Kurs Filmowania i montażu w DaVinci Resolve – Pakiet

Kurs Filmowania i montażu w DaVinci Resolve – Pakiet

3 800,00 

Czas trwania: 40h (5 dni)

Wyczyść

Kurs Filmowania i montażu w Premiere Pro - Pakiet

Warsztat z certyfikatem Akademii IT Media

Stacjonarnie Warszawa

Jako Partner Szkoleniowy Blackmagic Design, mamy przyjemność zaprosić Cię na profesjonalny kurs filmowania i montażu w DaVinci Resolve z certyfikatem. Kurs skupia się na praktycznych warsztatach z doświadczonymi trenerami. Zdobądź umiejętności, które otworzą przed Tobą nowe możliwości w świecie profesjonalnego filmowania i montażu.

Program naszego kursu obejmuje dwa kompleksowe moduły szkoleniowe, dostosowane do najnowszych trendów i technologii w branży filmowej:

Kurs Filmowania Warszawa
Kurs DaVinci Resolve – montaż, postprodukcja filmu 

Ten Kurs składa się z dwóch dostępnych osobno szkoleń

Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?

Poznanie technik kompozycji kadru, w tym kadrowania i wyboru odpowiednich planów filmowych
Kreowanie angażujących historii filmowych, wykorzystując aktualne trendy i konwencje
Nagrywanie B-Roll w slowmotion i z gimbalem (wyważenie i rodzaje ruchów kamery)
Umiejętność podstawowej postprodukcji i edycji wideo, co da Ci kontrolę nad finalnym kształtem Twoich projektów filmowych
Tworzenie scenariuszy i planowania produkcji, co pozytywnie wpłynie na Twoją organizację pracy na etapie preprodukcji oraz zwiększy Twoją efektywność
Wykorzystanie różnych źródeł światła do kreowania pożądanej atmosfery w kadrze

Najczęstsze wyzwania przed naszym kursem

W trakcie kursu nauczymy Cię jak montować atrakcyjne filmy i unikać błędów amatorów.

W trakcie szkolenia nauczymy Cię jak sprawnie operować kamerą oraz dobierać najszybsze i najefektywniejsze funkcje do Twoich potrzeb.

W trakcie szkolenia będziesz uczył się w praktyce pod okiem doświadczonego specjalisty. W krótkim czasie otrzymasz przemyślaną i wyselekcjonowaną wiedzę tak, abyś mógł samodzielnie tworzyć profesjonalne filmy.

W trakcie kursu Trener odpowie na Twoje pytania i pokaże jak najefektywniej rozwiązać problem lub osiągnąć dany rezultat.

Program szczegółowy

Kurs składa się z 5 dni warsztatów (8.30-16.30)

Kurs Filmowania Warszawa

Teoria (praca z prezentacją + podgląd aparatu + prezentacja narzędzi)

  • Pomysł na film – czyli co i gdzie chcemy zrobić? Trendy i konwencje
  • Jak wygląda prosty scenariusz/treatment?
  • Preprodukcja i organizacja – czyli co do przygotowania przed dniem zdjęciowym (shootlista, ukompletowanie sprzętu)
  • Wizja lokalna i kompozycja kadru (rodzaje planów filmowych, wyodrębnianie postaci, głębia ostrości, trójpodział kadru, scenografia i kolory)
  • Praca ze światłem (dzienne vs sztuczne, światło główne, wypełniające, rysujące, światło tła, światło miękkie vs twarde, rodzaje lamp, miecze led, softboxy, kąt padania światła)
  • Aparat cyfrowy (wady i zalety, pełna klatka vs DSLR)
  • Poprawne ustawienia aparatu (jakie nastawy i dlaczego): rozdzielczość, kodek, klatki na sekundę, prędkość migawki, przysłona, ISO, profil kolorostyczny, praca z profilem logarytmicznym, integracja z mikrofonem
  • Dobór i rodzaje obiektywów (stało vs zmiennoogniskowe, szerokokątne vs długoogniskowe, filtry)
  • Praca z focusem (autofokus vs fokus manualny)
  • Złote zasady pracy z dźwiękiem oraz rodzaje mikrofonów
  • Dobór i rodzaje stabilizacji (praca z ręki, statyw, gimbal, monopod, glidecam)
  • Rodzaje ruchów kamery
  • Dobór sprzętu, jaki sprzęt wybrać i do czego – (skąd kupować, partnerzy?) – ergonomia pracy
  • Dlaczego i jak się post produkuje materiał z danego sprzętu

Praktyka (praca uczestników ze sprzętem pod okiem trenera)

Plan zdjęciowy nr 1 – Webinar / kanał YT

  • Techniki pracy w studiu – praca z lampami LED i mieczami świetlnymi
  • Samodzielna kompozycja kadru przez uczestników
  • Samodzielna konfiguracja ustawień aparatu przez uczestników
  • Monitorowanie nagrywanego filmu
  • Nagranie B-Roll w slowmotion i z gimbalem (wyważenie i rodzaje ruchów kamery)
  • Nagranie i odsłuch dźwięku

Plan zdjęciowy nr 2 – Wywiad w plenerze

  • Techniki pracy ze światłem dziennym w plenerze – blendy, flagi i ramki rozpraszające
  • Samodzielna kompozycja kadru przez uczestników
  • Samodzielna konfiguracja ustawień aparatu przez uczestników
  • Monitorowanie nagrywanego filmu
  • Nagranie i odsłuch dźwięku

Podgląd nagranego materiału w Premiere Pro i Davinci Resolve

  • Zakładanie nowego projektu i import plików
  • Ustawienia profilu kolorystycznego zgodnego z nagranym materiałem

Kurs DaVinci Resolve – Montaż filmowy i postprodukcja

Dzień 1

  • Krótkie omówienie programu szkolenia oraz jego celów
  • Omówienie zadań w pierwszym dniu szkolenia
  • Pytania, dyskusja
  • Wprowadzenie do programu DaVinci Resolve różnice w stosunku do innych popularnych programów do montażu filmów
  • Omówienie interfejsu oraz preferencji na poziomie systemu jak i użytkownika
  • Konfiguracja programu oraz wskazówki związane z budowaniem maszyny do montażu
  • Tworzenie własnych presetów
  • Optymalizowanie pracy programu
  • Omówienie podstawowych zagadnień
  • Praca z materiałem wideo – ćwiczenia
  • Omówienie baz danych charakterystycznych dla DaVinci Resolve
  • Tworzenie kopii zapasowych baz danych
  • Omówienie kart (Media Page, Cut Page, Edit Page, Fusion Page, Color Page, Fairlight Page, Delivery Page)
  • Poznanie skrótów klawiszowych
  • Tworzenie własnych skrótów
  • Wyszukiwanie skrótów klawiszowych
  • Importowanie i zarządzanie materiałem za pomocą Media Page
  • Bezpieczny import danych z kamery przy użyciu narzędzi wbudowanych w DaVinci Resolve
  • Narzędzie Clone Tool
  •  Korzystanie z etykiet, kolorów ułatwiających segregowanie materiału
  • Tworzenie projektu
  • Omówienie atrybutów projektu
  • Import materiału filmowego do dalszej pracy
  • Import materiału filmowego z wykorzystaniem Media Page
  • Cut Page jako okna do szybkiej, prostej edycji oraz jako narzędzie do szybkiego przeglądu długich materiałów i wstępnego sortowania oraz cięcia materiału
  • Skróty klawiszowe, praca z Source Type
  • Cięcie, montaż materiału
  • Narzędzia przyspieszające montaż oraz przeglądanie materiału
  • Zapoznanie ze skrótami klawiszowymi – edycja materiału w Cut Page
  • Omówienie zalet pracy w tym oknie edycyjnym
  • Montaż materiału według założeń przedstawionych przez prowadzącego
  • Dodawanie efektów przejścia, napisów
  • Dodawanie dźwięku
  • Wykorzystanie narzędzia Render Quick
  • Przegląd presetów na poszczególne platformy min. YouTube, Vimeo i inne
  • Renderowanie materiału na potrzeby publikacji w serwisie YouTube
  • Przegląd filmów stworzonych przez uczestników szkolenia
  • Główna karta do dokładnej i wnikliwej pracy z materiałem
  • Ogólne omówienie okna Edit Page
  • Łączenie pracy, wykonywanie pewnych działań montażowych w Cut Page i kontynuacja pracy z tym samym materiałem, timeline’em w Edit Page
  • Praca uczestników z materiałem filmowym – ćwiczenia
  • Omówienie podstawowych kodeków
  • Praca z materiałami nagranymi smartfonem lub z materiałem wysoko skompresowanym oraz z materiałem wysokiej jakości
  • Import materiału filmowego nagranego smartfonem
  • Praca z zaimportowanym materiałem
  • Dyskusja, wnioski
  • Omówienie plików Proxy: Proxy media resolution, Proxy media format
  • Zarządzanie plikami proxy (Proxy generation location) oraz metody ich wdrożenia
  • Praca w Media Page, praca z metadanymi
  • Usuwanie (odlinkowywanie) plików Proxy
  • Renderowanie materiału, w którym używane są pliki Proxy
  • Na co zwracać uwagę
  • Standardy FPS
  • Proporcje
  • Wymagania najpopularniejszych mediów społecznościowych
  • Proporcje, jak montować i nagrywać
  • Jak najmniejszym kosztem czasu przeprowadzić montaż i wyrenderować materiał o różnych proporcjach, dla różnych mediów społecznościowych
  • Narzędzie Timeline Resolution w Cat Page
  • Omówienie zrealizowanego materiału, pytania, dyskusja

Dzień 2

  • Omówienie programu oraz celów do zrealizowania
  • Przypomnienie głównych tematów z dnia poprzedniego
  • Pytania, dyskusja
  • Import materiału filmowego z wykorzystaniem Media Page
  • Omówienie specyficznego narzędzia jakim jest Smart Bins
  • Podanie przykładów zastosowania
  • Omówienie tworzenia oraz wykorzystywania tego narzędzia
  • Ćwiczenia
  • Omówienie metod segregacji materiału w sytuacji gdzie trzeba przejrzeć dużą ilość plików
  • Praca z folderami w oknie Media Pool
  • Okno podglądu stosowanie In & Out Points
  • Poznanie technik montażowych
  • Poznanie skrótów klawiszowych stosowanych przy montażu
  • Narzędzia ułatwiające cięcie, nadpisywanie materiału
  • Zaawansowane narzędzia – Smart Insert, Ripple Overwrite, Source Overwrite
  • Skróty klawiszowe ułatwiające montaż
  • Narzędzie Trim Mode
  • Okno Effects
  • Modyfikowanie efektów, efekty przejścia, wygładzanie materiału
  • Stabilizacja obrazu
  • Stosowanie Dynamic Zoom itp.
  • Stosowanie klatek kluczowych
  • Ustawienia metody renderowania w czasie rzeczywistym tekstów, animacji w celu uzyskania płynnego podglądu
  • Jak pracować z tekstem pod względem optycznym
  • Odległość między znakami i wierszami
  • Zmiana prędkości
  • Stosowanie klatek kluczowych
  • Odwracanie prędkości
  • Praca w edytorze krzywych (Curve Editor)
  • Tworzenie i edycja tzw. Speed Ramp
  • Edycja i montaż dźwięku
  • Efekty audio, przejścia audio
  • Montaż, efekty dźwiękowe, redukcja szumów, synchronizacja, dobre praktyki, waveform
  • Zarządzanie ścieżkami dźwięku, używanie korektora – equalizer’a
  • Window, podgląd głośności dźwięku, animacja głośności dźwięku
  • Używanie klatek kluczowych na warstwie audio
  • Montaż materiału według założeń przedstawionych przez prowadzącego
  • Dodawanie efektów przejścia i napisów
  • Dodawanie dźwięku
  • Import materiału wielokamerowego
  • Omówienie kolejności, etapów pracy z plikiem wielokamerowym
  • Omówienie metod synchronizacji materiału
  • Tworzenie Kompozycji Multicam
  • Montaż materiału wielokamerowego
  • Praca w widoku Multicama
  • Praca z materiałem wielokamerowym uczestników szklenia – ćwiczenia
  • Przegląd materiałów stworzonych przez uczestników, renederowanie materiału
  • Co to jest B-roll
  • Jak tworzyć B-roll
  • Metody na wyszukiwanie i oznaczanie beat’u w audio (rytm)
  • Gdzie szukać materiałów filmowych oraz audio – propozycje baz materiałów (praca z materiałami ze Stock’a)
  • Import materiałów
  • Tworzenie własnego B-roll’a
  • Omówienie zrealizowanego materiału, pytania, dyskusja
  • Omówienie programu oraz celów do zrealizowania
  • Przypomnienie głównych tematów omówionych w dniu poprzednim
  • Pytania, dyskusja

Dzień 3

  • Omówienie programu oraz celów do zrealizowania
  • Przypomnienie głównych tematów omówionych w dniu poprzednim
  • Pytania, dyskusja
  • Kończenie prac uczestników nad własnym materiałem
  • Przegląd, omówienie wykonanych filmów
  • Dynamic Trim Mode
  • Skróty klawiszowe ułatwiające montaż
  • Trzypunktowa technika montażu JKL
  • Prace uczestników z materiałem filmowym
  • Metody na jak najszybsze przeglądanie i segregację dużej ilości materiału
  • Kolejność prac, wskazówki
  • Import materiału filmowego przez uczestników
  • Montaż według wskazówek prowadzącego  ćwiczenia
  • Omówienie interfejsu
  • Omówienie teorii związanej z barwami oraz korekcją barwną
  • Różnice między colorcorection and color grading
  • Wykresy – jak interpretować oraz jak wykorzystywać wykresy w korekcji barwnej (Parade, Waveform, Vectorscope, Histogram), jak je czytać, rozumieć
  • Omówienie narzędzi Primaries – Color Wheels & Color Bars
  • Omówienie dobrych praktyk korekcji kolorów, przeprowadzanie korekcji kolorów
  • Import materiału filmowego z wykorzystaniem Media Page, przeprowadzenie korekcji barwnej
  • Praca z węzłami (Nodes), rodzaje, jak zastosować, przykłady oraz ćwiczenia
  • Praca z kołami kolorów, Curves
  • Tworzenie masek – Power Windows
  • Edytor klatek kluczowych w Color Page – Keyframes – animowanie masek
  • Secondary Color Correction – co to znaczy, teoria oraz praktyka
  • Omówienie narzędzi: Qualifier, Tracker oraz pozostałych
  • Track’kowanie materiału
  • Omówienie zagadnień związanych ze stosowaniem LUT’ów oraz LOG’ów
  • Prace z materiałem z profesjonalnych kamer
  • Import materiału filmowego z wykorzystaniem Media Page, prace z materiałem w Color Page
  • Jak nagrywać materiał z wykorzystaniem green screen’a: studio, światło, ustawienia itp.
  • Kluczowanie materiału, metody, narzędzie oraz teoria
  • Import materiału filmowego z wykorzystaniem Media Page, prace z materiałem nagranym na green screen, kluczowanie
  • Przegląd filmów zmontowanych przez uczestników szkolenia
  • Omówienie interfejsu
  • Delivery Page – eksportowanie materiału, informacje o kodekach, renderowanie materiału dla WEB
  • Ustawienia w Delivery Page do renderowania materiału o wysokiej jakości
  • Eksportowanie projektu do pracy w innych programach na przykład Adobe Premiere Pro
  • Archiwizacja projektu
  • Omówienie zrealizowanego materiału, pytania, dyskusja
  • Zakończenie szkolenia

Nasi trenerzy:

Marcin Pawlik

Marcin Pawlik

Certyfikowany Trener Blackmagic Resolve

Oprócz bogatego doświadczenia jako wykładowca Pan Marcin w swojej pracy zawodowej zajmuje się postprodukcją, montażem filmów również postprodukcją materiałów pokonferencyjnych, jak i materiałów nagranych przez innych twórców. Dostosowuje je między innymi do publikacji w serwisie YouTube.

Prowadzi szkolenia z edycji, montażu filmu głównie w Adobe Premiere Pro, ale również w Blackmagic Design DaVinci Resolve, z nagrywania i montażu wideo za pomocą smartfonów, tabletów itp.

Organizuje, oraz prowadzi streamingi, transmisje online, webinary. Tworzy filmy edukacyjne, tutoriale, spoty i proste animacje (głównie w After Effects). Streamuje konferencje. W realizacji transmisji online głównie korzysta z rozwiązań firmy Blackmagic Design, mikserów z rodziny ATEM Blackmagic Design oraz oprogramowania ATEM Software Control. Często też korzysta z innych rozwiązań wykorzystując w pracy choćby takie oprogramowanie jak OBS Studio.

Jest trenerem oraz praktykiem. Dysponuje bogatą wiedzą na temat tego jak stworzyć studio, tak zwanej “kablologii”, jak prowadzić nagrania wykładów, konferencji w jaki sposób komunikować się z osobami nagrywanymi i na co zwrócić uwagę podczas nagrywania aby montaż materiału był mniej czasochłonny.

Poza pracą z filmem oraz innymi działalnościami związanymi z pracą w obrębie filmu, Pan Marcin jest pasjonatem wykorzystywania usług chmurowych w edukacji. Zarówno Microsoft Office 365 jak i Google Workspace (dawniej Google G Suite). Jest nauczycielem konsultantem w OEIiZK w Warszawie. Podczas prowadzenia szkoleń wykorzystuje w swojej pracy takie narzędzia jak Microsoft Teams, Google Meet, Zoom. Wdraża rozwiązania chmurowe w placówkach edukacyjnych.

Jest Autorem i współautorem projektów, programów i kursów blended learningowych, online (synchronicznych) jak i stacjonarnych.

Cezary Kazimierowski

Cezary Kazimierowski

Reżyser, autor zdjęć i fotograf. Praktyk od kilkunastu lat pracujący w branży. Początkowo związany z fotografią, obecnie dzieli tę pasję z pracą operatora i reżopa. Autor wielu reklam digitalowych, filmów modowych, kampani społecznych i zdjęć reklamowych. Współpracuje z największymi agencjami reklamowymi takimi jak: BBDO, Red8, VML, Publicis, K2, GONG, Isobar, Cut The Mustard, EVG. Na liście jego klientów znajdują się między innymi: Costa Coffee, Santander, Pizza Hut, Pepsi, Esotiq, Sprite, Johny Walker, Jameson, Łomża, Ceneo, Uber, Wojas, Sinsay, Smyk, Audi, Wyborowa, mBank, Loxon, Spotify, Biedronka, Danone.

Mikołaj Jaroszewicz

Mikołaj Jaroszewicz

Mikołaj Jaroszewicz – Operator Obrazu

Mikolaj Jaroszewicz ukończył wydział operatorski Łódzkiej PWSTViT w 1991 roku. W pierwszym okresie swojej pracy w filmie był operatorem kamery przy wielu polskich filmach fabularnych takich jak „Młode Wilki” czy „Qua Vadis”, równolegle pracując jako scenarzysta w projektach serialowych oraz własnych projektach autorskich.

Jako samodzielny operator obrazu zaczynał od filmów lalkowych, jeden z nich „Piotruś i wilk” był nominowany do brytyjskiej BAFTY, w 2006, zdobył Cristal Du Court Metrages w Anessy oraz w 2007 roku Oskara – Nagrodę Amerykańskiej Akademii Filmowej. Po tym sukcesie, Mikołaj Jaroszewicz rozpoczął pracę w Wielkiej Brytanii uczestnicząc w wielu projektach fabularnych jako operator obrazu jak również reżyser i scenarzysta.

W 2012r. wyreżyserował pełnometrażowy film oparty na powieści Tonyego Hawksa „Playing the Moldovans at Tennis” który był międzynarodową produkcja kręcona w Anglii, Irlandii, Mołdawii i Izraelu. W 2013 r. opcja na jego scenariusz pełnometrażowego filmu fabularnego pod tytułem „Winter” została wykupiona przez amerykańskiego, oskarowego producenta Michaela Phillipsa, znanego z filmów „Żądło”, „Taksówkarz” i „Bliskie spotkania trzeciego stopnia”.

Wybór filmów:

2005- „Ichtys”- animacja 30 min, reż. Marek Skrobecki. (film zdobył wróżnienia na festiwalach we Krakwie i Ottawie)

2006- „Peter and the Wolf”- animacja 30 min, reż. Susie Templeton. (film był nominowany do Bafty, zdobył kryształ Annesy oraz Oskara)

2011- „The Power of Three”- fabuła, reż. Yvonne Deutchman (film był prezentowany na festiwalu w Toronto)

2012- „Playing the Moldovans at Tennis”- fabuła, reż. Mikołaj Jaroszewicz, Tony Hawks.

2013- „Traveller”- fabuła, reż. Benjamin Jones. (film był prezentowany na Urban London Film festiwal.

Dla kogo jest ten kurs?

Filmowców i twórców wideo,
którzy chcą podnieść jakość swoich produkcji i rozwinąć umiejętności w zakresie kadrowania, kompozycji, oświetlenia, pracy z kamerą i produkcji filmów.
Marketerów,
którzy chcą samodzielnie nagrywać materiały vide i chcą lepiej zrozumieć aspekty wizualne i techniczne produkcji wideo, aby tworzyć bardziej efektywne treści reklamowe.
Osób chcących się przebranżowić
które chciałyby nauczyć się sztuki operatorskiej.
Właścicieli firm
którzy chcą wykorzystać potęgę video marketingu do zwiększania rozpoznawalności marki oraz podnoszenia sprzedaż.
Studentów/osób aplikujących do Szkoły Filmowej,
którzy chcą uporządkować zdobytą dotychczas wiedzę lub sprawdzić czy obrali odpowiedni kierunek i dalej rozwijać swoją pasję związaną ze sztuką filmową.
Fotografów,
którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności na produkcję wideo oraz doskonalić swoje zdolności w zakresie oświetlenia i kompozycji.

Stacjonarnie czy online?

Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!

Szkolenie stacjonarnie
Szkolenie online na żywo

Opinie z ankiet po szkoleniu

Anna
AnnaSzkoła Podstawowa nr 350 im. Armii Krajowej
Czytaj więcej
Ośrodek oceniam bardzo wysoko, wspaniała obsługa, warunki socjalne, bardzodobry sprzęt. Trener - profesjonalista.
Ewelina
Ewelina Freelancer
Czytaj więcej
Bardzo dobra organizacja, przepływ informacji, profesjonalne stanowiska, przekazywanie wiedzy w przejrzysty sposób
Sławek
Sławek
Czytaj więcej
Świetny, kompleksowy kurs tworzenia Video.
Poprzedni
Następny

Opinie z Google

Miriamus M.
Miriamus M.
2023-12-29
Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko.
Michał Feliks
Michał Feliks
2023-08-22
5 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznego
Dawid Kowalski
Dawid Kowalski
2023-07-03
Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media.
Marcin Izdebski
Marcin Izdebski
2023-05-29
Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy.
Agnieszka Nowicka
Agnieszka Nowicka
2023-05-23
Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam!
Roman Biesiadecki
Roman Biesiadecki
2023-05-18
Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂
Arek Brzegowy
Arek Brzegowy
2023-04-29
Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.

Projekty jakie wykonasz po Kursie filmowania i montażu

Dzięki Warsztatom Filmowym w Warszawie będziesz w stanie stworzyć najróżniejsze formy filmowe.

Filmy fabularne i seriale
Filmy fabularne i seriale
Czytaj więcej
Reklamy do telewizji i internetu
Reklamy do telewizji i internetu
Czytaj więcej
Video na social media
Video na social media
Czytaj więcej

Nasze szkolenia - Akademia IT Media

Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.

Nowoczesny ośrodek szkoleniowy
Nowoczesny ośrodek szkoleniowy
Czytaj więcej
Ośrodek Szkoleniowy Akademia IT Media mieści się przy ulicy Elektronowej w Warszawie. Stworzony został w nowoczesnym i przytulnym, loftowym stylu. Składa się z 6 sal szkoleniowych, przestronnej przestrzeni do odpoczynku i spożywania posiłków, trzech łazienek oraz studia do warsztatów filmowych i fotograficznych.
6 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych
6 w pełni wyposażonych sal szkoleniowych
Czytaj więcej
Posiadamy 6 w pełni wyposażonych, klimatyzowanych sal szkoleniowych. Nasi kursanci uczą się wykorzystując wydajne komputery PC/MAC, najnowsze wersje oprogramowania a także o ile wymaga tego temat, nowoczesne tablety graficzne, narzędzia do streamingu czy postprodukcji.
Profesjonalne studio filmowe
Profesjonalne studio filmowe
Czytaj więcej
Nasze przestronne studio filmowe wyposażone jest w nowoczesne kamery, aparaty cyfrowe, podwieszane i mobilne lampy LED, green screen, mikrofony, gimbale, zestawy do fotogrametrii, fotografii produktowej oraz dziesiątki innych narzędzi przy pomocy, których uczymy sztuki flmowej i fotograficznej.
Certyfikat Akademii IT Media
Certyfikat Akademii IT Media
Czytaj więcej
Certyfikat ukończenia szkolenia w renomowanej Akademii IT Media jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy. Najważniejszą jednak zaletą certyfikatu są realne umiejętności i wiedza, które on poświadcza. To one dają możliwość pełnego rozwinięcia zawodowych skrzydeł w branży kreatywnej.
Adobe Education Elite Partner
Adobe Education Elite Partner
Czytaj więcej
Jako jedyny w Polsce Ośrodek Szkoleniowy mamy zaszczyt posiadać odznakę Adobe Education Elite Partner oraz nieprzerwanie od 2005 roku jesteśmy Centrum Szkoleniowym Adobe. Gwarantujemy najwyższą jakość prowadzonych przez nas szkoleń.
Black Magic Training Partner
Black Magic Training Partner
Czytaj więcej
Każdy uczestnik naszych szkoleń związanych z Davinci Resolve otrzymuje certyfikat sygnowany logiem Blackmagic Design. Certyfikat ukończenia szkolenia lub szerzej kursu w Autoryzowanym Ośrodku Szkoleniowym Blackmagic Design jest świetną referencją dla aktualnego lub przyszłego pracodawcy.

Informacje dodatkowe

Miejsce szkolenia

Warszawa

Kurs Filmowania

27.02.2025-28.02.2025

Kurs DaVinci Resolve

22.01.2025-24.01.2025

Czas

40h (5 dni)

Miesiąc

Sty, Lut

Kursy i szkolenia

Kurs Filmowania i montażu w DaVinci Resolve - Pakiet

3 800,00 

Dodaj do koszyka

Produkt dodany do koszyka

×