Kurs Grafiki Wektorowej – Pakiet
- Brand: Adobe Illustrator
- SKU: N/A

Kurs Grafiki Wektorowej – Pakiet
3 500,00 zł netto
Kurs Grafiki Wektorowej z certyfikatem Akademii IT Media
Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo
Jako jedyny w Polsce Elitarny Edukacyjny Partner Adobe mamy zaszczyt zaprosić Cię na Kurs Grafiki Wektorowej z certyfikatem Akademii IT Media – jedynego w Polsce Elitarnego Edukacyjnego Partnera Adobe! Kurs prowadzony jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem. Kompleksowy Kurs Grafiki Wektorowej składa się z dwóch szkoleń, kolejność ich realizacji zależy od uczestnika:
Podczas zajęć nauczysz się również wykorzystywać silnik generatywnej sztucznej inteligencji (AI) Adobe Firefly do pracy w Adobe Illustrator.
Podczas tego kursu zapoznasz się zarówno z podstawowymi jak i zaawansowanymi zasadami tworzenia grafiki wektorowej. Kurs Grafiki Wektorowej jest idealnym rozwiązaniem dla Ilustratorów, Grafików komputerowych oraz Web Designerów.
Ten kurs składa się z 2 dostępnych osobno szkoleń:
Co zyskasz dzięki naszym szkoleniom?
Najczęstsze wyzwania przed naszymi kursami
W trakcie kursu nauczymy Cię jak tworzyć atrakcyjne formy wektorowe i unikać błędów amatorów.
W trakcie szkolenia nauczymy Cię jak sprawnie operować skrótami klawiaturowymi oraz dobierać najszybsze i najefektywniejsze funkcje do Twoich potrzeb.
W trakcie szkolenia będziesz uczył się w praktyce pod okiem doświadczonego specjalisty. W krótkim czasie otrzymasz przemyślaną i wyselekcjonowaną wiedzę tak, abyś mógł samodzielnie tworzyć profesjonalne grafiki.
W trakcie kursu Trener odpowie na Twoje pytania i pokaże jak najefektywniej rozwiązać problem lub osiągnąć dany rezultat.
Kurs Grafiki Wektorowej - Program Pakietu szkoleń
Pakiet składa się z 5 dni warsztatowych (8:30-16.30):
Szkolenie AI w Grafice
Dzień 1 - 8:30 - 16:30
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w grafice
- Definicja AI i jej historia
- Obecne technologie i algorytmy AI (uczenie maszynowe, głębokie uczenie, NLP, CV)
Google vs Microsoft/ChatGPT
- Wykorzystanie Microsoft Copilot
- Wykorzystanie Chat GPT
- Wykorzystanie Google Gemini
Wdrożenie AI w procesie projektowym
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów projektowych
- Optymalizacja czasu pracy poprzez automatyzację rutynowych zadań
- Omówienie wyzwań i problemów napotkanych podczas implementacji AI w projektowaniu graficznym
Adobe Sensei – silnik sztucznej inteligencji w Adobe
- Geneza i rozwój Adobe Sensei
- Przedstawienie kluczowych implementacji Adobe Sensei w aplikacjach
Narzędzia Adobe Firefly
- Skuteczne generowanie grafiki według założeń projektowych – wygenerowanie pocztówki krajobrazowej
- Przegląd nadchodzących nowości
Narzędzia Adobe Express
- Zapoznanie z narzędziem
- Praktyczne przykłady modyfikowania szablonów dzięki narzędziom AI – wykonanie grafiki promującej wydarzenie na Facebook
- Przegląd nadchodzących nowości
Narzędzia Adobe Photoshop
- Wykorzystanie filtrów Neural Filters w praktyce – stworzenie reklamy wycieczek zimowych w postaci elementów wystających z ekranu telefonu
- Wypełnienie Content Aware a wypełnienie generatywne
- Narzędzia wykorzytujące Ai oraz ML służące zaznaczaniu i rozszerzaniu obrazu
- Generowanie malarstwa poprzez skale szarości – tworzenie malarstwa na pdostawie zdjęcia
- Face aware Liquify – obróbka zdjęć z neural filters
- Przegląd nadchodzących nowości
Narzędzia Adobe Illustrator
- Text to Vector Graphic – stworzenie wzoru na papier pakowy dla lokalnego sklepu wraz z ikonami przeznaczonymi do użycia na stronie internetowej.
- AI Recolor i Retype
- Przegląd nadchodzących nowości
Etyka sztucznej inteligencji w projektowaniu
- Działania firmy Adobe w kwestii prawnej
- Prawne aspekty korzystania z technologii sztucznej inteligencji w projektach graficznych
- Dyskusja na temat roli projektantów w erze rosnącej roli sztucznej inteligencji
Narzędzia Draw to image
- Google Autodraw – stworzenie ikony nowego wybiegu dla ZOO
Dzień 2 - 8:30 - 16:30
Midjourney, Dall-E
- Zapoznanie z narzędziem – nauka tworzenia promptów
- Tworzenie komend “prompt” – wygenerowanie, zdjęcia człowieka w środowisku, komiksu na podstawie referencji, mockupu
- Porównanie uzyskanych grafik z takimi samymi komendami – wygenerowanie i porównanie takich samych grafik według złożonej komendy i briefu (stadion, znany budynek w innych czasach, organizm podwodny)
Narzędzia Draw to image
- Krea – stworzenie realistycznego burgera ociekającego serem oraz grafiki promującej nową serie gier o egipcie z uwzględnieniem logo
- Vizcom – stworzenie 5 koncepcji nowoczesnego buta
Case Studies – sukcesy i wyzwania
- Analiza konkretnych projektów, które odniosły sukces dzięki sztucznej inteligencji
- Wnioski i nauki płynące z doświadczeń innych profesjonalistów
Etyka sztucznej inteligencji w projektowaniu
- Działania firmy Adobe w kwestii prawnej
- Prawne aspekty korzystania z technologii sztucznej inteligencji w projektach graficznych
- Dyskusja na temat roli projektantów w erze rosnącej roli sztucznej inteligencji
Projekt podsumowujący
- Midjourney, Photoshop, Krea – stworzenie kocencpji produktu wraz z reklamą
Przyszłość projektowania graficznego z użyciem sztucznej inteligencji
- Perspektywy rozwoju sztucznej inteligencji w grafice
- Dyskusja na temat roli projektantów w erze rosnącej roli sztucznej inteligencji
- Rozważania nad odpowiedzialnym projektowaniem z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Kurs Adobe Illustrator - Podstawowy
Dzień 1 - 8:30 - 16:30
- Porównanie różnych wersji programu
- Adobe Creative Cloud
- Preferencje ogólne
- Narzędzia i palety
- Podstawowe skróty klawiaturowe
- Zalety i wady grafiki wektorowej
- Grafika wektorowa a zdjęcia
- Narzędzia do pracy z grafiką wektorową
- Rodzaje dokumentów
- Definiowanie obszaru roboczego
- Zarządzanie wielkością obszaru roboczego
- Tryby koloru
- Podstawowe kształty wektorowe
- Rysowanie kwadratów, prostokątów, wieloboków i gwiazd
- Precyzyjne tworzenie wybranych kształtów
- Opcje figur i ścieżek
- Zaznaczanie i skalowanie ścieżek
- Obracanie obiektów
- Dodawanie koloru wypełnienia i obrysu
- Zarządzanie obrysem i opcje obrysów
- Dobieranie koloru naszej pracy
- Poznanie opcji podglądu dokumentu
- Zaznaczanie, kopiowanie i grupowanie obiektów
- Edytowanie elementów grupy
- Poznanie narzędzia zaznaczania
- Czarna strzałka, biała strzałka, lasso
- Opcje narzędzi zaznaczania
- Poznanie skutecznych technik zaznaczania
- Shape Builder (Generator kształtów)
- Łączenie obiektów wektorowych
- Tworzenie ścieżek o nieregularnych kształtach
- Tworzenie logotypów korzystając z narzędzi łączenia i dzielenia ścieżek
- Budowanie złożonych kształtów wektorowych na bazie prostych figur geometrycznych
- Tworzenie piktogramów informacyjnych
- Budowanie ikon programów komputerowych
Dzień 2
- Opis tekstowy
- Tworzenie obiektów lub scen
- Wybór propozycji
- Rysowanie kształtów wektorowych
- Opcje ołówka
- Rysowanie i wygładzanie ścieżek
- Łączenie ścieżek
- Rodzaje pędzli
- Malowanie z użyciem różnych typów pędzla
- Biblioteki pędzli
- Tworzenie własnych pędzli
- Wykorzystanie pędzli do tworzenia ilustracji
- Zaawansowane narzędzia skalowania
- Obracanie i pochylanie ścieżek
- Inne przekształcenia
- Powtarzanie podobnych działań
- Poznanie narzędzie Tworzenia przejść – Blend
- Tworzenie różnorodnych przejść
- Rozmieszczanie obiektów
- Poznanie sposobów rozmieszczania i wyrównywania obiektów
- Poznanie rodzajów kolorów w programie Illustrator
- Tworzenie i modyfikowanie kolorów
- Biblioteki kolorów
- Adobe Color
- Opis tekstowy
- Przykładowe polecenie
- Kolory wymagane
- Używanie symboli
- Edycja symboli
- Zarządzanie symbolami
- Narzędzi pracy z symbolami
- Tworzenie własnych symboli
- Biblioteki symboli
Dzień 3
- Dodawanie masek wektorowych
- Edycja maski oraz jej zawartości
- Importowanie zdjęć i grafik bitmapowych
- Zasady importu, dobieranie rozmiaru, rozdzielczość i tryb koloru
- Zarządzanie elementami bitmapowymi
- Przekształcanie zdjęć i obrazów w grafikę wektorową
- Zasady wektoryzacji
- Wybór ustawień i opcji
- Wykorzystanie wektoryzowanych plików w praktycznych przykładach
- Tworzenie ikonek internetowych
- Poznanie różnych rodzajów tekstów
- Dodawanie tekstów
- Zamienianie tekstów na krzywe
- Parametry typograficzne
- Zasady edycji tekstu
- Przelewanie tekstów
- Budowanie złożonych projektów graficznych z użyciem zdjęć, tekstów i grafiki wektorowej
- Tworzenie plakatów i reklam
- Projektowanie ulotek i banerów reklamowych
- Poznanie podstawowych zasad użycia efektów
- Dodawanie i edytowanie efektów
- Zarządzanie efektami
- Poznanie różnych formatów zapisu
- Tworzenie plików PDF
- Zapis elementów SVG
- Przygotowanie plików do pracy z innymi grafikami
Nasi trenerzy:
Paweł Zakrzewski
Paweł Zakrzewski to wybitny fachowiec w dziedzinie szkoleń komputerowych dotyczących oprogramowania firmy Adobe o czym świadczyć może jego długoletnia kariera zawodowa – ponad 15 lat udokumentowanej pracy w charakterze wykładowcy.
Potwierdzeniem jego wiedzy mogą być uzyskane certyfikaty Adobe Certified Expert — ACE. Jako jeden z pierwszych w Polsce uzyskał także prestiżowy tytuł Adobe Certified Instructor, a także Adobe Community Professional. Jako trener przekazuje swą wiedzę u nas w IT Media – Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe. Jest specjalistą zarówno w dziedzinie DTP, jak i tworzenia stron www, aplikacji HTML5 i publikacji na tablety i komórki.
Paweł Zakrzewski jest autorem pięciu książek dotyczących oprogramowania Adobe. Wszystkie napisane zostały dla wydawnictwa Helion. Najnowsza – „Adobe Flash CS6 i Action Script 3.0 – Interaktywne projekty od podstaw” została wydana w styczniu 2013 i cieszy się dobrą opinią czytelników.
Napisał wiele artykułów prasowych dla specjalistycznych magazynów typu: Digit, Computer Arts czy PSD. W kwietniu 2007 roku założył Adobe Creative Suite User Group in Poland – grupę entuzjastów oprogramowania Adobe, prowadzi ją do dziś propagując sprawdzoną i specjalistyczną wiedzę w branży graficznej. Prywatnie miłośnik cięższych rodzajów muzyki, fotografii cyfrowej, tenisa ziemnego oraz biegania.
Robert Jarzębiński
Piotr Janowczyk. Rysownik, ilustrator modowy, Projektant i Historyk sztuki. Autor kilkudziesięciu projektów dla TVP i HBO. Pomysłodawca i twórca cyklu MASTER of ART.
Ma na koncie dziesiątki opublikowanych ilustracji prasowych, komiksów i animacji. W 2004 roku jego prace zostały włączone do „Antologii Komiksu Polskiego” wydawnictwa Egmont.
Zajmuje się zarówno teorią jak i praktyką sztuk wizualnych wykorzystując media typowe dla kultury masowej dlatego wielokrotnie brał udział w przedsięwzięciach związanych z komiksem, street-artem , filmem animowanym ilustracją. Wielki miłośnik designu i dobrego smaku.
Bartosz Skórski
Projektant wzornictwa przemysłowego z zamiłowaniem do rzeczy ładnych. Współpracuje z korporacjami, start’upami i małymi przedsiębiorcami z takich krajów jak Polska, Stany Zjednoczone, Australia, Chiny i Tajwan. Posiada blisko 13 lat praktycznego doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu strategii wizualnych, projektów wzorniczych, graficznych, wizualizacji i animacji produktowych.
Na co dzień, wykorzystuje zawodowo oprogramowanie wszelkiej maści od Office365 przez Adobe Creative Cloud po Autodesk.
Piotr Janowczyk
Certyfikowany Trener Adobe. Uznany wykładowca, od ponad 17 lat prowadzi szkolenia, w kraju i za granicą. Specjalizuje się w zakresie DTP, w szczególności przy użyciu aplikacji Adobe i QuarkXPress, grafiki komputerowej (Adobe Photoshop i Illustrator) oraz składu wielostronicowego pod urządzenia mobilne.
Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z drukarniami, w przygotowywaniu materiałów drukowanych według najnowszych standardów. Prowadził szkolenia oraz wdrożenia systemowe i programowe wspierające wyższą jakość oraz efektywność przygotowania publikacji dla głównych wydawców w Polsce: Presspublica (Rzeczpospolita), Agora (Gazeta Wyborcza oraz periodyki kolorowe), IDG (PC World Komputer), Burda Communications (Chip), Polskapresse (Polityka).
Posiada bogate doświadczenie w konfiguracji urządzeń naświetlających firm: Heidelberg, Agfa, Harlequin, Best. Współpracował ze światowymi i lokalnymi agencjami reklamowymi. Prywatnie entuzjasta podróży i sportów zimowych.
Krzysztof Stępień
Praktyk. Z wykształcenia i zamiłowania poligraf. Pamięta Page Maker’a 6.0, Photoshopa 3.0 i QuarkXPress’a 3. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu projektów od pomysłu, aż po druk.
Przez wiele lat związany z czołowymi markami na rynku poligraficznym, DTP-owiec, szkoleniowiec, marketingowiec, fotograf, maż, ojciec.
Artur Hejna
Artur Hejna, czyli GrafNaStyk. Ciągle pomiędzy, ciągle gdzieś, ciągle coś. Ilustruje, uczy, prowadzi warsztaty, uczy jak uczyć rysunku. Głównie w Poznaniu, ale także w Łodzi, Warszawie i paru innych miejscach. Łączy technologię z tradycyjnymi mediami. Komiks i ilustrację. Chęci z długim tempem pracy.
Współpracował m.in. z Kuźnią Gier, Rpg Media, Heltung Storyteling. Twórca pomysłu i rysunków do miniserii „Stworzeni” do scenariusza Piotra Czarneckiego, drugiego zeszytu „Dzikusek” do scenariusza Bartłomieja Sztobryna. Długoletni współpracownik Wacom.
Magister Pedagogiki, zainteresowany jej twórczym aspektem. Pasjonat dobrych historii i nieoczywistych połączeń mediów, form, technik i treści. Lubi uczyć chcących się uczyć.
Dla kogo są te kursy?
Stacjonarnie czy online?
Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!
Szkolenie stacjonarnie
- Pełna koncentracja na nauce
- Networking
- Wizyta w Ośrodku Szkoleniowym IT Media
- Możliwość konsultacji z Zespołem IT Media
Szkolenie online na żywo
- Nauka z dowolnego miejsca na świecie
- Stałe połączenie z trenerem w czasie rzeczywistym
- Zdalna praca z Team Viewer na wysokiej klasy komputerach IT Media
- Wygodne szkolenie w zaciszu domowym
- Trener widzi prace uczestników i może pomóc zdalnie jednym kliknięciem
Opinie z ankiet po szkoleniach




Opinie z Google
Miriamus M.2023-12-29 Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko. Michał Feliks2023-08-22 5 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznego Dawid Kowalski2023-07-03 Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media. Marcin Izdebski2023-05-29 Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy. Agnieszka Nowicka2023-05-23 Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam! Roman Biesiadecki2023-05-18 Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂 Arek Brzegowy2023-04-29 Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.Ogólna ocena Google4.8/5, na podstawie 73 opinii
Nasze szkolenia - Akademia IT Media
Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.






Kurs Grafiki Wektorowej - dowiedz się więcej
Grafika wektorowa szkolenie podstawowe i zaawansowane
Rozpocznij swoją edukację z grafiką wektorową, ucząc się różnic między wersjami Adobe Illustrator wchodzącymi w skład Adobe Creative Cloud. Poznaj narzędzia, palety oraz podstawowe skróty klawiaturowe niezbędne do skutecznej pracy. Odkryj zalety i wady grafiki wektorowej oraz zrozum różnice między nią a grafiką bitmapową.
Techniki rysowania i zarządzania obiektami w Adobe Illustrator
Naucz się tworzyć i zarządzać podstawowymi kształtami wektorowymi jak kwadraty, prostokąty, wieloboki i gwiazdy. Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać wielkością i kolorem obiektów, zaznaczając, skalując i obracając ścieżki. Poznaj także zaawansowane techniki grupowania i edycji obiektów.
Grafika wektorowa kurs z tworzenia złożonych projektów i pracy z narzędziami
Zdobądź umiejętności łączenia i dzielenia ścieżek za pomocą narzędzia Shape Builder, co jest kluczowe przy budowaniu złożonych kształtów, logotypów i ikon. Skup się na technikach tworzenia złożonych projektów graficznych, które przygotują Cię do profesjonalnej pracy w dziedzinie projektowania.
Informacje dodatkowe
Miejsce szkolenia | Warszawa, Online na żywo |
---|---|
Miesiąc | Lut |
Czas | 40h | 5 dni (8:30-16:30) |
Illustrator Podstawowy | 17.11.2025-19.11.2025 |
AI w Grafice | 30.10.2025-31.10.2025 |