VRscans

Biblioteka
wysokiej jakości
materiałów 3D.

Kup teraz

Produkt dodany do koszyka

×


VRscans

Włącz kategorie/filtry

Kategorie produktów

VRscans

To kolekcja najbardziej realistycznych materiałów do renderowania na świecie. Biblioteka VRscans zawiera ponad 1000 wstępnie zeskanowanych materiałów gotowych do zastosowania w wizualizacjach 3D w programach 3ds Max, Maya lub SketchUp. W skład stale rozrastającej się kolekcji wchodzą próbki lakieru samochodowego, tkanin, skóry, drewna, plastiku, metalu i nie tylko. W sklepie IT Media kupisz VRscans w najlepszej cenie!

Kup teraz

VRscans (1 rok)

VRscans (1 rok)

– Nowa subskrypcja (1 rok)
– Dla komercji (COM)
– Wersja angielska (ENG)

 

2 103,30 zł

VRscans EDU (Uczeń/Student – 1 rok)

VRscans EDU (Uczeń/Student – 1 rok)

– Nowa subskrypcja (1 rok)
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja angielska (ENG)

 

498,15 zł

VRscans EDU (Szkoła/Uczelnia – 1 rok)

VRscans EDU (Szkoła/Uczelnia – 1 rok)

– Nowa subskrypcja (1 rok)
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja angielska (ENG)

 

498,15 zł

Co wyróżnia VRscans?

Więcej niż tekstury

Materiały zapewniają fotorealistyczny poziom jakości i rzeczywiste reakcje na warunki oświetleniowe.

Standardowe lub niestandardowe

Kolekcja zadziwia od razu po zakupie. Używaj jej jako doskonałej kopii prawdziwych materiałów lub jako dokładnego odniesienia do tworzenia własnych.

Szybsza praca

Osiągnij fotorealistyczny efekt za pomocą prostego przeciągnięcia i upuszczania. Shadery, których dopracowanie zajmowało wiele godzin, teraz przygotujesz za pomocą kilku kliknięć.

Perfekcyjne dopasowanie

Gwarancja, że Twoje obiekty 3D będą wyglądać dokładnie tak jak w prawdziwym świecie.

Rodzina V-Ray

Biblioteki tworzone są przez ten sam zespół, który tworzy V-Ray. Dzięki czemu produkty te bezproblemowo ze sobą współpracują.

Szeroki wybór

Wybierz spośród ponad 1000 wstępnie zeskanowanych i gotowych do użycia materiałów. Lub prześlij własne próbki do zeskanowania.

 

Kluczowe funkcje

Wsparcie GPU

Zasoby VRscans są teraz kompatybilne z GPU V-Ray, co zwiększa wydajność i elastyczność ich użycia.

Przezierność wolumetryczna

Materiały mogą teraz rejestrować informację o przezroczystości przy zastosowaniu w materiałach objętościowych różnej grubości.

Niesamowity fotorealizm

Przy tworzeniu biblioteki VRscans wykorzystano wysokiej jakości sprzęt, aby uchwycić wyjątkowej jakości teksturę materiału. Bez utraty wierności, szczegółów lub koloru.

Fizyczna dokładność

Biblioteki tworzone są z tysięcy obrazów, zawierają dwukierunkową funkcjonalność tekstury materiału (BTF), odtwarzając prawdziwy wygląd powierzchni i reakcję na światło.

Renderowanie elementów

VRscans obsługuje separację renderowania na kilka elementów: przezroczyste odbicia powłoki, bezpośrednie światło, pośrednie oświetlenie iskrzenia i nieprzezroczystości.

Mapowanie trój płaszczyznowe

Materiały VRscans można teraz używać, stosując zastrzeżone mapowanie trój płaszczyznowe, co eliminuje potrzebę otwartego mapowania UV.

Łatwe w użyciu

Korzystanie z VRscans nie wymaga wiedzy na temat budowy materiałów ani dodatkowego używania materiałów referencyjnych.

Płynne przejścia między materiałami

Powielaj materiały VRscans bez widocznych połączeń.

Możliwość dostosowania

Dostosuj wygląd materiałów bezpośrednio w programach Max lub Maya.

Stworzone dla V-Ray

Renderuj materiały w V-Ray bezpośrednio z preferowanego oprogramowania takiego jak: 3ds Max, Maya, SketchUp, Rhino, Revit, Modo i Houdini.

Materiały fizyczne

Renderuj szeroką gamę materiałów fizycznych, w tym plastiki, skóry, kamienie, metale, drewna i tkaniny.

Malowanie samochodu

Symuluj wygląd bardzo szczegółowego lakieru samochodowego, wraz z symulacją efektu skórki pomarańczy i przezroczystego krycia.

Materiały odblaskowe i holograficzne

Renderuj złożone odblaskowe i holograficzne powierzchnie.

Materiały półprzezroczyste

Pierwsza w branży technologia umożliwiająca skanowanie i renderowanie półprzezroczystych materiałów.

Wymagania systemowe

Wymagania systemowe są takie same jak w przypadku V-Ray Next dla Maya, V-Ray Next dla 3ds Max, V-Ray Next dla SketchUp, V-Ray Next dla Rhino, V-Ray 3.6 dla Revit, V-Ray Next dla Modo i V -Ray dla Houdiniego. Wtyczka VRscans jest dołączona do instalatora V-Ray.