Redshift

Potężny renderer wspomagany przez GPU

Kup teraz

Produkt dodany do koszyka

×


Redshift

Włącz kategorie/filtry

Kategorie produktów

Redshift to potężny renderer akcelerowany przez GPU, zbudowany, aby sprostać specyficznym wymaganiom współczesnego renderowania produkcyjnego wysokiej klasy. Dostosowany do wspierania kreatywnych osób i studiów każdej wielkości. Redshift oferuje zestaw zaawansowanych funkcji i integruje się ze standardowymi aplikacjami CG.

Redshift licencja indywidualna – subskrypcja 1 rok
Bestseller

Redshift licencja indywidualna – subskrypcja 1 rok

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Dla komercji (COM)
– Wersja anglojęzyczna (ENG)

1 330,31 zł

Redshift rozszerzenie wsparcia dla licencji wieczystej pływającej – 1 rok

Redshift rozszerzenie wsparcia dla licencji wieczystej pływającej – 1 rok

– Nowa subskrypcja
– Dla licencji floatingowej
– Wersja anglojęzyczna (ENG)

1 503,31 zł

Redshift (Teams License RLM) – subskrypcja 1 rok
Bestseller

Redshift (Teams License RLM) – subskrypcja 1 rok

Nowa subskrypcja (12 miesięcy)
– Teams License RLM
– Wersja anglojęzyczna (ENG)

1 962,65 zł

Redshift odnowienie licencji indywidualnej – subskrypcja 1 rok

Redshift odnowienie licencji indywidualnej – subskrypcja 1 rok

Odnowienie subskrypcji (12 miesięcy)
– Dla komercji (COM)
– Wersja anglojęzyczna (ENG)

1 330,31 zł

Redshift (Teams License RLM) odnowienie – subskrypcja 1 rok

Redshift (Teams License RLM) odnowienie – subskrypcja 1 rok

Odnowienie subskrypcji (12 miesięcy)
– Teams License RLM
– Wersja anglojęzyczna (ENG)

1 962,65 zł

Najważniejsze funkcje Redshift

Redshift to pierwszy na świecie renderer w pełni zasilany przez GPU. Produkt jest używany w produkcji przez wiodące studia na całym świecie, a dzięki niesamowicie szybkiemu renderowaniu na karcie graficznej, działającej 10-50 razy szybciej niż na procesorze. Bogaty zestaw funkcji obejmuje przełączniki wiązki, elastyczne cieniowanie, rozmycie ruchu, AOV, wyjście głębi, wielopoziomowe EXR i wiele innych.

Doskonała skalowalność

Renderowanie scen z setkami milionów wielokątów i terabajtami tekstur. Dziesiątki milionów trójkątów zajmują mniej niż 1 GB pamięci karty graficznej. Dzięki zaawansowanej poza rdzeniem technologii Redshift, wszystkie sceny mogą zawierać prawie nieograniczoną liczbę i rozmiar tekstur, a użytkownik nie napotka na brak pamięci ani awarie.

Integracja

Redshift bezproblemowo integruje się z 3ds Max, Cinema 4D, Houdini, Katana i Maya za pośrednictwem wtyczek. Wszystkie wtyczki są dołączone bezpłatnie do wszystkich samodzielnych licencji Redshift. Redshift obsługuje popularne wtyczki innych firm, w tym Forest Pack (3ds Max), Ornatrix (3ds Max i Maya) i Golaem (Maya), a także zaawansowane funkcje aplikacji hosta, takie jak MoGraph (Cinema 4D), XGen (Maya), instancje Houdini oraz prymitywne woluminy i VDB. Trwają prace nad wtyczką Redshift dla Blendera.

Kto używa Redshift?

Wiodące studia, które wdrożyły Redshift do procesu produkcyjnego, to Technicolor, Polygon Pictures, Digital Domain, DHX, Rainmaker, Encore Hollywood, Blizzard Entertainment, FX3X, Original Force, Doodle Pictures Studio, Jim Henson’s Creature Shop, Guru Studio, Magnetic Dreams, Muse VFX, Glassworks, MediaMonks, Hammerhead Productions, FunnyFlux, studio animacji Blue Zoo, SHED i Digital Dimension.