektorowej
Kurs DTP – Druk i publikacje
Kurs Grafiki Komputerowej – moduł I
Kurs Grafiki Komputerowej – moduł II
Kurs Adobe InDesign
Kurs Web Design
Kurs Adobe Photoshop
Kurs Adobe Illustrator
Kurs CorelDRAW
Opinie z Google
Miriamus M.2023-12-29Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko.Michał Feliks2023-08-225 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznegoDawid Kowalski2023-07-03Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media.Marcin Izdebski2023-05-29Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy.Agnieszka Nowicka2023-05-23Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam!Roman Biesiadecki2023-05-18Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂Arek Brzegowy2023-04-29Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.Ogólna ocena Google4.8/5, na podstawie 73 opinii
Projekty jakie wykonasz po Kompleksowym kursie montażu i color grading w DaVinci Resolve:
Dzięki Kompleksowemu kursowi montażu i color gradingu Davinci Resolve będziesz w stanie montować samodzielnie najróżniejsze formy filmowe.
Nasze szkolenia - Akademia IT Media
Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.
Kurs montażu i color grading w DaVinci Resolve - dowiedz się więcej
Niewątpliwie wielką zaletą programu DaVinci Resolve jest to, że firma Blackmagic Design udostępnia ten program, już od kilku lat, w wersji bezpłatnej. Program jest uznany za jeden z najlepszych bezpłatny program do montażu filmów. W wersji bezpłatnej nie różni się on znacznie od wersji komercyjnej. Tak jak wersja komercyjna, tak i wersja bezpłatna DaVinci Resolve dostępny jest na systemy Mac, Windows oraz Linux.
Kurs DaVinci Resolve te będą opierały się na pracy praktycznej, warsztatowej to znaczy, że uczestnicy kursu będą mieli za zadanie montować, przeprowadzać postprodukcję materiałów wideo, zaczynając od importu materiału, selekcji materiału, synchronizacji, cięcia, dodawania napisów, przeprowadzania korekcji barwnej, dodawania efektów, pracy z dźwiękiem aż do renderowania materiału do konkretnego formatu oraz archiwizowania projektu i tworzenia kopii zapasowych.
Podczas zajęć w sposób praktyczny będzie przedstawiona jakże charakterystyczna dla Resolve DaVinci praca na Node’ach otaz to jak za pomocą tego narzędzia pracować z kolorem, barwą materiału. Omówiona będzie Color Page (karta kolor) i znajdujące się w niej wykresy (Parade, Waveform, Histogram itp.) oraz dobre praktyki przeprowadzania korekcji barwnej. Również w sposób praktyczny zostanie przedstawiona praca z Media Pool oraz Smart Bins.
Podczas zajęć będą przedstawianie dobre praktyki jak i narzędzia oraz metody przyspieszające montaż zarówno w Cut Page jak i Edit Page.
Na warsztatach uczestnicy będa mieli za zadanie zmontować kilka materiałów, dowiedzą się również o tym gdzie szukać opublikowanych na odpowiednich licencjach: muzyki, grafik oraz plików wideo.
Będziemy pracować z materiałami stockowymi, korzystając z nich będziemy również tworzyć krótkie formy filmowe.
Porozmawiamy o sprzęcie o różnicach między bezpłatną a komercyjną wersją programu, a także o tym jak skonfigurować DaVinci Resolve, żeby na naszym systemie pracował jak najbardziej wydajnie.
Informacje dodatkowe
Miejsce szkolenia | Warszawa, Online na żywo |
---|---|
Kurs DaVinci Resolve | 22.01.2025-24.01.2025 |
Kurs Color grading | 14.04.2025-15.04.2025 |
Miesiąc | Sty, Kwi |
Czas | 40h (5 dni) |