Szkolenie User Interface – Prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika
- SKU: N/A
Szkolenie User Interface – Prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika
1 800,00 zł netto
Szkolenie User Interface z certyfikatem Akademii IT Media
Szkolenie stacjonarnie w Warszawie lub online | na żywo
Szkolenie User Interface – Prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika zakłada stworzenie prototypów graficznych interfejsów użytkownika dla trzech różnych środowisk – strony WWW, aplikacji mobilnej oraz aplikacji na smartwatcha.
Szkolenie prowadzone jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem.
W ramach Szkolenia User Interface – Prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika nauczysz się:
- Podstaw projektowania zorientowanego na użytkownika (User-Centered Design) i User Experience.
- Praktycznych umiejętności pracy z aplikacjami/serwisami do projektowania i prototypowania graficznych interfejsów użytkownika.
- Korzystania z wytycznych projektowych, wzorców i przewodników stylu dla różnych platform.
- Szybkiego prototypowania pozwalającego zwizualizować koncepcję projektu.
- Podstaw prototypowania interaktywnego interfejsu strony WWW.
- Podstaw prototypowania interaktywnego interfejsu aplikacji mobilnej.
- Podstaw prototypowania interaktywnego interfejsu aplikacji na smartwatch’a.
- Narzędzi i metod ułatwiających współpracę grafika i developera (developer handoff).
- Gdzie szukać inspiracji i źródeł do własnej nauki i doskonalenia zdobytych umiejętności.
Wybierz najlepsze szkolenie dla siebie
Szkolenie User Interface – Prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika
Cena: 1800 zł (netto)
16 h (2 dni)
Kurs UX/UI Designer - Pakiet
Cena: 4900 zł (netto)
48 h (6 dni)
Co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu?
Najczęstsze wyzwania przed naszym szkoleniem
Nasze szkolenie UI obejmuje popularne narzędzia takie jak Adobe XD, Figma, Proto i Zeplin. Dzięki temu sam wybierzesz narzędzie najlepiej dopasowane do potrzeb swoich lub projektu.
Zobacz film o naszym szkoleniu
Program szczegółowy
Szkolenie składa się z 2 dni warsztatowych (8.30-16.30):
Szkolenie User Interface – Prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika
Mile widziana wiedza na temat podstaw User Experience.
Istnieje możliwość pracowania na własnych laptopach. W takim przypadku należy mieć zainstalowane poniższe aplikacje:
https://www.adobe.com/pl/products/xd.html
https://www.figma.com/downloads/
https://zeplin.io/
Jeśli nie masz możliwości pracy na swoim laptopie, poinformuj nas o tym, a my przygotujemy stanowisko dla Ciebie (tel. 22 678 38 87).
Dzień 1
- Podstawy projektowania zorientowanego na użytkownika (User-Centered Design)
- Rola prototypowania w procesie User Experience
- Rodzaje prototypów i ich zastosowania
- Wytyczne, wzorce projektowe i przewodniki stylu
- Dobre praktyki w prototypowaniu interfejsów użytkownika
- Metody szybkiego prototypowania (rapid prototyping)
- Trendy w projektowaniu interfejsów graficznych stron WWW
- Wprowadzenie i przegląd najważniejszych funkcji aplikacji Adobe XD
- Integracja z programami graficznymi
- Praca z narzędziami wektorowymi, kształtami i symbolami
- Projektowanie stron i zawartości
- Importowanie zasobów graficznych
- Wykorzystanie funkcji optymalizujących pracę nad projektem (Advanced Repeat Grid, Responsive Resize itp.)
- Komponenty i stany
- Funkcja Auto-Animate na przykładach
- Tworzenie prototypu interaktywnego
- Wykorzystanie integracji głosowej
- Podgląd projektu
- Eksport zasobów
- Przygotowanie materiałów handoff dla developera
- Trendy w projektowaniu interfejsów graficznych aplikacji mobilnych
- Wprowadzenie i przegląd najważniejszych funkcji aplikacji/serwisu Figma
- Projektowanie ekranów aplikacji i praca z narzędziami
- Importowanie zasobów graficznych
- Komponenty, style i biblioteki
- Tworzenie prototypu interaktywnego
- Podgląd projektu
- Praca zespołowa
- Współdzielenie projektu
- Optymalizacja grafik
- Eksport zasobów
- Przygotowanie materiałów handoff dla developera
Dzień 2
- Trendy w projektowaniu interfejsów graficznych aplikacji dla smartwatch’y
- Wprowadzenie do interfejsu i przegląd najważniejszych funkcji serwisu Proto
- Projektowanie ekranów aplikacji
- Wykorzystanie bibliotek projektowych
- Importowanie zasobów graficznych
- Komponenty i przykłady ich użycia
- Projektowanie stanów
- Budowa kontenerów
- Tworzenie prototypu interaktywnego
- Tworzenie animacji
- Wprowadzenie do zmiennych
- Publikowanie projektu
- Podgląd projektu
- Współdzielenie i praca zespołowa nad projektem
- Eksport zasobów
- Przygotowanie do testów użyteczności projektu
- Rola aplikacji/serwisu Zeplin we współpracy projektanta i developera
- Importowanie ekranów aplikacji z programów Adobe XD i Figma
- Organizowanie i opisywanie zasobów
- Kontrola wersji projektu
- Tworzenie przewodnika stylów i stylów globalnych
- Komponenty
- Współdzielenie projektów i zasobów
- Eksport zasobów
- Przygotowanie materiałów handoff dla developera
- Udostępnienie źródeł inspiracji
- Udostępnianie zasobów do pracy własnej
Każdego dnia oprócz przerwy obiadowej, przewidziane są dwie przerwy kawowe po 15 minut.
Nasi trenerzy:
Marcin Wichrowski
Specjalizuje się w zagadnieniach Human-Computer Interaction, Augmented Reality oraz Interactive Digital Storytelling.
Autor artykułów naukowych dotyczących wykorzystania multimediów na potrzeby edukacji, sztuki, medycyny oraz wsparcia osób niepełnosprawnych.
Dla kogo jest ten kurs?
Stacjonarnie czy online?
Wybierz formę szkolenia najdogodniejszą dla siebie!
Szkolenie stacjonarnie
- Pełna koncentracja na nauce
- Networking
- Wizyta w Ośrodku Szkoleniowym IT Media
- Możliwość konsultacji z Zespołem IT Media
Szkolenie online na żywo
- Nauka z dowolnego miejsca na świecie
- Stałe połączenie z trenerem w czasie rzeczywistym
- Zdalna praca z Team Viewer na wysokiej klasy komputerach IT Media
- Wygodne szkolenie w zaciszu domowym
- Trener widzi prace uczestników i może pomóc zdalnie jednym kliknięciem
Opinie z ankiet po szkoleniu
Opinie z Google
Miriamus M.2023-12-29 Profesjonalne szkolenia z zakresu grafiki i nie tylko. Michał Feliks2023-08-22 5 gwiadek. Jedyne sensowne miejsce do szkoleń w zakresie oprogramowania graficznego Dawid Kowalski2023-07-03 Świetna jakość szkoleń, doskonali prowadzący, obsługa, ilość informacji bardziej niż satysfakcjonująca. Gorąco polecam skorzystanie z oferty szkoleniowej oferowanej przez firmę IT Media. Marcin Izdebski2023-05-29 Polecam szkolenia, sa naprawdę profesjonalne i dają ogromną dawkę wiedzy. Agnieszka Nowicka2023-05-23 Świetna atmosfera, ogromna dawka wiedzy podana w przystępny sposób i pozwalająca od razu wejść w praktykę. Wzięłam udział w szkoleniu Zbrush moduł I. Zajęcia trwały 3 dni. Teraz potrafię wykonać rzeźbę 3d, przygotować ją do druku i wiem nawet gdzie taki druk wykonać. Prócz wiedzy o samym programie prowadzący podzielił się z nami "życiową wiedzą" odnośnie używania Zbrush. Ogromnie polecam! Roman Biesiadecki2023-05-18 Świetne miejsce na pozyskanie nowych teoretycznych i praktycznych umiejętności. Luźna, przyjacielska atmosfera połączona z dużą dawką solidnych informacji. Możliwość wykonania praktycznych ćwiczeń pod okiem doświadczonego trenera. Polecam. 🙂 Arek Brzegowy2023-04-29 Przyjazna atmosfera na profesjonalnych i. rzeczowych szkoleniach. W przerwie szkolenia pyszny katering. Bardzo polecam.Ogólna ocena Google4.8/5, na podstawie 73 opinii
Projekty jakie wykonasz po szkoleniu
Po ukończeniu Szkolenia User Interface – Prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika stworzysz takie projekty, jak:
Nasze szkolenia - Akademia IT Media
Od ponad 20 lat mamy zaszczyt szkolić pracowników branży kreatywnej. Jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy jedynym w kraju Elitarnym Edukacyjnym Partnerem Adobe oraz Edukacyjnym Partnerem Blackmagic Design. Stawiamy na praktyczne umiejętności naszych kursantów, profesjonalne know how i naukę pod okiem doświadczonych trenerów.
Szkolenie User Interface (UI) - dowiedz się więcej
Naucz się projektowania zorientowanego na użytkownika
Szkolenie User Interface – Prototypowanie graficznych interfejsów użytkownika pozwoli usprawnić efektywność współpracy zespołowej (w szczególności projektanta i developera) dzięki przygotowaniu specyfikacji projektowych (developer handoff) bezpośrednio w aplikacjach do prototypowania, jak w i dedykowanym do tego serwisie/aplikacji Zeplin. Umożliwia on m.in. importowanie ekranów projektów z aplikacji Adobe XD, Figma, Sketch, kontrolę wersji projektu, podgląd wymiarów elementów, udostępnianie zasób graficznych, budowę globalnych styli projektowych i generowanie kodu źródłowego dla różnych platform (CSS, iOS, Android).
Uczestnicy poza umiejętnościami praktycznymi zdobędą również wiedzę dotyczącą szeregu zagadnień teoretycznych związanych z projektowaniem graficznych interfejsów użytkownika. Omówiona zostanie rola prototypowania w procesie projektowania UX, różne rodzaje i zastosowanie prototypów, sposoby wykorzystania wytycznych, szablonów i przewodników stylu oraz dobre praktyki projektowe.
Informacje dodatkowe
Miejsce szkolenia | Warszawa, Online na żywo |
---|---|
Data szkolenia | 17.03.2025-18.03.2025 |
Miesiąc | Mar |
Czas | 16h (2 dni) |