To kolekcja najbardziej realistycznych materiałów do renderowania na świecie. Biblioteka VRscans zawiera ponad 1000 wstępnie zeskanowanych materiałów gotowych do zastosowania w wizualizacjach 3D w programach 3ds Max, Maya lub SketchUp. W skład stale rozrastającej się kolekcji wchodzą próbki lakieru samochodowego, tkanin, skóry, drewna, plastiku, metalu i nie tylko. W sklepie IT Media kupisz VRscans w najlepszej cenie!
– Nowa subskrypcja (1 rok)
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja angielska (ENG)
– Nowa subskrypcja (1 rok)
– Dla edukacji (EDU)
– Wersja angielska (ENG)
Materiały zapewniają fotorealistyczny poziom jakości i rzeczywiste reakcje na warunki oświetleniowe.
Kolekcja zadziwia od razu po zakupie. Używaj jej jako doskonałej kopii prawdziwych materiałów lub jako dokładnego odniesienia do tworzenia własnych.
Osiągnij fotorealistyczny efekt za pomocą prostego przeciągnięcia i upuszczania. Shadery, których dopracowanie zajmowało wiele godzin, teraz przygotujesz za pomocą kilku kliknięć.
Gwarancja, że Twoje obiekty 3D będą wyglądać dokładnie tak jak w prawdziwym świecie.
Biblioteki tworzone są przez ten sam zespół, który tworzy V-Ray. Dzięki czemu produkty te bezproblemowo ze sobą współpracują.
Wybierz spośród ponad 1000 wstępnie zeskanowanych i gotowych do użycia materiałów. Lub prześlij własne próbki do zeskanowania.
Zasoby VRscans są teraz kompatybilne z GPU V-Ray, co zwiększa wydajność i elastyczność ich użycia.
Materiały mogą teraz rejestrować informację o przezroczystości przy zastosowaniu w materiałach objętościowych różnej grubości.
Przy tworzeniu biblioteki VRscans wykorzystano wysokiej jakości sprzęt, aby uchwycić wyjątkowej jakości teksturę materiału. Bez utraty wierności, szczegółów lub koloru.
Biblioteki tworzone są z tysięcy obrazów, zawierają dwukierunkową funkcjonalność tekstury materiału (BTF), odtwarzając prawdziwy wygląd powierzchni i reakcję na światło.
VRscans obsługuje separację renderowania na kilka elementów: przezroczyste odbicia powłoki, bezpośrednie światło, pośrednie oświetlenie iskrzenia i nieprzezroczystości.
Materiały VRscans można teraz używać, stosując zastrzeżone mapowanie trój płaszczyznowe, co eliminuje potrzebę otwartego mapowania UV.
Korzystanie z VRscans nie wymaga wiedzy na temat budowy materiałów ani dodatkowego używania materiałów referencyjnych.
Powielaj materiały VRscans bez widocznych połączeń.
Dostosuj wygląd materiałów bezpośrednio w programach Max lub Maya.
Renderuj materiały w V-Ray bezpośrednio z preferowanego oprogramowania takiego jak: 3ds Max, Maya, SketchUp, Rhino, Revit, Modo i Houdini.
Renderuj szeroką gamę materiałów fizycznych, w tym plastiki, skóry, kamienie, metale, drewna i tkaniny.
Symuluj wygląd bardzo szczegółowego lakieru samochodowego, wraz z symulacją efektu skórki pomarańczy i przezroczystego krycia.
Renderuj złożone odblaskowe i holograficzne powierzchnie.
Pierwsza w branży technologia umożliwiająca skanowanie i renderowanie półprzezroczystych materiałów.
Wymagania systemowe są takie same jak w przypadku V-Ray Next dla Maya, V-Ray Next dla 3ds Max, V-Ray Next dla SketchUp, V-Ray Next dla Rhino, V-Ray 3.6 dla Revit, V-Ray Next dla Modo i V -Ray dla Houdiniego. Wtyczka VRscans jest dołączona do instalatora V-Ray.