V-Ray dla 3ds Max

Wysokiej klasy rendering dla artystów wizualnych

Kup teraz

Produkt dodany do koszyka

×


V-Ray dla 3ds Max

Włącz kategorie/filtry

Kategorie produktów

V-Ray 5 dla 3ds Max

To następna generacja renderowania, dostarczając Wysokiej klasy rendering CPU i GPU dla artystów wizualnych. Technologia V-Ray Next Scene Intelligence zapewnia szybsze śledzenie promieni, czystsze próbkowanie i bardziej dokładne renderowanie. Oznacza to, że pracujesz mądrzej, nie ciężej automatyzując kroki, które zajmowały cenny czas. W sklepie IT Media kupisz V-Ray dla 3ds Max w najlepszej cenie!

Kup teraz

Nowości w V-Ray 5 dla 3ds Max

V-Ray 5 udostępnia jeszcze więcej możliwości niż wcześniej. Dzięki odświeżonemu Fram Buffer V-Ray na nowo rozświetlisz sceny i połączysz swoje rendery. Pand 500 modułów cieniujących w połączeniu ze wstępnymi ustawieniami gwarantuje sprawne zarządzanie materiałami. V-Ray 5 zapewnia oszczędność czasu i jeszcze ładniejsze rendery.

Miksowanie światła

Przeglądaj możliwości oświetlenia interaktywnie w czasie rzeczywistym. Użyj opcji LightMix w nowym V-Ray Frame Buffer aby swobodnie eksperymentować ze zmianami oświetlenia po zakończeniu renderingu, zachowaj swoje wariacje i odkryj ulepszenia, które chciałbyś wprowadzić w swojej scenie.

Kompozytowanie warstwowe

Nowy kompozytor warstw pozwala precyzyjnie dostroić i wykończyć zdjęcia bezpośrednio w nowym V-Ray Frame Buffer – bez potrzeby stosowania osobnej aplikacji do postprodukcji obrazu.

Manager materiałów

Efektywnie korzystaj z biblioteki ponad 500 gotowych do renderowania materiałów obejmujących metale, szkła, drewna i wiele innych.

Warstwa wierzchnia

Dodaj powłoki odblaskowe bezpośrednio do zaktualizowanego materiału V-Ray, oszczędzając zarówno czas tworzenia materiału, jak i renderowania.

Płytki tekstury stochastycznej

Automatycznie usuwaj artefakty kafelkowania tekstury dzięki nowej opcji Stochastic w VRayUVWRandomizer.

Ustawienia materiału

Oszczędzaj czas tworząc pospolite materiały ze wstępnymi ustawieniami dla aluminium, chromu, szkła i wielu innych.

Warstwa blasku Sheen

Twórz miękkie tkaniny z mikrofibry, takie jak aksamit, satyna i jedwab, korzystając z nowych opcji Sheen w zaktualizowanym materiale V-Ray.

Rozszerzony V-Ray Dirt

Zwietrzałe smugi i brud w szczelinach są teraz łatwiejsze do wykonania dzięki ulepszonej funkcji V-Ray Dirt, która wykorzystuje zarówno okluzję otoczenia jak i wewnętrzną.

Podglądy materiałów

Nowe próbki renderowanego materiału pokazują dokładnie, jak będą wyglądać Twoje materiały.

Różnorodność tekstury

Dodaj urozmaicenia do swojej sceny dzięki nowej mapie VRayUVWRandomizer i ulepszonym kontrolkom VRayMultiSubTex.

Nowy model słońca i nieba

Oddaj subtelności zmierzchu, gdy słońce znajduje się poniżej horyzontu, dzięki nowemu modelowi Sun and Sky.

 

Kluczowe funkcje

 

Renderowanie

CPU, GPU & hybrydowe renderowanie

Potężne renderowanie CPU i GPU dostosowane do wymagań wysokiej klasy produkcji. Procesory graficzne CUDA V-Ray renderują zarówno na CPU jak i GPU pozwalają w pełni wykorzystać potencjał sprzęt komputerowego.

Renderowanie koszyka GPU

Lepsza wydajność przy wykorzystaniu welu procesorów graficznych na stacjach roboczych i przy renderowaniu rozproszonym, a także dodatkowa obsługa elementów renderujących Cryptomatte.

Potężna inteligencja sceny

Automatycznie analizuje scenę w celu zoptymalizowania renderowania, dzięki czemu uzyskasz najlepszą jakość szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.

Nowy widok IPR & ulepszona interaktywność

Pracuj podczas renderowania z nowym widokiem IPR. Interaktywność w VR Ray IPR w oparciu o procesor jest teraz szybsza i wspiera efekty atmosferyczne.

V-Ray Denoiser

Automatycznie usuwa szumy i skraca czasy renderowania nawet o 50 procent.

NVIDIA AI DENOISER

Natychmiast usuwa szumy podczas renderowania. Oparty na technologii denoisingu z akceleracją AI firmy NVIDIA.

Wznawianie renderowania

Możesz zatrzymać renderowanie w dowolnym momencie i wybrać miejsce, w którym zostało przerwane.

Obsługa CHAOS CLOUD

Ulepszony eksport Scen V-Ray dodaje obsługę większej liczby funkcji podczas renderowania w Chaos Cloud.

 

Światło & iluminacja

Adaptacyjne światło kopułowe

Szybsze, czystsze i dokładniejsze oświetlenie otoczenia oparte na obrazie. Nawet do 7 razy szybsze niż wcześniej!

Światła adaptacyjne

Nowy algorytm znacznie przyśpiesza renderowanie w scenach zawierających wiele źródeł światła.

Dyspersja GPU

Teraz dostępna w V-Ray GPU, renderuje bardzo dokładne załamania światła, które dzielą się na kolory komponentów.

Narzędzia analizy oświetlenia

Dokładnie zmierz poziomy światła w scenie za pomocą nowych narzędzi do analizy oświetlenia.

Dokładne światła

Symulują każdy rodzaj naturalnego, sztucznego bądź opartego na obrazie oświetlenia z szerokim zakresem rodzajów światła.

Globalne oświetlenie

Wybierz jedną z kilku opcji oświetlenia globalnego – dokładną, przybliżoną lub hybrydową.

 

Aparaty & efekty optyczne

Nowe efekty pyłu i zadrapań na obiektywie

Symuluj rzeczywiste efekty obiektywu aparatu dzięki proceduralnie generowanemu kurzowi i zadrapaniom.

Nowe efekty obiektywu

Nowe efekty oślepienia i rozkwitu zostały całkowicie przeprojektowane, aby były szybsze i dokładniejsze niż kiedykolwiek.

Falowanie migawki

Emuluj zniekształcone efekty rozmycia ruchu, typowe dla cyfrowych aparatów i telefonów komórkowych.

Wyceluj aparat i strzelaj

Idealne renderowanie jest tak proste, jak robienie zdjęć dzięki nowym ustawieniom automatycznej ekspozycji i balansu bieli.

Interaktywne efekty obiektywu

Natychmiast dodaj akcelerowane przez GPU efekty oślepienia i rozkwitu, aby zwiększyć fotorealizm. I dostosuj interaktywnie efekty soczewki podczas renderowania.

Fotorealistyczne aparaty fotograficzne

Elementy sterujące z prawdziwego aparatu pozwalają pracować jak fotograf. Renderuj obrazy ze szczegółową głębią ostrości i filmowym rozmyciem ruchu.

Wirtualna rzeczywistość

Doświadcz swojego projektu w wirtualnej rzeczywistości. Twórz treści dla popularnych zestawów VR za pomocą sześciennych i sferycznych stereofonicznych kamer 6×1.

 

Materiały

Fizyczny materiał włosów

Renderuj bardziej realistycznie wyglądające włosy dzięki dokładnym rozjaśnieniom i kontroli koloru melaniny.

Ustawienia włosów Glint & Glitter

Materiał V-Ray Physical Hair dodaje nowe elementy sterujące Glint i Glitter, dla jeszcze lepszych rozjaśnień.

Metalness

Materiał V-Ray dodaje obsługę shaderów PBR z nową kontrolą odbicia Metalness.

Przełączanie materiałów V-Ray

Zastosuj kilka materiałów do tego samego obiektu i wybierz ten, który chcesz użyć podczas renderowania.

Wtyczka V-Ray Material & Texture

Załaduj dowolną teksturę lub materiał dostępny w V-Ray Standalone i wyrenderuj go V-Ray Next.

Materiały oparte na fizyce

Od wielowarstwowych lakierów samochodowych po dokładnie rozpraszane powierzchniowo, możesz stworzyć dowolny materiał, jaki tylko jesteś wstanie sobie wyobrazić.

Materiał ALSurface

Uniwersalny moduł cieniujący firmy Anders Langlands zawiera wbudowane elementy sterujące SSS – popularne dla pracy ze skórą!

Glossy Fresnel

Nowy, fizycznie dokładny model odbicia.

Obsługa biblioteki materiałów VRscans

Ponad 1000 zeskanowanych materiałów. Importuj i renderuj bezpośrednio w V-Ray.

 

Tekstury

Mało zajmujące w pamięci tekstury

Pracuj z gotowymi do produkcji teksturami kafelkowymi o wielu rozdzielczościach z twoich ulubionych aplikacji, takich jak MARI, Mudbox i ZBrush.

Mapowanie trój planarne

Szybko nakładaj jednolite tekstury bez UV.

Zaokrąglone rogi

Generuj idealnie gładkie krawędzie w czasie renderowania – bez dodatkowego modelowania.

Geometria

Praca z warstwowym Alembic

Wydajna obsługa i wsparcie dla Alembic 1.7 z warstwami.

Geometria Proxy

Renderuj ogromne sceny za pomocą obiektów proxy. Proxy V-Ray skutecznie zastępują złożoną geometrię sceny i ładują się tylko w czasie renderowania.

Clipper z Boolean czasu renderowania

Twórz złożone przekroje i sekcje za pomocą dowolnego obiektu siatki.

Włosy & futro

Renderuj wydajnie realistyczne włosy bez efektu migotania. V-Ray zawiera futro proceduralne, zoptymalizowane shadery do włosów i obsługę 3ds Max Hair And Fur, HairFarm i Ornatrix.

Specjalizacja geometryczna

Twórz unikalną geometrię, taką jak nieskończone płaszczyzny, metaballs i izosurfaces, cząstki i wycięcia obiektów za pomocą booleanów czasu renderowania.

 

Efekty atmosferyczne i wolumetryczne

Renderowanie woluminów

Renderuj mgłę, dym i efekty atmosferyczne, które prawidłowo reagują na światło. Wprowadź w wolumenach pamięć podręczną siatki od Houdini, FumeFX i Phoenix FD.

Renderowanie woluminów GPU

Procesor graficzny V-Ray obsługuje teraz niezwykle szybkie renderowanie efektów wolumetrycznych takich jak dym, ogień i mgła.

Szybka mgła GPU

Szybsze, lepsze próbkowanie mgły otoczenia pomaga szybko dodać głębię każdej scenie dzięki V-Ray GPU.

Perspektywa powietrzna

Symuluj naturalnie wyglądające niebo z realistyczną głębią atmosferyczną.

 

Elementy renderowania

Elementy renderowania

Wybieraj spośród prawie 40 unikatowych pasm upiększających, użytkowych i matowych, aby zapewnić większą kontrolę nad renderowanymi obrazami podczas tworzenia kompozycji.

Ulepszone elementy renderowania oświetlenia

Ulepszone przejścia świetlne zapewniają spójne, wolne od artefaktów wyniki niezależnie od próbkowania światła a także lepsze wsparcie dla Adaptive Dome Light.

Full Light Select Render Element

Teraz z pełnym wsparciem dla GI, odbić i załamań dla dokładnego mieszania światła na słupku.

Cryptomatte

Automatycznie tworzy ID mattes z obsługą przezroczystości, głębi ostrości i rozmycia ruchu.

 

UX & interoperacyjność

V-Ray Frame Buffer

Przeglądaj, analizuj i przetwarzaj swoje rendery bezpośrednio w zaawansowanym buforze klatek V-Ray.

Wielojęzyczne podpowiedzi

Podpowiedzi są teraz w wielu językach: japońskim, koreańskim, rosyjskim, włoskim, portugalskim i hiszpańskim.

Kontrola renderowania w chmurze

Sprawdź swoją scenę aby zobaczyć czy jest gotowa do renderowania w chmurze przy użyciu Linux i V-Ray Standalone.

Ulepszone korekty koloru

Korekty kolorów VFB (w tym Background i LUT) można zapisać w ostatecznym renderowaniu jako nieprzetworzone pliki .vrimg lub OpenEXR.

Wymagania systemowe

Wymienione wymagania odnoszą się do najnowszej wersji V-Ray w 3ds Max. Przed zainstalowaniem V-Ray upewnij się, że Twój system spełnia poniższe wymagania.

Procesor

1 Generacji Intel® Core™ lub kompatybilny z obsługą SSE4.2 (x64)

Pamięć RAM

minimum 8 GB RAM, zalecane 64 GB RAM

System operacyjny

Microsoft® Windows® 8.1 lub Windows 10

Autodesk® 3ds Max

3ds Max® 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 i 2021 (64-bit)

Port USB

Wymagany dla klientów używających starszej blokady sprzętowej, najlepiej USB 2.0

Protokół TCP/IP

Obsługiwany jest tylko protokół wersji IPv4 wymagany do renderowania rozproszonego. Wersja IPv6 nie jest obecnie obsługiwana.

Serwer licencji

5.5.0 lub późniejszy

Akceleracja GPU

NVIDIA CUDA z wymaganą minimalną zdolnością obliczeniową 5.2: Maxwell-, Pascal-, Volta- i oparte na architekturze Turing karty NVIDIA z najnowszymi sterownikami albo przynajmniej wersji 442.54;
NVIDIA RTX z wymaganą minimalną zdolnością obliczeniową 5.21: karty RTX z najnowszymi rekomendowanymi sterownikami lub w wwersji 442.54;
2GB VRAM
V-Ray Production Denoiser: karta AMD lub NVIDIA obsługująca OpenCL 1.2;
NVIDIA AI Denoiser: Maxwell, Pascal, Volta lub oparte na architekturze Turing karty NVIDIA ze sterownikami w wersji 441.28;