Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk. Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom.

Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga firmom tworzyć silne marki dla ich produktów i usług.

Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Prowadzi wykłady na uczelniach w ramach programów MBA oraz we współpracy z prywatnymi firmami szkoleniowymi. Wśród jego Klientów są PLL LOT, TP S.A., McCann Worldwide.

Z jego wiedzy korzystają często mass media, publikacje i wywiady ukazały się w czasopismach branżowych (Brief, Marketing w praktyce, Marketing & More, Visual Communication) oraz ogólnych (Forbes,Wprost, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu). Gościł w Panoramie (TVP2) oraz w programie Ostatnie piętro (TVN24).

Praktyk nowych trendów w marketingu, określanych mianem social media. Jest założycielem największej branżowej grupy o marketingu w portalu GoldenLine, własny blog prowadzi od 2004 roku. Jego podcast „Mała Wielka Firma”, realizowany wspólnie z Markiem Jankowskim, od października 2009 był emitowany w paśmie gospodarczym Radia Wrocław.

W 2011 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a jego „Zakamarki marki” tytuł Książki Marketingowej Roku) w ogólnopolskim plebiscycie organizowanym przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe.