V-Ray dla Modo

Optymalizacja pracy i szybsze renderowanie

Kup teraz

V-Ray dla Modo

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

V-Ray dla Modo

Wydajne środowisko do renderowania dla artystów Modo. V-Ray Next dla Modo pozwala osiągnąć więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprawdzone w produkcji rozwiązanie z ray tracing oraz pełnym pakietem narzędzi do tworzenia profesjonalnych, fotorealistycznych zdjęć i animacji. W sklepie IT Media kupisz V-Ray dla Modo w najlepszej cenie!

Kup teraz

V-Ray Next dla Modo (1 miesiąc)

V-Ray Next dla Modo (1 miesiąc)

– Nowa subskrypcja (1 miesiąc)
– Dla komercji (COM)
– Wersja angielska (ENG)

 

316,60 zł

V-Ray Next dla Modo (1 rok)

V-Ray Next dla Modo (1 rok)

– Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Dla komercji (COM)
– Wersja angielska (ENG)

 

1 813,29 zł

V-Ray Next dla Modo

V-Ray Next dla Modo

Nowa licencja wieczysta
– Dla komercji (COM)
– Wersja angielska (ENG)

 

4 087,12 zł

V-Ray Next dla Modo Upgrade

V-Ray Next dla Modo Upgrade

Aktualizacja licencji wieczystej
– Dla komercji (COM)
– Wersja angielska (ENG)

 

2 043,55 zł

V-Ray Next dla Modo (Uczeń/Student – 1 rok)

V-Ray Next dla Modo (Uczeń/Student – 1 rok)

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja angielska (ENG)

 

512,33 zł

V-Ray Next dla Modo (Szkoła/Uczelnia – 1 rok)

V-Ray Next dla Modo (Szkoła/Uczelnia – 1 rok)

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja angielska (ENG)

 

512,33 zł

V-Ray Next dla Modo (Szkoła/Uczelnia – 2 lata)

V-Ray Next dla Modo (Szkoła/Uczelnia – 2 lata)

Nowa subskrypcja (24 miesiące)
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja angielska (ENG)

 

972,86 zł

V-Ray Next dla Modo (Szkoła/Uczelnia – 3 lata)

V-Ray Next dla Modo (Szkoła/Uczelnia – 3 lata)

Nowa subskrypcja (36 miesiące)
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja angielska (ENG)

 

1 381,56 zł

Cechy V-Ray dla Modo

Moc

Stworzony do obsługi absolutnie najtrudniejszych projektów i największych scen.

Prędkość

Rendering wykorzystuje wielordzeniowość CPU i akceleracje GPU pod kątem skalowalności i optymalizacji prędkości.

Kreatywna kontrola

Daje możliwość projektowania wyglądu w czasie rzeczywistym uwzględniając interaktywne oświetlenie, cieniowanie i renderowanie.

Inteligentna integracja

Płynnie integruje się z Modo oraz pasuje do każdej linii produkcyjnej.

Standard w branży

Najlepsi artyści i projektanci korzystają z V-Ray każdego dnia. Tworząc nagradzane projekty i efekty wizualne.

 

Nowości w V-Ray dla Modo

1. Projektuj więcej, klikaj mniej

Jedną z cech V-Ray Next dla Modo jest praca z oświetleniem, która wykorzystuje adaptacyjne techniki uczenia się co pozwala zaoszczędzić czas i wysiłek dzięki analizie sceny. V-Ray umożliwia również płynne przenoszenie zasobów między Modo i innymi aplikacjami, takimi jak 3ds Max, Maya umożliwiając finalizowanie scen w preferowanym środowisku.

2. Znaczący wzrost prędkości w V-Ray GPU

V-Ray Next dla Modo wprowadza nową architekturę GPU co umożliwia osiągnięcie najwyższej wydajności. Również nowe shadery zwiększyły szybkość renderowania, a dodatkowo GPU staje się 2x szybsze. Dzięki ulepszonemu V-Ray Denoiser można odszumić każdy renderowany element aby uzyskać jeszcze większą kontrolę w postprodukcji.

3. Twórz oszałamiające dzieła sztuki dzięki nowym potężnym efektom

Urozmaić swoje projekty dzięki nowym efektom rozmycia obiektywu i ruchu znanym z aparatów cyfrowych i telefonów komórkowych. V-Ray Next dla Modo zawiera również nowe opcje zaawansowanego sterowania linią, umożliwiające tworzenie efektów nierealistycznych, kreskówkowych i cieniowania.

4. Zmień swój komputer w superkomputer

Prosty, szybki rendering w chmurze. Bezproblemowa integracja z V-Ray dla Modo.

 

Kluczowe funkcje

Renderowanie przy użyciu CPU, GPU i hybrydowe

V-Ray posiada dwa potężne silniki renderujące. Możesz wybrać spośród renderowania GPU, CPU lub hybrydowego, aby najlepiej dopasować je do potrzeb i wymagań projektu.

Globalne oświetlenie

Wybierz spośród metody ray traced lub hybrydowej GI, aby uzyskać najlepszą równowagę między jakością i prędkością.

Dokładne światła

Renderuj dokładne i artystyczne oświetlenie z szeroką gamą rodzajów, kształtów i elementów sterujących światłem.

Światła adaptacyjne

Nowy szybki algorytm oświetlenia przyspiesza renderowanie do 7 razy w scenach z wieloma światłami.

Materiały fizyczne

Twórz materiały fizyczne oparte na węzłach z wieloma warstwami i dodawaj efekt Glossy Fresnel w celu uzyskanie dokładnych odbić.

Unikalne shadery

W przypadku specjalistycznych materiałów wybierz jeden z celowo opracowanych shaderów dla farb samochodowych, rozpraszania podpowierzchniowego, włosów, skóry i innych.

Materiał ALSurface

Uniwersalny shader od Anders Langlands z warstwowym SSS i błyszczącymi refleksami fresnel, popularny do imitacji skóry.

Materiał Stochastic Flakes

Stwórz lakier samochodowy, śnieg i piasek z proceduralnymi efektami brokatu i blasku.

Fotorealistyczne kamery

Symuluj dowolną kamerę i obiektyw za pomocą możliwości sterowania elspozycją, głębią ostrości i rozmyciem ruchu.

Wirtualna rzeczywistość

Renderuj treści gotowe do zastosowania z popularnymi zestawami VR,

Obiekty proxy

Zmieść ogromne sceny w pamięci i skróć czas ich renderowania przy użyciu ładowanych na żądanie obiektów proxy.

Włosy i futro

Importuj włosy i futro Alembic, jako geometrię proxy i renderuj za pomocą zoptymalizowanego shadera do włosów w V-Ray.

Renderowanie woluminów

Renderuj zoptymalizowane efekty wolumetryczne i importuj pliki OpenVDB z Realflow i Houdini.

Perspektywa z lotu ptaka

Symuluj naturalnie wyglądające niebo z realistyczną głębią atmosferyczną.

Renderuj elementy

Stwórz pełen zestaw pięknych, użytecznych i matowych przejść aby uzyskać całkowitą kontrolę nad kompozycją włączając w to głęboką kompozycję.

V-Ray Denoiser

Automatycznie usuwaj szumy i skróć czas renderowania nawet o 50%.

Bufor ramki V-Ray

Śledź historię renderowania, dostosuj kolory i kontroluj końcowy obraz za pomocą zaawansowanego zarządzania kolorami.

Bezpośrednie zaznaczenie VFB

Aby przyspieszyć obieg pracy, wybieraj elementy i materiały bezpośrednio w buforze klatki V-Ray.

Renderowanie powiększenia i rozszerzony region

Zeruj dowolną część obrazu, aby szybko i łatwo ostatecznie dostroić swoje rendery.

Interaktywne efekty obiektywu

Efekty olśnienia i rozkwitu wspomagane przez GPU, można włączyć i dostosować podczas renderowania.

Trawa i futro

Dzięki V-Ray Fur renderuj realistyczną trawę i futro.

Obsługa VRscans

Kompatybilność z biblioteką ponad 1000 niezwykle realistycznych zeskanowanych materiałów.

Pełen Light Select Render Element

Dostosuj i miksuj oświetlenie w postprodukcji z pełnym wsparciem dla GI, odbić i załamań.

Element renderowania Cryptomatte

Automatycznie tworzy macierz ID w celu łatwego wyboru podczas komponowania.

Wymagania systemowe

Przed zainstalowaniem V-Ray upewnij się, że Twój system spełnia poniższe wymagania.

Procesor

1 generacja Intel® Core™ lub kompatybilny z obsługą SSE4.2 (x64)

RAM

4 GB RAM (8 GB lub więcej rekomendowane)

System operacyjny

Windows XP (SP3 lub nowszy), Windows Vista (SP2 lub nowszy), Windows 7, Windows 8 i Windows 10 (tylko 64-bitowa wersja)
Mac OS X 10.9.x, 10.10.x, 10.11.x i 10.12

Modo

701 (SP5), 801 (SP2 lub wyższy), 901, 902, 10.0, 10.1, 10.2, i 11.0

Port USB

Wymagany dla klientów używających starszej blokady sprzętowej, preferowany USB 2.0.

Protokół TCP/IP

Obsługiwany jest tylko protokół IPv4. Wersja IPv6 nie jest obecnie obsługiwana.

V-Ray 3.0 wymaga serwera licencji V-Ray 3.0

Już od 1 czerwca ruszamy ze szkoleniami stacjonarnymi oraz online. Skontaktuj się, aby potwierdzić terminu wybranego szkolenia!