Kurs Grafiki Wektorowej – Pakiet

Kurs Grafiki Wektorowej – Pakiet

3 500,00  netto

Czas trwania: 40h | 5 dni (8:30-16:30)

Wyczyść

Kurs Grafiki Wektorowej z certyfikatem Akademii IT Media

Stacjonarnie Warszawa lub online | na żywo

Jako jedyny w Polsce Elitarny Edukacyjny Partner Adobe mamy zaszczyt zaprosić Cię na Kurs Grafiki Wektorowej z certyfikatem Akademii IT Media – jedynego w Polsce Elitarnego Edukacyjnego Partnera Adobe! Kurs prowadzony jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem. Kompleksowy Kurs Grafiki Wektorowej składa się z dwóch szkoleń, kolejność ich realizacji zależy od uczestnika:

Podczas zajęć nauczysz się również wykorzystywać silnik generatywnej sztucznej inteligencji (AI) Adobe Firefly do pracy w Adobe Illustrator.

Podczas tego kursu zapoznasz się zarówno z podstawowymi jak i zaawansowanymi zasadami tworzenia grafiki wektorowej. Kurs Grafiki Wektorowej jest idealnym rozwiązaniem dla Ilustratorów, Grafików komputerowych oraz Web Designerów.

Ten kurs składa się z 2 dostępnych osobno szkoleń:

Co zyskasz dzięki naszym szkoleniom?​

Umiejętności tworzenia grafik wektorowych w Adobe Illustrator
Sprawność pracy w Adobe Illustrator
Techniki wykorzystywania silnika generatywnej sztucznej inteligencji (AI) Adobe Firefly do pracy w Adobe Illustrator
Umiejętności tworzenia elementów stron internetowych i aplikacji www
Certyfikat Akademii IT Media - jedynego w Polsce Elitarnego Edukacyjnego Partnera Adobe
Komfort nauki w kameralnej grupie szkoleniowej
Materiały szkoleniowe
Profesjonalne know how zdobyte pod okiem Specjalisty

Najczęstsze wyzwania przed naszymi kursami

W trakcie kursu nauczymy Cię jak tworzyć atrakcyjne formy wektorowe i unikać błędów amatorów.

W trakcie szkolenia nauczymy Cię jak sprawnie operować skrótami klawiaturowymi oraz dobierać najszybsze i najefektywniejsze funkcje do Twoich potrzeb.

W trakcie szkolenia będziesz uczył się w praktyce pod okiem doświadczonego specjalisty. W krótkim czasie otrzymasz przemyślaną i wyselekcjonowaną wiedzę tak, abyś mógł samodzielnie tworzyć profesjonalne grafiki.

W trakcie kursu Trener odpowie na Twoje pytania i pokaże jak najefektywniej rozwiązać problem lub osiągnąć dany rezultat.

Kurs Grafiki Wektorowej - Program Pakietu szkoleń

Pakiet składa się z 5 dni warsztatowych (8:30-16.30):

Szkolenie AI w Grafice

Dzień 1 - 8:30 - 16:30

  • Definicja AI i jej historia
  • Obecne technologie i algorytmy AI (uczenie maszynowe, głębokie uczenie, NLP, CV)
  • Wykorzystanie Microsoft Copilot
  • Wykorzystanie Chat GPT
  • Wykorzystanie Google Gemini
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów projektowych
  • Optymalizacja czasu pracy poprzez automatyzację rutynowych zadań
  • Omówienie wyzwań i problemów napotkanych podczas implementacji AI w projektowaniu graficznym
  • Geneza i rozwój Adobe Sensei
  • Przedstawienie kluczowych implementacji Adobe Sensei w aplikacjach
  • Skuteczne generowanie grafiki według założeń projektowych – wygenerowanie pocztówki krajobrazowej
  • Przegląd nadchodzących nowości
  • Zapoznanie z narzędziem
  • Praktyczne przykłady modyfikowania szablonów dzięki narzędziom AI – wykonanie grafiki promującej wydarzenie na Facebook
  • Przegląd nadchodzących nowości
  • Wykorzystanie filtrów Neural Filters w praktyce – stworzenie reklamy wycieczek zimowych w postaci elementów wystających z ekranu telefonu
  • Wypełnienie Content Aware a wypełnienie generatywne
  • Narzędzia wykorzytujące Ai oraz ML służące zaznaczaniu i rozszerzaniu obrazu
  • Generowanie malarstwa poprzez skale szarości – tworzenie malarstwa na pdostawie zdjęcia
  • Face aware Liquify – obróbka zdjęć z neural filters
  • Przegląd nadchodzących nowości
  • Text to Vector Graphic – stworzenie wzoru na papier pakowy dla lokalnego sklepu wraz z ikonami przeznaczonymi do użycia na stronie internetowej.
  • AI Recolor i Retype
  • Przegląd nadchodzących nowości
  • Działania firmy Adobe w kwestii prawnej
  • Prawne aspekty korzystania z technologii sztucznej inteligencji w projektach graficznych
  • Dyskusja na temat roli projektantów w erze rosnącej roli sztucznej inteligencji
  • Google Autodraw – stworzenie ikony nowego wybiegu dla ZOO

Dzień 2 - 8:30 - 16:30​

  • Zapoznanie z narzędziem – nauka tworzenia promptów
  • Tworzenie komend “prompt” – wygenerowanie, zdjęcia człowieka w środowisku, komiksu na podstawie referencji, mockupu
  • Porównanie uzyskanych grafik z takimi samymi komendami – wygenerowanie i porównanie takich samych grafik według złożonej komendy i briefu (stadion, znany budynek w innych czasach, organizm podwodny)
  • Krea – stworzenie realistycznego burgera ociekającego serem oraz grafiki promującej nową serie gier o egipcie z uwzględnieniem logo
  • Vizcom – stworzenie 5 koncepcji nowoczesnego buta
  • Analiza konkretnych projektów, które odniosły sukces dzięki sztucznej inteligencji
  • Wnioski i nauki płynące z doświadczeń innych profesjonalistów
  • Działania firmy Adobe w kwestii prawnej
  • Prawne aspekty korzystania z technologii sztucznej inteligencji w projektach graficznych
  • Dyskusja na temat roli projektantów w erze rosnącej roli sztucznej inteligencji
  • Midjourney, Photoshop, Krea – stworzenie kocencpji produktu wraz z reklamą
  • Perspektywy rozwoju sztucznej inteligencji w grafice
  • Dyskusja na temat roli projektantów w erze rosnącej roli sztucznej inteligencji
  • Rozważania nad odpowiedzialnym projektowaniem z wykorzystaniem sztucznej inteligencji


Kurs Adobe Illustrator - Podstawowy

Dzień 1 - 8:30 - 16:30

  • Porównanie różnych wersji programu
  • Adobe Creative Cloud
  • Preferencje ogólne
  • Narzędzia i palety
  • Podstawowe skróty klawiaturowe
  • Zalety i wady grafiki wektorowej
  • Grafika wektorowa a zdjęcia
  • Narzędzia do pracy z grafiką wektorową
  • Rodzaje dokumentów
  • Definiowanie obszaru roboczego
  • Zarządzanie wielkością obszaru roboczego
  • Tryby koloru
  • Podstawowe kształty wektorowe
  • Rysowanie kwadratów, prostokątów, wieloboków i gwiazd
  • Precyzyjne tworzenie wybranych kształtów
  • Opcje figur i ścieżek
  • Zaznaczanie i skalowanie ścieżek
  • Obracanie obiektów
  • Dodawanie koloru wypełnienia i obrysu
  • Zarządzanie obrysem i opcje obrysów
  • Dobieranie koloru naszej pracy
  • Poznanie opcji podglądu dokumentu
  • Zaznaczanie, kopiowanie i grupowanie obiektów
  • Edytowanie elementów grupy
  • Poznanie narzędzia zaznaczania
  • Czarna strzałka, biała strzałka, lasso
  • Opcje narzędzi zaznaczania
  • Poznanie skutecznych technik zaznaczania
  • Shape Builder (Generator kształtów)
  • Łączenie obiektów wektorowych
  • Tworzenie ścieżek o nieregularnych kształtach
  • Tworzenie logotypów korzystając z narzędzi łączenia i dzielenia ścieżek
  • Budowanie złożonych kształtów wektorowych na bazie prostych figur geometrycznych
  • Tworzenie piktogramów informacyjnych
  • Budowanie ikon programów komputerowych

Dzień 2

  • Rysowanie kształtów wektorowych
  • Opcje ołówka
  • Rysowanie i wygładzanie ścieżek
  • Łączenie ścieżek
  • Rodzaje pędzli
  • Malowanie z użyciem różnych typów pędzla
  • Biblioteki pędzli
  • Tworzenie własnych pędzli
  • Wykorzystanie pędzli do tworzenia ilustracji
  • Zaawansowane narzędzia skalowania
  • Obracanie i pochylanie ścieżek
  • Inne przekształcenia
  • Powtarzanie podobnych działań
  • Poznanie narzędzie Tworzenia przejść – Blend
  • Tworzenie różnorodnych przejść
  • Rozmieszczanie obiektów
  • Poznanie sposobów rozmieszczania i wyrównywania obiektów
  • Poznanie rodzajów kolorów w programie Illustrator
  • Tworzenie i modyfikowanie kolorów
  • Biblioteki kolorów
  • Adobe Color
  • Opis tekstowy
  • Przykładowe polecenie
  • Kolory wymagane
  • Używanie symboli
  • Edycja symboli
  • Zarządzanie symbolami
  • Narzędzi pracy z symbolami
  • Tworzenie własnych symboli
  • Biblioteki symboli

Dzień 3

  • Dodawanie masek wektorowych
  • Edycja maski oraz jej zawartości
  • Importowanie zdjęć i grafik bitmapowych
  • Zasady importu, dobieranie rozmiaru, rozdzielczość i tryb koloru
  • Zarządzanie elementami bitmapowymi
  • Przekształcanie zdjęć i obrazów w grafikę wektorową
  • Zasady wektoryzacji
  • Wybór ustawień i opcji
  • Wykorzystanie wektoryzowanych plików w praktycznych przykładach
  • Tworzenie ikonek internetowych
  • Poznanie różnych rodzajów tekstów
  • Dodawanie tekstów
  • Zamienianie tekstów na krzywe
  • Parametry typograficzne
  • Zasady edycji tekstu
  • Przelewanie tekstów
  • Budowanie złożonych projektów graficznych z użyciem zdjęć, tekstów i grafiki wektorowej
  • Tworzenie plakatów i reklam
  • Projektowanie ulotek i banerów reklamowych
  • Poznanie podstawowych zasad użycia efektów
  • Dodawanie i edytowanie efektów
  • Zarządzanie efektami
  • Poznanie różnych formatów zapisu
  • Tworzenie plików PDF
  • Zapis elementów SVG
  • Przygotowanie plików do pracy z innymi grafikami

Nasi trenerzy:

Paweł Zakrzewski

Paweł Zakrzewski

Paweł Zakrzewski to wybitny fachowiec w dziedzinie szkoleń komputerowych dotyczących oprogramowania firmy Adobe o czym świadczyć może jego długoletnia kariera zawodowa – ponad 15 lat udokumentowanej pracy w charakterze wykładowcy.

Potwierdzeniem jego wiedzy mogą być uzyskane certyfikaty Adobe Certified Expert — ACE. Jako jeden z pierwszych w Polsce uzyskał także prestiżowy tytuł Adobe Certified Instructor, a także Adobe Community Professional. Jako trener przekazuje swą wiedzę u nas w IT Media – Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Adobe. Jest specjalistą zarówno w dziedzinie DTP, jak i tworzenia stron www, aplikacji HTML5 i publikacji na tablety i komórki.

Paweł Zakrzewski jest autorem pięciu książek dotyczących oprogramowania Adobe. Wszystkie napisane zostały dla wydawnictwa Helion. Najnowsza – „Adobe Flash CS6 i Action Script 3.0 – Interaktywne projekty od podstaw” została wydana w styczniu 2013 i cieszy się dobrą opinią czytelników.

Napisał wiele artykułów prasowych dla specjalistycznych magazynów typu: Digit, Computer Arts czy PSD. W kwietniu 2007 roku założył Adobe Creative Suite User Group in Poland – grupę entuzjastów oprogramowania Adobe, prowadzi ją do dziś propagując sprawdzoną i specjalistyczną wiedzę w branży graficznej. Prywatnie miłośnik cięższych rodzajów muzyki, fotografii cyfrowej, tenisa ziemnego oraz biegania.

Robert Jarzębiński

Robert Jarzębiński

Piotr Janowczyk. Rysownik, ilustrator modowy, Projektant i Historyk sztuki. Autor kilkudziesięciu projektów dla TVP i HBO. Pomysłodawca i twórca cyklu MASTER of ART.

Ma na koncie dziesiątki opublikowanych ilustracji prasowych, komiksów i animacji. W 2004 roku jego prace zostały włączone do „Antologii Komiksu Polskiego” wydawnictwa Egmont.

Zajmuje się zarówno teorią jak i praktyką sztuk wizualnych wykorzystując media typowe dla kultury masowej dlatego wielokrotnie brał udział w przedsięwzięciach związanych z komiksem, street-artem , filmem animowanym ilustracją. Wielki miłośnik designu i dobrego smaku.

Bartosz Skórski

Bartosz Skórski

Projektant wzornictwa przemysłowego z zamiłowaniem do rzeczy ładnych. Współpracuje z korporacjami, start’upami i małymi przedsiębiorcami z takich krajów jak Polska, Stany Zjednoczone, Australia, Chiny i Tajwan. Posiada blisko 13 lat praktycznego doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu strategii wizualnych, projektów wzorniczych, graficznych, wizualizacji i animacji produktowych.

Na co dzień, wykorzystuje zawodowo oprogramowanie wszelkiej maści od Office365 przez Adobe Creative Cloud po Autodesk.

Piotr Janowczyk

Piotr Janowczyk

Certyfikowany Trener Adobe. Uznany wykładowca, od ponad 17 lat prowadzi szkolenia, w kraju i za granicą. Specjalizuje się w zakresie DTP, w szczególności przy użyciu aplikacji Adobe i QuarkXPress, grafiki komputerowej (Adobe Photoshop i Illustrator) oraz składu wielostronicowego pod urządzenia mobilne.

Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy z drukarniami, w przygotowywaniu materiałów drukowanych według najnowszych standardów. Prowadził szkolenia oraz wdrożenia systemowe i programowe wspierające wyższą jakość oraz efektywność przygotowania publikacji dla głównych wydawców w Polsce: Presspublica (Rzeczpospolita), Agora (Gazeta Wyborcza oraz periodyki kolorowe), IDG (PC World Komputer), Burda Communications (Chip), Polskapresse (Polityka).

Posiada bogate doświadczenie w konfiguracji urządzeń naświetlających firm: Heidelberg, Agfa, Harlequin, Best. Współpracował ze światowymi i lokalnymi agencjami reklamowymi. Prywatnie entuzjasta podróży i sportów zimowych.

Krzysztof Stępień

Krzysztof Stępień

Praktyk. Z wykształcenia i zamiłowania poligraf. Pamięta Page Maker’a 6.0, Photoshopa 3.0 i QuarkXPress’a 3. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu projektów od pomysłu, aż po druk.

Przez wiele lat związany z czołowymi markami na rynku poligraficznym, DTP-owiec, szkoleniowiec, marketingowiec, fotograf, maż, ojciec.

Artur Hejna

Artur Hejna

Artur Hejna, czyli GrafNaStyk. Ciągle pomiędzy, ciągle gdzieś, ciągle coś. Ilustruje, uczy, prowadzi warsztaty, uczy jak uczyć rysunku. Głównie w Poznaniu, ale także w Łodzi, Warszawie i paru innych miejscach. Łączy technologię z tradycyjnymi mediami. Komiks i ilustrację. Chęci z długim tempem pracy.

Współpracował m.in. z Kuźnią Gier, Rpg Media, Heltung Storyteling. Twórca pomysłu i rysunków do miniserii „Stworzeni” do scenariusza Piotra Czarneckiego, drugiego zeszytu „Dzikusek” do scenariusza Bartłomieja Sztobryna. Długoletni współpracownik Wacom.

Magister Pedagogiki, zainteresowany jej twórczym aspektem. Pasjonat dobrych historii i nieoczywistych połączeń mediów, form, technik i treści. Lubi uczyć chcących się uczyć.

Dla kogo są te kursy?​

Ilustratorów
Grafików, którzy chcą przenieść swoje wizje do świata cyfrowego.
Marketerów
Osób pracujących w marketingu, którzy chcieliby przygotowywać projekty graficzne bez pomocy grafika.
Freelancerów
Artystów, którym zależy na tworzeniu zachwycających projektów wektorowych w szybkim czasie.
Osób prowadzących własny biznes
Przedsiębiorców, którzy chcieliby przygotowywać projekty graficzne bez pomocy grafika.
Osób chcących się przebranżowić
Artystów, którzy chciałyby zacząć tworzyć grafiki wektorowe w środowisku Adobe.
Web Designerów i Front-end Developerów
Twórców stron www, którzy chcą samodzielnie tworzyć layout strony, banery, ikony i inne grafiki na stronę www.
Twórców na social media
Content creatorów, którzy chcą szybko i sprawnie tworzyć swoje materiały graficzne.
Osób kreatywnych
Twórców, którzy chcieliby zdobyć konkretne umiejętności w Akademii IT Media.

Stacjonarnie czy online?

Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!

Szkolenie stacjonarnie
Szkolenie online na żywo

Opinie z ankiet po szkoleniach

Maria O.
Maria O.
Czytaj więcej
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Pan Robert jest bardzo dobrym wykładowcą, który przekazuje wiedzę systematycznie i logicznie- tak aby w trakcie rozwiązywania kolejnych problemów utrwalić sobie omówione metody. Ośrodek szkoleniowy jest mega przyjaznym miejscem. panuje tutaj miła atmosfera. Serdecznie polecam!
Dorota G.
Dorota G.
Czytaj więcej
Wszystko jasno tłumaczone. Możliwość szybkiego nauczenia się tricków i szybszej pracy.
Magdalena M.
Magdalena M.
Czytaj więcej
Podobał mi się temat, a także podejście i sposób przekazywania informacji przez wykładowcę, infirmacje o AI zostały zaktualizowane i są przekazywane na bieżąco, a także w sposób dla każdego zrozumiały. Ogromnie dużo praktyki na programach, które są nowe, a takż3e trudniej osiągalne co pozwala na późniejszą pracę na konkretnych olatformach AI.
Magda
Magda
Czytaj więcej
Dobra organizacja, przystępny sposób przekazywania wiedzy. Przyspieszy proces tworzenia grafik, daje dużą bazę sprawdzonych pod dany temat inspiracji i gotowych elementów do wykorzystania w projektowaniu opakowań.
Poprzedni
Następny

Opinie z Google

Nasze szkolenia - Akademia IT Media

Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.

Nowoczesny ośrodek szkoleniowy
Nowoczesny ośrodek szkoleniowy
Czytaj więcej
Ośrodek Szkoleniowy Akademia IT Media mieści się przy ulicy Elektronowej w Warszawie. Stworzony został w nowoczesnym i przytulnym, loftowym stylu. Składa się z 6 sal szkoleniowych, przestronnej przestrzeni do odpoczynku i spożywania posiłków, trzech łazienek oraz studia do warsztatów filmowych i fotograficznych.
6 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych
6 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych
Czytaj więcej
Posiadamy 6 w pełni wyposażonych, klimatyzowanych sal szkoleniowych. Nasi kursanci uczą się wykorzystując wydajne komputery PC/MAC, najnowsze wersje oprogramowania a także o ile wymaga tego temat, nowoczesne tablety graficzne, narzędzia do streamingu czy postprodukcji.
Profesjonalne studio filmowe
Profesjonalne studio filmowe
Czytaj więcej
Nasze przestronne studio filmowe wyposażone jest w nowoczesne kamery, aparaty cyfrowe, podwieszane i mobilne lampy LED, green screen, mikrofony, gimbale, zestawy do fotogrametrii, fotografii produktowej oraz dziesiątki innych narzędzi przy pomocy, których uczymy sztuki flmowej i fotograficznej.
Certyfikat Akademii IT Media
Certyfikat Akademii IT Media
Czytaj więcej
Certyfikat ukończenia szkolenia w renomowanej Akademii IT Media jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.
Adobe Education Elite Partner
Adobe Education Elite Partner
Czytaj więcej
Jako jedyny w Polsce Ośrodek Szkoleniowy mamy zaszczyt posiadać odznakę Adobe Education Elite Partner oraz nieprzerwanie od 2005 roku jesteśmy Centrum Szkoleniowym Adobe. Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.
Black Magic Training Partner
Black Magic Training Partner
Czytaj więcej
Każdy uczestnik naszych szkoleń związanych z Davinci Resolve otrzymuje certyfikat sygnowany logiem Blackmagic Design. Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Blackmagic Design jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy.

Kurs Grafiki Wektorowej - dowiedz się więcej

Grafika wektorowa szkolenie podstawowe i zaawansowane

Rozpocznij swoją edukację z grafiką wektorową, ucząc się różnic między wersjami Adobe Illustrator wchodzącymi w skład Adobe Creative Cloud. Poznaj narzędzia, palety oraz podstawowe skróty klawiaturowe niezbędne do skutecznej pracy. Odkryj zalety i wady grafiki wektorowej oraz zrozum różnice między nią a grafiką bitmapową.

Techniki rysowania i zarządzania obiektami w Adobe Illustrator

Naucz się tworzyć i zarządzać podstawowymi kształtami wektorowymi jak kwadraty, prostokąty, wieloboki i gwiazdy. Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać wielkością i kolorem obiektów, zaznaczając, skalując i obracając ścieżki. Poznaj także zaawansowane techniki grupowania i edycji obiektów.

Grafika wektorowa kurs z tworzenia złożonych projektów i pracy z narzędziami

Zdobądź umiejętności łączenia i dzielenia ścieżek za pomocą narzędzia Shape Builder, co jest kluczowe przy budowaniu złożonych kształtów, logotypów i ikon. Skup się na technikach tworzenia złożonych projektów graficznych, które przygotują Cię do profesjonalnej pracy w dziedzinie projektowania.

Informacje dodatkowe

Miejsce szkolenia

Warszawa, Online na żywo

Miesiąc

Lut

Czas

40h | 5 dni (8:30-16:30)

Illustrator Podstawowy

17.11.2025-19.11.2025

AI w Grafice

30.10.2025-31.10.2025

Kursy i szkolenia

Kurs Grafiki Wektorowej - Pakiet

3 500,00  netto

Dodaj do koszyka

Produkt dodany do koszyka

×