Kurs Modelowanie i teksturowanie 3D
– Blender & Substance w praktyce
cena 7500 zł (netto)
72h (9 dni)
8:30-16:30
Ścieżka: Grafika 3D i tworzenie gier
I Etap: 3-5 kwietnia 2023
II Etap: 24-26 kwietnia 2023
III Etap: 26-28 czerwca 2023
Zamów szkolenie dedykowane:
22 678 38 87
Kurs Modelowanie i teksturowanie 3D – Blender i Substance w praktyce prowadzony jest w formie zajęć stacjonarnych w Warszawie lub zdalnej pracy z domu w dowolnej lokalizacji. Ma charakter praktycznych ćwiczeń warsztatowych z trenerem. W ramach kursu uczestniczysz w trzech szkoleniach:
Etap I – Blender – moduł I – 3-5 kwietnia 2023
Etap II – Blender – moduł II – 24-26 kwietnia 2023
Etap III – Adobe Substance – 26-28 czerwca 2023
Pakiet warsztatów, który nauczy Cię samodzielnie tworzyć zasoby 3D zoptymalizowane pod kątem wizualizacji, animacji, VFX czy silników gier.
Tak skonstruowane warsztaty dają możliwość połączenia narzędzi i zaawansowanych technik tworzenia modeli w Blenderze z wyrafinowanym systemem teksturowania w Substance 3D Painter.
Część warsztatów poświęcona Blenderowi obejmuje zagadnienia dotyczące modelowania 3D w tym kontroli topologii, tworzenia koordynatów UV, prawidłowego przygotowywania modeli do eksportu do Substance 3D Painter, tworzenia materiałów na bazie tekstur powstałych w SP, tworzenia i oświetlania sceny oraz ustawień silników renderujących.
W części warsztatów poświęconej Substance 3D Painter nauczysz się tworzyć fotorealistyczne tekstury dla swoich modeli wykorzystując bogaty zestaw funkcjonalności i narzędzi takich jak warstwy, kanały, maski, filtry, generatory czy pędzle.
W ramach warsztatów przejdziemy całą drogę tworzenia modeli 3D, począwszy od materiałów referencyjnych, poprzez modelowanie, tworzenie koordynatów UV, właściwe przygotowanie modeli do eksportu, teksturowanie w Substance 3D Painterze po renderowanie stworzonych przez siebie modeli w Eevee i Cycles.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Modelowania 3D w tym kontroli topologii | Tworzenia koordynatów UV | Tworzenia materiałów na bazie tekstur powstałych w SP | Narzędzi takich jak warstwy, kanały, maski, filtry, generatory czy pędzle | Tworzyć fotorealistyczne tekstury dla swoich modeli wykorzystując bogaty zestaw funkcjonalności | Tworzenia i oświetlania sceny oraz ustawień silników renderujących. |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Grafików 2D, którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności o tworzenie trójwymiarowej rzeczywistości i to bez ponoszenia dodatkowych kosztów; | Twórców video, którzy chcieliby dodać do swoich filmów efektowne elementy 3D; | Motion Designerów, którzy chcieliby wprawiać w ruch samodzielnie przygotowane obiekty trójwymiarowe; | Innych osób, które interesują się tworzeniem grafiki 3D i dysponują niewielkim budżetem. | Do wszystkich, którzy chcą wykorzystać niezwykłe możliwości programu Adobe Substance 3D Painter w tworzeniu zaawansowanych tekstur. | Dla twórców operujących w przestrzeni 3D – osób tworzących wizualizacje, projektantów produktów, odzieży czy architektury, osób tworzących zasoby 3D. |
W Akademii IT Media prowadzimy kompleksowe kursy oraz pojedyncze szkolenia zarówno dla osób indywidualnych, firm jak i instytucji publicznych. Oferujemy szkolenia otwarte, zamknięte oraz indywidualne konsultacje na różnym poziomie zaawansowania.
Zaletą szkoleń otwartych jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami z innych firm. Natomiast przy szkoleniach zamkniętych dostosujemy do Twoich potrzeb termin zajęć oraz ich lokalizację.
Zapytaj o szczegóły: +48 22 678 38 87
Jedyny w Polsce
Autoryzowany Ośrodek Szkoleniowy
Adobe i Maxon
Certyfikowani wykładowcy - praktycy
Najnowsze oprogramowanie i samodzielne stanowisko komputerowe PC/MAC
Certyfikat i materiały szkoleniowe
Małe, kameralne grupy szkoleniowe
Pyszny obiad i kawa
Wstęp do grafiki 3D (krótki)
Interfejs, nawigacja, scena
Tworzenie obiektów 3D
UV mapping
Oświetlanie sceny
Materiały
Kamera
Systemy cząstek
Renderowanie
Wstęp
Przygotowywanie modeli 3D
Interfejs
Tworzenie Projektu
Texture Set
Warstwy (omówienie)
Praca z Effects – filtry i generatory
Materiały
Narzędzia do malowania
Techniki dodatkowe – malowanie na kanałach AO, normal
Nieliniowe cofanie i edytowanie zmian
Renderowanie w silniku renderującym Iray
Eksportowanie map
Modelowanie 3D i UV mapping
Budowanie materiałów i teksturowanie
Oświetlanie wirtualnej sceny
Animacja w Blenderze
Animacja w kontekście kamery
Animacja w kontekście oświetlenia
Animacja obiektów
Animacja – renderowanie
Chciałbyś opłacić kurs, ale brakuje Ci funduszy? Możesz skorzystać z dofinansowań, które mogą rozwiązać Twój problem. My, jako Akademia IT Media istniejemy w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (WUP (2.14/00109/2005). Jeżeli jesteś osobą bezrobotną/poszukującą pracy, możesz złożyć wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy o wsparcie finansowe na konkretny kurs lub szkolenie.
O dofinansowanie można również się starać w ramach programu Ministerstwa Rozwoju – „Pożyczki na kształcenie”oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie dostępnych możliwości uzyskania wsparcia finansowego, możemy zagwarantować Ci pomoc w wyborze opcji najlepiej dopasowanej do Twoich potrzeb. Czytaj więcej >
Nasze kursy i szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród uczestników, którzy najwyżej oceniają naszych wykładowców – ich przygotowanie, zaangażowanie i podejście do uczestników. Przychodząc na szkolenie, przekonasz się, że stawiamy na wykwalifikowaną kadrę, która z pasją podchodzi do prowadzenia zajęć. Średnia naszych ocen w Google to 4,9 oraz 5,0 na Facebooku.
Sprawdź nasze opinie na Google >
Świetne szkolenie!
Polecam szkolenie w 100%
Fantastyczna atmosfera i prowadzący, który dostosowuje się do oczekiwań uczestników szkolenia.
Submit your review | |
Co otrzymuję jako Specjalista: