Wydajne renderowanie przy użyciu CPU i GPU dla artystów 3D. Przedstawiamy nową generację renderowania. Dzięki zaawansowanej analizie scen V-Ray, w pełni przeprojektowanemu IPR i 2-krotnie szybszemu renderowaniu produkcji za pomocą GPU, V-Ray Next jest inteligentniejszy, szybszy i potężniejszy niż kiedykolwiek. W sklepie IT Media kupisz V-Ray dla Maya w najlepszej cenie!
Sprawdzone w produkcji renderowanie ze śledzeniem promieni z pełnym pakietem narzędzi do tworzenia profesjonalnych zdjęć i animacji fotograficznych.
Stworzony by poradzić sobie z obsługą najtrudniejszych projektów i największych scen.
Silnik renderujący wykorzystuje wielordzeniowe procesory i akceleracje GPU dla zoptymalizowania prędkości i skalowalności.
Opracowywanie wyglądu w czasie rzeczywistym z interaktywnym oświetleniem, cieniowaniem i renderowaniem.
Płynnie zintegrowany z Maya i zaprojektowany tak, aby pasował do każdej linii produkcyjnej.
Najlepsi artyści i studia polegają na V-Ray dla Maya podczas tworzenia nagradzanych animacji i efektów wizualnych.
V-Ray Next dla Maya, aktualizacja 2 — V-Ray GPU dostępny z osbsługą RTX.
Aktualizacja 2 przyspiesza Twój obieg pracy dzięki obsłudze RTX przez GPU V-Ray. Wzmocnij swoje rendery dzięki nowej pamięci podręcznej Light Cache opartej na Hashmap, ulepszonym efektom soczewki i obsłudze tekstury V-Ray GPU Distance.
Ta aktualizacja obejmuje obsługę Maya 2019, śledzenie pamięci, maski Cryptomatte dla podobiektów VRayProxy, szybszy eksport geometrii do sprawnego uruchamiania renderowania oraz szereg ważnych udoskonaleń.
Zwiększ wydajność GPU V-Ray dzięki obsłudze RTX.
Skorzystaj z nowego, prostszego trybu pamięci podręcznej z ulepszoną wydajnością animacji.
Symuluj rzeczywiste efekty soczewek dzięki nowemu proceduralnemu pyłowi i zadrapaniom.
Za pomocą V-Ray GPU szybciej skonfigurujesz shadery sceny i efekty renderowania oparte na geometri.
Popularna tekstura Bercon Noise jest teraz dostępna w V-Ray dla Maya.
Szybsze oraz wydajniejsze pamięciowo zagięcia krawędzi i wierzchołków dzięki V-Ray Subdivision.
Ta sekcja zawiera szczegółowe informacje na temat sprzętu i systemów operacyjnych wymaganych do prawidłowego działania V-Ray.
Upewnij się, że Twój system spełnia poniższe wymagania przed zainstalowaniem V-Ray. Pamiętaj, że V-Ray jest obsługiwany tylko w 64-bitowych systemach operacyjnych i 64-bitowych wersjach oprogramowania Maya.
1 generacja Intel® Core™ lub kompatybilny z obsługą SSE4.2 (x64).
4 GB RAM i 4 GB minimalnie na plik wymiany – rekomandowane 8 GB lub więcej pamięci RAM, 8 GB lub więcej na plik wymiany (Rzeczywista wymagana ilość pamięci zależy od wymagań sceny).
Wymagany dla klientów używających starszej blokady sprzętowej, preferowany USB 2.0.
Obsługiwany jest tylko protokół IPv4 wymagany do renderowania rozproszonego. Wersja IPv6 nie jest obecnie obsługiwana.
NVIDIA CUDA: Maxwell-, Pascal-, Volta- i oparte na architekturze Turing karty NVIDIA z najnowszymi sterownikami albo przynajmniej wersji 441.20;
NVIDIA RTX: karty RTX z najnowszymi rekomendowanymi sterownikami lub w wwersji 441.28;
V-Ray Production Denoiser: karta AMD lub NVIDIA obsługująca OpenCL 1.2;
NVIDIA AI Denoiser: Maxwell, Pascal, Volta lub oparte na architekturze Turing karty NVIDIA ze sterownikami w wersji 441.20;
Poniższe zestawienie pokazuje wersje Autodesk Maya i systemy operacyjne, które obsługują V-Ray. Pamiętaj, że V-Ray jest obsługiwany tylko w 64-bitowych systemach operacyjnych i 64-bitowych wersjach oprogramowania Maya.
Maya 2016 – Windows ® 7 SP1, Windows ® 8.1 Professional, i Windows ® 10 Professional
Maya 2017 – Windows ® 7 SP1, Windows ® 8.1 i Windows ® 10 Professional
Maya 2018 – Windows ® 7 SP1, Windows ® 8.1 i Windows ® 10 Professional
Maya 2019 – Windows ® 7 SP1, Windows ® 8.1 i Windows ® 10 Professional
Maya 2020 – Windows ® 7 SP1, Windows ® 8.1 i Windows ® 10 Professional
Upewnij się, że Twój system spełnia poniższe wymagania przed zainstalowaniem V-Ray.
1 generacja Intel® Core™ lub kompatybilny z obsługą SSE4.2 (x64).
4 GB RAM i 4 GB minimalnie na plik wymiany – rekomandowane 8 GB lub więcej pamięci RAM, 8 GB lub więcej na plik wymiany.
Wymagany dla klientów używających starszej blokady sprzętowej, preferowany USB 2.0.
Obsługiwany jest tylko protokół IPv4 wymagany do renderowania rozproszonego. Wersja IPv6 nie jest obecnie obsługiwana.
NVIDIA CUDA: Maxwell-, Pascal-, Volta- i oparte na architekturze Turing karty NVIDIA z najnowszymi sterownikami albo przynajmniej wersji 410.48;
NVIDIA RTX: karty RTX z najnowszymi rekomendowanymi sterownikami lub w wwersji 440.36;
V-Ray Production Denoiser: karta AMD lub NVIDIA obsługująca OpenCL 1.2;
NVIDIA AI Denoiser: Maxwell, Pascal, Volta lub oparte na architekturze Turing karty NVIDIA ze sterownikami w wersji 410.48;
Poniższe zestawienie pokazuje wersje Autodesk Maya i systemy operacyjne, w których obsługiwany jest V-Ray. Pamiętaj, że V-Ray jest obsługiwany tylko w 64-bitowych systemach operacyjnych i 64-bitowych wersjach oprogramowania Maya.
Maya 2016 – Red Hat ® Enterprise Linux® 6.5 WS, lub CentOS 6.5
Maya 2017 – Red Hat ® Enterprise Linux® 6.5 and 7.2 WS, lub CentOS 6.5 i 7.2
Maya 2018 – Red Hat ® Enterprise Linux® 6.5 and 7.2 WS, lub CentOS 6.5 i 7.2
Maya 2019 – Red Hat ® Enterprise Linux® 6.5 and 7.2 WS, lub CentOS 7.2
Maya 2020 – Red Hat ® Enterprise Linux® 6.5 and 7.2 WS, lub CentOS 7.2
Upewnij się, że Twój system spełnia poniższe wymagania przed zainstalowaniem V-Ray.
1 generacja Intel® Core™ lub kompatybilny z obsługą SSE4.2 (x64).
4 GB RAM i 4 GB minimalnie na plik wymiany – rekomandowane 8 GB lub więcej pamięci RAM, 8 GB lub więcej na plik wymiany.
Wymagany dla klientów używających starszej blokady sprzętowej, preferowany USB 2.0.
Obsługiwany jest tylko protokół IPv4. Wersja IPv6 nie jest obecnie obsługiwana.
V-Ray GPU działa tylko z urządzeniami C ++ / CPU w systemie macOS. V-Ray GPU można nadal używać w renderowaniu rozproszonym, gdy komputer z systemem macOS obsługuje silnik CUDA oparty na CPU wraz z komputerem (-ami) z systemem Windows / Linux, na którym działa silnik CUDA oparty na GPU.
Poniższe zestawienie pokazuje wersje Autodesk Maya i systemy operacyjne, w których obsługiwany jest V-Ray. Pamiętaj, że V-Ray jest obsługiwany tylko w 64-bitowych systemach operacyjnych i 64-bitowych wersjach oprogramowania Maya.
Maya 2016.5 – Apple ® Mac OS ® X 10.14, 10.13, 10.12, 10.9.5, 10.10.x, i 10.11.3
Maya 2017 – Apple ® Mac OS ® X 10.14, 10.13, 10.12, 10.10.5 i 10.11.x
Maya 2018 – Apple ® Mac OS ® X 10.14, 10.13, 10.12, 10.10.5 i 10.11.x
Maya 2019 – Apple ® Mac OS ® X 10.14, 10.13, 10.12 i 10.11.x
Maya 2020 – Apple ® Mac OS ® X 10.14, 10.13, 10.12 i 10.11.x