Bartłomiej Daniłoś

Bartłomiej Daniłoś. Specjalista w dziedzinie online marketingu z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w social media marketingu w największych serwisach: Facebook, YouTube, Instagram i LinkedIn. W swojej codziennej pracy bazuje na wewnętrznych i zewnętrznych narzędziach analitycznych takich jak Brand24, Sotrender, Google Analytics oraz narzędzia do zaawansowanej emisji reklam takie jak AdEspresso czy FastTony.

Jego filozofią jest teza: „rozpoczęcie emisji reklamy to dopiero połowa drogi do konwersji”.  Do tworzenia kreacji i doboru grupy docelowej podchodzi bardzo analityczne i strategiczne. To, co dzieje się z kreacją czy spotem reklamowym po rozpoczęciu emisji jest dla niego tak samo kluczowe jak ich stworzenie. Optymalizacja i rekonfiguracja kampanii są dla niego jednym z najważniejszych aspektów dobrze przeprowadzonej kampanii reklamowej.

W Akademii IT Media prowadzi następujące szkolenia i kursy: