V-Ray dla Maya

Wydajny rendering CPU i GPU

Kup teraz

Produkt dodany do koszyka

×


V-Ray dla Maya

Włącz kategorie/filtry

Kategorie produktów

V-Ray dla Maya

Wydajne renderowanie przy użyciu CPU i GPU dla artystów 3D. Przedstawiamy nową generację renderowania.  Dzięki zaawansowanej analizie scen V-Ray, w pełni przeprojektowanemu IPR i 2-krotnie szybszemu renderowaniu produkcji za pomocą GPU, V-Ray Next jest inteligentniejszy, szybszy i potężniejszy niż kiedykolwiek. W sklepie IT Media kupisz V-Ray dla Maya w najlepszej cenie!

Kup teraz

Cechy V-Ray dla Maya

Jakość

Sprawdzone w produkcji renderowanie ze śledzeniem promieni z pełnym pakietem narzędzi do tworzenia profesjonalnych zdjęć i animacji fotograficznych.

Moc

Stworzony by poradzić sobie z obsługą najtrudniejszych projektów i największych scen.

Prędkość

Silnik renderujący wykorzystuje wielordzeniowe procesory i akceleracje GPU dla zoptymalizowania prędkości i skalowalności.

Kreatywna kontrola

Opracowywanie wyglądu w czasie rzeczywistym z interaktywnym oświetleniem, cieniowaniem i renderowaniem.

Inteligentna integracja

Płynnie zintegrowany z Maya i zaprojektowany tak, aby pasował do każdej linii produkcyjnej.

Standard w przemyśle

Najlepsi artyści i studia polegają na V-Ray dla Maya podczas tworzenia nagradzanych animacji i efektów wizualnych.

 

Nowości w V-Ray dla Maya

V-Ray Next dla Maya, aktualizacja 2 — V-Ray GPU dostępny z osbsługą RTX.

V-Ray Next dla Maya, aktualizacja 2

Aktualizacja 2 przyspiesza Twój obieg pracy dzięki obsłudze RTX przez GPU V-Ray. Wzmocnij swoje rendery dzięki nowej pamięci podręcznej Light Cache opartej na Hashmap, ulepszonym efektom soczewki i obsłudze tekstury V-Ray GPU Distance.

V-Ray Next dla Maya, aktualizacja 1

Ta aktualizacja obejmuje obsługę Maya 2019, śledzenie pamięci, maski Cryptomatte dla podobiektów VRayProxy, szybszy eksport geometrii do sprawnego uruchamiania renderowania oraz szereg ważnych udoskonaleń.

 

Kluczowe funkcje

Obsługa RTX przez V-Ray GPU

Zwiększ wydajność GPU V-Ray dzięki obsłudze RTX.

Light Cache oparta na Hashmap

Skorzystaj z nowego, prostszego trybu pamięci podręcznej z ulepszoną wydajnością animacji.

Pył i zadrapania

Symuluj rzeczywiste efekty soczewek dzięki nowemu proceduralnemu pyłowi i zadrapaniom.

Obsługa tekstur dustansu na V-Ray GPU

Za pomocą V-Ray GPU szybciej skonfigurujesz shadery sceny i efekty renderowania oparte na geometri.

Bercon Noise

Popularna tekstura Bercon Noise jest teraz dostępna w V-Ray dla Maya.

Creases dla V-Ray Subdivision

Szybsze oraz wydajniejsze pamięciowo zagięcia krawędzi i wierzchołków dzięki V-Ray Subdivision.

Wymagania systemowe

Ta sekcja zawiera szczegółowe informacje na temat sprzętu i systemów operacyjnych wymaganych do prawidłowego działania V-Ray.

Windows

Upewnij się, że Twój system spełnia poniższe wymagania przed zainstalowaniem V-Ray. Pamiętaj, że V-Ray jest obsługiwany tylko w 64-bitowych systemach operacyjnych i 64-bitowych wersjach oprogramowania Maya.

Procesor

1 generacja Intel® Core™ lub kompatybilny z obsługą SSE4.2 (x64).

RAM

4 GB RAM i 4 GB minimalnie na plik wymiany – rekomandowane 8 GB lub więcej pamięci RAM, 8 GB lub więcej na plik wymiany (Rzeczywista wymagana ilość pamięci zależy od wymagań sceny).

Port USB

Wymagany dla klientów używających starszej blokady sprzętowej, preferowany USB 2.0.

Protokół TCP/IP

Obsługiwany jest tylko protokół IPv4 wymagany do renderowania rozproszonego. Wersja IPv6 nie jest obecnie obsługiwana.

Akceleracja GPU

NVIDIA CUDA: Maxwell-, Pascal-, Volta- i oparte na architekturze Turing karty NVIDIA z najnowszymi sterownikami albo  przynajmniej wersji 441.20;
NVIDIA RTX: karty RTX z najnowszymi rekomendowanymi sterownikami lub w wwersji 441.28;
V-Ray Production Denoiser: karta AMD lub NVIDIA obsługująca OpenCL 1.2;
NVIDIA AI Denoiser: Maxwell, Pascal, Volta lub oparte na architekturze Turing karty NVIDIA ze sterownikami w wersji 441.20;

Poniższe zestawienie pokazuje wersje Autodesk Maya i systemy operacyjne, które obsługują V-Ray. Pamiętaj, że V-Ray jest obsługiwany tylko w 64-bitowych systemach operacyjnych i 64-bitowych wersjach oprogramowania Maya.

Wersja Maya i obsługiwany system operacyjny:

Maya 2016 – Windows ® 7 SP1, Windows ® 8.1 Professional, i Windows ® 10 Professional
Maya 2017 – Windows ® 7 SP1, Windows ® 8.1 i Windows ® 10 Professional
Maya 2018 – Windows ® 7 SP1, Windows ® 8.1 i Windows ® 10 Professional
Maya 2019 – Windows ® 7 SP1, Windows ® 8.1 i Windows ® 10 Professional
Maya 2020 – Windows ® 7 SP1, Windows ® 8.1 i Windows ® 10 Professional

 

Linux

Upewnij się, że Twój system spełnia poniższe wymagania przed zainstalowaniem V-Ray.

Procesor

1 generacja Intel® Core™ lub kompatybilny z obsługą SSE4.2 (x64).

RAM

4 GB RAM i 4 GB minimalnie na plik wymiany – rekomandowane 8 GB lub więcej pamięci RAM, 8 GB lub więcej na plik wymiany.

Port USB

Wymagany dla klientów używających starszej blokady sprzętowej, preferowany USB 2.0.

Protokół TCP/IP

Obsługiwany jest tylko protokół IPv4 wymagany do renderowania rozproszonego. Wersja IPv6 nie jest obecnie obsługiwana.

Akceleracja GPU

NVIDIA CUDA: Maxwell-, Pascal-, Volta- i oparte na architekturze Turing karty NVIDIA z najnowszymi sterownikami albo przynajmniej wersji 410.48;
NVIDIA RTX: karty RTX z najnowszymi rekomendowanymi sterownikami lub w wwersji 440.36;
V-Ray Production Denoiser: karta AMD lub NVIDIA obsługująca OpenCL 1.2;
NVIDIA AI Denoiser: Maxwell, Pascal, Volta lub oparte na architekturze Turing karty NVIDIA ze sterownikami w wersji 410.48;

Poniższe zestawienie pokazuje wersje Autodesk Maya i systemy operacyjne, w których obsługiwany jest V-Ray. Pamiętaj, że V-Ray jest obsługiwany tylko w 64-bitowych systemach operacyjnych i 64-bitowych wersjach oprogramowania Maya.

Wersja Maya i obsługiwany system operacyjny:

Maya 2016 – Red Hat ® Enterprise Linux® 6.5 WS, lub CentOS 6.5
Maya 2017 – Red Hat ® Enterprise Linux® 6.5 and 7.2 WS, lub CentOS 6.5 i 7.2
Maya 2018 – Red Hat ® Enterprise Linux® 6.5 and 7.2 WS, lub CentOS 6.5 i 7.2
Maya 2019 – Red Hat ® Enterprise Linux® 6.5 and 7.2 WS, lub CentOS 7.2
Maya 2020 – Red Hat ® Enterprise Linux® 6.5 and 7.2 WS, lub CentOS 7.2

 

MacOS

Upewnij się, że Twój system spełnia poniższe wymagania przed zainstalowaniem V-Ray.

Procesor

1 generacja Intel® Core™ lub kompatybilny z obsługą SSE4.2 (x64).

RAM

4 GB RAM i 4 GB minimalnie na plik wymiany – rekomandowane 8 GB lub więcej pamięci RAM, 8 GB lub więcej na plik wymiany.

Port USB

Wymagany dla klientów używających starszej blokady sprzętowej, preferowany USB 2.0.

Protokół TCP/IP

Obsługiwany jest tylko protokół IPv4. Wersja IPv6 nie jest obecnie obsługiwana.

V-Ray GPU działa tylko z urządzeniami C ++ / CPU w systemie macOS. V-Ray GPU można nadal używać w renderowaniu rozproszonym, gdy komputer z systemem macOS obsługuje silnik CUDA oparty na CPU wraz z komputerem (-ami) z systemem Windows / Linux, na którym działa silnik CUDA oparty na GPU.

Poniższe zestawienie pokazuje wersje Autodesk Maya i systemy operacyjne, w których obsługiwany jest V-Ray. Pamiętaj, że V-Ray jest obsługiwany tylko w 64-bitowych systemach operacyjnych i 64-bitowych wersjach oprogramowania Maya.

Wersja Maya i obsługiwany system operacyjny:

Maya 2016.5 – Apple ® Mac OS ® X 10.14, 10.13, 10.12, 10.9.5, 10.10.x, i 10.11.3
Maya 2017 – Apple ® Mac OS ® X 10.14, 10.13, 10.12, 10.10.5 i 10.11.x
Maya 2018 – Apple ® Mac OS ® X 10.14, 10.13, 10.12, 10.10.5 i 10.11.x
Maya 2019 – Apple ® Mac OS ® X 10.14, 10.13, 10.12 i 10.11.x
Maya 2020 – Apple ® Mac OS ® X 10.14, 10.13, 10.12 i 10.11.x