Kurs Grafiki Wektorowej – Pakiet
- Brand: Adobe Illustrator
- SKU: N/A
Kurs Grafiki Wektorowej – Pakiet
5 400,00 zł netto
Kurs Grafiki Wektorowej z certyfikatem Akademii IT Media
Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo
Jako jedyny w Polsce Elitarny Edukacyjny Partner Adobe mamy zaszczyt zaprosić Cię na Kurs Grafiki Wektorowej z certyfikatem Akademii IT Media – jedynego w Polsce Elitarnego Edukacyjnego Partnera Adobe! Kurs prowadzony jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem. Kompleksowy Kurs Grafiki Wektorowej składa się z trzech szkoleń, kolejność ich realizacji zależy od uczestnika:
Podczas zajęć nauczysz się również wykorzystywać silnik generatywnej sztucznej inteligencji (AI) Adobe Firefly do pracy w Adobe Illustrator.
Podczas tego kursu zapoznasz się zarówno z podstawowymi jak i zaawansowanymi zasadami tworzenia grafiki wektorowej. Kurs Grafiki Wektorowej jest idealnym rozwiązaniem dla Ilustratorów, Grafików komputerowych oraz Web Developerów.
Ten kurs składa się z 3 dostępnych osobno szkoleń:
Co zyskasz dzięki naszym szkoleniom?
Najczęstsze wyzwania przed naszymi kursami
W trakcie kursu nauczymy Cię jak tworzyć atrakcyjne formy wektorowe i unikać błędów amatorów.
W trakcie szkolenia nauczymy Cię jak sprawnie operować skrótami klawiaturowymi oraz dobierać najszybsze i najefektywniejsze funkcje do Twoich potrzeb.
W trakcie szkolenia będziesz uczył się w praktyce pod okiem doświadczonego specjalisty. W krótkim czasie otrzymasz przemyślaną i wyselekcjonowaną wiedzę tak, abyś mógł samodzielnie tworzyć profesjonalne grafiki.
W trakcie kursu Trener odpowie na Twoje pytania i pokaże jak najefektywniej rozwiązać problem lub osiągnąć dany rezultat.
Program Pakietu szkoleń Grafiki Wektorowej
Pakiet składa się z 7 dni warsztatowych (8:30-16.30):
Kurs Adobe Illustrator - Podstawowy
Dzień 1
- Porównanie różnych wersji programu
- Adobe Creative Cloud
- Preferencje ogólne
- Narzędzia i palety
- Podstawowe skróty klawiaturowe
- Zalety i wady grafiki wektorowej
- Grafika wektorowa a zdjęcia
- Narzędzia do pracy z grafiką wektorową
- Rodzaje dokumentów
- Definiowanie obszaru roboczego
- Zarządzanie wielkością obszaru roboczego
- Tryby koloru
- Podstawowe kształty wektorowe
- Rysowanie kwadratów, prostokątów, wieloboków i gwiazd
- Precyzyjne tworzenie wybranych kształtów
- Opcje figur i ścieżek
- Zaznaczanie i skalowanie ścieżek
- Obracanie obiektów
- Dodawanie koloru wypełnienia i obrysu
- Zarządzanie obrysem i opcje obrysów
- Dobieranie koloru naszej pracy
- Poznanie opcji podglądu dokumentu
- Zaznaczanie, kopiowanie i grupowanie obiektów
- Edytowanie elementów grupy
- Poznanie narzędzia zaznaczania
- Czarna strzałka, biała strzałka, lasso
- Opcje narzędzi zaznaczania
- Poznanie skutecznych technik zaznaczania
- Shape Builder (Generator kształtów)
- Łączenie obiektów wektorowych
- Tworzenie ścieżek o nieregularnych kształtach
- Tworzenie logotypów korzystając z narzędzi łączenia i dzielenia ścieżek
- Budowanie złożonych kształtów wektorowych na bazie prostych figur geometrycznych
- Tworzenie piktogramów informacyjnych
- Budowanie ikon programów komputerowych
Dzień 2
- Opis tekstowy
- Tworzenie obiektów lub scen
- Wybór propozycji
- Rysowanie kształtów wektorowych
- Opcje ołówka
- Rysowanie i wygładzanie ścieżek
- Łączenie ścieżek
- Rodzaje pędzli
- Malowanie z użyciem różnych typów pędzla
- Biblioteki pędzli
- Tworzenie własnych pędzli
- Wykorzystanie pędzli do tworzenia ilustracji
- Zaawansowane narzędzia skalowania
- Obracanie i pochylanie ścieżek
- Inne przekształcenia
- Powtarzanie podobnych działań
- Poznanie narzędzie Tworzenia przejść – Blend
- Tworzenie różnorodnych przejść
- Rozmieszczanie obiektów
- Poznanie sposobów rozmieszczania i wyrównywania obiektów
- Poznanie rodzajów kolorów w programie Illustrator
- Tworzenie i modyfikowanie kolorów
- Biblioteki kolorów
- Adobe Color
- Opis tekstowy
- Przykładowe polecenie
- Kolory wymagane
- Używanie symboli
- Edycja symboli
- Zarządzanie symbolami
- Narzędzi pracy z symbolami
- Tworzenie własnych symboli
- Biblioteki symboli
Dzień 3
- Dodawanie masek wektorowych
- Edycja maski oraz jej zawartości
- Importowanie zdjęć i grafik bitmapowych
- Zasady importu, dobieranie rozmiaru, rozdzielczość i tryb koloru
- Zarządzanie elementami bitmapowymi
- Przekształcanie zdjęć i obrazów w grafikę wektorową
- Zasady wektoryzacji
- Wybór ustawień i opcji
- Wykorzystanie wektoryzowanych plików w praktycznych przykładach
- Tworzenie ikonek internetowych
- Poznanie różnych rodzajów tekstów
- Dodawanie tekstów
- Zamienianie tekstów na krzywe
- Parametry typograficzne
- Zasady edycji tekstu
- Przelewanie tekstów
- Budowanie złożonych projektów graficznych z użyciem zdjęć, tekstów i grafiki wektorowej
- Tworzenie plakatów i reklam
- Projektowanie ulotek i banerów reklamowych
- Poznanie podstawowych zasad użycia efektów
- Dodawanie i edytowanie efektów
- Zarządzanie efektami
- Poznanie różnych formatów zapisu
- Tworzenie plików PDF
- Zapis elementów SVG
- Przygotowanie plików do pracy z innymi grafikami
Kurs Adobe Illustrator Zaawansowany
Dzień 1
- Tryby kolorów
- Rozdzielczość
- Opcje spłaszczania przezroczystości
- Projektowanie pracy o wielu obszarach roboczych
- Zaawansowane ustawienia obszaru roboczego
- Dodawanie i usuwanie obszary robocze
- Zarządzanie dokumentem o wielu obszarach roboczych
- Tworzenie własnych widoków
- Używanie Smart Guides (Inteligentne linie pomocnicze)
- Opcje podglądu dokumentu Illustratora
- Tworzenie skrótów klawiaturowych
- Poprawny opis tekstowy
- Tworzenie obiektów, scen, ikon lub wzorków
- Zastosuj próbnik stylów
- Dopasuj poziom szczegółów
- Wybór propozycji
- Tworzenie grupy Live Paint
- Poznanie zasady użycia Live Paint
- Wykorzystanie Live Paint w praktycznych przykładach
- Kolorowanie ilustracji
- Wykorzystanie Live Paint do tworzenia złożonych ilustracji
- Poznanie opcje Live Paint
- Opis tekstowy
- Kolory wymagane
- Skalowanie, obracanie, pochylanie obiektów
- Narzędzia zniekształcania ścieżek
- Paleta Pathfinder i jej opcje
- Poznanie opcji ścieżek
- Używanie różnych form zniekształcania grafiki
- Poznanie zniekształcenia z siatką
- Poznanie zniekształcenia z obiektem na wierzchu
- Edytowanie opcji zniekształcenia
- Tworzenie zaawansowanych logotypów z użyciem narzędzi przekształcania ścieżek
- Tworzenie reklam do Internetu i druku
- Przygotowanie wizualizacji reklamy typu Outdoor
- Budowanie wizualizacji reklamy na komputerze lub urządzeniu mobilnym
- Wykorzystanie masek odcinania
- Edytowanie elementów masek
- Poznanie ścieżek złożonych
- Przekształcanie obiektów w ścieżkach złożonych
- Wykorzystanie przejścia tonalnego do tworzenia maski przezroczystości
- Zarządzanie i ustalanie opcji maski przezroczystości
Dzień 2
- Dodawanie i tworzenie kolorów dodatkowych
- Praca z biblioteką Pantone
- Tworzenie projektów z użyciem kolorów dodatkowych
- Poznanie sposobów przygotowania prac z lakierem, folią czy innym typem uszlachetnienia
- Zaawansowane narzędzia wektoryzacji
- Tworzenie własnych pędzli i symboli na bazie wektoryzowanych grafik
- Tworzenie ikon do aplikacji mobilnych
- Wykorzystanie wektoryzowane obiekty w złożonych projektach graficznych
- Poznanie opcji formatowania tekstów i akapitów
- Zaawansowane narzędzia formatowania
- A może style?
- Przelewanie tekstów
- Oblewanie grafiki tekstem
- Wykorzystanie efektów
- Poznanie zasad dodawania i edycji efektów
- Przegląd efektów
- Tworzenie stylów graficznych
- Wykorzystanie efektów do szybkiego tworzenia różnych prac graficznych
- Tworzenie efektów specjalnych
- Wykorzystanie palety Apperance do zarządzania efektami
- Dodawanie nowych wypełnień
- Dodawanie nowych obrysów
- Dodawanie efektów i przekształcenia
- Tworzenie stylów graficznych
- Poznanie palety Layers (Warstwy)
- Poznanie zaawansowanych sposobów użycia palety Layers
- Poznanie zasad użycia efektów 3D
- Budowanie wizualizacji kubeczka do kawy
- Tworzenie trójwymiarowych butelek i opakowań
- Poznanie rodzajów siatek
- Wykorzystanie narzędzi do pracy z perspektywą
- Tworzenie wizualizacji z uwzględnieniem perspektywy
- Projektowanie wizualizacji opakowania, reklamy z uwzględnieniem perspektywy
- Poznanie rodzajów wykresów dostępne w programie Illustrator
- Zasady wprowadzanie i edycji danych
- Tworzenie wykresów
- Tworzenie zaawansowanych wykresów i zarządzanie ich wyglądem
- Poznanie formatów PDF-X1, PDF-x3 oraz PDF-X4
- Poznanie opcji formatu SVG
- Zapisywanie pracę do użycia na stronie internetowej
Kurs Digital Painting & Illustration
Dzień 1
- Przedstawienie możliwości rysunkowych programu Illustrator
- Konfiguracja i praca z tabletem serii Intuos w programie Illustrator
- Stroke – rysunek konturowy
- Wypełnienie, kolor, gradient, siatka gradientowa
- Perspektywa – 1, 2, 3 punkty zbiegu
- Korzystanie z tradycyjnych pędzli – Brush
- Korzystanie z pędzli 3D – Brush Aquarell
- Własny Projekt – ilustracja prasowa
- Przedstawienie możliwości rysunkowych programu Photoshop
- Cyfrowy szkic – Inspiracje
- Wypełnienie konturowe
- Faktury, tekstury
- Photoshop Brush (biblioteki, własne)
- Cieniowane (Dodge, Burn)
- Bristle Brush
- Własny projekt – ilustracja komiksowa, postać plansza
Dzień 2
- Przedstawienie możliwości rysunkowych programu Painter
- Praca z tabletem serii Intuos w programie Painter
- Szkic, podmalówka, malatura
- Pędzle i mikser kolorów
- Real Bristle
- Techniki:
– Sketch
– Traditional
– Monochromatic underpainting
– Directly painting
- Projekt własny – ilustracja malarska
Nasi trenerzy:
Paweł Zakrzewski
Paweł Zakrzewski to wybitny fachowiec w dziedzinie szkoleń komputerowych dotyczących oprogramowania firmy Adobe o czym świadczyć może jego długoletnia kariera zawodowa – ponad 15 lat udokumentowanej pracy w charakterze wykładowcy.
Potwierdzeniem jego wiedzy mogą być uzyskane certyfikaty Adobe Certified Expert — ACE. Jako jeden z pierwszych w Polsce uzyskał także prestiżowy tytuł Adobe Certified Instructor, a także Adobe Community Professional. Jako trener przekazuje swą wiedzę u nas w IT Media – Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe. Jest specjalistą zarówno w dziedzinie DTP, jak i tworzenia stron www, aplikacji HTML5 i publikacji na tablety i komórki.
Paweł Zakrzewski jest autorem pięciu książek dotyczących oprogramowania Adobe. Wszystkie napisane zostały dla wydawnictwa Helion. Najnowsza – „Adobe Flash CS6 i Action Script 3.0 – Interaktywne projekty od podstaw” została wydana w styczniu 2013 i cieszy się dobrą opinią czytelników.
Napisał wiele artykułów prasowych dla specjalistycznych magazynów typu: Digit, Computer Arts czy PSD. W kwietniu 2007 roku założył Adobe Creative Suite User Group in Poland – grupę entuzjastów oprogramowania Adobe, prowadzi ją do dziś propagując sprawdzoną i specjalistyczną wiedzę w branży graficznej. Prywatnie miłośnik cięższych rodzajów muzyki, fotografii cyfrowej, tenisa ziemnego oraz biegania.
Robert Jarzębiński
Piotr Janowczyk. Rysownik, ilustrator modowy, Projektant i Historyk sztuki. Autor kilkudziesięciu projektów dla TVP i HBO. Pomysłodawca i twórca cyklu MASTER of ART.
Ma na koncie dziesiątki opublikowanych ilustracji prasowych, komiksów i animacji. W 2004 roku jego prace zostały włączone do „Antologii Komiksu Polskiego” wydawnictwa Egmont.
Zajmuje się zarówno teorią jak i praktyką sztuk wizualnych wykorzystując media typowe dla kultury masowej dlatego wielokrotnie brał udział w przedsięwzięciach związanych z komiksem, street-artem , filmem animowanym ilustracją. Wielki miłośnik designu i dobrego smaku.
Piotr Janowczyk
Certyfikowany Trener Adobe. Uznany wykładowca, od ponad 17 lat prowadzi szkolenia, w kraju i za granicą. Specjalizuje się w zakresie DTP, w szczególności przy użyciu aplikacji Adobe i QuarkXPress, grafiki komputerowej (Adobe Photoshop i Illustrator) oraz składu wielostronicowego pod urządzenia mobilne.
Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z drukarniami, w przygotowywaniu materiałów drukowanych według najnowszych standardów. Prowadził szkolenia oraz wdrożenia systemowe i programowe wspierające wyższą jakość oraz efektywność przygotowania publikacji dla głównych wydawców w Polsce: Presspublica (Rzeczpospolita), Agora (Gazeta Wyborcza oraz periodyki kolorowe), IDG (PC World Komputer), Burda Communications (Chip), Polskapresse (Polityka).
Posiada bogate doświadczenie w konfiguracji urządzeń naświetlających firm: Heidelberg, Agfa, Harlequin, Best. Współpracował ze światowymi i lokalnymi agencjami reklamowymi. Prywatnie entuzjasta podróży i sportów zimowych.
Krzysztof Stępień
Praktyk. Z wykształcenia i zamiłowania poligraf. Pamięta Page Maker’a 6.0, Photoshopa 3.0 i QuarkXPress’a 3. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu projektów od pomysłu, aż po druk.
Przez wiele lat związany z czołowymi markami na rynku poligraficznym, DTP-owiec, szkoleniowiec, marketingowiec, fotograf, maż, ojciec.
Artur Hejna
Artur Hejna, czyli GrafNaStyk. Ciągle pomiędzy, ciągle gdzieś, ciągle coś. Ilustruje, uczy, prowadzi warsztaty, uczy jak uczyć rysunku. Głównie w Poznaniu, ale także w Łodzi, Warszawie i paru innych miejscach. Łączy technologię z tradycyjnymi mediami. Komiks i ilustrację. Chęci z długim tempem pracy.
Współpracował m.in. z Kuźnią Gier, Rpg Media, Heltung Storyteling. Twórca pomysłu i rysunków do miniserii „Stworzeni” do scenariusza Piotra Czarneckiego, drugiego zeszytu „Dzikusek” do scenariusza Bartłomieja Sztobryna. Długoletni współpracownik Wacom.
Magister Pedagogiki, zainteresowany jej twórczym aspektem. Pasjonat dobrych historii i nieoczywistych połączeń mediów, form, technik i treści. Lubi uczyć chcących się uczyć.
Bartosz Skórski
Projektant wzornictwa przemysłowego z zamiłowaniem do rzeczy ładnych. Współpracuje z korporacjami, start’upami i małymi przedsiębiorcami z takich krajów jak Polska, Stany Zjednoczone, Australia, Chiny i Tajwan. Posiada blisko 13 lat praktycznego doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu strategii wizualnych, projektów wzorniczych, graficznych, wizualizacji i animacji produktowych.
Na co dzień, wykorzystuje zawodowo oprogramowanie wszelkiej maści od Office365 przez Adobe Creative Cloud po Autodesk.
Dla kogo są te kursy?
Stacjonarnie czy online?
Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!
Szkolenie stacjonarnie
- Pełna koncentracja na nauce
- Networking
- Wizyta w Ośrodku Szkoleniowym IT Media
- Możliwość konsultacji z Zespołem IT Media
Szkolenie online na żywo
- Nauka z dowolnego miejsca na świecie
- Stałe połączenie z trenerem w czasie rzeczywistym
- Zdalna praca z Team Viewer na wysokiej klasy komputerach IT Media
- Wygodne szkolenie w zaciszu domowym
- Trener widzi prace uczestników i może pomóc zdalnie jednym kliknięciem
Opinie z ankiet po szkoleniach
Opinie z Google
Miriamus M.2023-12-29 Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko. Michał Feliks2023-08-22 5 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznego Dawid Kowalski2023-07-03 Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media. Marcin Izdebski2023-05-29 Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy. Agnieszka Nowicka2023-05-23 Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam! Roman Biesiadecki2023-05-18 Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂 Arek Brzegowy2023-04-29 Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.Ogólna ocena Google4.8/5, na podstawie 73 opinii
Nasze szkolenia - Akademia IT Media
Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.
Kurs Grafiki Wektorowej
Grafika wektorowa szkolenie podstawowe i zaawansowane
Rozpocznij swoją edukację z grafiką wektorową, ucząc się różnic między wersjami Adobe Illustrator wchodzącymi w skład Adobe Creative Cloud. Poznaj narzędzia, palety oraz podstawowe skróty klawiaturowe niezbędne do skutecznej pracy. Odkryj zalety i wady grafiki wektorowej oraz zrozum różnice między nią a grafiką bitmapową.
Techniki rysowania i zarządzania obiektami w Adobe Illustrator
Naucz się tworzyć i zarządzać podstawowymi kształtami wektorowymi jak kwadraty, prostokąty, wieloboki i gwiazdy. Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać wielkością i kolorem obiektów, zaznaczając, skalując i obracając ścieżki. Poznaj także zaawansowane techniki grupowania i edycji obiektów.
Grafika wektorowa kurs z tworzenia złożonych projektów i pracy z narzędziami
Zdobądź umiejętności łączenia i dzielenia ścieżek za pomocą narzędzia Shape Builder, co jest kluczowe przy budowaniu złożonych kształtów, logotypów i ikon. Skup się na technikach tworzenia złożonych projektów graficznych, które przygotują Cię do profesjonalnej pracy w dziedzinie projektowania.
Informacje dodatkowe
Miejsce szkolenia | Warszawa, Online na żywo |
---|---|
Miesiąc | Lut |
Czas | 56h (7 dni) |
Kurs Ai Pro | 17.02.2025-21.02.2025 |
Kurs Digital Painting & Illustration | Wkrótce |