Kurs Digital marketing + komunikacja z elementami sztucznej inteligencji (AI)
- SKU: N/A

Kurs Digital marketing + komunikacja z elementami sztucznej inteligencji (AI)
10 200,00 zł netto
Szkolenie Digital marketing z certyfikatem Akademii IT Media
Ten kurs składa się z 5 szkoleń:
Szkolenie Digital Marketing
Szkolenie Strategia marketingowa
Szkolenie Social Media
Szkolenie SEO UX Copywriting
Szkolenie AI w grafice
Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?
Program szkolenia
Nasz program szkoleniowy to inwestycja w Twoją przyszłość. Dzięki nam zyskasz pewność siebie, nową wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w świecie digital marketingu.
Rekomendujemy zabranie swojego komputera z aktywnymi dostępami do firmowych kont (min. Facebook, Linkedin, Google)
Szkolenie Digital Marketing
- E-marketing – rozwój i kluczowe trendy na rynku internetowym
- Rynek reklamy online w Polsce (potencjał i struktura rynku, definicje i pojęcia, standardy reklamowe, modele emisji reklamy, sprzedaż i zakup powierzchni reklamowej, mierniki skuteczności działań online)
- Kim jest klient w internecie, czyli jak zmieniały się zachowania odbiorców w sieci
- Planowanie skutecznych kampanii reklamowych online
- Cele kampanii reklamowych i wskaźniki efektywności w digitalu (KPI)
- Badanie i definiowanie grup docelowych (persony)
- Planowanie i dobór powierzchni reklamowej w internecie – profile odbiorców serwisów, ceny reklam, efektywność reklam, aspekty techniczne
- Skuteczne przekazy reklamowe, czyli jaką reklamę lubią odbiorcy (język i grafika reklam, aspekty techniczne)
- Monitoring i optymalizacja działań reklamowych
- Ćwiczenie praktyczne
- Strona www – o co zadbać przy projektowaniu nowoczesnych serwisów www?
- Search Engine Marketing – jak wykorzystać marketing w wyszukiwarkach do działań sprzedażowych i wizerunkowych marki?
- SEO Search Engine Optimization, czyli jak przygotować stronę www, aby wyświetlała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google?
- SEA – Search Engine Advertising (Pay Per Click)- podstawy projektowania kampanii reklamowych w Google Ads (zasady działania platformy, tworzenie reklam – krok po kroku, optymalizacja kampanii Google Ads)
- Kluczowe hasła i definicje w e-mail marketingu
- Dobre praktyki w budowaniu i segmentacji baz odbiorców
- Konstruowanie angażujących kreacji e-maili marketingowych / reklamowych (treść, grafika itp.)
- Marketing automation – czym jest i jak wspiera działania marketingowe marki
- Case studies – przegląd narzędzi e-mail marketingowych
- Ćwiczenie praktyczne
- Rodzaje treści i kanały dystrybucji treści w content marketingu – przegląd
- Copywriting i webwriting w content marketingu (tekst, video, GIF, infografiki, mix)
- Monitoring i pomiar efektywności działań content marketingowych
- Case studies – przegląd narzędzi do content marketingu
- Ćwiczenie praktyczne
- Obraz mediów społecznościowych: największe platformy społecznościowe i typologia użytkowników mediów społecznościowych w badaniach
- Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn – charakterystyka odbiorców, specyfika serwisów, możliwości reklamowe
- Jak tworzyć skuteczne treści w social media – dobre praktyki
- Rynek Influencer marketing – jak efektywnie współpracować na linii marka – influencer?
- Jak przygotować się i reagować na kryzysy w mediach społecznościowych
co i jak mierzyć w mediach społecznościowych? - Case studies
- Trendy, definicje i standardy reklamy video (formaty, modele rozliczeń)
- Reklama na YouTube – potencjał, przegląd formatów reklamowych, kanały na YT, modele obecności marki na YouTube
- Case studies
- Tendencje, definicje, dane o rynku
- Standardy reklamy mobile – rodzaje reklam, formaty reklamowe, modele rozliczeń itp.
- Kluczowe zjawiska w mobile – Artificial Inteligence, Augmented Reality, Internet of Things
- Case studies
Szkolenie Strategia marketingowa
- Zapoznanie, przedstawienie agendy i celów warsztatów
- Podstawy marketingu – przypomnienie
- Czym jest strategia marketingowa? Dlaczego jest ważna?
- Etapy strategii marketingowej – co powinna zawierać strategia marketingowa?
- Rola stratega w procesie strategicznym
- Modele zachowań nabywców i czynniki wpływające na decyzje zakupowe
- Firma i marka: otoczenie, SWOT i elementy mixu marketingowego
- Pozycjonowanie marki na rynku – czemu służy?
- Badania marketingowe i inne źródła wiedzy rynkowej i marketingowej
- Dobór narzędzi marketingowych i wskaźniki marketingowe
- Badanie potrzeb i wyzwań firmy
- Wartość analizy w strategii marketingowej
- Poznanie biznesu, rynku, klientów oraz konkurencji
- Zbieranie i analiza danych w procesie strategicznym marki
- Określenie pola rynkowego i segmentacja
- Kryteria wyboru optymalnej strategii
- Pozycjonowanie marki – możliwe modele
- Architektura marki – możliwe modele
- Osobowość marki
- Kształtowanie wartości dla klienta a strategia marketingowa
- Planowanie komunikacji marketingowej
- Tworzenie skutecznego planu marketingowego
- Komunikacja marki a lejek sprzedażowy
- Współczesne narzędzia komunikacji w marketingu
- Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
- Znaczenie i tworzenie celów SMART
- Wyznaczanie celów ewaluacji marki
- Wdrażania strategii marki – bariery i wyzwania
- Komunikacja strategii wewnątrz firmy oraz motywacja zespołu
- Proponowanie rozwiązań strategicznych dla marki — zespołowe oraz indywidualne generowanie pomysłów — opisy, szkice
- Ewaluacja zmian w zakresie strategii marketingowej marki i firmy oraz dotychczasowych działań komunikacyjnych
- Aktualizowanie strategii marketingowej
- Sztuczna inteligencja w marketingu i płynące z niej korzyści
- AI w procesie budowania oraz ewaluacji strategii marketingowej – jak ją wykorzystać w procesie strategicznym
- Praktyczne wykorzystanie narzędzi AI w marketingu
Szkolenie Social Media
- Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji.
- Jak wpisywać poszczególne social media w strategię komunikacji i strategię content marketingową.
- Jak dobierać treści i jaki ton nadawać przekazom w zależności od wybranych kanałów komunikacji.
- Kalendarz wydawniczy w social media.
- Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem – kim on jest i czego oczekuje – persona i mapa empatii oraz dane i trendy rynkowe.
- Warsztat: dyskusja o strategii komunikacji,
- Budowa persony i mapy empatii pod kątem social media.
- Algorytmy bez tajemnic, czyli jak zwiększać zasięgi na największej platformie społecznościowej,
- Kim są polscy użytkownicy Facebooka – dane rynkowe.
- Stawiać bardziej na ilość czy jakość treści.
- Kiedy publikować treści i w jakiej formie.
- Grupy na Facebooku i ich znaczenie.
- Copywriting w zwartej formie.
- Czy to miejsce tylko dla polityków, dziennikarzy? Kiedy warto być na X (Twitterze)
- Jak działa X (Twitter) – krok po kroku.
- Skuteczny copywriting w 280 znakach – treści i hashtagi, które zwracają największą uwagę.
- Tweetdeck ułatwia wszystko: narzędzia do sprawnego tweetowania
- Warsztat: Copywriting na Facebooku i Twitterze.
- Czy tu liczą się tylko ładne obrazki? O licznych korzyściach wykorzystania Instagrama.
- Najważniejsze funkcje i formaty treści (Stories, IG TV, Live, posty).
- Hashtagi – czym są i jak je wykorzystywać w komunikacji i budowaniu zasięgu.
- Marka osobista vs profil firmowy.
- Kiedy i jak tworzyć treści na LinkedIn.
- Zaangażowanie na LinkedIn kluczem do sukcesu.
- Sytuacja kryzysowa i zarządzanie społecznością
- Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej
- Jak zapobiegać kryzysowi
- Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią
- Finalny warsztat: Budowa kalendarza wydawniczego w social media.
- Sztuczna inteligencja w mediach społecznościowych
- Trendy w zakresie AI, VR i Meta, które wpływają i wpłyną na komunikację w mediach społecznościowych
- Narzędzia AI w mediach społecznościowych oraz przykłady ich zastosowań
Szkolenie SEO UX Copywriting
- Skuteczny marketing strategiczny
- Proces odkrywania customer journey
- Persony i lejki sprzedażowe
- Copywriting w lejku sprzedażowy
- Podstawy copywritingu
- Proces copywritingu
- Najważniejsze zasady
- Zasady posługiwania się językiem w internecie
- Czym jest SEO?
- Czym jest UX?
- Jakie są między nimi różnie i jak na siebie wpływają?
- Działanie wyszukiwarki i algorytmy Google,
- Wyszukiwarka Google i sposób oceny stron internetowych
- Poszczególne rodzaje tekstów zoptymalizowanych pod wyszukiwarkę
- W jaki sposób copywriter może poprawić widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google?
- Jakie występują formaty tekstowe w SEO copywritingu?
- Analiza i dobieranie odpowiednich słów kluczowych
- Przykładowe narzędzia
- Trendy SEO
- Jakich technik nie stosować?
- Jak wykorzystać SEO copywriting w branży e-commerce?
- Jak tworzyć opisy produktu skutecznie i zgodnie z zasadami Google?
- Cechy skutecznego opisu produktu
- Najważniejsze zasady UX copywritingu
- UX writing w procesie rozwoju usług cyfrowych
- UX writing w ścieżce użytkowników
- Łączenie celów biznesowych z celami użytkowników
- Odkrywanie i badanie języka
- Architektura komunikacji UX
- Projektowanie interakcji za pomocą słów
- Jakie są rodzaje tekstów na stronie?
- Wskazówki na temat tworzenia skutecznych nagłówków
- Cechy dobrze napisanej treści
- Narzędzia i rozwiązania zgodne z zasadami copywritingu
- Zasady pisania do social media i innych kanałów
- Skuteczny storytelling
- Jak szukać tematów, które mogą zaciekawić odbiorców? Jak pozycjonować zdjęcia/ grafiki?
- Przyszłość copywritingu, a sztuczna inteligencja
- Najnowsze trendy
- Rozwój sztucznej inteligencji w procesie tworzenia treści
- Przykłady narzędzi AI i ich zastosowanie
- Tworzenie tekstów do internetu
- Wybór odbiorców oraz kierunków tematycznych
- Stworzenie tekstów
- Analiza i poprawa wykonanych zadań
- Najważniejsze informacje z każdego z tematów
- Przytoczenie najciekawszych przykładów
- Podanie sprawdzonych źródeł wiedzy w celu dalszego kształcenia się
Szkolenie AI w grafice
- Definicja AI i jej historia
- Obecne technologie i algorytmy AI (uczenie maszynowe, głębokie uczenie, NLP, CV)
- Wykorzystanie Microsoft Copilot
- Wykorzystanie Chat GPT
- Wykorzystanie Google Gemini
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów projektowych
- Optymalizacja czasu pracy poprzez automatyzację rutynowych zadań
- Omówienie wyzwań i problemów napotkanych podczas implementacji AI w projektowaniu graficznym
- Geneza i rozwój Adobe Sensei
- Przedstawienie kluczowych implementacji Adobe Sensei w aplikacjach
- Skuteczne generowanie grafiki według założeń projektowych – wygenerowanie pocztówki krajobrazowej
- Przegląd nadchodzących nowości
- Zapoznanie z narzędziem
- Praktyczne przykłady modyfikowania szablonów dzięki narzędziom AI – wykonanie grafiki promującej wydarzenie na Facebook
- Przegląd nadchodzących nowości
- Wykorzystanie filtrów Neural Filters w praktyce – stworzenie reklamy wycieczek zimowych w postaci elementów wystających z ekranu telefonu
- Wypełnienie Content Aware a wypełnienie generatywne
- Narzędzia wykorzytujące Ai oraz ML służące zaznaczaniu i rozszerzaniu obrazu
- Generowanie malarstwa poprzez skale szarości – tworzenie malarstwa na pdostawie zdjęcia
- Face aware Liquify – obróbka zdjęć z neural filters
- Przegląd nadchodzących nowości
- Text to Vector Graphic – stworzenie wzoru na papier pakowy dla lokalnego sklepu wraz z ikonami przeznaczonymi do użycia na stronie internetowej.
- AI Recolor i Retype
- Przegląd nadchodzących nowości
- Działania firmy Adobe w kwestii prawnej
- Prawne aspekty korzystania z technologii sztucznej inteligencji w projektach graficznych
- Dyskusja na temat roli projektantów w erze rosnącej roli sztucznej inteligencji
- Google Autodraw – stworzenie ikony nowego wybiegu dla ZOO
- Zapoznanie z narzędziem – nauka tworzenia promptów
- Tworzenie komend “prompt” – wygenerowanie, zdjęcia człowieka w środowisku, komiksu na podstawie referencji, mockupu
- Porównanie uzyskanych grafik z takimi samymi komendami – wygenerowanie i porównanie takich samych grafik według złożonej komendy i briefu (stadion, znany budynek w innych czasach, organizm podwodny)
- Krea – stworzenie realistycznego burgera ociekającego serem oraz grafiki promującej nową serie gier o egipcie z uwzględnieniem logo
- Vizcom – stworzenie 5 koncepcji nowoczesnego buta
- Analiza konkretnych projektów, które odniosły sukces dzięki sztucznej inteligencji
- Wnioski i nauki płynące z doświadczeń innych profesjonalistów
- Działania firmy Adobe w kwestii prawnej
- Prawne aspekty korzystania z technologii sztucznej inteligencji w projektach graficznych
- Dyskusja na temat roli projektantów w erze rosnącej roli sztucznej inteligencji
- Midjourney, Photoshop, Krea – stworzenie kocencpji produktu wraz z reklamą
- Perspektywy rozwoju sztucznej inteligencji w grafice
- Dyskusja na temat roli projektantów w erze rosnącej roli sztucznej inteligencji
- Rozważania nad odpowiedzialnym projektowaniem z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Nasi trenerzy:
Bartosz Skórski
Projektant wzornictwa przemysłowego z zamiłowaniem do rzeczy ładnych. Współpracuje z korporacjami, start’upami i małymi przedsiębiorcami z takich krajów jak Polska, Stany Zjednoczone, Australia, Chiny i Tajwan. Posiada blisko 13 lat praktycznego doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu strategii wizualnych, projektów wzorniczych, graficznych, wizualizacji i animacji produktowych.
Na co dzień, wykorzystuje zawodowo oprogramowanie wszelkiej maści od Office365 przez Adobe Creative Cloud po Autodesk.
Anna Ledwoń-Blacha
Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych.
Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu.
Michał Pawlik
Od kilkunastu lat związany zawodowo z branżą marketingową. Właściciel agencji marketingowej MOOQ, obsługującej m.in. VIESSMANN, DR.MAX, BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO. Autor i współautor wielu publikacji, m.in. raportów strategicznych IAB. Prelegent na wielu konferencjach branżowych oraz prowadzący szkolenia z zakresu wiedzy marketingowej. Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence. Wykładowca akademicki.
Współpracował w zakresie badań i strategii marketingowych z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Jako główny analityk portalu Nasza Klasa odpowiadał za zdobywanie i gromadzenie informacji o użytkownikach portalu oraz analizy marketingowe. Związany był z firmą Added Value, największą agencją strategiczną na świecie. Pracował także z polskimi agencjami, podczas pracy w jednej z nich uzyskał nagrodę magazynu Media&Marketing za najlepiej oceniany dział strategii w Polsce wśród agencji nie-sieciowych
Dla kogo jest ten kurs?
Stacjonarnie czy online?
Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!
Szkolenie stacjonarnie
- Pełna koncentracja na nauce
- Networking
- Wizyta w Ośrodku Szkoleniowym IT Media
- Możliwość konsultacji z Zespołem IT Media
Szkolenie online na żywo
- Nauka z dowolnego miejsca na świecie
- Stałe połączenie z trenerem w czasie rzeczywistym
- Zdalna praca z Team Viewer na wysokiej klasy komputerach IT Media
- Wygodne szkolenie w zaciszu domowym
- Trener widzi prace uczestników i może pomóc zdalnie jednym kliknięciem
Opinie z ankiet po szkoleniu




Opinie z Google
Miriamus M.2023-12-29 Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko. Michał Feliks2023-08-22 5 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznego Dawid Kowalski2023-07-03 Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media. Marcin Izdebski2023-05-29 Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy. Agnieszka Nowicka2023-05-23 Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam! Roman Biesiadecki2023-05-18 Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂 Arek Brzegowy2023-04-29 Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.Ogólna ocena Google4.8/5, na podstawie 73 opinii
Projekty jakie wykonasz po kursie z digital marketingu
Dzięki szkoleniu z digital marketingu poprawisz swoje umiejętności w tworzeniu reklam.




Nasze szkolenia - Akademia IT Media
Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.






Informacje dodatkowe
Miejsce szkolenia | Ustalane indywidualnie |
---|---|
Czas | 64h | 8 dni (8:30-16:30) |