Substance 3D Sampler

Czym jest Substance 3D Sampler?

Substance Sampler to aplikacja pozwalająca na tworzenie fotorealistycznych materiałów i oświetlenia do późniejszego wykorzystania w programach Substance. Dzięki niej możliwe jest przekształcanie i modyfikowanie zdjęć oraz wzbogacanie ich o dodatkowe efekty i filtry w celu uzyskania realistycznych powierzchni. W Sklepie IT Media kupisz Substance Sampler w najlepszej cenie! Substance 3D Sampler dostępny jest w pakiecie Substance 3D Collection.

Substance Sampler w pakiecie Substance 3D Collcetion

Substance 3D Collection for Teams COM ENG

Substance 3D Collection for Teams COM ENG

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 241,78 zł

Substance 3D Collection for Teams COM MULTI

Substance 3D Collection for Teams COM MULTI

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 372,98 zł

Substance 3D Collection for Teams GOV ENG

Substance 3D Collection for Teams GOV ENG

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja anglojęzyczna (ENG)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 241,78 zł

Substance 3D Collection for Teams GOV MULTI

Substance 3D Collection for Teams GOV MULTI

Subskrypcja (12 miesięcy)
Dostęp do aplikacji: Painter, Designer, Sampler i Stager
Dostęp do zasobów 3D: modele, materiały i światła
– Możliwość pobrania do 100 zasobów miesięcznie
– Wersja wielojęzykowa (MULTI)
– Wersja elektroniczna (realizacja 24-48h)

4 372,98 zł

Dowiedz się więcej o pakiecie Substance 3D Collcetion

Aplikacje Substance i wysokiej jakości materiały 3D odstępne są w pakiecie Substance 3D Collcetion.

Do czego służy Substance 3D Sampler?

Substance Sampler pozwala tworzyć i powtarzać kolekcje materiałów, dostosowując i mieszając istniejące materiały lub wydobywając nowe ze skanów (pojedyncze lub wielokrotne obrazy). Nowy zestaw narzędzi łączy różne technologie i metody tworzenia (oparte na procedurach, przechwytywaniu, sztucznej inteligencji i manualne), które pomogą Ci zarządzać całymi bibliotekami materiałów i eksportować je do innych aplikacji. Dzięki czemu uzyskasz realistyczne powierzchnie i środowiska HDR wykorzystywane do oświetlenia sceny.

Tworzenie kolekcji materiałów

Sampler umożliwia tworzenie fotorealistycznych kolekcji materiałów, powierzchni i środowisk HDR, wiernie odwzorowujących rzeczywistość.

Pozyskiwanie i wyodrębnianie materiałów

Dzięki mechanizmowi Adobe Sensei możliwe jest sprawne i szybkie przekształcenie zdjęć w wysokiej jakości materiały 3D.

Mieszanie i łączenie różnych materiałów

Program pozwala uzyskać dowolną powierzchnię dzięki możliwości łączenia materiałów z filtrami parametrycznymi.

Zarządzanie zasobami

Możliwe jest korzystanie zarówno ze wstępnie przygotowanych filtrów, efektów i generatorów jak i uzupełnianie dostępnej biblioteki o swoje zasoby. A następnie wysłanie ich do aplikacji Stager lub Painter.

Wybrane funkcje Substance 3D Sampler

Skanowanie materiałów w oparciu o sztuczną inteligencję

Funkcja zamiany obrazu na materiał może usuwać cienie, generować albedo, nierówności materiału i mapy przemieszczeń z zadziwiającą precyzją.

 

Szybkie rozpoczęcie pracy dzięki dostępowi do biblioteki gotowych treści

Dzięki bibliotece z gotowymi filtrami, efektami i generatorami można jednym kliknięciem tworzyć unikalne zasoby, aby później wysłać je bezpośrednio do programów Stager i Painter.

 

Mieszanie oraz łączenie materiałów

Uzyskaj zróżnicowane i realistyczne powierzchnie poprzez łączenie kliku materiałów oraz filtrów parametrycznych. Można posiłkować się tysiącami materiałów dostępnych w kolekcji Substance 3D Assets.

 

Otwarte środowisko

Używaj swoich treści w dowolnym miejscu. Możesz wykorzystać Adobe Photoshop do edycji i tworzenia dwu wymiarowych treści wejściowych przeznaczonych do dalszej obróbki. Korzystać z domyślnych ustawień eksportowania do popularnych programów 3D.

 

Tworzenie oświetlenia opartego na obrazach

Z obrazów 360° można tworzyć w czasie rzeczywistym oświetlenie otoczenia HDR. A następnie edytować i wzbogacać je przy użyciu efektów parametrycznych oraz innych świateł.

 

Atlas Splatter

Wykorzystując stworzoną przez ekspertów 3D obszerną bibliotekę atlasów można urozmaicać swoje materiały o takie elementy jak porozrzucane liście czy kamienie.

 

Efekty parametryczne

Dodając filtry można połączyć warunki atmosferyczne i naturalne efekty (mech, śnieg, woda lub brud) z dowolnym istniejącym materiałem.

Wymagania Substance 3D Sampler

Minimalna specyfikacjaRekomendowana specyfikacja
WINDOWS
System operacyjnyWindows 10 v1909Windows 10
ProcesorIntel Core i3 lub AMD Ryzen 3Intel Core i7 lub AMD Ryzen 7
Karta graficznaNVIDIA: GeForce GTX 1060 lub Quadro M2000
AMD: Radeon RX 580
NVIDIA: GeForce RTX 2080 lub Quadro RTX 4000
AMD: Radeon RX 6700 XT
Pamięć na karcie graficznej4GB8GB
Pamięć RAM8GB16GB
Dysk twardy10GB HDD25GB HDD
MAC OS
ModelMacBook Pro 2019MacBook Pro 2020 lub iMac Pro 2020
System operacyjnymacOS v10.14 (Mojave)macOS v10.15 (Catalina)
ProcesorIntel Core i7Intel Core i9
Karta graficznaRadeon Pro 5300MRadeon Pro 5600M lub Radeon Pro Vega 56
Pamięć RAM8GB16GB
Dysk twardy10GB HDD25GB HDD