The Foundry Modo

Profesjonalna wizualizacja 3D

Kup teraz

The Foundry Modo

Włącz kategorie/filtry

Kategorie

The Foundry MODO to kompletne rozwiązanie do rysowania, malowania i modelowania.

Oprogramowanie The Foundry MODO 12 to produkt do profesjonalnej wizualizacji 3DJest kolejnym etapem w procesie rozwoju modelowania 3D, malowania, renderowania, który dostarczany jest w jednym zintegrowanym i przyspieszającym pracę pakiecie, zarówno na platformie Mac jak i Win. Teraz modo jest prawdziwym kompleksowym rozwiązaniem zawierającym narzędzia do rzeźbienia 3D, animacji i sieciowego renderingu.

The Foundry MODO licencja wieczysta z 1 rokiem wsparcia

The Foundry MODO licencja wieczysta z 1 rokiem wsparcia

– Licencja wieczysta
– Dla komercji (COM)
– Wersja anglojęzyczna (ENG)

9 502,86 zł

Modelowanie w The Foundry Modo

The Foundy Modo wyposażone jest w najszybszy, i najbardziej zaawansowany istniejący mechanizm modelujący 3D metodą wielokątów i podziału powierzchni, zaprojektowany tak, by umożliwić ci wykonanie większej ilości pracy w jeszcze krótszym czasie niż dotąd. Nowe zintegrowane narzędzia rzeźbiarskie w modo w jeszcze większym stopniu ułatwiają modyfikacje siatek bazowych za pomocą kontroli organicznej lub po to, by dodać drobne szczegóły. Nowe domyślne profile przyspieszają zadania zaokrąglania i kantowania, zaś narzędzia do przycinania pozwalają na precyzyjne modelowanie. Ponadto w Modo edycja UV nie następuje po fakcie, lecz jest rdzeniem pakietu. Narzędzia do modelowania i wybierania w Modo były dopieszczane latami doświadczeń, by działały tak, jak od nich oczekujesz. Doskonała obsługa i podgląd OpenGL sprawiają, że wizualne doświadczenia modelowania w Modo są równie bogate, jak zestaw narzędzi.

Mechanizm modelujący metodą wielokątów i podziału powierzchni.

Nieważne czy potrzebujesz precyzyjnych modeli o sztywnej konstrukcji, czy też modeli postaci o idealnie płynnym ruchu, modo sobie poradzi. W modo możesz edytować przy użyciu klasycznej metody modelowania wielokątów, po czym wcisnąć klawisz Tab, by pracować nad modelem we wspaniałym środowisku podziału powierzchni. Pod ręką masz narzędzia potrzebne do obsługi wierzchołków, krawędzi i wielokątów, gotowe do wykonywania twoich zadań – od szkicowania szczegółów powierzchni organicznych, do kantowania, pogrubiania powierzchni lub precyzyjnego ustawiania obiektów na krawędzi. Inteligentne narzędzia wyboru przewidują nad którymi częściami modelu będziesz pracować, zaś mechanizm modyfikuje sposób ich działania. Mówiąc w skrócie, Modo jest jednym z najlepszych na świecie narzędzi do modelowania.

Malowanie

The Foundry Modo dzięki szerokiej palecie naturalnych narzędzi do malowania grafiki 3D jest istnym naśladowcą natury , jej form, barw i tekstur.
Wielowątkowe działanie, udoskonalone okno użytkownika, najwyższej klasy narzędzia, możliwość bezpośredniego nakładania kolorów na dowolny obraz w Shader Tree pozwala na błyskawiczne uzyskanie odpowiedniego efektu.

Renderowanie

The Foundry Modo posiada światowej klasy moduł do renderowania, który tworzy zadziwiające obrazy oraz świetne równomierne animacje, z zastosowanym oświetleniem, co w rezultacie bombarduje efektem realizmu. Jest niezwykle szybki w pełni wielowątkowy. Renderuje poprzez sieć Mac -ów i PC-etów z ultra wysoką rozdzielczością.

Animacje

The Foundry Modo jest świetny do tworzenia przeglądu elementów składowych, animacji montażu produktów czy grafiki ruchomej wszelkiego rodzaju. Możesz zmieniać właściwości dowolnego elementu, tak aby zaczął się poruszać lub zmieniał wygląd w czasie.
Możesz importować animacje z innych programów 3D i renderować je w modo.

Precyzja

modo pozwala precyzyjnie tworzyć konstrukcje geometryczne, umożliwiając przycinanie istniejącej geometrii bądź punktów na płaszczyźnie roboczej. Możesz również z łatwością dopasować płaszczyznę robocza do dowolnego wyboru. Zauważ, że podstawowe narzędzie rysownicze w Modo, Pióro, pozwala umieszczać wierzchołki, by tworzyć geometrię. Gdy rysujesz, modo wyświetla zarysy linii, dzięki którym możesz kreślić pod odpowiednim kątem lub iść dalej pod tym samym kątem, tworząc prostą linię od dwóch ostatnich wierzchołków. Analogicznie, możesz przesuwać lub obracać istniejące punkty modelu, aby przycinać do innego wierzchołka, krawędzi, środka krawędzi, wielokąta lub środka wielokąta. Chcesz wpisać wartość? modo można skonfigurować do obsługi dowolnych jednostek, możesz też wpisywać ciągi takie jak 4m+6in i program sam dokona za ciebie obliczeń (4 metry plus 6 cali)!

Rzeźbienie

W niektórych operacjach na modelach nie jest ci potrzebne precyzyjne kantowanie czy piękne krzywizny. Pragniesz bardziej organicznego podejścia do modelowania, czy to w terenie, czy też na innych swobodnych formach. Modo udostępnia dwa rodzaje narzędzi rzeźbiarskich: oparte na siatce i na obrazie. Narzędzia oparte na siatce pozwalają modyfikować ogólny kształt obiektu i w ograniczonym stopniu działać na powierzchnię. Możesz użyć rzeźbienia w siatce, aby delikatnie zmienić kształt obiektu lub też zmodyfikować go radykalnie. Jeśli zaś chcesz wyryć na powierzchni zmarszczkę lub szczelinę, masz do dyspozycji narzędzia oparte na obrazie. Dzięki takiemu rodzajowi rzeźbienia tworzysz przemieszczenie na dowolnym poziomie podziału powierzchni. Narzędzia rzeźbiarskie działające równolegle z tradycyjnymi narzędziami do modelowania zapewniają niesłychaną swobodę. Dowiedz się więcej o rzeźbieniu w Modo.

Modelowanie profilowe w The Foundry MODO 12

W Modo wprowadzono profilowanie modelowe, uzupełniające takie operacje, jak wyciąganie obiektu płaskiego czy wyciąganie obiektu po krzywej, dzięki wykorzystaniu profili 1D i 2D. Podczas modelowania możesz wybierać spośród rozmaitych profili, by z łatwością tworzyć takie elementy, jak poręcze czy listwy wieńczące. Możesz również konstruować własne profile z linii i krzywych, by wykorzystać je później .

Replikatory

Modo w nowy sposób podchodzi do replikacji geometrii w twojej scenerii i pozwala tworzyć w renderingach szczegóły na poziomie bilionów wielokątów. Dzięki temu możesz dodać pąkle na kadłubie statku lub stworzyć las drzew. Na powierzchni można zreplikować dowolną siatkę, kontrolując przy tym skalę i kierunek.

Retopologia

Modo może ułatwić ci tworzenie nowych skutecznych siatek o idealnym przepływie danych, nałożonych na gęste zestawy danych CAD lub zeskanowanych. Gdy tworzysz lub transformujesz nową geometrię, można ją ograniczyć do gęstej siatki tła.

Mistrzowska edycja UV

Aby tworzyć idealnie oteksturowane modele, potrzebny ci łatwy dostęp do mistrzowskich narzędzi edycyjnych UV, zaś legendarny edytor UV z modo jest idealnym środowiskiem do takiego zadania. W wielu przypadkach sprawa wygląda tak: Kliknięcie. Odwinięcie. Koniec. Ponadto dzięki modo możesz skonstruować własną mapę UV, po czym tworzyć morphingi ze zmianami topologii, nie martwiąc się, że możesz popsuć UV. Potrzebna ci większa kontrola nad UV? Interaktywne narzędzie zmniejszy napięcia siatki, minimalizując zakłócenia kątowe i obszarowe. W większości przypadków prawidłowo zostaną obsłużone nawet otwory w siatce (jak oczy). Jeśli coś się nakłada, łatwo wychwycić takie miejsca dzięki funkcji podświetlania. Edycja UV stała się, ośmielmy się to powiedzieć, niemal przyjemna.

Przybornik (samodzielne tworzenie narzędzi)

Przybornik modo pozwala ci tworzyć nieskończoną ilość wyspecjalizowanych narzędzi do modelowania i wybierania, które możesz podporządkowywać skrótom klawiaturowym lub innym elementom interfejsu użytkownika. Dzięki przybornikowi możesz wykorzystywać obecne w Modo potężne narzędzia, by tworzyć nowe kombinacje, zmieniające sposób, w jaki dane narzędzie się obsługuje, jak wygląda i jak wpływa na geometrię. Możesz albo korzystać z dostarczonych wraz z modo narzędzi, albo też zaprząc do pracy przybornik, aby uzyskać dostosowany do twoich potrzeb warsztat, działający dokładnie tak, jak sobie życzysz.

Zapraszamy na szkolenia stacjonarne oraz online. Skontaktuj się, aby potwierdzić terminu wybranego szkolenia!