Kursy marketingu internetowego

Szkolenia Przekaz marketingowy

Szkolenie Content Marketing

Czas: 16h (4 dni)
Cena: 2500 zł

Czego się nauczysz?

  • Projektowania od podstaw strategii Content Marketingowej,
  • Tworzenia persony, czyli realnego obrazu odbiorcy Twoich treści Content Marketingowych,
  • Rodzajów treści Content Marketingowych i kanałów ich dystrybucji w Internecie,
  • Technik projektowania treści, które sprawią ze użytkownicy chętnie będą je czytać i dzielić się nimi,
  • Prostych sposobów na znajdowanie inspiracji do tworzenia wartościowych treści,
  • Projektowania treści i grafik na stronę, aby wyświetlały się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google (SEO)
  • Mierników, które pomogą Ci ocenić efektywność realizowanych działań Content Marketingowych,

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenie Public Relations w praktyce

Czas: 8h (1 dzień)
Cena: 1400 zł

Czego się nauczysz?

  • Prowadzenia działania Public Relations zgodnie z etyką branżową
  • Tworzenia bazy mediów
  • Inicjowania kontaktu z dziennikarzem
  • Pisania informacji prasowych i planowania dystrybucji
  • Działań na wypadek sytuacji kryzysowych w social media
  • Przygotowania się do wystąpienia publicznego – trening medialny

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenie PowerPoint i Prezi

Czas: 16h (2 dni)
Cena: 1300 zł

Czego się nauczysz?

  • Szybkiego wykorzystywania programu PowerPoint/Keynote oraz Prezi do tworzenia profesjonalnych prezentacji,
  • Właściwego dobierania programu do potrzeb pokazu,
  • Konstruowania myśli przewodniej narracji,
  • Komponowania estetycznego layoutu z tła, obrazu i tekstu z uwzględnieniem spójności kolorystycznej
  • Właściwego akcentowania przekazu za pomocą rozmieszczenia elementów na slajdzie
  • Umiejętnego prezentowania danych
  • Wykorzystania animacji, dźwięku i filmu
  • Podstawowych technik publicznej prezentacji

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenie Wystąpienia online

Czas: 16h (2dni)
Cena: 1800 zł

Czego się nauczysz?

  • Kluczowych narzędzi do pracy online;
  • Obsługi wybranych aplikacji i platform;
  • Tworzenia scenariusza projektu online realizującego cel osobisty/biznesowy

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Kurs Videomarketing

Czas: 62h (8 dni)
Cena: 7700 zł

Czego się nauczysz?

  • Budowania strategii social media dla marki
  • Dobierania serwisów społecznościowych do celów biznesowych i marketingowych
  • Budowania persony i mapy empatii
  • Tworzenia scenariuszy filmów reklamowych
  • Montażu filmowego i postprodukcji w Adobe Premiere Pro
  • Technik wpływania na emocje widza
  • Tworzenia animacji i efektów wizualnych w Adobe After Effects

 

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenia Social Media

Szkolenie Social Media - wizerunek marki i budowanie społeczności

Czas: 14h (2 dni)
Cena: 2900 zł

Czego się nauczysz?

  • Budowania strategii social media dla marki
  • Dobierania serwisów społecznościowych do celów biznesowych i marketingowych
  • Budowanie społeczności na podstawie potrzeb klienta

Dowiedz się więcej >
Zapisz się >

Szkolenie YouTube – moduł I: Projektowanie kampanii video marketingowej

Czas: 16h (2dni)
Cena: 2900 zł

Czego się nauczysz?

  • Przygotowywania planu działań video marketingowych w oparciu o strategię komunikacji marki
  • Tworzenia prostych scenariuszy filmowych oraz angażujących treści video dla serwisu YouTube
  • Publikowania i optymalizacji video w YouTube Studio

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

 

Szkolenie Linkedin

Czas: 16h (4 dni)
Cena: 2900 zł

Czego się nauczysz?

  • Jak krok po kroku zoptymalizować swój profil osobisty i firmowy na LinkedIn
  • Z jakich funkcji serwisu najlepiej jest korzystać, by osiągnąć sukces
  • W jaki sposób tworzyć treści na profilach osobowych i company pages i analizować wyniki działań

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Kurs Facebook YouTube

Czas: 32h (4 dni)
Cena: 5500 zł

Czego się nauczysz?

  • Planowania skutecznych kampanii marketingowych na dwóch najpopularniejszych serwisach społecznościowych
  • Zasad tworzenia treści dostosowanych do odbiorcy oraz kanału dotarcia w wybranym serwisie
  • Wdrażania kampanii we własnym zakresie od A do Z oraz analizy jej wyników

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

 

Szkolenia Strategia i Analiza marketingowa

Szkolenie Google Analytics

Czas: 16h (2 dni)
Cena: 2100 zł

Czego się nauczysz?

  • Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics.
  • Określać mierniki sukcesu dla Twojej witryny.
  • Konfigurować cele (konwersje) oraz transakcje do mierzenia dla Twojej strony.
  • Analizować i segmentować użytkowników witryny oraz tworzyć persony.
  • Analizować kanały i źródła pozyskiwania ruchu na Twoją stronę.
  • Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera.
  • Analizować ścieżki konwersji i konwersje wspomagane oraz porównywać różne modele atrybucji, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie, które źródła rozpoczynają ścieżkę konwersji, a które ją kończą.

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenie Digital Marketing

Czas: 16h (4 dni)
Cena: 2500 zł

Czego się nauczysz?

  • Zasad tworzenia strategii marketingowej w digitalu
  • Planowania działań marketingowych i określania priorytetów
  • Ustalania celów, określania grup odbiorców, projektowania budżetu mediowego, dobierania kanałów komunikacji, analizy skuteczności kampanii reklamowych
  • Tworzenia skutecznych przekazów reklamowych
  • Trendów w rozwoju rynku internetowegoe

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenie Miro

Czas: 8h (1 dzień)
Cena: 1400 zł

Czego się nauczysz?

  • Poznasz platformę Miro i jej funkcjonalności
  • Obsługi Miro i  jej wybranych wtyczek zewnętrznych
  • Metod pracy projektowej w wirtualnym pokoju z wirtualnym biurkiem.
  • Współpracy w czasie rzeczywistym na jednej tablicy
  • Zarządzania treściami i ich udostępniania innym użytkownikom

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenie FRIS

Czas: 8h (1 dzień)
Cena: 1400 zł

Czego się nauczysz?

  • Identyfikowania innych stylów myślenia i komunikacji niż Twój
  • Rozpoznawania reakcji niezgodnych z ich intencjami
  • Dostosowywania komunikacji do osób o innym stylu myślenia
  • Zasad budowania zespołu w odniesieniu do stylu myślenia i działania

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenia Narzędzia Digital Marketera

Szkolenie Google Ads

Czas: 16h (2 dni)
Cena: 2100 zł

Czego się nauczysz?

  • Zasad funkcjonowania systemu aukcyjnego Google.
  • Sposobu doboru odpowiednich słów kluczowych dla Twojego biznesu.
  • Określania i konfigurowania celów (konwersji) do mierzenia dla Twojej strony.
  • Zasad tworzenia kampanii na sieć wyszukiwania.
  • Umiejętności czytania i analizy raportów

 

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenie E-mail Marketing

Czas: 16h (2 dni)
Cena: 2900 zł

Czego się nauczysz?

  • Budowania bazy adresowej
  • Przygotowania programu powitalnego dla nowego subskrybenta
  • Zarządzania bazami adresowymi
  • Przygotowania wzorcowego szablonu newslettera i mailingu
  • Copywritingu w email marketingu
  • Optymalizacji działań email marketingowych

 

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenie SEO

Czas: 8h (1 dzień)
Cena: 1400 zł

Czego się nauczysz?

  • Podstaw procesu koncepcyjnego, tworzenia architektury informacji
  • Wytycznych oraz dobrych praktyk przy tworzeniu stron internetowych
  • Metod i narzędzi do testowania i optymalizacji serwisów www
  • Tworzenia stron internetowych pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek
  • Wykorzystywania narzędzi: Google Analytics i Google Search Console
  • Zarządzania treścią witryny pod kątem jej poprawnej optymalizacji

 

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenie Tworzenie i optymalizacja newsletterów

Czas: 8h (1 dzień)
Cena: 1400 zł

Czego się nauczysz?

  • Tworzenia i poprawnej optymalizacji newsletterów

 

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Szkolenie Adobe Spark

Czas: 8h (1 dzień)
Cena: 1100 zł

Czego się nauczysz?

  • Przygotowywania grafiki na potrzeby internetu (baner, tło, layout, wzor do druku)
  • Stworzenia samodzielnej strony www z wygenerowanym indywidualnym linkiem
  • Montażu i eksportu filmu z lektorem, napisami, dźwiękiem i animacją
  • Korzystania z zasobów graficznych bibliotek w domenach publicznych (grafiki i filmy)
  • Zastosowania szablonów grafik stron www i wideo (w tym z polskimi fontami)
  • Pracy projektowej w pliku współdzielonym w chmurze Adobe Spark
  • Udostępniania projektów i publikowania stron www

 

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Kurs Google Ads i Analytics

Czas: 32h (4 dni)
Cena: 4100 zł


Czego się nauczysz?

  • Zasad funkcjonowania systemu aukcyjnego Google.
  • Sposobu doboru odpowiednich słów kluczowych dla Twojego biznesu.
  • Określania i konfigurowania celów (konwersji) do mierzenia dla Twojej strony.
  • Zasad tworzenia kampanii na sieć wyszukiwania.
  • Umiejętności czytania i analizy raportów.
  • Zasad zbierania i raportowania danych przez Google Analytics.
  • Konfigurować cele (konwersje) oraz transakcje do mierzenia dla Twojej strony.
  • Analizować i segmentować użytkowników witryny oraz tworzyć persony.
  • Analizować kanały i źródła pozyskiwania ruchu na Twoją stronę.
  • Samodzielnie konfigurować tagi śledzące za pomocą Google Tag Managera.

Dowiedz się więcej >

Zapisz się >

Produkt dodany do koszyka

×